NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 181, 182, 183 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
david 123
10-03-2008 13:44 Re: afbeelding van probleem invoegen Reageer met quote

abbycail schreef:
je moet als je daar komt, meteen als je onder de groene naar links rent naar beneden naar links vlug links en rechts zuigen en naar boven en meteen naar links, is even een kwestie van oefenen, mij lukt het nu in 1x maar heb er eerst ook uren over gedaan, als je nog meer levels wilt weten hoor ik het wel.
gr abby

hoi abby..

ik heb nog zoveel levels die ik niet snap, en ik heb ook heel veel levels die ik voor me ouders en de rest van de familie probeer te ontcijferen, alleen kan ik heel moeilijk onder woorden brenge welk probleem het is. dusja..

abbycail
10-03-2008 13:52 Re: afbeelding van probleem invoegen Reageer met quote

david 123 schreef:
hoi abby..

ik heb nog zoveel levels die ik niet snap, en ik heb ook heel veel levels die ik voor me ouders en de rest van de familie probeer te ontcijferen, alleen kan ik heel moeilijk onder woorden brenge welk probleem het is. dusja..

maakt niet zo uit , ik ken de levels bijna uit m'n hoofd, dus waarschijnlijk lukt het wel, probeer maar..
gr abby
david 123
10-03-2008 13:55 Re: afbeelding van probleem invoegen Reageer met quote

abbycail schreef:
maakt niet zo uit , ik ken de levels bijna uit m'n hoofd, dus waarschijnlijk lukt het wel, probeer maar..
gr abby

der is ter echt 1 die algemeen bekend is die niet lukt, en dat is level 63, me pa en ik lopen op het eind vast, volgens mij. zelf ken ik 63 maar half, en kom dus niet door het 2e blok heen, maar me pa wel. dus als 63 stap voor stap uitgelegt wordt, dan kan ik der wel doorheen komen en me pa een level verder helpen:d

gr david
abbycail
10-03-2008 14:03 Re: afbeelding van probleem invoegen Reageer met quote

david 123 schreef:
der is ter echt 1 die algemeen bekend is die niet lukt, en dat is level 63, me pa en ik lopen op het eind vast, volgens mij. zelf ken ik 63 maar half, en kom dus niet door het 2e blok heen, maar me pa wel. dus als 63 stap voor stap uitgelegt wordt, dan kan ik der wel doorheen komen en me pa een level verder helpen:d

gr david

dat is vlug opgelost, die level staat helemaal beschreven, maar niet hier, als je nou hier rechts onderaan op oke klikt bij ga naar supaplex, kom je in een lijst klik supaplex voor windows XP aan, volgens mij de 3de van bovenaan, en ga naar de 5de pagina, en op pagina 6 staat de rest.
gr abby
david 123
10-03-2008 14:27 Re: afbeelding van probleem invoegen Reageer met quote

abbycail schreef:
dat is vlug opgelost, die level staat helemaal beschreven, maar niet hier, als je nou hier rechts onderaan op oke klikt bij ga naar supaplex, kom je in een lijst klik supaplex voor windows XP aan, volgens mij de 3de van bovenaan, en ga naar de 5de pagina, en op pagina 6 staat de rest.
gr abby

ik heb het idd gevonden, en begin et steeds beter onder de knie te krijge. zodra ik in dit level ben dat ik het niet meer snap, dan laat ik me weer horen:D bedankt voor de hulp tot nu toe:D

gr daivd
lijpalswat
10-03-2008 17:43  Reageer met quote

mensekinderen, ik heb even wat ontdekt...

was een vriend van me die zei dat er iets was met de code "el" maar hij wist niet meer wat...
ik ging het proberen en het staat dus voor "eternal life" als er dus een bal op je valt sterf je niet, als er een schaar tegen je aankomt ontplof hij, maar jij dus niet...

nou weet ik dat het valsspelen is, en dat het toch weinig zin heeft want de meeste levels zijn toch alleen maar puzzellen.
maar het is toch grappig om te weten...

lolz
gr.
lennart
abbycail
10-03-2008 18:12  Reageer met quote

lijpalswat schreef:

was een vriend van me die zei dat er iets was met de code "el" maar hij wist niet meer wat...
ik ging het proberen en het staat dus voor "eternal life" als er dus een bal op je valt sterf je niet, als er een schaar tegen je aankomt ontplof hij, maar jij dus niet...

nou weet ik dat het valsspelen is, en dat het toch weinig zin heeft want de meeste levels zijn toch alleen maar puzzellen.

lolz
gr.
lennart

weet niet wat je bedoeld hiermee,
gr abby
david 123
10-03-2008 18:16  Reageer met quote

lijpalswat schreef:

lolz
gr.
lennart

hoi lennart.
hoe werkt dat dan met dat "Eternal Life"? want ik ben nu heel veel aan het proberen, en dan is het juist wel makkelijk.

