|
|
|
|
| abbycail |
| 11-03-2008 19:00 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik heb hem gehaald, ja.
gr corina |
had level 2 gehaald van d6 zoals len het zei over die el , maar hij blijft dan gewoon geel, dus daar heb je niets aan.
gr abby |
|
|
|
|
| Corina |
| 12-03-2008 13:40 |
|
|
|
| abbycail schreef: | had level 2 gehaald van d6 zoals len het zei over die el , maar hij blijft dan gewoon geel, dus daar heb je niets aan.
gr abby |
had ik ook geprobeerd met een ander level, blijft dus ook geel. zelfs als je tussendoor even cheat blijgt hij geel. bovendien als zo'n schaartje ontploft als je ertegenaan komt, ploffen ook alle infotrons in de buurt. Je hebt er dus echt helemaal niets aan. tenzij je alle levels met de cheat speelt en op het eind die andere cheat gebruikt, zodat alle levels groen worden. maar wat is daar nou de lol van?
gr corina |
| abbycail |
| 12-03-2008 13:45 |
|
|
|
| Corina schreef: | had ik ook geprobeerd met een ander level, blijft dus ook geel. zelfs als je tussendoor even cheat blijgt hij geel. bovendien als zo'n schaartje ontploft als je ertegenaan komt, ploffen ook alle infotrons in de buurt. Je hebt er dus echt helemaal niets aan. tenzij je alle levels met de cheat speelt en op het eind die andere cheat gebruikt, zodat alle levels groen worden. maar wat is daar nou de lol van?
gr corina |
het ging mij ook niet om alle levels, maar om de levels die niet konden doordat er meteen in het begin een bal op je valt, was nieuwsgierig naar die levels zoals dus level 2 van d6, ik gebruikte daar de schaartjes als rode diskette, en zo haalde ik hem, was wel leuk, maar hoef inderdaad niet alle levels te doen , dan is er inderdaad niets meer aan,
gr abby |
| thea5 |
| 12-03-2008 20:13 |
|
|
|
het is hier rustiger dan buiten,hihihihi
gr. thea |
| Corina |
| 12-03-2008 20:53 |
|
|
|
| thea5 schreef: | het is hier rustiger dan buiten,hihihihi
gr. thea |
ja, wat ben jij allemaal aan het uitspoken? met een rotvaart door alle levels heen?
zit nu bij d12 level 51 en jij?
gr corina |
| thea5 |
| 12-03-2008 21:12 |
|
|
|
ben wat aan het klooien met d96
gr. thea |
| thea5 |
| 12-03-2008 21:35 d12 level 51 |
|
|
|
die had ik ook nog niet, maar heb hem net gehaald
gr. thea |
| Corina |
| 12-03-2008 23:03 Re: d12 level 51 |
|
|
|
| thea5 schreef: | die had ik ook nog niet, maar heb hem net gehaald
gr. thea |
de meeste levels van d12 vind ik niet leuk, en jij?
gr. corina |
| abbycail |
| 12-03-2008 23:08 Re: d12 level 51 |
|
|
|
| Corina schreef: | de meeste levels van d12 vind ik niet leuk, en jij?
gr. corina |
juist wel, ben er nu ook mee bezig,
gr abby |
| Corina |
| 13-03-2008 17:24 Re: d12 level 51 |
|
|
|
| abbycail schreef: | juist wel, ben er nu ook mee bezig,
gr abby |
ben je nog steeds met d12 bezig, abby? en vind je ze nog steeds leuk?
gr corina |
| abbycail |
| 13-03-2008 17:49 Re: d12 level 51 |
|
|
|
| Corina schreef: | ben je nog steeds met d12 bezig, abby? en vind je ze nog steeds leuk?
gr corina |
ja hoor, veel puzzellevels heb ik best zin in, moet wel veel levels over doen dus heb d4 en d5 even tussendoor gedaan, die gaan het snelste.
gr abby |
| thea5 |
| 13-03-2008 20:57 d92 |
|
|
|
hebben jullie al veel van d92? ik nog niet...
gr. thea |
| abbycail |
| 13-03-2008 21:28 Re: d92 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hebben jullie al veel van d92? ik nog niet...
gr. thea |
ben vergeten hoe ver ik was gekomen, nu moet ik er nog aan beginnen, had geloof ik wel een heleboel levels gespeeld.
gr abby |
| Corina |
| 13-03-2008 22:20 Re: d92 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hebben jullie al veel van d92? ik nog niet...
gr. thea |
ik ben nu bezig met d92 level 55 en verder heb ik: 1 2 4 5 6 10 11 12 16 24 29 36 48 en 54.
gr corina |
| swiebertje |
| 14-03-2008 9:17 Re: d12 level 51 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja hoor, veel puzzellevels heb ik best zin in, moet wel veel levels over doen dus heb d4 en d5 even tussendoor gedaan, die gaan het snelste.
gr abby |
Hoi Abby,
Heb jij level 25 en 27 misschien al gedaan? van 25 snap ik echt helemaal niks en bij 27 kom ik steeds 2 infotrons te kort.
groeten Susan |
| abbycail |
| 14-03-2008 11:49 Re: d12 level 51 |
|
|
|
| swiebertje schreef: | Hoi Abby,
Heb jij level 25 en 27 misschien al gedaan? van 25 snap ik echt helemaal niks en bij 27 kom ik steeds 2 infotrons te kort.
groeten Susan |
bij 25 is het gemakkelijk , de glitterdingen naar rechts sturen en dan ga je links naar boven tot je naast de bovenste groene staat van de 2de stapel groene diskettes van boven , ( kan je het volgen?) dan naar boven onder de groene staan en wacht tot er een glitterding komt en gooi de groene erop op het moment dat hij tegen die groene diskette eronder zit , de groene diskettes veranderen allemaal in infotrons, er vallen wel een paar diskettes erop maar dat geeft niet, hetzelfde doe je bij die 2 rijen eronder en dan aan de linkerkant ook, je hebt dan meer dan genoeg.
gr abby |
| abbycail |
| 14-03-2008 11:57 level 27 |
|
|
|
dit is eigenlijk level 18 maar 27 komt op hetzelfde neer, gewoon een schuine rij maken,
probeer zulke dingen te bouwen en zet dan de rode bom op de plek waar ik sta op het plaatje.
Als je hem zo maakt als op het plaatje dan heb je al 68 infotrons en nog 4 bewegende over. Daar kan je er 36 uithalen dus dan heb je er al 104. (Je kan hem veel groter maken met alle scharen erbij dus je kunt er meer dan zat pakken
gr abby |
| henriette |
| 14-03-2008 15:30 help!!!!! |
|
|
|
Dames en heren,
Ik heb dringend jullie hulp nodig.
Zit zo vast als een huis.
Heb al verschillende russische levels gedaan, maar kom op dit moment totaal niet verder.
Bij jengray.dat moet ik nog level 5.6.14 en 16.
Kunnen jullie mij helpen?
Natuurlijk zijn er meer levels die ik niet heb.
Groetjes Henriette
p.s. zal ondertussen een lijstje maken welke ik nog meer niet heb. |
| henriette |
| 14-03-2008 15:47 lijstje |
|
|
|
Hieronder een verkort lijstje.
D00 daar moet ik nog van: 16,17 en 19
D01 1,3,7 en 9
D02 2,4,5 en 9
D03 4,8,14 en 15
D04 52 en 59
D05 9,26,29 en 30
D06,D07,D08,D09 alles
D10 47,48,49 en 50
D11 alles
D12 3,6,7 en 9
D76 en 78 alles |
| abbycail |
| 14-03-2008 16:59 Re: help!!!!! |
|
|
|
| henriette schreef: | Dames en heren,
Ik heb dringend jullie hulp nodig.
Zit zo vast als een huis.
Heb al verschillende Russische levels gedaan, maar kom op dit moment totaal niet verder.
Bij jengray.dat moet ik nog level 5.6.14 en 16.
Kunnen jullie mij helpen?
Natuurlijk zijn er meer levels die ik niet heb.
Groetjes Henriette
p.s. zal ondertussen een lijstje maken welke ik nog meer niet heb. |
kan je niet met de Russische levels helpen, had de meeste wel gedaan , maar ben ze kwijtgeraakt en moet ze opnieuw doen en daar ben ik nog niet geweest, met de dlevels kan ik je wel helpen, moet je maar zeggen welke je hulp nodig hebt en waar precies.
gr abby |
| henriette |
| 14-03-2008 17:13 |
|
|
|
hallo abby,
welke levels kun je mij helpen??
ik heb net een lijstje gemaakt of bedoel je die niet??
gr. Henriette
p.s. moet nu stoppen
zie later wel of je antwoord hebt gegeven |
| abbycail |
| 14-03-2008 17:50 |
|
|
|
| henriette schreef: | hallo abby,
welke levels kun je mij helpen??
ik heb net een lijstje gemaakt of bedoel je die niet??
gr. Henriette
p.s. moet nu stoppen
zie later wel of je antwoord hebt gegeven |
niet allemaal tegelijk natuurlijk, begin met d10
level 47 je moet onder de bal gaan staan en haperend naar beneden zodat de groene diskettes ontploffen.
48 valt niet veel uit te leggen, gewoon de infotrons pakken en dan naar het vak links de infotrons pakken, kwestie van oefenen.
level 49 moet je over de ontploffing mee meeliften naar rechts, dus je laat die bal op de groene diskette vallen en jij gaat dan rechts in dat vakje staan en als de gele diskettes ontploffen mee naar rechts , dat doe je door haperend naar rechts te gaan.
level 50 over de schaar meeliften, als je dat onder de knie hebt volgt de rest vanzelf.
even genoeg zo, laat maar horen wanneer ik die van d12 moet uitleggen.
als je iets niet begrijpt hoor ik het wel,
gr abby |
| lijpalswat |
| 14-03-2008 20:05 |
|
|
|
hey mense, sorry dat ik af en toe zo weinig schrijf, maar bij mijn vader hebben we geen draadloze internetverbinding. in andere woorden, wel plexen niet forummen (is dat een woord?).
iig heb ik hulp nodig met level 96 van de classics... (97 ook maar die beschrijving van abby op blz 181 ofzo, vatte ik niet helemaal). het gaat mij in dit level vooral om welke bom tussen welke 2 vakken en aan welke kant.
ik kan helaas niet veel mensen helpen, omdat ik eigenlijk eerst de classics wil doen, en me daarna pas serieus ga concentreren op de D-levels. en dat spijt me. (toch is het wel een beetje jammer)
nja ik hoop snel van jullie te horen (waarschijnlijk omdat ik dat zo gewend ben van jullie)
gr. len |
| abbycail |
| 14-03-2008 21:47 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | hey mense, sorry dat ik af en toe zo weinig schrijf, maar bij mijn vader hebben we geen draadloze internetverbinding. in andere woorden, wel plexen niet forummen (is dat een woord?).
iig heb ik hulp nodig met level 96 van de classics... (97 ook maar die beschrijving van abby op blz 181 ofzo, vatte ik niet helemaal). het gaat mij in dit level vooral om welke bom tussen welke 2 vakken en aan welke kant.
ik kan helaas niet veel mensen helpen, omdat ik eigenlijk eerst de classics wil doen, en me daarna pas serieus ga concentreren op de D-levels. en dat spijt me. (toch is het wel een beetje jammer)
nja ik hoop snel van jullie te horen (waarschijnlijk omdat ik dat zo gewend ben van jullie)
gr. len |
moet eerst de classic opnieuw spelen voor ik je kan helpen, of je moet me verklappen hoe je die groen kan maken, stuur dat naar m,n email als je dat hier niet wil vermelden, ik had je een email verstuurd gisteren, kijk maar even.
gr abby |
| Corina |
| 14-03-2008 23:11 |
|
|
|
| abbycail schreef: | moet eerst de classic opnieuw spelen voor ik je kan helpen, of je moet me verklappen hoe je die groen kan maken, stuur dat naar m,n email als je dat hier niet wil vermelden, ik had je een email verstuurd gisteren, kijk maar even.
gr abby |
wil je het echt weten? ik kan het je ook vertellen hoe dat moet.
gr corina |
| abbycail |
| 14-03-2008 23:21 |
|
|
|
| Corina schreef: | wil je het echt weten? ik kan het je ook vertellen hoe dat moet.
gr corina |
ja alleen voor de classic, die ben ik zat, en als ik iemand kan helpen hoef ik alleen maar te kijken, de andere vind ik wel nog leuk om te spelen, is geen punt,
gr abby |
| lijpalswat |
| 15-03-2008 1:26 |
|
|
|
ik heb net gekeken maar kon geen mailtje van je vinden.
dus zeg ik het maar gewoon, de code om alle levels te kunnen spelen is: "fa". dit staat voor "full access" .
deze cod werkt ook voor de D-serie en de russische levels, voor alle accounts tot je het spel afsluit.
gr. lennart |
| abbycail |
| 15-03-2008 9:27 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | ik heb net gekeken maar kon geen mailtje van je vinden.
dus zeg ik het maar gewoon, de code om alle levels te kunnen spelen is: "fa". dit staat voor "full access" .
deze cod werkt ook voor de D-serie en de russische levels, voor alle accounts tot je het spel afsluit.
gr. lennart |
had het verkeerd begrepen dacht dat je alleen de classic groen kon maken en dan blijvend was ineens alles groen, gelukkig kon ik het nog ongedaan maken, maar ik kan hem nu wel tijdelijk groen maken om even naar de levels te kijken waarbij ik moet helpen, zal nu even bij 96 en 97 kijken.
gr abby |
| abbycail |
| 15-03-2008 9:40 Re: level 97 |
|
|
|
deze heb ik weer van pagina 180 gehaald, weet ik niets aan toe te voegen, dit zijn de ballen waar ik het over had , die tollie heeft uitgelegd, zal even verder kijken of ik mijn uitleg voor de rest van de level kan vinden.
Als eerste moet je gewoon blijven staan als alle diskettes ontploffen Probeer er niet tussen door te glippen want dan krijg je er niet genoeg
Als alles gevallen is ga je naar links onder. Zuig de meest linkse infotron weg en ga 1 omhoog. Ga 2 naar rechts 1 naar onder en duw het blok weg naar links. Pak alle infotrons die over de blokken naar beneden vallen. Ga dan om alle blokken en infotrons heen naar rechts. Zuig weer de meest rechtse infotron weg en ga 1 omhoog. Ga dan 1 naar beneden en 1 naar links. Zuig de infotron onder je weg en ga 1 omhoog 1 naar links (doe dit snel zonder dat er blokken naar beneden vallen) Ga dan 1 naar onder zuig links en onder en ga 1 naar rechts. Ga dan 3 omhoog en 4 naar links. Ga 1 omlaag en duw het blok weg naar rechts. Ga dan 1 omlaag en duw het blok rechts naast je 1 naar rechts. Ga dan naar de top van de blokken en infotrons Pak de 2 infotrons en ga tussen de 2 blokken instaan. Duw het rechter blok naar 1 naar rechts en blijf zelf staan. Het blok valt naar beneden. Ga 1 naar onder en duw het blok rechts naast je 2 naar rechts. Ga 1 naar links en pak de infotron onder je. Ga naar de top van de blokken. Duw het bovenste blok naar rechts. Ga 1 naar onder en duw het rechter blok 2 naar rechts. Ga 1 naar links zuig de infotron onder je en ga 1 omhoog 3 naar links en 1 naar onder. Duw het blok 1 naar rechts. Ga 1 naar onder en duw het blok links van je naar links Pak de laatse infotron en als het goed is moet je er nog 39 pakken
gr abby
Laatst aangepast door abbycail op 15-03-2008 9:55, in toaal 2 keer bewerkt |
| abbycail |
| 15-03-2008 9:41 Re: level 97 good job |
|
|
|
en deze haalde ik 10 minuten later van pagina 16, ik had hem aan jou uitgelegd,
links boven ...je gaat naar beneden en bal valt mee,dan 2 naar links 2 naar boven tegen bruine blokje 4 naar links 1beneden wegzuigen 2 naar rechts 1naar benden bal naar links duwen , 1 onder zuigen laat bal erin vallen. duw de bal die vooraan staat naar links precies in het midden van die 3 ballen.
zuig dat groene vlakje weg, ga om die bal heen laat die 2 boven elkaar en die ene ernaast vallen door er onderlangs te gaan, ga 1 naar boven en zuig die 3 infotronnen weg ,de twee ballen rechts van je helemaal naar links duwen, dan ga je even naar rechts terug en zie je boven je 5 ballen 2boven elkaar en 3naast elkaar erbovenop,ga omhoog naast bruine blokje staan, ga 1 naar rechts 1naar beneden en gelijk 1naar links dan 2 naar beneden en gelijk 1 naar rechts onder groene vlak, duw de bal die valt naar links,de drie die blijven staan moeten ook nog naar beneden en zoveel mogelijk naar links dus ga je eerst 1 omhoog en meteen opzij naar rechts en 2 ballen vallen dan nu staat er nog 1 bal boven je hoofd die moet links terecht komen tussen de ballen, dus je gaat rechtsom duwt tegen de bal en ga meteen mee naar beneden zodat de bal op die andere 2 komt enje duwt hem naar links, dan die 2 die je nu tegen komt, eerst de onderste laten vallen en naar links duwen
nou laat je die 2 anderen even zitten en gaat eerst naar links, onder die 2 ballen je zuigt links en onder het groen weg, laat ze vallen en duw bal naar links, dan terug naar die andere 2 eerst laat je de bovenste vallen en dan die andere, dan de volgende 2 laten vallen, zoveel mogelijk naar links, haal groene rij naar boven lang de muur weg, ga terug naar beneden en laat dan de meest linkse bal bij de diskette vallen en duw naar links, dan de 2 onder de infotrons laten vallen ,dan zie je ernaast nog 2 ballen naast elkaar die laat je ook vallen, pak de infotrons en duw de diskette 3 naar beneden,2naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts 2 naar beneden 2 naar rechts 2 naar beneden 2 naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts tegen bal aan en terug om diskette te laten ontploffen, ik ga me nu verdiepen in de rest, je hoort nog van me,
gr abby
Laatst aangepast door abbycail op 15-03-2008 9:52, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|