NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 180, 181, 182 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Corina
07-03-2008 12:30  Reageer met quote

abbycail schreef:
hij had ze nog niet, ik vermoed dat hij de Russische levels verwarde met de d levels, daarom had ik ze gestuurd, maar het lukt niet bij hem.
gr abby

dat weet ik wel, maar een paar blz. terug had hij het erover dat de nieuwe d-levels niet hetzelfde waren als de originele d-levels, vandaar mijn vraagje aan hem.
gr corina

abbycail
07-03-2008 12:41  Reageer met quote

Corina schreef:
dat weet ik wel, maar een paar blz. terug had hij het erover dat de nieuwe d-levels niet hetzelfde waren als de originele d-levels, vandaar mijn vraagje aan hem.
gr corina

ja dat bedoel ik, hij dacht waarschijnlijk dat de Russische levels de dlevels waren , daar verwarde hij het mee, dan zijn ze inderdaad ook anders ,
gr abby
Corina
07-03-2008 15:50  Reageer met quote

abbycail schreef:
ja dat bedoel ik, hij dacht waarschijnlijk dat de Russische levels de dlevels waren , daar verwarde hij het mee, dan zijn ze inderdaad ook anders ,
gr abby

dat kan ook nog. ben je al klaar met d8? ik ben bij level 64 doubt zone.
gr corina
abbycail
07-03-2008 16:12  Reageer met quote

Corina schreef:
dat kan ook nog. ben je al klaar met d8? ik ben bij level 64 doubt zone.
gr corina

ja ik ben tot 111 gegaan en toen d9 afgeraffeld en d1 vanaf level 90 nu ben ik met d2 bezig ,ben begonnen vanaf level 24 , waar ik gebleven was in het gewone spel, ben nu bij level 89, de levels die ik over heb geslagen doe ik het allerlaatste, level 64 van d8 had ik ook overgeslagen.
gr abby
lijpalswat
07-03-2008 19:20  Reageer met quote

ja precies, abby heeft gelijk.
maar over die uitleg van 78 (het stukje van abby), ik snap bij:

dus je gaat rechtsom duwt tegen de bal en ga meteen mee naar beneden zodat de bal op die andere 2 komt enje duwt hem naar links, dan die 2 die je nu tegen komt,

niet welke 2 ballen je bedoelt...!

(het staat ergens in het tweede bericht (pagina 16) in het midden van de uitleg.

verder helpt het tot nu toe enorm.
abbycail
07-03-2008 19:49  Reageer met quote

lijpalswat schreef:
ja precies, abby heeft gelijk.
maar over die uitleg van 78 (het stukje van abby), ik snap bij:

dus je gaat rechtsom duwt tegen de bal en ga meteen mee naar beneden zodat de bal op die andere 2 komt enje duwt hem naar links, dan die 2 die je nu tegen komt,

niet welke 2 ballen je bedoelt...!

(het staat ergens in het tweede bericht (pagina 16) in het midden van de uitleg.

verder helpt het tot nu toe enorm.

sorry ik kan het niet nakijken, want ben classic overnieuw aan het doen, en had er even heen zin meer in, maar even over iets anders , de russische levels heb je ook zelf gedownload , misschien lukt het je met de dlevels ook zelf, als je een paar pagina's terug , pagina 170 ,gaat dan zie je ergens een link en uitleg van corina hoe het moet, misschien lukt het dan wel,
gr abby
abbycail
08-03-2008 20:25  Reageer met quote

leven jullie nog?
gr abby
thea5
08-03-2008 21:52  Reageer met quote

ja hoor, gelukkig nog wel waar ben jij mee bezig dan
gr. thea
abbycail
08-03-2008 22:10  Reageer met quote

thea5 schreef:
ja hoor, gelukkig nog wel waar ben jij mee bezig dan
gr. thea

ik schei er net uit, ben het zat, was met d3 bezig, maar zat gewoon te klooien, tot ik tot de conclusie kwam dat ik gewoon even geen zin meer hebt,ga maar lekker vroeg naar bed, de pijn op m'n borst is weer erger geworden, kan niet eens meer even naar de keuken lopen zonder dat de pijn begint, zit nu weer in dubio om terug te gaan naar het ziekenhuis, wacht maar even af tot maandag, welterusten..
gr abby
thea5
08-03-2008 22:28  Reageer met quote

welterusten abby, en sterkte wat een ellende allemaal
gr. thea
thea5
09-03-2008 14:33  Reageer met quote

hoe is het ermee abby?
gr. thea
Corina
09-03-2008 15:15  Reageer met quote

abby, wat naar voor je. ik weet uit ervaring wat je doormaakt. niet met mijn hart, maar met mijn nieren. artsen zeiden dat ik op een gegeven moment toch maar eens aan dialyse moest gaan denken. maar ik wilde dat moment zo lang mogelijk uitstellen. tot het echt niet meer ging, toen moest ik wel. heb het gedaan, maar wel met tegenzin. dus veel sterkte en doe wat jij denkt wat het beste is.
gr corina
thea5
09-03-2008 15:22  Reageer met quote

er zal toch niets mis met haar zijn, dat ze alweer in het ziekenhuis ligt corina, vindt het hier zo stil, doe je die dialyse gewoon zelf thuis ? ik ken mensen hier die een paar dagen in de week naar groningen moeten, dat is dus nog 30 km van hier, en dan moet je ook nog weer terug natuurlijk, dat lijkt me ook geen pretje
gr. thea
Corina
09-03-2008 15:38  Reageer met quote

thea5 schreef:
er zal toch niets mis met haar zijn, dat ze alweer in het ziekenhuis ligt corina, vindt het hier zo stil, doe je die dialyse gewoon zelf thuis ? ik ken mensen hier die een paar dagen in de week naar groningen moeten, dat is dus nog 30 km van hier, en dan moet je ook nog weer terug natuurlijk, dat lijkt me ook geen pretje
gr. thea

ja, elke nacht met een machine. ik doe PD en geen Hemodialyse. PD gaat via het buikvlies en vloeistoffen. Meestal sluit ik om ongeveer half tien aan, doe een wissel en ga er weer af (kan ondertussen gewoon blijven computeren) en na ongeveer 2 uur weer hetzelfde.
Maak me ook zorgen om abby. niets voor haar om de hele dag niet op het forum te zijn. moeten het maar even afwachten.
gr corina
thea5
09-03-2008 15:58  Reageer met quote

nee er is vast wat aan de hand, anders had ze zich al lang gemeld, ook vervelend voor je corina, dus je bent eigenlijk altijd aan huis gekluisterd? ik bedoel dan s avonds, en hoe doe je dat dan als je een keer weg gaat(vakantie e.d.), trouwens bij welke d-level zit je nu?
gr. thea
Corina
09-03-2008 16:27  Reageer met quote

thea5 schreef:
nee er is vast wat aan de hand, anders had ze zich al lang gemeld, ook vervelend voor je corina, dus je bent eigenlijk altijd aan huis gekluisterd? ik bedoel dan s avonds, en hoe doe je dat dan als je een keer weg gaat(vakantie e.d.), trouwens bij welke d-level zit je nu?
gr. thea

als ik een keer 's avonds wegga, dan begin ik gewoon later.betekent wel dat ik dan ook laat klaar ben, want het hele circus duurt ruim 12 uur. maar gelukkig werk ik niet, dus ik ben flexibel. en op vakantie gaan doe ik eigenlijk niet meer, want het is een enorm geregel om de machine en de vloeistoffen op de plaats van bestemming te krijgen.
ik ben nu bezig met d9 level 16, een oude bekende maar toch weer niet.
gr. corina
lijpalswat
09-03-2008 16:48  Reageer met quote

Corina schreef:
als ik een keer 's avonds wegga, dan begin ik gewoon later.betekent wel dat ik dan ook laat klaar ben, want het hele circus duurt ruim 12 uur. maar gelukkig werk ik niet, dus ik ben flexibel. en op vakantie gaan doe ik eigenlijk niet meer, want het is een enorm geregel om de machine en de vloeistoffen op de plaats van bestemming te krijgen.
ik ben nu bezig met d9 level 16, een oude bekende maar toch weer niet.
gr. corina

als je dan toch bij level 16 bent kun je me vast wel level 6 revieuw #2 uilteggen. of heb je die overgeslagen?

gr. jeweetwelwie
...Wink

yay
david 123
09-03-2008 16:49 hulp bij supaplex level 48, 55, 61 en 63. Reageer met quote

hallo..

ik loop vast bij de volgende levels:
48, 55, 61 en 63..

kan iemand helpen.

bvd.

ikke
lijpalswat
09-03-2008 16:53 Re: hulp bij supaplex level 48, 55, 61 en 63. Reageer met quote

david 123 schreef:
hallo..

ik loop vast bij de volgende levels:
48, 55, 61 en 63..

kan iemand helpen.

bvd.

ikke

kun je misschien vertellen waar je precies vastloopt?

bijv bij level 55 the eldritch, is zoveel werk om helemaal uit te leggen...

gr. len
Corina
09-03-2008 17:08  Reageer met quote

lijpalswat schreef:
als je dan toch bij level 16 bent kun je me vast wel level 6 revieuw #2 uilteggen. of heb je die overgeslagen?

gr. jeweetwelwie
...Wink

yay

op blz 56 staan level 7 en 8 van d9 uitgelegd door tollie met 2 plaatjes erbij. level 6 gaat ongeveer op dezelfde manier.
gr corina
abbycail
09-03-2008 17:22  Reageer met quote

hallo, ik ben er nog hoor, maar had even geen puf om te plexen, het gaat wel, heb wel steeds pijn als ik me maar even inspan, maar probeer toch thuis te blijven tot ik word opgeroepen, dan maar thuis rustig op de bank blijven zitten, alles beter dan in het ziekenhuis af te wachten, corina.. het lijkt me ook een grote ramp , wat jij doormaakt, moet er niet aan denken als mij dat zou overkomen, trouwens mijn nieren zijn nog het enigste aan mij wat nog goed is,zou je er zo 1 willen geven, maar denk niet dat ik dat nog mag in mijn toestand, ik begin er trouwens wel aan te wennen, elk jaar in het ziekenhuis, het ene jaar wat minder ernstig als het andere, dit is weer zo'n kl... jaar, maar kom ik ook wel weer overheen, en zo niet, dan weet ik het toch niet meer, klinkt stom, maar zo ga je er op een gegeven toch over denken, sandy is trouwens weer beter, ze hoeft geen verbandje meer om, en rent weer vrolijk rond.
ga nu met mijn man uit eten hier in de buurt, dus hoef ik geen eten te maken, en hij ook niet, hij wil zo graag uit eten, dus zei ik maar dat ik er ook zin in had, dus vanavond horen jullie me wel weer,
gr abby
thea5
09-03-2008 17:57  Reageer met quote

ow gelukkig abby dat je nog thuis bent, we begonnen ons al zorgen te maken, eet smakelijk en maak het maar gezellig
gr. thea
abbycail
09-03-2008 22:20  Reageer met quote

nou erg stil vanavond, welterusten allemaal, tot morgen..
gr abby
lijpalswat
09-03-2008 22:34  Reageer met quote

ze heeft wel gelijk,
weltrusten
david 123
10-03-2008 11:20 afbeelding van probleem invoegen Reageer met quote

kan ik ook een afbeelding van het het probleem invoegen? ik heb een print screen gemaakt ervan, alleen weet ik niet hoe ik die in kan voegen,

gr ikke
abbycail
10-03-2008 13:26 Re: afbeelding van probleem invoegen Reageer met quote

david 123 schreef:
kan ik ook een afbeelding van het het probleem invoegen? ik heb een print screen gemaakt ervan, alleen weet ik niet hoe ik die in kan voegen,

gr ikke

natuurlijk kan dat, maar ik weet ook niet hoe, als je even zegt wat het probleem is , kan ik je misschien wel helpen.
gr abby
Corina
10-03-2008 13:34 Re: afbeelding van probleem invoegen Reageer met quote

abbycail schreef:
natuurlijk kan dat, maar ik weet ook niet hoe, als je even zegt wat het probleem is , kan ik je misschien wel helpen.
gr abby

hoi abby, hoe is het nu met je?
gr. corina
david 123
10-03-2008 13:34 Re: afbeelding van probleem invoegen Reageer met quote

mijn probleem bij level 42 - little pleasure kom ik bij de laatste 2vlakken niet uit, de bommen die daar staan ontploffen te snel, en daardoor kan ik niet verder. omdat er dan 1 of meerdere "snoepjes"(die dingen die je moet happen:P) mee klappen.
abbycail
10-03-2008 13:38 Re: afbeelding van probleem invoegen Reageer met quote

Corina schreef:
hoi abby, hoe is het nu met je?
gr. corina

gaat wel hoor, zolang ik rustig blijf zitten , is er niets aan de hand, wordt wel scheel, de hele dag achter de pc.
gr abby
abbycail
10-03-2008 13:41 Re: afbeelding van probleem invoegen Reageer met quote

david 123 schreef:
mijn probleem bij level 42 - little pleasure kom ik bij de laatste 2vlakken niet uit, de bommen die daar staan ontploffen te snel, en daardoor kan ik niet verder. omdat er dan 1 of meerdere "snoepjes"(die dingen die je moet happen:P) mee klappen.

je moet als je daar komt, meteen als je onder de groene naar links rent naar beneden naar links vlug links en rechts zuigen en naar boven en meteen naar links, is even een kwestie van oefenen, mij lukt het nu in 1x maar heb er eerst ook uren over gedaan, als je nog meer levels wilt weten hoor ik het wel.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 181 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 180, 181, 182 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: