NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 178, 179, 180 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
04-03-2008 16:01  Reageer met quote

Corina schreef:
hoi, allemaal. ik ben er nog. hoefde gelukkig niet naar het ziekenhuis. de bloeding is gestopt. waarschijnlijk een adertje in het buikvlies gesprongen. was wel even schrikken. maar goed, we gaan gewoon weer door.
gr corina

gelukkig maar, ik mag niets meer doen dus heb heel wat levels van d6 gehaald vandaag, als ik klaar ben met d6 dan kunnen we vergelijken welke jij hebt of ik.
gr abby

thea5
04-03-2008 16:16  Reageer met quote

tjonge wat een ellende allemaal, ben blij voor je dat het nog zo afgelopen is, hoop niet dat ik de volgende ben......
trouwens van harte gefeliciteerd abby met je verjaardag, ik heb ook al heel wat van d6 af, dus wie weet......
gr. thea
abbycail
04-03-2008 16:40  Reageer met quote

thea5 schreef:
tjonge wat een ellende allemaal, ben blij voor je dat het nog zo afgelopen is, hoop niet dat ik de volgende ben......
trouwens van harte gefeliciteerd abby met je verjaardag, ik heb ook al heel wat van d6 af, dus wie weet......
gr. thea

bedankt, weer een jaartje ouder, en jij morgen , het bejaarden tehuis komt al in zicht, moet ik wel ophouden met al die kwaaltjes , anders red ik het niet eens, o o wat ben ik weer optimistisch ha ha
gr abby
thea5
04-03-2008 16:53  Reageer met quote

ik heb mazzel, 2 bejaardentehuizen op steenworp afstand, dus kan nog kiezen ook, hahahaha
gr. thea
abbycail
04-03-2008 18:34  Reageer met quote

thea5 schreef:
ik heb mazzel, 2 bejaardentehuizen op steenworp afstand, dus kan nog kiezen ook, hahahaha
gr. thea

al is het wel het laatste wat ik wil, een bejaardentehuis, brrrrrrrrrr moet er niet aan denken, maar ja een verpleeghuis als je dement wordt is nog erger, heb er zelf gewerkt als ziekenverzorgster, en heb meteen gezegd, dat nooit, dan maar een euthanasie pil, verschrikkelijk zoals er met die mensen omgegaan wordt door sommige verzorgsters, en dat allemaal door geldgebrek, je zou bijna niet meer oud willen worden, wat ik allemaal meegemaakt hebt, zou ik een boek over kunnen schrijven, dan maar eerder dood gaan voor je zo oud wordt, he... niet te hard zeggen, straks wordt het nog waarheid ook, hi hi
gr abby
thea5
04-03-2008 18:55  Reageer met quote

nou ja een bejaardentehuis, dan niet in het gebouw zelf, maar een aanleunwoning, hahahahahaha die is gekkkkkkkk zover is het nog lang niet hoor!!! neeeeeeeeeeeej abby jij moet nog jaren mee, hou eens op!!
gr. thea
abbycail
04-03-2008 19:25  Reageer met quote

thea5 schreef:
nou ja een bejaardentehuis, dan niet in het gebouw zelf, maar een aanleunwoning, hahahahahaha die is gekkkkkkkk zover is het nog lang niet hoor!!! neeeeeeeeeeeej abby jij moet nog jaren mee, hou eens op!!
gr. thea

was maar een grapje hoor !!!!!!!!!
gr abby
Corina
04-03-2008 19:51  Reageer met quote

hoi abby, "oudje" (hi, hi) van harte gefeliciteerd. hoop dat dit jaar voor jou geen ziekenhuisopnames zal inhouden en dat je lekker mag genieten van je nieuwe woning.
ik ben net met de d7-levels begonnen, niet makkelijk. van d6 heb ik de volgende levels: 11,20,33,36,42,45,46,54,58,62,64,65,66,88,90,91,92,93,98 en 104.nog niet zo veel dus.
gr corina
thea5
04-03-2008 20:59 d6 Reageer met quote

ik heb ook nog niet zo veel, maar ben er toen ook heel snel bij langs gegaan, maar zal ze ook ff opnoemen: 11, 20, 21, 22, 38, 52, 64, 65, 66, 74, 78, 88, 90, 91, 93, 98, 99 en 104
gr. thea
abbycail
04-03-2008 21:07  Reageer met quote

Corina schreef:
hoi abby, "oudje" (hi, hi) van harte gefeliciteerd. hoop dat dit jaar voor jou geen ziekenhuisopnames zal inhouden en dat je lekker mag genieten van je nieuwe woning.
ik ben net met de d7-levels begonnen, niet makkelijk. van d6 heb ik de volgende levels: 11,20,33,36,42,45,46,54,58,62,64,65,66,88,90,91,92,93,98 en 104.nog niet zo veel dus.
gr corina

1 ziekenhuis opname komt in ieder geval al is het op z'n minst in ieder geval 1 nacht, dat is als ik opgeroepen wordt in verband met die hartkatheterisatie
en dan komt er nog de uitslag, of er een operatie moet plaatsvinden, en ze denken van wel, maar misschien heb ik ook eens geluk,
ik heb van d6 45 46 52 53 54 56 57 58 62 63 64 65 66 68 70 71 72 en ben nu met 73 bezig, ben wel bij 45 begonnen, moet daarna nog even terug.
gr abby
Corina
05-03-2008 0:22  Reageer met quote

thea, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. wens je een gezellige dag. vier je het vandaag?
gr corina
abbycail
05-03-2008 8:41  Reageer met quote

THEA GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gr abby
abbycail
05-03-2008 11:38 d6 Reageer met quote

ben maar bij het begin begonnen en bij level 10 begonnen, die daarvoor had ik al of gingen niet, level 10 gehaald, 11 niet, daar heb ik geen geduld voor, 12 wel en 14 ga ik later terug, 15 gehaald, nu ga ik eten en naar een verjaardag, vanavond weer verder.
gr abby
Corina
05-03-2008 13:36 d7 Reageer met quote

ben nu bij level 36, heb 1,5,6,7,8,12,15,16,23,24,25,27,32,33 en 34 gehaald. ga nu even het dorp in boodschappen doen. tot later.
gr corina

Laatst aangepast door Corina op 06-03-2008 1:46, in toaal 2 keer bewerkt
lijpalswat
05-03-2008 15:17  Reageer met quote

hé jammer ik baal er wel van hoor, met die D-levels.

maarjah dan ga ik me nu nog maar even verder concentreren op de classics want ik moet en zal ze uitspelen:

ik ben nu bij:

79: dont waste them (welke bom waar +stukje linksonderin begrijp ik niet)
92: ham and cheese sandwich (snap ik echt van alle kanten niet)
95: good luck (vooral het stuk met die 6 rijen met ballen en infotrons verder weetikniet)
96: cracker (niet echt uitleg nodig, is volgens mij gewoon een kwestie van proberen)

nou dan ga ik nu 96 verderproberen, en ik hoor (hoop ik Wink) wel wat van jullie...

gr. lennart
thea5
05-03-2008 15:34  Reageer met quote

dankje wel, ik vier me n verjaardag vandaag, maar heel erg druk gaat het niet worden, vanochtend een vriendin gehad en vanavond de kinderen, en kleinkinderen maar dat zal niet laat worden, de kleinkinderen moeten morgen immers weer naar school en de kinderen weer werken, verder doen we nooit veel aan verjaardagen, voor jaren terug was dat wel anders, leken het wel bruiloften
me n ouders leven jammer genoeg niet meer, en ik heb maar 1 broer, dus een grote familie heb ik ook al niet, dus tegen achten ben ik gewoon weer op het forum
gr. thea
thea5
05-03-2008 15:36  Reageer met quote

zit het net allemaal te lezen, wat leuk van je abby dat je ff persoonlijk langs komt,hihihihihi
gr. thea
Corina
05-03-2008 15:43  Reageer met quote

lijpalswat schreef:

maarjah dan ga ik me nu nog maar even verder concentreren op de classics want ik moet en zal ze uitspelen:

ik ben nu bij:

95: good luck (vooral het stuk met die 6 rijen met ballen en infotrons verder weetikniet)
96: cracker (niet echt uitleg nodig, is volgens mij gewoon een kwestie van proberen)

nou dan ga ik nu 96 verderproberen, en ik hoor (hoop ik Wink) wel wat van jullie...

gr. lennart

Len, ga even terug naar blz 94. vanaf die tijd zat ik op het forum en ik had dezelfde problemen als jij, zeker met 92. ik weet zeker dat abby hem aan mij heeft uitgelegd, vooral dat vak linksonder en de rest ook. hoop dat je hier wat aan hebt.
gr corina
Corina
05-03-2008 15:53 level 95 Reageer met quote

Corina schreef:
Len, ga even terug naar blz 94. vanaf die tijd zat ik op het forum en ik had dezelfde problemen als jij, zeker met 92. ik weet zeker dat abby hem aan mij heeft uitgelegd, vooral dat vak linksonder en de rest ook. hoop dat je hier wat aan hebt.
gr corina

over level 95: ga bovenlangs naar rechts en dan helemaal naar beneden en dan naar rechts (laat bal liggen). haal zoveel mogelijk groen weg en laat dan de rechterrij vallen en pak ondertussen alle infotrons. doe het zelfde met de middelste rij. ga dan via een lege rij naar boven, naar rechts en beneden. ga dan via de onderste infotron naar het rechtervak en los dat op. dan weer terug naar dat vak met die rijen ballen en infotrons. je kunt nu alle infotrons pakken en daarna terug naar linkervak.
gr corina
abbycail
05-03-2008 17:53  Reageer met quote

thea5 schreef:
zit het net allemaal te lezen, wat leuk van je abby dat je ff persoonlijk langs komt,hihihihihi
gr. thea

kon je even niet volgen, maar toen viel het kwartje, mijn kleine nichtje is ook jarig, vandaar
gr abby
abbycail
05-03-2008 17:56  Reageer met quote

lijpalswat schreef:

ik ben nu bij:

gr. lennart

heb je de dlevels nou apart gekregen, ik kan je ze toesturen, maar dan moet ik wel je email weten.
gr abby
lijpalswat
05-03-2008 20:22 Re: level 95 Reageer met quote

Corina schreef:
over level 95: ga bovenlangs naar rechts en dan helemaal naar beneden en dan naar rechts (laat bal liggen). haal zoveel mogelijk groen weg en laat dan de rechterrij vallen en pak ondertussen alle infotrons. doe het zelfde met de middelste rij. ga dan via een lege rij naar boven, naar rechts en beneden. ga dan via de onderste infotron naar het rechtervak en los dat op. dan weer terug naar dat vak met die rijen ballen en infotrons. je kunt nu alle infotrons pakken en daarna terug naar linkervak.
gr corina

bedankt, heb er uiteindelijk nog best een tijd over gedaan maar dat was niet omdat ik niet wist hoe het moet, maar dat was omdat het gewoon niet wilde lukken (irritantheid)

naar de rest heb ik voorlopig nog niet gekeken maar ik zoek zo wel effe.
maar aangezien ik er 1 gehaald heb...(je voelt hem al aankomen)... heb ik er uiteraard weer 1 vrijgespeeld.
oftewel

HELLEP

level 97 good job, waarvan ik me nog herrinner dat ie moeilijk was.

gr. len
lijpalswat
05-03-2008 20:24  Reageer met quote

abbycail schreef:
heb je de dlevels nou apart gekregen, ik kan je ze toesturen, maar dan moet ik wel je email weten.
gr abby

nee is niet gelukt

bedankt alvast...

gr. len
abbycail
05-03-2008 21:13  Reageer met quote

lijpalswat schreef:
nee is niet gelukt

bedankt alvast...

gr. len

ik heb ze verstuurd, ik hoop dat het lukt, en level 97 staat uit gelegd ergens in het begin, tollie heeft een stuk met de ballen gedaan, en ik de rest van de level ergens verderop,
gr abby
Corina
05-03-2008 22:48  Reageer met quote

thea, hoe ver ben jij met die d7-levels? kan jij ze oplossen?
gr corina
lijpalswat
05-03-2008 23:07  Reageer met quote

abbycail schreef:
ik heb ze verstuurd, ik hoop dat het lukt, en level 97 staat uit gelegd ergens in het begin, tollie heeft een stuk met de ballen gedaan, en ik de rest van de level ergens verderop,
gr abby

bedankt ik heb ze ook ontvangen...

maar ik kan ze niet openen...:

"kan het bestand niet op virussen scannen omdat het teveel losse bestanden bevat"

maar iig bedankt

ik ga even kijken of ik mijn virussenfilter tijdelijk kan uitzetten.
ik laat je wel weten of het gelukt is...

PS mense ik heb een nieuwe gitaar!!!
samen met WoW mijn enige passie naast supaplex...

maar dat terzijde.

gr. len
abbycail
05-03-2008 23:10  Reageer met quote

Corina schreef:
thea, hoe ver ben jij met die d7-levels? kan jij ze oplossen?
gr corina

thea zit nog op haar feestje, ik ben ook aan de d7 levels begonnen en heb
1 2 5 6 7 8 verder ben ik nog niet gekomen , ik ga nu naar bed welterusten...
gr abby
abbycail
05-03-2008 23:13  Reageer met quote

lijpalswat schreef:
bedankt ik heb ze ook ontvangen...

maar ik kan ze niet openen...:

"kan het bestand niet op virussen scannen omdat het teveel losse bestanden bevat"

maar iig bedankt

ik ga even kijken of ik mijn virussenfilter tijdelijk kan uitzetten.
ik laat je wel weten of het gelukt is...

PS mense ik heb een nieuwe gitaar!!!
samen met WoW mijn enige passie naast supaplex...

maar dat terzijde.

als je ze niet kan openen kan je ook voor opslaan kiezen naar je C station, waar ik het al over had,
succes met je gitaar..
gr abby
lijpalswat
06-03-2008 0:11  Reageer met quote

ja dat zou kunnen als ik niet een melding kreeg zodra ik op het bestand klik... (als je hem wil opslaan moet je eerst erop klikken, maar zodra ik erop klik dan geeft hij dus die foutmelding...
PS het virusfilter uitzetten is mislukt... heb zelfs mijn complete beveiliging van mijn computer gehaald, maar het zit hem in hotmail...

gr. len
abbycail
06-03-2008 8:16  Reageer met quote

lijpalswat schreef:
ja dat zou kunnen als ik niet een melding kreeg zodra ik op het bestand klik... (als je hem wil opslaan moet je eerst erop klikken, maar zodra ik erop klik dan geeft hij dus die foutmelding...
PS het virusfilter uitzetten is mislukt... heb zelfs mijn complete beveiliging van mijn computer gehaald, maar het zit hem in hotmail...

gr. len

dan corina vragen of ze hem wil sturen, misschien is het dan wel goed.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 179 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 178, 179, 180 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: