|
|
|
|
| abbycail |
| 26-02-2008 21:40 |
|
|
|
| thea5 schreef: | na telco, dubbelklik winplex, en dan dubbelklik levels, anders zeg ik het weer verkeerd
gr. thea |
heb ik al gedaan
gr ABBY |
|
|
|
|
| Corina |
| 26-02-2008 21:45 |
|
|
|
| abbycail schreef: | die heb ik allang, maar ik probeerde uit te leggen dat daar die d levels zitten, dus ik heb ze er wel in.
gr abby |
als ze erin zitten moet je ze ook kunnen spelen.
gr corina |
| Corina |
| 26-02-2008 22:00 |
|
|
|
| Corina schreef: | als ze erin zitten moet je ze ook kunnen spelen.
gr corina |
zou je nog één ding willen proberen? ga weer naar je winplex-map en dubbelklik op het pictogram van murphy/supaplex. als het goed is wordt het spel geopend en staan ze er allemaal in.
gr corina |
| abbycail |
| 26-02-2008 22:08 |
|
|
|
| Corina schreef: | zou je nog één ding willen proberen? ga weer naar je winplex-map en dubbelklik op het pictogram van murphy/supaplex. als het goed is wordt het spel geopend en staan ze er allemaal in.
gr corina | =
heb ik ook al honderd x gedaan, maar goed nog een keer geprobeerd, en nee.. maar ze zitten toch echt wel in de map,
gr abby |
| abbycail |
| 26-02-2008 22:13 |
|
|
|
wat me wel opvalt nu, is dat ik naar je email ging om het nog een keer te proberen, en ik klik op dat nietje helemaal rechts en het bovenste klik ik aan en dan krijg je een venstertje openen, en dan klik ik op openen, normaal komt dan de scherm met alle levels die je dan gaat selecteren, maar nu gebeurd er niets als ik op openen klikt, er zijn 3 mails van je binnengekomen, maar bij alle 3 gebeurd er nu niets.
gr abby |
| Corina |
| 26-02-2008 22:15 |
|
|
|
| abbycail schreef: | =
heb ik ook al honderd x gedaan, maar goed nog een keer geprobeerd, en nee.. maar ze zitten toch echt wel in de map,
gr abby |
nog één vraagje en dan hou ik erover op: hoeveel bestanden zitten er in jouw winplex-map? en abby, ik probeer je echt alleen maar te helpen.
gr corina |
| Corina |
| 26-02-2008 22:17 |
|
|
|
| abbycail schreef: | wat me wel opvalt nu, is dat ik naar je email ging om het nog een keer te proberen, en ik klik op dat nietje helemaal rechts en het bovenste klik ik aan en dan krijg je een venstertje openen, en dan klik ik op openen, normaal komt dan de scherm met alle levels die je dan gaat selecteren, maar nu gebeurd er niets als ik op openen klikt, er zijn 3 mails van je binnengekomen, maar bij alle 3 gebeurd er nu niets.
gr abby |
dat kan kloppen. mijn zoon vertelde me dat als je werkt met knippen en plakken, dat dan de oorspronkelijke map leeg wordt gehaald. dus waarschijnlijk is jouw map ook leeg.
gr corina |
| abbycail |
| 26-02-2008 22:41 |
|
|
|
| Corina schreef: | nog één vraagje en dan hou ik erover op: hoeveel bestanden zitten er in jouw winplex-map? en abby, ik probeer je echt alleen maar te helpen.
gr corina |
te veel om op te noemen en nu ben ik weer mijn spel kwijt, was al bij level 50, nu moet ik weer opnieuw en daar heb ik voorlopig geen zin meer in , dus ik kap ermee voorlopig. kan geen supaplex meer zien, heel mijn pc is van slag, kon zelfs niet meer afsluiten, heb hem gewoon dicht gegooid en weer open gedaan, dus voor mij exit supaplex..
gr abby |
| Corina |
| 26-02-2008 22:49 |
|
|
|
| abbycail schreef: | te veel om op te noemen en nu ben ik weer mijn spel kwijt, was al bij level 50, nu moet ik weer opnieuw en daar heb ik voorlopig geen zin meer in , dus ik kap ermee voorlopig. kan geen supaplex meer zien, heel mijn pc is van slag, kon zelfs niet meer afsluiten, heb hem gewoon dicht gegooid en weer open gedaan, dus voor mij exit supaplex..
gr abby |
he kom op abby, niet opgeven. je hoeft toch niet bij classic te beginnen. je kan toch ook meteen met de d-levels beginnen? installeer hem nou even opnieuw met gelijk een snelkoppeling naar je bureaublad dan zal ik je de d-levels even opnieuw toesturen, oke?
gr corina |
| abbycail |
| 26-02-2008 23:05 |
|
|
|
| Corina schreef: | he kom op abby, niet opgeven. je hoeft toch niet bij classic te beginnen. je kan toch ook meteen met de d-levels beginnen? installeer hem nou even opnieuw met gelijk een snelkoppeling naar je bureaublad dan zal ik je de d-levels even opnieuw toesturen, oke?
gr corina |
oke nog 1x dan,
gr abby |
| Corina |
| 26-02-2008 23:17 |
|
|
|
| abbycail schreef: | oke nog 1x dan,
gr abby |
fantastisch, ik hoopte al dat je geen quitter was. veel succes en geef een gil als je hulp nodig hebt, desnoods gaan we heel hard gillen om tollie!!
gr corina |
| abbycail |
| 26-02-2008 23:24 |
|
|
|
| Corina schreef: | fantastisch, ik hoopte al dat je geen quitter was. veel succes en geef een gil als je hulp nodig hebt, desnoods gaan we heel hard gillen om tollie!!
gr corina |
weet niet wat er nu zo anders ging, deed precies het zelfde en het ging in 1x, dus die heb ik in ieder geval, bedankt voor je geduld, maar ik baal nog wel dat ik classic weer over moet doen, en dat wil nou eenmaal perse, ik leg graag levels uit. nou eerst de d levels dan maar, toch wel leuk dat ik voor een jongetje wordt aangezien, dacht dat abbycail toch een meisjes naam was, hi hi
gr abby |
| Corina |
| 26-02-2008 23:30 |
|
|
|
| abbycail schreef: | weet niet wat er nu zo anders ging, deed precies het zelfde en het ging in 1x, dus die heb ik in ieder geval, bedankt voor je geduld, maar ik baal nog wel dat ik classic weer over moet doen, en dat wil nou eenmaal perse, ik leg graag levels uit. nou eerst de d levels dan maar, toch wel leuk dat ik voor een jongetje wordt aangezien, dacht dat abbycail toch een meisjes naam was, hi hi
gr abby |
dit betekent dat je ze nu allemaal hebt? geweldig. alleen ik kwam erachter dat d77 en d78 er niet bij zit en d3 level 62. waarom dat zo is, weet ik niet. maar we kunnen voorlopig voort.
gr corina |
| abbycail |
| 26-02-2008 23:38 |
|
|
|
| Corina schreef: | dit betekent dat je ze nu allemaal hebt? geweldig. alleen ik kwam erachter dat d77 en d78 er niet bij zit en d3 level 62. waarom dat zo is, weet ik niet. maar we kunnen voorlopig voort.
gr corina |
ik neem aan dat het ze allemaal zijn , het zijn er een heleboel., heb van d1 wel meteen de eerste 90 overgeslagen, ben toe aan een level die ik nog niet kent.
gr abby |
| lijpalswat |
| 26-02-2008 23:40 |
|
|
|
| Corina schreef: | hoi len, uitleg level 93 staat op blz 13 en daar in de buurt vind je vast ook wel iets over level 92.
gr corina
ps en abby is een zij |
bedankt ik heb nu 93 uitgespeelt, en 94 is niet zo moeilijk maar je moet 5 keer precies op het goede moment een bal om een glitterinfo laten vallen...
level 92 kon ik niet vinden...
gr.len
PS abby waar ben je inmiddels? |
| Corina |
| 26-02-2008 23:52 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | bedankt ik heb nu 93 uitgespeelt, en 94 is niet zo moeilijk maar je moet 5 keer precies op het goede moment een bal om een glitterinfo laten vallen...
level 92 kon ik niet vinden...
gr.len
PS abby waar ben je inmiddels? |
uitleg van level 92 staat op blz 95, abby heeft hem toen aan mij uitgelegd.
gr corina |
| lijpalswat |
| 27-02-2008 0:12 |
|
|
|
| Corina schreef: | uitleg van level 92 staat op blz 95, abby heeft hem toen aan mij uitgelegd.
gr corina |
ok ik zal ff kijken, dank je
gr. len |
| Corina |
| 27-02-2008 0:17 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | ok ik zal ff kijken, dank je
gr. len |
graag gedaan hoor. we helpen hier op dit forum graag als we kunnen.
gr corina |
| Corina |
| 27-02-2008 0:19 d1 level 90 |
|
|
|
abby ben je al door dit level heen? ik heb wat problemen met het begin. krijg niet allebei de vakken open. weet jij hoe dat moet?
gr corina |
| abbycail |
| 27-02-2008 0:29 Re: d1 level 90 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby ben je al door dit level heen? ik heb wat problemen met het begin. krijg niet allebei de vakken open. weet jij hoe dat moet?
gr corina |
90 kon ik al niet, was daar blijven steken ben dus nu verder gegaan, heb 97 en 98 en morgen ga ik verder met 99. ga nu naar bed,.
en lennart , heb weer pech gehad , was bij level 50 , maar moest weer opnieuw en heb daar even geen zin in, sorry......
gr abby |
| lijpalswat |
| 27-02-2008 0:41 |
|
|
|
| Corina schreef: | graag gedaan hoor. we helpen hier op dit forum graag als we kunnen.
gr corina |
ja weet ik ik heb al onder 2 andere accounts op dit forum gezeten... (soadownt zo ongeveer rond bladzijde 90 en lijp als wat zo ongeveer vanaf bladzijde 5 ofzoo)
maar verder heb ik nog wel hulp nodig met level 95, ik keek rond bladzijde 95 maar kon hem daar zo gauw niet vinden...
het is het stuk net voor de scharen helemaal aan de rechterkant...
ik kan geen goede manier vinden om daar naar bijnnen én naar buiten te kunnen komen...
dus enige toelichting op dat gebied zou op prijs gesteld worden
verder vind ik het toch jammer dat ik jullie bijna niet kan helpen(nou misschien abby) maar het is nou eenmaal niet anders...
ik ben tot nu toe bij:
d01 1, 3, 4, 7
d02 2, 3, 4, 5
d03 3, 4, 8, 9
d04 2, 4, 13, 17
d05 1, 4, 6, 8
d06 1, 2, 3, 4 (2 snap ik geen !@#$ van)
d07 1, 2, 3, 4
d08 1, 2, 3, 4
d09 2, 3, 4, 6
d10 3, 4, 5, 8
d11 1, 2, 3, 4
d12 2, 3, 5, 6
d77 1, 2, 3, 4
d78 1, 2, 3, 4
d92 1, 2, 3, 4
d93 1, 2, 3, 4
d94 2, 4, 7, 8 (7 michel mag eventueel ook uitgelegd worden)
d95 1, 2, 3, 4
d96 5, 6, 7, 8 (maar daar heb ik gewoon nog geen zin in gehad)
d97 1, 2, 3, 4 (@#$levels)
d98 40, 42, 46, 49 (the caves, pff)
classic collection 79, 83, 92, 95 (hier uiteraard ook eventuele toelichtingen)
maar zoals ja al ziet heb ik er nog niet echt mijn best op gedaan, noujah in ieder geval tot morgen...
truste
len |
| lijpalswat |
| 27-02-2008 0:50 Re: d1 level 90 |
|
|
|
| abbycail schreef: | 90 kon ik al niet, was daar blijven steken ben dus nu verder gegaan, heb 97 en 98 en morgen ga ik verder met 99. ga nu naar bed,.
en lennart , heb weer pech gehad , was bij level 50 , maar moest weer opnieuw en heb daar even geen zin in, sorry......
gr abby |
geeftniet, tot morgen... |
| thea5 |
| 27-02-2008 15:45 |
|
|
|
ow wat geweldig abby dat jij ze nu ook hebt, jammer dat je die vijftig levels weer over moet doen, maar is voor jou een peulenschil toch?
gr. thea |
| abbycail |
| 27-02-2008 16:40 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ow wat geweldig abby dat jij ze nu ook hebt, jammer dat je die vijftig levels weer over moet doen, maar is voor jou een peulenschil toch?
gr. thea |
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
| Corina |
| 27-02-2008 17:37 |
|
|
|
| abbycail schreef: | | grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
even serieus, hoe gaat het?
gr corina |
| thea5 |
| 27-02-2008 17:59 |
|
|
|
ik denk corina dat abby een rood hoofd heeft van plexen, en ze probeert ons nu in te halen, denk dat het ook nog gaat lukken ook
gr. thea |
| Corina |
| 27-02-2008 18:01 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik denk corina dat abby een rood hoofd heeft van plexen, en ze probeert ons nu in te halen, denk dat het ook nog gaat lukken ook
gr. thea |
vast wel, want ik kom toch wel weer veel levels tegen waar ik geen raad mee weet. en jij, waar ben jij?
gr corina |
| abbycail |
| 27-02-2008 18:03 |
|
|
|
| Corina schreef: | even serieus, hoe gaat het?
gr corina |
doe eerst alleen de levels die vrij vlug te halen zijn , ben nu met d2 bezig.
gr abby |
| thea5 |
| 27-02-2008 19:31 |
|
|
|
hahahaha ik doe net als abby, ga alle levels bij langs, en de makkelijkste haal ik er uit, en aan het eind ga ik weer terug en dan begint het echte werk!!!!
gr. thea |
| Corina |
| 27-02-2008 19:53 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hahahaha ik doe net als abby, ga alle levels bij langs, en de makkelijkste haal ik er uit, en aan het eind ga ik weer terug en dan begint het echte werk!!!!
gr. thea |
heerlijk he, zoveel nieuwe levels en je kan skippen tot je scheel ziet.
gr corina |
|
|
|