|
|
|
|
| abbycail |
| 26-02-2008 14:35 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | | misschien helpt het computerren wel tegen de hoofdpijn |
nou!!!!!!!!!! niet echt dus..
gr abby |
|
|
|
|
| abbycail |
| 26-02-2008 14:37 |
|
|
|
nou corina, heb toch alles precies zo gedaan, maar er gebeurd echt niets, zelfs het verwijderen van de andere lukt niet,
gr abby |
| abbycail |
| 26-02-2008 16:17 |
|
|
|
heb zo zitten rotzooien, dat ik de hele supaplex moest verwijderen, moet nu helemaal opnieuw beginnen, classic en d levels, maar ja heb voorlopig weer wat te doen, kan ik bij sommige hulp aan jullie vragen.
gr abby |
| lijpalswat |
| 26-02-2008 16:20 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb zo zitten rotzooien, dat ik de hele supaplex moest verwijderen, moet nu helemaal opnieuw beginnen, classic en d levels, maar ja heb voorlopig weer wat te doen, kan ik bij sommige hulp aan jullie vragen.
gr abby |
lol en dat precies op het moment als ik wat aan je wil vragen...
noujah, dan vraag ik het maar aan de anderen, wil iemand mij uitleggen bij level 91 voyager III , het stuk in de buitenste ring middenbovenaan met die ballen, ik kom er maar niet door.
bij voorbaat dan...(lekker officieel)
gr. len |
| lijpalswat |
| 26-02-2008 16:30 |
|
|
|
oh w8 het stuk met die ballen lukt me nu (gewoon niet te snel willen doen) maar nu lukt het stuk erna me niet meer...
hellep;)
len |
| thea5 |
| 26-02-2008 16:39 |
|
|
|
owjee abby, wat verschrikkelijk ik zou heel hard gaan huilen, moet er niet aan denken, ja je hebt wel wat te doen, maar of het zo leuk is????????????
gr. thea |
| lijpalswat |
| 26-02-2008 17:01 |
|
|
|
nou dat weet k nog niet zo zeker, om zo nu en dan is een keer al die oude levels terug te kijken kan soms best leuk zijn...
maarjah, het is leuker om ze gewoon allemaal nog te hebben... |
| abbycail |
| 26-02-2008 17:07 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | nou dat weet k nog niet zo zeker, om zo nu en dan is een keer al die oude levels terug te kijken kan soms best leuk zijn...
maarjah, het is leuker om ze gewoon allemaal nog te hebben... |
ach het is de 3de keer voor mij, maar je zal inderdaad hard moeten gillen naar thea of corina
gr abby |
| Corina |
| 26-02-2008 17:21 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ach het is de 3de keer voor mij, maar je zal inderdaad hard moeten gillen naar thea of corina
gr abby |
wat heb je toch in vredesnaam allemaal uitgespookt? was het nou echt nodig om het hele spel eraf te gooien? je kan het nog terugkrijgen via je prullebak, weet je.
gr corina |
| abbycail |
| 26-02-2008 18:14 |
|
|
|
| Corina schreef: | wat heb je toch in vredesnaam allemaal uitgespookt? was het nou echt nodig om het hele spel eraf te gooien? je kan het nog terugkrijgen via je prullebak, weet je.
gr corina |
dat spel dat ik heb verwijderd kon ik niets meer mee, alles zat vast.
over een paar dagen heb classic wel uit gespeeld, heb er al 14 gedaan in een uurtje, verder de d levels , die ga ik alsnog proberen erin te zetten , maar dan voorzichtiger, vraag je dochter eens om advies, misschien op een ander manier?
gr abby |
| abbycail |
| 26-02-2008 18:16 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | oh w8 het stuk met die ballen lukt me nu (gewoon niet te snel willen doen) maar nu lukt het stuk erna me niet meer...
hellep;)
len |
als niemand reageert dan even geduld, ik doe mijn best er zo gauw mogelijk te komen, en dan help ik je, oefen anders vast wat op de dlevels.
gr abby |
| Corina |
| 26-02-2008 18:49 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | oh w8 het stuk met die ballen lukt me nu (gewoon niet te snel willen doen) maar nu lukt het stuk erna me niet meer...
hellep;)
len |
na het stuk met die ballen ga je gewoon in één keer naar beneden en laat de infotrons die je niet meteen gemakkelijk kan pakken gewoon zitten. als je beneden bent ga je omhoog en pak ze dan.
gr corina |
| thea5 |
| 26-02-2008 18:55 |
|
|
|
ik heb niet hoeven te knippen en plakken abby, gewoon kopieren, en natuurlijk eerst selecteren(blauw maken) en naar de map winplex, toen had ik ze allemaal
gr. thea |
| Corina |
| 26-02-2008 19:00 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik heb niet hoeven te knippen en plakken abby, gewoon kopieren, en natuurlijk eerst selecteren(blauw maken) en naar de map winplex, toen had ik ze allemaal
gr. thea |
maar moest je na het kopieren dan ook nog plakken of hoefde dat niet?
gr corina |
| lijpalswat |
| 26-02-2008 19:09 |
|
|
|
hey bedankt corina was inderdaad makkelijk zat, maar ik zit nu bij 2 levels vast... bij 92 ham and cheese sandwich...(geen ideej wat er eerst moet enzo)
en bij 93 timing (het stuk met de veeeeeeeeeeeeeeeele groene bommen waar al die ballen vallen...)
als corina of iemand anders of abby (als hij opschiet... ) dat effe zou kunnen uitleggen... graag
alvast bedankt
gr. len |
| Corina |
| 26-02-2008 19:24 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | hey bedankt corina was inderdaad makkelijk zat, maar ik zit nu bij 2 levels vast... bij 92 ham and cheese sandwich...(geen ideej wat er eerst moet enzo)
en bij 93 timing (het stuk met de veeeeeeeeeeeeeeeele groene bommen waar al die ballen vallen...)
als corina of iemand anders of abby (als hij opschiet... ) dat effe zou kunnen uitleggen... graag
alvast bedankt
gr. len |
hoi len, uitleg level 93 staat op blz 13 en daar in de buurt vind je vast ook wel iets over level 92.
gr corina
ps en abby is een zij |
| abbycail |
| 26-02-2008 19:30 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik heb niet hoeven te knippen en plakken abby, gewoon kopieren, en natuurlijk eerst selecteren(blauw maken) en naar de map winplex, toen had ik ze allemaal
gr. thea |
had ik ook al geprobeerd, maar hetzelfde resultaat , dus niets.
gr abby |
| Corina |
| 26-02-2008 19:32 |
|
|
|
| abbycail schreef: | had ik ook al geprobeerd, maar hetzelfde resultaat , dus niets.
gr abby |
en heb je daarna wel het spel opnieuw opgestart?
gr corina |
| thea5 |
| 26-02-2008 19:49 |
|
|
|
nee ik hoefde hem niet op nieuw op te starten, maar ik moet er wel ff bij zeggen dat me n dochter me heeft meegeholpen, maar ik heb de handelingen gedaan, anders leerde ik er niks mee, zei ze(ahum)
gr. thea |
| Corina |
| 26-02-2008 19:51 |
|
|
|
| thea5 schreef: | nee ik hoefde hem niet op nieuw op te starten, maar ik moet er wel ff bij zeggen dat me n dochter me heeft meegeholpen, maar ik heb de handelingen gedaan, anders leerde ik er niks mee, zei ze(ahum)
gr. thea |
ik denk het toch wel hoor, want anders staan de veranderingen er niet in. maar maakt niet uit, je hebt ze.
gr corina |
| thea5 |
| 26-02-2008 19:54 |
|
|
|
nee hoor corina, ik hoefde hem echt niet opnieuw op te starten, kweet het zeker, me n korte termijngeheugen is nog optimaal, hahaha
maar abby waar heb jij suaplex staan dan, ook onder de C?
gr. thea |
| lijpalswat |
| 26-02-2008 19:59 |
|
|
|
| Corina schreef: | hoi len, uitleg level 93 staat op blz 13 en daar in de buurt vind je vast ook wel iets over level 92.
gr corina
ps en abby is een zij |
ok ik zal even kijken
PS sorry wistk niet |
| abbycail |
| 26-02-2008 20:07 |
|
|
|
| thea5 schreef: | nee hoor corina, ik hoefde hem echt niet opnieuw op te starten, kweet het zeker, me n korte termijngeheugen is nog optimaal, hahaha
maar abby waar heb jij suaplex staan dan, ook onder de C?
gr. thea |
ja, ik selekteer de levels dat ze blauw worden, dan kopieren of knippen, heb beiden tig keer gedaan, dan winplex op zoeken en dan plakken, en dan niks.
gr abby
o ja en het spel opnieuw opstarten tot ik groen zag. |
| Corina |
| 26-02-2008 20:09 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja, ik selekteer de levels dat ze blauw worden, dan kopieren of knippen, heb beiden tig keer gedaan, dan winplex op zoeken en dan plakken, en dan niks.
gr abby
o ja en het spel opnieuw opstarten tot ik groen zag. |
je gaat dan toch nog wel verder? dus winplex opzoeken en dan de map levels en daarin plakken of kopieren. dat heb je allemaal gedaan?
gr corina |
| abbycail |
| 26-02-2008 20:30 |
|
|
|
| Corina schreef: | je gaat dan toch nog wel verder? dus winplex opzoeken en dan de map levels en daarin plakken of kopieren. dat heb je allemaal gedaan?
gr corina |
ja haaaaaaaaaaa, grapje.
gr abby |
| abbycail |
| 26-02-2008 20:41 |
|
|
|
als ik naar winplex ga en dan winplex aanklikt en dan op de map levels klikt dan zie je dat al die levels erin zitten,. maar ze komen niet naar het spel.
gr abby |
| thea5 |
| 26-02-2008 20:43 |
|
|
|
ik heb het zo gedaan: nadat ik die levels geselecteerd had en gekopieerd had, dan naar mijn computer, naar station C, dubbelklik program files, dan dubbelklik telco, en tot slot dubbelklik levels, en dat was het, toen had ik alles
gr. thea |
| thea5 |
| 26-02-2008 20:46 |
|
|
|
na telco, dubbelklik winplex, en dan dubbelklik levels, anders zeg ik het weer verkeerd
gr. thea |
| Corina |
| 26-02-2008 21:35 |
|
|
|
| abbycail schreef: | als ik naar winplex ga en dan winplex aanklikt en dan op de map levels klikt dan zie je dat al die levels erin zitten,. maar ze komen niet naar het spel.
gr abby |
ga nog eens naar de map van winplex, daar zie je een pictogram van supaplex (oranje figuur/murphy) klik met rechts op dat pictogram en kies "snelkoppeling maken". daarna sleep je die snelkoppeling naar je bureaublad. in de toekomst kan je dan zo het spel opstarten en hoef je niet helemaal naar "deze programma's" etc. te gaan.
gr corina |
| abbycail |
| 26-02-2008 21:39 |
|
|
|
| Corina schreef: | ga nog eens naar de map van winplex, daar zie je een pictogram van supaplex (oranje figuur/murphy) klik met rechts op dat pictogram en kies "snelkoppeling maken". daarna sleep je die snelkoppeling naar je bureaublad. in de toekomst kan je dan zo het spel opstarten en hoef je niet helemaal naar "deze programma's" etc. te gaan.
gr corina |
die heb ik allang, maar ik probeerde uit te leggen dat daar die d levels zitten, dus ik heb ze er wel in.
gr abby |
|
|
|