bvd david
Corina
10-03-2008 19:08  Reageer met quote

abby, heb jij al levels gespeeld van d9? ik vind sommige echt onbegrijpelijk.
gr corina
thea5
10-03-2008 19:57 d9 Reageer met quote

ja sommige snap ik ook niet hoor corina, die zijn volgens mij ook niet te doen
gr. thea
Corina
10-03-2008 20:23 Re: d9 Reageer met quote

thea5 schreef:
ja sommige snap ik ook niet hoor corina, die zijn volgens mij ook niet te doen
gr. thea

jammer he. hadden we ons zo op verheugd!
gr. corina
thea5
10-03-2008 20:30  Reageer met quote

ja misschien heeft abby er meer als wij, dan kan ze ons het misschien uitleggen, welke levels heb jij van d9?
gr. thea
abbycail
10-03-2008 20:44 d 9 Reageer met quote

thea5 schreef:
ja misschien heeft abby er meer als wij, dan kan ze ons het misschien uitleggen, welke levels heb jij van d9?
gr. thea

heb 1 5 6 7 8 12 15 25 37 41 56 58 64 82 87 89 92 96
gr abby
Corina
10-03-2008 20:56 D9 Reageer met quote

ik heb: 1 5 6 7 8 12 15 33 37 40 56 58 64 65 82 87 89 92 en 96.
gr corina
Corina
10-03-2008 20:57 Re: D9 Reageer met quote

Corina schreef:
ik heb: 1 5 6 7 8 12 15 33 37 40 56 58 64 65 82 87 89 92 en 96.
gr corina

we gaan wel bijna gelijk op, he?
en jij thea, welke heb jij?
gr corina
thea5
10-03-2008 21:04 d9 Reageer met quote

ik heb: 1,5,12,15,33,37,40,56,58,64,65,82,89,92 en 96
gr. thea
Corina
10-03-2008 21:18 Re: d9 Reageer met quote

thea5 schreef:
ik heb: 1,5,12,15,33,37,40,56,58,64,65,82,89,92 en 96
gr. thea

behalve 7 en 8 hebben wij precies dezelfde levels. grappig.
gr corina
abbycail
10-03-2008 21:29 d9 Reageer met quote

33 heb ik nu ook, 40 wil niet bij de laatste vak bij de E , 65 had ik gewoon geen zin in,
gr abby
Corina
10-03-2008 21:35 Re: d9 Reageer met quote

abbycail schreef:
33 heb ik nu ook, 40 wil niet bij de laatste vak bij de E , 65 had ik gewoon geen zin in,
gr abby

klopt het laatste vak bij de E van 40, daar moet je gewoon mazzel hebben. af en toe even proberen....
gr corina
lijpalswat
10-03-2008 23:43  Reageer met quote

david 123 schreef:
hoi lennart.
hoe werkt dat dan met dat "Eternal Life"? want ik ben nu heel veel aan het proberen, en dan is het juist wel makkelijk.

bvd david

hey mense,

ik denk dat jullie het allemaal weleens meegemaakt hebben dat julli op de esc toets wouden drukken, maar perongelijk de knop erboven raakte.
die ~`toets.

ongeveer de helft van je scherm vord dan sneeuwachtig grijs.

als je daar "el" intoetst, dan word je onsterfelijk.

inmiddels heb ik nog 2 cheats ontdekt.

de eerste is "gravity" waarmee je de zwaartekracht uitschakelt, wat soms heel handig kan zijn.

en de andere zeg ik niet. dat is namelijk een code dat alle levels in het hele spel groen zijn. deze code gebruik ik zelf ook niet omdat ik dat te valsspelerig vind... dat eternal life is gewoon leuk, en kan je ook weer ongedaan maken
maar alle levels groen niet.

dus...

ik hoop dat iedereen nu doorheeft wat ik bedoel (zo ongeveer)

gr. lennart
Corina
10-03-2008 23:58  Reageer met quote

lijpalswat schreef:
hey mense,

ik denk dat jullie het allemaal weleens meegemaakt hebben dat julli op de esc toets wouden drukken, maar perongelijk de knop erboven raakte.
die ~`toets.

ongeveer de helft van je scherm vord dan sneeuwachtig grijs.

als je daar "el" intoetst, dan word je onsterfelijk.

inmiddels heb ik nog 2 cheats ontdekt.

de eerste is "gravity" waarmee je de zwaartekracht uitschakelt, wat soms heel handig kan zijn.

en de andere zeg ik niet. dat is namelijk een code dat alle levels in het hele spel groen zijn. deze code gebruik ik zelf ook niet omdat ik dat te valsspelerig vind... dat eternal life is gewoon leuk, en kan je ook weer ongedaan maken
maar alle levels groen niet.

dus...

ik hoop dat iedereen nu doorheeft wat ik bedoel (zo ongeveer)

gr. lennart

ik heb het uitgeprobeerd, maar vind het niet leuk spelen. de lol van het hele spel is eraf, ik doe er niet aan mee.
gr corina
lijpalswat
11-03-2008 0:40  Reageer met quote

jah maar als iets echt gewoon compleet niet lukt na 50000000000000028957287476298473289,4279gh2y9g5692 keer proberen, dan is het misschien toch best handig
Corina
11-03-2008 0:56  Reageer met quote

lijpalswat schreef:
jah maar als iets echt gewoon compleet niet lukt na 50000000000000028957287476298473289,4279gh2y9g5692 keer proberen, dan is het misschien toch best handig

maar toch; als nu iemand een lastig level heeft gehaald vraag ik me toch af of hij/zij een cheat heeft gebruikt of niet.
gr corina
lijpalswat
11-03-2008 1:03  Reageer met quote

ja daar heb je wel gelijk in...

maar kun je me tussendoor effe helpen met level 96 cracker, ik weet niet goed welke bom ik waar gebruik...

(welke bom tussen welke 2 vakken)

alvast bedankt, en trouwes dat alle levels gehaalt is tot je het spel afsluit, dat geld ook voor "eternal life"

gr. len
abbycail
11-03-2008 8:58  Reageer met quote

Corina schreef:
maar toch; als nu iemand een lastig level heeft gehaald vraag ik me toch af of hij/zij een cheat heeft gebruikt of niet.
gr corina

gebruik hem ook niet, maar bij sommige levels die in het begin al niet mogelijk waren zoals level 2 van d6 is het toch handig om even verder te komen.
gr abby
abbycail
11-03-2008 10:50  Reageer met quote

heb level 2 van d6 wel gehaald, maar hij blijft geel, dus in principe heb je niets bereikt om verder te gaan als je alleen de dlevels zou hebben, het was alleen leuk om hem even te doen.
gr abby
claudia1111
11-03-2008 16:51 level 68 Reageer met quote

ik kom bij level 68 niet verder. ik snap niet hoe ik die infront die boven zit moet pakken; als ik onderdoor ga dan kan ik ze allemaal pakken, behalve die 1e die in dat veld zit met die. Kan iemand effe helpen?

edit Numix: bericht gewijzigd. Graag een beetje op je spelling letten, en ook punten en komma's gebruiken ipv 1 ontzettend lange zin... bedankt
abbycail
11-03-2008 17:03 Re: level 68 Reageer met quote

eerste 3 rode pakken en daarboven 1 zetten.
boven links in hoek 2de zetten'.
ernaast 3de zetten naar de andere 4 rode.
als je die hebt gepakt daar onder rode zetten naar die 4 beneden.
dus schuin doorgaan naar beneden.
die 4 pakken en naar links doorgaan.
pak die ene en zet hem daar weer gelijk.
pak die 8 en zet er 1 links ertussen.
zet er nu 1 helemaal linksboven in de hoek.
en zet er 2 naar die 4 links.
ga een stuk terug en zet hem bovenaan links in de hoek.
en ga in het midden verder door naar boven tot je bij die 5 bent en de infotron.
als je die hebt gepakt terug eruit gaan en die onderste hoek naar boven nemen schuin naar die 4 rechts boven.
naar beneden en naar links schuin naar beneden gaan naar die 3 enkele.

pak de infotron en de rode daarboven en zet daar een rode.
pak de rode daarboven, ga 1 stap naar beneden en zet daar een rode. zet een rode voor het bruine vakje beneden bij de rode.
pak die rode en zet hem weer meteen daar.
pak de volgen de rode en 1 stap naar links en daar zetten.
zet een rode onder die rode daarboven.
pak die rode en 1 stap naar beneden en weer zetten.
pak de volgende rode daarboven, en 1 stap naar beneden en zetten. pak die rode en zet een rode links naar de volgende rode.pak die rode en 1 stap naar rechts en zetten, zet een rode boven tussen die 2 blokken zodat de groene , de rode en de infotron vrijkomen, let op de infotron valt en de groene ook , ga dus als je de rode hebt gezet links naast de infotron staan , kan je hem zuigen als hij komt.
pak de rode en zet een rode naar boven naar de volgende rode.
nu moet je even vlug zijn je zet een rode tussen de infotron boven en de groene in , de groene moet ontploffen, ga niet eerst de infotron pakken, laat maar vallen zet meteen voor alle groene zijn ontploft een rode bij dat vak erboven war een infotron zit, die moet vrij voor alle groene ontploffen.
nu kan je die 2 infotrons pakken, op je gemak die infotron linksboven bevrijden en naar de E rechts door die rode te zetten, en je houd zelfs nog een rode over.
gr abby
abbycail
11-03-2008 17:27  Reageer met quote

hebben julie 25 nu al van d9?
gr abby
Corina
11-03-2008 18:24  Reageer met quote

abbycail schreef:
hebben julie 25 nu al van d9?
gr abby

ik heb hem gehaald, ja.
gr corina