|
|
|
|
| Corina |
| 29-02-2008 17:14 Re: level 100, d1 |
|
|
|
| thea5 schreef: | als je heel snel naar rechts gaat, en dan met een bloedgang naar beneden die rooie pakken, dan met dezelfde vaart weer naar boven, heel snel naar links, dan kan je ongeveer in het midden die rooie zetten, onder zo n bruin hokje, dan komt er een groene tussenuit, en de ontploffing stopt daar, dan blijven er meer infotrons zitten, ik had er nog 4 over
gr. thea |
bedankt thea, ik heb hem gehaald, wat slim van je!
gr corina |
|
|
|
|
| thea5 |
| 29-02-2008 17:37 |
|
|
|
wat bedoelt lennart nou dan....ik snap er helemaal niks meer van, en die onderste regel????
gr. thea |
| Corina |
| 29-02-2008 17:47 |
|
|
|
| thea5 schreef: | wat bedoelt lennart nou dan....ik snap er helemaal niks meer van, en die onderste regel????
gr. thea |
ik ook niet, hij vraagt steeds hetzelfde.
ik ben bang dat het met abby niet goed gaat, het duurt zo lang.
gr corina |
| thea5 |
| 29-02-2008 18:10 |
|
|
|
ik ben er ook bank voor corina, misschien hebben ze haar opgenomen voor de zekerheid, bah vindt het wel sneu voor haar, hoop dat het allemaal weer goed komt, misschien ook een beetje te druk gemaakt met die verhuizing en alle rompslomp die er bij komt te kijken, we zullen het beste maar hopen
gr. thea |
| lijpalswat |
| 29-02-2008 19:02 |
|
|
|
goed ik zal het een keer proberen goed uit te leggen...
jullie hadden het erover dat jullie een aantal levels gahaald hadden maar er wel een hoop overgeslagen hadden...
het lijkt mij dat dat alleen kan als alle levels geel zijn
bij mij is alles nog rood (op 4 na dan natuurlijk) en ik wou dus weten wat jullie wel hebben en ik niet waardoor jullie levels geel zijn...
PS met die laatste regel bedoelde ik niets ik had alleen even zin om te zeggen dat 2 nummers erg goed zijn...
ik hoop dat je het nu een beetje snapt
gr. lennart |
| thea5 |
| 29-02-2008 19:17 |
|
|
|
ja daar zal je dan wel corina voor moeten hebben, ik heb er de ballen verstand van, ben al lang blij dat ik ze heb, en dat ik ze kan spelen
gr. thea |
| Corina |
| 29-02-2008 19:17 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | goed ik zal het een keer proberen goed uit te leggen...
jullie hadden het erover dat jullie een aantal levels gahaald hadden maar er wel een hoop overgeslagen hadden...
het lijkt mij dat dat alleen kan als alle levels geel zijn
bij mij is alles nog rood (op 4 na dan natuurlijk) en ik wou dus weten wat jullie wel hebben en ik niet waardoor jullie levels geel zijn...
PS met die laatste regel bedoelde ik niets ik had alleen even zin om te zeggen dat 2 nummers erg goed zijn...
ik hoop dat je het nu een beetje snapt
gr. lennart |
ik snap het wel,maar volgens mij snap jij mij niet. in de eerste plaats zijn mijn levels geel als ik ze nog moet spelen en daarna worden ze groen.
en speel jij nog steeds het d-level, dus bijv. d10? als het goed is staan de afzonderlijke d10-levels ook in je spel, dus misschien iets verderop?
gr corina |
| Corina |
| 29-02-2008 19:19 |
|
|
|
thea, heb je al d2-levels gespeeld? moet je voor de grap eens 108 doen. het is wel veel schuiven, maar het resultaat is leuk. een tip: laat een glitterding vrij.
gr corina |
| thea5 |
| 29-02-2008 19:54 d2 level 108 |
|
|
|
ja die is inderdaad heeeeel leuk, alleen wel veel werk, maar het resultaat is verbluffend
gr. thea
p.s. denk dat abby dit weekend niet op het forum zal zijn |
| Corina |
| 29-02-2008 20:01 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ja die is inderdaad heeeeel leuk, alleen wel veel werk, maar het resultaat is verbluffend
gr. thea
p.s. denk dat abby dit weekend niet op het forum zal zijn |
nee, dat denk ik ook niet.
waar ben jij nu?
gr corina |
| thea5 |
| 29-02-2008 20:19 |
|
|
|
ik ben bij level d3, level 40, en jij?
gr. thea |
| Corina |
| 29-02-2008 20:26 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik ben bij level d3, level 40, en jij?
gr. thea |
ik ben bij d3 level 51. level 40 is een verschrikkelijk level; heb ik toen bijna een half uur over gedaan. veel succes.
gr corina |
| lijpalswat |
| 29-02-2008 21:13 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik snap het wel,maar volgens mij snap jij mij niet. in de eerste plaats zijn mijn levels geel als ik ze nog moet spelen en daarna worden ze groen.
en speel jij nog steeds het d-level, dus bijv. d10? als het goed is staan de afzonderlijke d10-levels ook in je spel, dus misschien iets verderop?
gr corina |
ja tuurlijk zijn ze geel als je ze nog moet spelen, maar er zijn er altijd maar 4 geel toch, als deze zin niet klopt naar jou bedoelingen dan vat ik je niet
gr.len |
| Corina |
| 29-02-2008 21:26 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | ja tuurlijk zijn ze geel als je ze nog moet spelen, maar er zijn er altijd maar 4 geel toch, als deze zin niet klopt naar jou bedoelingen dan vat ik je niet
gr.len |
je neemt me toch niet in de maling? wat je nu zegt klopt voor de "normale" d-levels. de uitgepakte levels zijn allemaal geel. die kan je in willekeurige volgorde spelen.
gr corina |
| lijpalswat |
| 29-02-2008 23:10 |
|
|
|
| abbycail schreef: | het zijn wel gewoon dlevels hoor, maar corina heeft het zo gemaakt dat je alle levels kan spelen of overslaan welke niet kan, zo heeft ook russische levels naar ons gestuurd. ze zal zo wel op het forum komen.
gr abby |
ik ging ervan uit dat hiermee de gewone D-levels bedoeld werden (alleen dan apart zegmaar zodat ze allemaal geel zijn)
maar de levels die ik nu heb, zijn wel allemaal geel, maar het zijn niet de originele D-levels (ik dacht namelijk dat jullie het daarover hadden, of heb ik dat OOK al verkeerd begrepen)
gr. len |
| Corina |
| 29-02-2008 23:54 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | ik ging ervan uit dat hiermee de gewone D-levels bedoeld werden (alleen dan apart zegmaar zodat ze allemaal geel zijn)
maar de levels die ik nu heb, zijn wel allemaal geel, maar het zijn niet de originele D-levels (ik dacht namelijk dat jullie het daarover hadden, of heb ik dat OOK al verkeerd begrepen)
gr. len |
waarom zijn het niet de originele d-levels dan? wat is dan anders?
gr corina |
| Corina |
| 01-03-2008 16:47 |
|
|
|
| Corina schreef: | waarom zijn het niet de originele d-levels dan? wat is dan anders?
gr corina |
hoi thea, heb jij dat gemerkt, dat de uitgepakte levels anders zijn dan de originele d-levels?
ben nu bezig met de d3-levels. vind ze niet zo leuk.
gr corina |
| thea5 |
| 01-03-2008 17:53 |
|
|
|
nee ik heb er niks van gemerkt, ik denk dat lennart het niet helemaal goed heeft begrepen, ben bezig met d6 daar had ik toen nog helemaal niks van
gr. thea |
| Corina |
| 01-03-2008 18:48 |
|
|
|
| thea5 schreef: | nee ik heb er niks van gemerkt, ik denk dat lennart het niet helemaal goed heeft begrepen, ben bezig met d6 daar had ik toen nog helemaal niks van
gr. thea |
heb je alles van d3 dan al?
gr. corina |
| thea5 |
| 01-03-2008 18:55 |
|
|
|
neeeeeeej, ik heb eerst wat over geslagen, ik pak die levels eerst die niet zo moeilijk zijn, maar heb het al gezien, vindt d6 heel moeilijk
gr. thea |
| roosii_doosii |
| 01-03-2008 19:18 |
|
|

|
Weet iemand misschien hoe je level 54 moet doen?
Ik heb wel al een topic gezien over level 54 maar daarvoor staat verplaatst en als ik hem dan open kom ik hier terecht maar ik heb geen zin en tijd om 177 bladzijden te lezen
misschien dat iemand even de blazijde kan opnoemen.
alvast bedankt hoor  |
| Corina |
| 01-03-2008 19:29 |
|
|
|
| roosii_doosii schreef: | Weet iemand misschien hoe je level 54 moet doen?
Ik heb wel al een topic gezien over level 54 maar daarvoor staat verplaatst en als ik hem dan open kom ik hier terecht maar ik heb geen zin en tijd om 177 bladzijden te lezen
misschien dat iemand even de blazijde kan opnoemen.
alvast bedankt hoor  |
dit level is niet uit te leggen. je moet hem gewoon spelen en hopen dat je de goede weg hebt.
gr corina |
| roosii_doosii |
| 01-03-2008 20:18 |
|
|

|
het is al gelukt. |
| roosii_doosii |
| 01-03-2008 20:21 level 48 - 49 - 51 - 55 |
|
|

|
wie weet hoe je de levels 48 - 49 - 51 - 55 speelt? ik kom er niet uit |
| thea5 |
| 01-03-2008 20:28 |
|
|
|
ben jij nog wel steeds bij d3 corina?
gr. thea |
| Corina |
| 01-03-2008 20:59 |
|
|
|
nee,ik ben nu ook bezig met d6. heb level 11 en 20 daarvan net gehaald. doe nu een poging met 21. en jij?
gr corina |
| thea5 |
| 01-03-2008 21:32 |
|
|
|
heb net level 88 gehaald van d6, maar dat was een makkie
gr. thea |
| Corina |
| 01-03-2008 21:44 |
|
|
|
| thea5 schreef: | heb net level 88 gehaald van d6, maar dat was een makkie
gr. thea |
gelukkig, want ik vind ze best pittig. het zijn echt levels voor abby. vind het zo zielig voor haar dat ze weer in het ziekenhuis ligt, vooral in het weekend. hoop dat ze snel weer naar huis mag en dat ze gevonden hebben waar die pijn vandaan komt.
gr corina |
| thea5 |
| 01-03-2008 22:22 |
|
|
|
ja zijn ook lastige levels, en ik hoop ook dat abby snel weer thuis is, is natuurlijk ook niet niks die pijn op haar borst
gr. thea |
| Corina |
| 01-03-2008 23:15 |
|
|
|
ik heb net level 36 gehaald, is niet zo moeilijk. leuk om te doen. net zoals level 42.
gr corina |
|
|