NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 177, 178, 179 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Corina
01-03-2008 23:53  Reageer met quote

ik stop ermee voor vandaag, welterusten.
gr corina

thea5
02-03-2008 12:47  Reageer met quote

zit me net te bedenken, abby is één dezer dagen ook jarig, het is te hopen dat ze dan weer thuis is
gr. thea
Corina
02-03-2008 14:37  Reageer met quote

thea5 schreef:
zit me net te bedenken, abby is één dezer dagen ook jarig, het is te hopen dat ze dan weer thuis is
gr. thea

klopt, de 3e of de 4e. en jij bent toch de 5e jarig?
gr corina
thea5
02-03-2008 14:46  Reageer met quote

hahaha ja dat klopt, goh dat je dat nog weet...
gr. thea
Corina
02-03-2008 15:06  Reageer met quote

thea5 schreef:
hahaha ja dat klopt, goh dat je dat nog weet...
gr. thea

ik heb toch dat hele forum doorgelezen en kwam toen jullie verjaardagen tegen.
gr corina
thea5
02-03-2008 15:18  Reageer met quote

wanneer ben jij jarig dan.....als het dan zover is kunnen we jou ook ff gelukwensen, trouwens ben nu met d7 bezig en jij?
gr. thea
Corina
02-03-2008 16:18  Reageer met quote

ben nog steeds met d6 bezig. ben nu bij level 46. en ik ben pas jarig geweest, nl. 24 januari. dus jullie moeten een tijdje wachten.....
gr corina
thea5
02-03-2008 16:53  Reageer met quote

owwwww stoute meid ben jij, en maar niks zeggen he?(geintje hoor)
gr. thea
Corina
02-03-2008 16:53  Reageer met quote

Corina schreef:
ben nog steeds met d6 bezig. ben nu bij level 46. en ik ben pas jarig geweest, nl. 24 januari. dus jullie moeten een tijdje wachten.....
gr corina

foutje, was bij 45 en heb hem net gehaald. heb je die al geprobeerd? hij is echt leuk om te doen. gr corina
Corina
02-03-2008 17:02  Reageer met quote

als je wilt, kan ik hem wel beschrijven, alleen niet nu. ik ga even naar mijn moeder op visite. tot morgen.
gr corina
abbycail
03-03-2008 13:51  Reageer met quote

hai hai hai daar ben ik weer....
mocht toch weer naar huis, moet wel op een oproep wachten om gekatheteriseerd te worden, om te bekijken of er eventueel een operatie plaats moet vinden of dotteren, moest eigenlijk blijven en dan tot volgende week wachten, maar mocht ook naar huis en op een oproep wachten , alleen kon dat wat langer duren,maar toch maar liever naar huis, je wordt gaar in zo'n ziekenhuis en helemaal lek geprikt,ik wacht thuis wel, en dan maar wat rustiger aan doen . mijn zus is nu het huis aan het stofzuigen en m'n bed aan het verschonen, maar ik heb het weer overleeft,
kan wel nog niet helpen met levels, vooral classic,moet ik allemaal weer opnieuw doen, maar daar heb ik er al wel weer 10 van, dus dat komt ook wel weer goed.
gr abby
abbycail
03-03-2008 13:52  Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina

alsnog gefeliciteerd, ha ha
gr abby
Corina
03-03-2008 13:55  Reageer met quote

abbycail schreef:
alsnog gefeliciteerd, ha ha
gr abby

fijn dat je er weer bent, abby. doe het maar even lekker rustig aan. wat goed van je zuster dat ze meteen komt helpen. zo zijn er niet veel. mocht je trouwens je laptop niet meenemen naar het ziekenhuis?
gr corina
Corina
03-03-2008 14:00  Reageer met quote

abbycail schreef:
hai hai hai daar ben ik weer....
mocht toch weer naar huis, moet wel op een oproep wachten om gekatheteriseerd te worden, om te bekijken of er eventueel een operatie plaats moet vinden of dotteren, moest eigenlijk blijven en dan tot volgende week wachten, maar mocht ook naar huis en op een oproep wachten , alleen kon dat wat langer duren,maar toch maar liever naar huis, je wordt gaar in zo'n ziekenhuis en helemaal lek geprikt,ik wacht thuis wel, en dan maar wat rustiger aan doen . mijn zus is nu het huis aan het stofzuigen en m'n bed aan het verschonen, maar ik heb het weer overleeft,
kan wel nog niet helpen met levels, vooral classic,moet ik allemaal weer opnieuw doen, maar daar heb ik er al wel weer 10 van, dus dat komt ook wel weer goed.
gr abby

wilde ik je al een tijdje vertellen: de classic-levels kan je ook één voor één spelen in willekeurige volgorde. als je dat zou willen, geef een gil en ik zet het voor je op de mail.
gr corina
abbycail
03-03-2008 14:39  Reageer met quote

Corina schreef:
wilde ik je al een tijdje vertellen: de classic-levels kan je ook één voor één spelen in willekeurige volgorde. als je dat zou willen, geef een gil en ik zet het voor je op de mail.
gr corina

dat is niet nodig hoor, ik kan al die levels dromen, alleen vind ik ze vervelend worden, omdat ik ze zo vaak hebt gedaan, maar ik doe het nu zo, ik verplicht mezelf om er elke dag op z'n minst 5 te doen, zo kom ik er ook wel.
gr abby
o en de laptop mee kan wel maar ik kan daar niet op internet, dus niet op het forum, maar ik had wel kunnen supaplexen,
Corina
03-03-2008 14:57  Reageer met quote

abbycail schreef:
dat is niet nodig hoor, ik kan al die levels dromen, alleen vind ik ze vervelend worden, omdat ik ze zo vaak hebt gedaan, maar ik doe het nu zo, ik verplicht mezelf om er elke dag op z'n minst 5 te doen, zo kom ik er ook wel.
gr abby
o en de laptop mee kan wel maar ik kan daar niet op internet, dus niet op het forum, maar ik had wel kunnen supaplexen,

denk dat het wel helpt om de dagen daar door te komen. misschien een ideetje als je weer moet........
gr corina
abbycail
03-03-2008 15:05  Reageer met quote

Corina schreef:
denk dat het wel helpt om de dagen daar door te komen. misschien een ideetje als je weer moet........
gr corina

ik had er wel om gevraagd aan m'n man, maar ik mocht dus weer naar huis , mar de volgende keer neem ik hem zelf gewoon mee,
gr abby
thea5
03-03-2008 16:17  Reageer met quote

dat is mooi dat je er weer bent abby, en je hebt gelijk dat je thuis op een oproep gaat wachten, hoop dat je niet geopereerd hoef te worden en dat alles nog een beetje meevalt, enne......ben je nu vandaag of morgen jarig
gr. thea
abbycail
03-03-2008 16:37  Reageer met quote

thea5 schreef:
dat is mooi dat je er weer bent abby, en je hebt gelijk dat je thuis op een oproep gaat wachten, hoop dat je niet geopereerd hoef te worden en dat alles nog een beetje meevalt, enne......ben je nu vandaag of morgen jarig
gr. thea

vandaag is mijn man jarig en morgen ben ik jarig, maar ik vier het pas als ik over ben in het andere huis, en dat wordt toch begin april. er is zo veel te doen in het huis en de meubels laten ook op zich wachten, dus hopen dat ik dan niet in het ziekenhuis lig,
gr abby
thea5
03-03-2008 16:41  Reageer met quote

gefeliciteerd met je man, voor hem ook leuk dat je weer thuis bent, wel zo gezellig
gr. thea
abbycail
03-03-2008 18:13  Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina

heb 45 ook gehaald
gr abby
lijpalswat
03-03-2008 22:03  Reageer met quote

Corina schreef:
hoi thea, heb jij dat gemerkt, dat de uitgepakte levels anders zijn dan de originele d-levels?
ben nu bezig met de d3-levels. vind ze niet zo leuk.
gr corina

sorry, internet lag er even uit...

ehm wat er anders aan is... nou het zijn gewoon niet ded D-levels...

volgens mij zijn het d russische die allemaal geel zijn...

maar iig niet de originele D-levels...

dus

gr.len
lijpalswat
03-03-2008 22:10  Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina

hey maar das handig...,

is eigenlijk voor mij dan wel valsspelen, want ik ben bij:

dont waste them (ik kom in ieder geval niet uit het stuk links... de rest nog niet echt geprobeerd), fun tastic (vat ik ook niet helemaal), ham and cheese sandwich (vat ik van geen kant) en good luck (waar ik vast kom te zitten bij die rijen met ballen en infortrons ergen tussen het midden en de rechterkant)

dus ik ben nog niet verder dan level 95...

maar... zou wel handig zijn, voordat mijn computer gecrashed was, was ik bij 108, dus het is toch niet helemáál valsspelen

maarje

gr. len Wink
abbycail
03-03-2008 22:20  Reageer met quote

lijpalswat schreef:
hey maar das handig...,

is eigenlijk voor mij dan wel valsspelen, want ik ben bij:

dont waste them (ik kom in ieder geval niet uit het stuk links... de rest nog niet echt geprobeerd), fun tastic (vat ik ook niet helemaal), ham and cheese sandwich (vat ik van geen kant) en good luck (waar ik vast kom te zitten bij die rijen met ballen en infortrons ergen tussen het midden en de rechterkant)

dus ik ben nog niet verder dan level 95...

maar... zou wel handig zijn, voordat mijn computer gecrashed was, was ik bij 108, dus het is toch niet helemáál valsspelen

maarje
op deze manier heeft corina dus ook de dlevels gestuurd, als je je email vermeld wil ik je wel toesturen wat corina mij heeft toe gestuurd. (als het lukt) dan sla je het op in je C map en dan alles slepen naar je map levels in winplex, is wel heel veel werk, maar dat lukte bij mij het beste, ik hoor het wel.
gr abby

gr. len Wink
Corina
03-03-2008 22:36  Reageer met quote

je hoeft ze echt niet één voor één naar je map met levels te slepen. je kan ze kopieren zoals thea heeft gedaan of je kan ze knippen en plakken.
gr corina
abbycail
03-03-2008 22:56  Reageer met quote

Corina schreef:
je hoeft ze echt niet één voor één naar je map met levels te slepen. je kan ze kopieren zoals thea heeft gedaan of je kan ze knippen en plakken.
gr corina

ja weet ik wel, maar bij mij lukte dat toch maar niet? en op deze manier wel, dacht laat ik het zeker voor het onzekere nemen, als het maar lukt.
gr abby
abbycail
03-03-2008 23:02  Reageer met quote

waar ben jij nu corina? ik ben nu bij 50 van d6..
gr abby
Corina
03-03-2008 23:49  Reageer met quote

abbycail schreef:
waar ben jij nu corina? ik ben nu bij 50 van d6..
gr abby

ik ben nu bij 100 van d6 maar niet allemaal gedaan hoor. hoogswaarschijnlijk moet ik vannacht of morgen naar het ziekenhuis. bij de uitloop zit allemaal bloed. moet even de volgende wisselingen afwachten. ik hoop het niet, want daar heb ik helemaal geen zin in.
dus duim voor me dat het vanzelf over gaat.
gr corina
abbycail
04-03-2008 7:55  Reageer met quote

Corina schreef:
ik ben nu bij 100 van d6 maar niet allemaal gedaan hoor. hoogswaarschijnlijk moet ik vannacht of morgen naar het ziekenhuis. bij de uitloop zit allemaal bloed. moet even de volgende wisselingen afwachten. ik hoop het niet, want daar heb ik helemaal geen zin in.
dus duim voor me dat het vanzelf over gaat.
gr corina

o nee he, wat ellendig, eerst ik nu jij , mijn ervaring is , als het mis gaat blijft het mis gaan, ik had mijn tas al gepakt toen ik naar de eerste hulp ging, wist het gewoon zeker, sterkte en hopen dat je niet hoeft, toevallig is een zus van mij gisteren gekatheteriseerd die heeft als klein kind al hart problemen, ze krijgt nu binnenkort weer een nieuwe hartklep, bij mij zijn het de aderen, maar nu zei de arts dat het toch het hart zelf is , als ik bij elke inspanning al pijn op de borst voel, ben benieuwd wat er uit komt, nou sterkte maar er mee,misschien heb je inderdaad geluk en gaat het vanzelf over,hopen maar, en thea? ons niet na gaan doen hoor, gezond blijven.
gr abby
Corina
04-03-2008 15:16  Reageer met quote

abbycail schreef:
o nee he, wat ellendig, eerst ik nu jij , mijn ervaring is , als het mis gaat blijft het mis gaan, ik had mijn tas al gepakt toen ik naar de eerste hulp ging, wist het gewoon zeker, sterkte en hopen dat je niet hoeft, toevallig is een zus van mij gisteren gekatheteriseerd die heeft als klein kind al hart problemen, ze krijgt nu binnenkort weer een nieuwe hartklep, bij mij zijn het de aderen, maar nu zei de arts dat het toch het hart zelf is , als ik bij elke inspanning al pijn op de borst voel, ben benieuwd wat er uit komt, nou sterkte maar er mee,misschien heb je inderdaad geluk en gaat het vanzelf over,hopen maar, en thea? ons niet na gaan doen hoor, gezond blijven.
gr abby

hoi, allemaal. ik ben er nog. hoefde gelukkig niet naar het ziekenhuis. de bloeding is gestopt. waarschijnlijk een adertje in het buikvlies gesprongen. was wel even schrikken. maar goed, we gaan gewoon weer door.
gr corina
Plaats Reactie Pagina 178 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 177, 178, 179 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: