NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 174, 175, 176 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
lijpalswat
27-02-2008 19:58  Reageer met quote

maar hoe zit dan nou met die levels waar jullie het over hebben???
zijn die te downloaden ofzoo... (aangezien jullie het er nog steeds over hebben zal het wel niet zo lang geleden zijn dat jullie ermee begonnen... dus eventueel een paginanummer is ook goed...)

gr len;)

thea5
27-02-2008 20:37  Reageer met quote

ja ik begin er inderdaad scheel van te zien, hihihi
ik ga maar eerst ff naar beneden een beetje drinken pakken, hoeveel levels heb jij nu corina? ik zit nu op 1756
gr. thea
thea5
27-02-2008 20:42  Reageer met quote

als je het zelf kan( en abby en ik konden dat dus zelf niet) dan moet je naar www.elmerproductions.com/sp/solutions.html gaan, daar kun je ze downloaden, en anders moet ff corina vragen
gr. thea
lijpalswat
27-02-2008 20:55  Reageer met quote

ik kijk wel effe an anders dan zal ik wel heel hard moeten schreeuwen naar corina om te kijken of zo luisterd
lijpalswat
27-02-2008 21:00  Reageer met quote

neej ik snap er geen hol van...

CORIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,

...help...?...
abbycail
27-02-2008 21:14  Reageer met quote

lijpalswat schreef:

CORIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,

...help...?...

het zijn wel gewoon dlevels hoor, maar corina heeft het zo gemaakt dat je alle levels kan spelen of overslaan welke niet kan, zo heeft ook russische levels naar ons gestuurd. ze zal zo wel op het forum komen.
gr abby
Corina
27-02-2008 23:13  Reageer met quote

thea5 schreef:
ja ik begin er inderdaad scheel van te zien, hihihi
ik ga maar eerst ff naar beneden een beetje drinken pakken, hoeveel levels heb jij nu corina? ik zit nu op 1756
gr. thea

ik zit nu op 1661. vooral die d2-levels gaan lekker hard.
gr corina

Laatst aangepast door Corina op 27-02-2008 23:52, in totaal 1 keer bewerkt
Corina
27-02-2008 23:21  Reageer met quote

lijpalswat schreef:

...help...?...

ben ik al. als je even naar blz. 99 gaat beetje onderin begint mijn uitleg aan thea en abby van de russische levels. en een paar blz terug over de d-levels.
geef maar een gil als het niet lukt.
gr corina
Corina
27-02-2008 23:54  Reageer met quote

en abby, hoe gaat het bij jou? heb je level 58 van d2 al gespeeld? echt een tollie-level. ik heb hem wel opgelost.
gr corina
abbycail
28-02-2008 0:01  Reageer met quote

Corina schreef:
en abby, hoe gaat het bij jou? heb je level 58 van d2 al gespeeld? echt een tollie-level. ik heb hem wel opgelost.
gr corina

daar was ik nog niet geweest, maar wat mij opeens opvalt is dat ik al die d levels heb en ook de gewone nog, maar geen classic meer, die is weg, foetsie.. en jullie?
gr abby
Corina
28-02-2008 0:15  Reageer met quote

ik heb hem nog wel, staat bij mij tussen Levels.d98 en Levels.dvb.
zal ik het bestand naar je toesturen? het heet "levels".
gr corina
Corina
28-02-2008 0:57  Reageer met quote

Corina schreef:
ik heb hem nog wel, staat bij mij tussen Levels.d98 en Levels.dvb.
zal ik het bestand naar je toesturen? het heet "levels".
gr corina

hij is onderweg.
gr corina
abbycail
28-02-2008 8:29  Reageer met quote

Corina schreef:
hij is onderweg.
gr corina

heb je een email terug gestuurd, er is blijkbaar iets fout gegaan.
gr abby
abbycail
28-02-2008 9:31  Reageer met quote

hoi corina,
hoeft niet meer hoor, heb zelf opgelost , heb in de map gekeken en daar zag ik een bestandje levels staan en die heb ik de map levels gesleept en zowaar, ik heb de classic terug.
gr abby
lijpalswat
28-02-2008 13:01  Reageer met quote

ik heb ze allemaal gedownload en allemaal uitgepakt (extract... engelse comp)
en in het mapje levels bij supa gepakt maar het haalt niets uit...

enige tips

gr.len
PS ik heb vista maakt dat nog wat uit...?
Corina
28-02-2008 13:37  Reageer met quote

lijpalswat schreef:
ik heb ze allemaal gedownload en allemaal uitgepakt (extract... engelse comp)
en in het mapje levels bij supa gepakt maar het haalt niets uit...

enige tips

gr.len
PS ik heb vista maakt dat nog wat uit...?

volgens mij maakt dat niets uit, thea heeft ook vista. heb je het spel wel afgesloten en opnieuw opgestart?
gr corina
Corina
28-02-2008 13:38  Reageer met quote

abbycail schreef:
hoi corina,
hoeft niet meer hoor, heb zelf opgelost , heb in de map gekeken en daar zag ik een bestandje levels staan en die heb ik de map levels gesleept en zowaar, ik heb de classic terug.
gr abby

tja, te laat: hij is al weer onderweg. maar er staat ook nog uitleg bij over herstelpunten maken.
gr corina
thea5
28-02-2008 13:47  Reageer met quote

hihihihi ben blij abby dat wij het niet de enige zijn, die er moeilijkheden mee hadden, SORRY LENNART
gr. thea
abbycail
28-02-2008 13:48  Reageer met quote

Corina schreef:
tja, te laat: hij is al weer onderweg. maar er staat ook nog uitleg bij over herstelpunten maken.
gr corina

oke bedankt
gr abby
lijpalswat
28-02-2008 16:13  Reageer met quote

Corina schreef:
volgens mij maakt dat niets uit, thea heeft ook vista. heb je het spel wel afgesloten en opnieuw opgestart?
gr corina

hangt ervanaf, als je bedoelt dat ik op exit heb geklikt en vervolgens het spel weer opnieuw heb aangezet, dan ja...
als je zelfs bedoeld dat ik mijn hele computer opnieuw heb opgestart, dan ook ja...

en als je iets anders bedoelt dan nee...

kaas
gr. len
Corina
28-02-2008 16:42  Reageer met quote

lijpalswat schreef:
hangt ervanaf, als je bedoelt dat ik op exit heb geklikt en vervolgens het spel weer opnieuw heb aangezet, dan ja...
als je zelfs bedoeld dat ik mijn hele computer opnieuw heb opgestart, dan ook ja...

kaas
gr. len

misschien dat abby je dan verder kan helpen, want zij had hetzelfde probleem.
gr corina
abbycail
28-02-2008 16:53  Reageer met quote

Corina schreef:
misschien dat abby je dan verder kan helpen, want zij had hetzelfde probleem.
gr corina

heb je ze dan ook naar lennart gestuurd dan corina?
hoe moet ik het nou weten?
gr abby
abbycail
28-02-2008 17:01  Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina

ik deed zomaar wat, en heb er niet zo verstand van, maar heb alle levels gesleept die map in en toen had ik ze, weet niet of je hier wat aan hebt?
gr abby
Corina
28-02-2008 17:04  Reageer met quote

abbycail schreef:
heb je ze dan ook naar lennart gestuurd dan corina?
hoe moet ik het nou weten?
gr abby

nee hij heeft ze zelf gedownload en in de map geplakt. dus ze zitten wel in de map maar niet in het spel, dat had jij toch ook?
gr corina
abbycail
28-02-2008 17:13  Reageer met quote

Corina schreef:
nee hij heeft ze zelf gedownload en in de map geplakt. dus ze zitten wel in de map maar niet in het spel, dat had jij toch ook?
gr corina

ja daarom zei ik ook wat hier boven staat, ik keek in de map winplex en daar stond de map levels, en daar stonden ook alle levels op die pagina , zeg maar en toen ben ik ze 1 voor 1 in de map levels gaan slepen, dat deed ik vanmorgen ook met de classic die ik kwijt was en dat werkte ook. verder kan ik er niet zo veel over zeggen,
gr abby
Corina
28-02-2008 17:39  Reageer met quote

lijpalswat schreef:

kaas
gr. len

len als je in je map met levels van winplex kijkt, heb je dan allemaal losse bestanden of heb je mappen met een rits erop?
gr corina
abbycail
28-02-2008 18:30  Reageer met quote

had de dvb levels ook niet meer, heb ze nu naar C opgeslagen en daarvandaan naar map levels gesleept en ik heb ze weer, alleen niet al die namen, van je weet wel pixel en zo, die had ik zeker al verwijderd in m'n email.
gr abby
Corina
28-02-2008 19:18  Reageer met quote

abbycail schreef:
had de dvb levels ook niet meer, heb ze nu naar C opgeslagen en daarvandaan naar map levels gesleept en ik heb ze weer, alleen niet al die namen, van je weet wel pixel en zo, die had ik zeker al verwijderd in m'n email.
gr abby

weet niet precies wat je bedoelt; je hebt de russische levels zoals darlok etc. maar bij dat rijtje horen ook de dvb-levels.
gr corina
abbycail
28-02-2008 19:35  Reageer met quote

Corina schreef:
weet niet precies wat je bedoelt; je hebt de russische levels zoals darlok etc. maar bij dat rijtje horen ook de dvb-levels.
gr corina

ja maar de dvb levels heb je me later gestuurd, die had ik nog in m'n email staan. die andere Russische levels heb ik niet meer, dus als je me die nog een keer wil sturen, ben je een schat en ben ik je eeuwig dankbaar.
gr abby
abbycail
28-02-2008 19:37  Reageer met quote

dus len? in je C station opslaan en dan winplex tevoorschijn halen en alles slepen naar je map levels.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 175 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 174, 175, 176 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: