|
|
|
|
| thea5 |
| 25-02-2008 14:59 |
|
|
|
nee ik kan het niet overslaan corina, zou niet weten hoe ik dat moest doen, ik heb vista en dat is standaard, maar ik ben al bezig om het op een andere manier te proberen, en anders moet ik wachten op me n dochter, die is vanavond om kwart voor zes thuis, maar als het gelukt is, laat ik het weten, in ieder geval tot zover bedankt
gr. thea |
|
|
|
|
| abbycail |
| 25-02-2008 15:44 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | | hoezo wat is er gebeurd dan? |
even een paar berichtjes terug lezen, ha ha ja ik ben er nog, dus ga even naar de levels kijken, er was een fout gemaakt ergens, in 2006 is me een medicijn voorgeschreven in het ziekenhuis, om m''n bloedvaten te verwijden, maar die heb ik om 1 of onverklaarbare wijze nooit gekregen, komen ze nu achter, nu heb ik ze en als ik volgende week nog pijn op de borst heb moet ik weer terug komen.
gr abby |
| thea5 |
| 25-02-2008 15:48 |
|
|
|
daar komen ze dan vlot achter abby.......het is nu maar te hopen dat ze dan ook werken, en dat die pijn in de borst weg gaat
gr. thea
p.s. heb jij die levels van corina inmiddels al? |
| abbycail |
| 25-02-2008 16:25 Re: gahaald, en dan |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | hey nog hartstikke bedankt abby, maar uiteraard zit ik nu WEER vast bij een level, en dat level is meteen de volgende.
namelijk 86 crash en ik kom dan al meteen niet uit het eerste stukje...
gr. lennart.
PS mijn vader wou weten óf de hill kan en zo ja hoe... (hij komt al een heel eind hij mist er alleen iedere keer 1 of 2) |
level 86
als je door het poortje komt 2 naar beneden en 1 naar links,
duw die gele naar beneden tot naast de bal.
duw daar de gele naast je 1 naar rechts en ga naar het vakje daar beneden.
duw die gele 1 naar beneden en 1 naar rechts en duw de gele die boven je naast de bal staat, naar beneden naast die andere daar beneden, en ga weer omhoog. duw de bal naar buiten, ga weer naar binnen , en duw eerst de 2 gele daar beneden 1 voor 1 naar buiten, en dan die 2 gele rechts naast je de voorste 2 naar beneden en die andere naar links, en naar beneden dat vakje in, de eerste gele weer 1 omhoog en naar links duwen en als je nu goed kijkt kan je ze er allemaal uit halen.
level 1 d9 volgt....
gr abby |
| abbycail |
| 25-02-2008 16:26 |
|
|
|
| thea5 schreef: | daar komen ze dan vlot achter abby.......het is nu maar te hopen dat ze dan ook werken, en dat die pijn in de borst weg gaat
gr. thea
p.s. heb jij die levels van corina inmiddels al? |
nee,ik heb precies gedaan wat corina zei, heb braaf geknipt en geplakt, dus ze zitten in de map, mar niet in het spel.
gr abby |
| claudia1111 |
| 25-02-2008 16:30 level 48 |
|
|
|
ik kom bij leven 48 helemaal uit behalve bij de exit da zit ik steeds vast omdat boven de exit zit nog zoon infront kan iemand helpen ? |
| abbycail |
| 25-02-2008 16:44 level 1 van d9 |
|
|
|
ik wist het niet meer precies dus heb ik de uitleg van aniek weggehaald, zal verder kijken als ik iets zie dan zet ik het er bij., ik zal het proberen uit te leggen. De eerste infotron laat je vallen op 2 gele diskettes die zet je op het grijze blok boven de ingang van de infotrons die je later moet pakken en een er schuin onder naast het grijze blok. Dan moet je de andere nog pakken. Je zet een gele diskette onder de infotron 1 groen er tussen laten groen ,en de infotron laten vallen, de bal die op het blok staat laten vallen. Over de blokken heen 2 groen weghalen dan naar beneden3 groen weghalen. 1 opzij 1 groen opeten over de infotron het groen op eten de infotron 1 laten vallen. De bal die onder de blokken staat naast de infotron schuiven. 4 groen naar rechts 7 naar beneden 1 naar rechts daar een gele diskette zetten, schuin daar onder nog een gele plaatsen. Er moet een groene naast de onderste gele blijven staan. Dan moet je twee omhoog 2 groene links opeten de ballen vallen nu zo dat de infotron naar beneden valt op de gele diskettes dan kan je de vier infotronnen pakken. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is anders hoor ik het wel.\
gr abby |
| abbycail |
| 25-02-2008 17:20 Re: level 48 |
|
|
|
| claudia1111 schreef: | | ik kom bij leven 48 helemaal uit behalve bij de exit da zit ik steeds vast omdat boven de exit zit nog zoon infront kan iemand helpen ? |
begin daar beneden, pak die 4 infotrons en dan groen weghalen en naar boven via de infotrons, pak links de 3 infotrons en duw die onderste bal naar rechts. laat aan de rechterkant boven je de 2 ballen zakken en duw er 1 naar rechts, en pak de 2 infotrons. haal het groen weg rechts bij de E en ga bovenop de E staan , aan de linkerkant vallen de ballen en de laatste 2 naar links duwen en je kunt de infotron erboven pakken en naar de E
gr abby |
| thea5 |
| 25-02-2008 18:29 |
|
|
|
hoeraaaaaaaaaaaaa ik heb ze allemaal, alleen niet met knippen en plakken, maar gewoon kopieren, nogmaals bedankt corina
gr. thea |
| abbycail |
| 25-02-2008 18:52 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoeraaaaaaaaaaaaa ik heb ze allemaal, alleen niet met knippen en plakken, maar gewoon kopieren, nogmaals bedankt corina
gr. thea |
ik heb ze ook, maar ik weet nog niet of het ze allemaal, zijn
gr abby |
| abbycail |
| 25-02-2008 19:03 |
|
|
|
dacht ik al, alleen d1 heb ik en tot 65 en die had ik al.
gr abby |
| Corina |
| 25-02-2008 21:04 |
|
|
|
| abbycail schreef: | dacht ik al, alleen d1 heb ik en tot 65 en die had ik al.
gr abby |
heb je alleen d1? het zijn geen afzonderlijke levels, ik bedoel er staat geen d1 bij. alle levels lopen gewoon door. het begint met 01s001-5.sp t/m 985073-1.sp. in totaal 1877 items.
gr corina
Laatst aangepast door Corina op 25-02-2008 21:06, in toaal 2 keer bewerkt |
| abbycail |
| 25-02-2008 21:04 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoeraaaaaaaaaaaaa ik heb ze allemaal, alleen niet met knippen en plakken, maar gewoon kopieren, nogmaals bedankt corina
gr. thea |
heb je ze nou echt allemaal?
gr abby |
| thea5 |
| 25-02-2008 21:54 |
|
|
|
ik heb ze echt allemaal!!!!
gr. thea |
| Corina |
| 25-02-2008 21:59 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nee,ik heb precies gedaan wat corina zei, heb braaf geknipt en geplakt, dus ze zitten in de map, mar niet in het spel.
gr abby |
het spel moet je even afsluiten en weer opstarten. heb je dat ook gedaan?
gr corina |
| Corina |
| 25-02-2008 22:01 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik heb ze echt allemaal!!!!
gr. thea |
geweldig. kon ook haast niet fout gaan. nu maar spelen als een gek. ik heb trouwens de levels die ik al uit had toch maar eruit gehaald. het is wel even een beetje werk, maar anders zitten er zoveel levels in het spel, dat het heeeeeeeeeeeel lang duurt eer hij opstart.
gr corina |
| abbycail |
| 25-02-2008 22:07 |
|
|
|
| Corina schreef: | geweldig. kon ook haast niet fout gaan. nu maar spelen als een gek. ik heb trouwens de levels die ik al uit had toch maar eruit gehaald. het is wel even een beetje werk, maar anders zitten er zoveel levels in het spel, dat het heeeeeeeeeeeel lang duurt eer hij opstart.
gr corina |
maar ik heb ze niet allemaal, doe toch precies wat je zei, ik heb er maar een paar, en die heb ik juist al gespeeld, heb het een paar keer over gedaan, maar een resultaat.en hoe haal je levels er weer uit?
gr abby |
| Corina |
| 25-02-2008 22:13 |
|
|
|
| abbycail schreef: | maar ik heb ze niet allemaal, doe toch precies wat je zei, ik heb er maar een paar, en die heb ik juist al gespeeld, heb het een paar keer over gedaan, maar een resultaat.en hoe haal je levels er weer uit?
gr abby |
je haalt ze er weer uit als volgt: ga naar je levels-map van winplex. klik met je rechtermuis op het level dat je wilt verwijderen en kies "verwijderen", dat is alles.
gr corina |
| abbycail |
| 25-02-2008 22:38 |
|
|
|
| Corina schreef: | je haalt ze er weer uit als volgt: ga naar je levels-map van winplex. klik met je rechtermuis op het level dat je wilt verwijderen en kies "verwijderen", dat is alles.
gr corina |
en wat is de reden dat ik er maar een paar heb?
gr abby |
| lijpalswat |
| 25-02-2008 23:19 Re: gahaald, en dan |
|
|
|
| abbycail schreef: | level 86
als je door het poortje komt 2 naar beneden en 1 naar links,
duw die gele naar beneden tot naast de bal.
duw daar de gele naast je 1 naar rechts en ga naar het vakje daar beneden.
duw die gele 1 naar beneden en 1 naar rechts en duw de gele die boven je naast de bal staat, naar beneden naast die andere daar beneden, en ga weer omhoog. duw de bal naar buiten, ga weer naar binnen , en duw eerst de 2 gele daar beneden 1 voor 1 naar buiten, en dan die 2 gele rechts naast je de voorste 2 naar beneden en die andere naar links, en naar beneden dat vakje in, de eerste gele weer 1 omhoog en naar links duwen en als je nu goed kijkt kan je ze er allemaal uit halen.
level 1 d9 volgt....
gr abby |
ok hartstikke bedankt maar aangezien ik nooit helemaal tevreden ben, heb ik nu dus uitleg nodig voor level 87 - see you tomorrow..
en je kan best vragen welk stukje maar ik kom er al zon beetje vanaf het begin al niet uit... (en als je per sé preciecie wil, dan net voorbij de eerste exit moet je twee ballen wegduwen, een naar rechts en een naar links, en dan het stukje daarboven;)...)
maar in ieder geval bedankt voor de uitleg...
gr. lennart
          |
| Corina |
| 25-02-2008 23:26 |
|
|
|
| abbycail schreef: | en wat is de reden dat ik er maar een paar heb?
gr abby |
ik weet het niet precies. misschien heb je niet alles geselecteerd in de map die ik je heb toegestuurd, weet je toen alles blauw moest worden.
gr corina |
| lijpalswat |
| 26-02-2008 0:01 Re: level 1 van d9 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik wist het niet meer precies dus heb ik de uitleg van aniek weggehaald, zal verder kijken als ik iets zie dan zet ik het er bij., ik zal het proberen uit te leggen. De eerste infotron laat je vallen op 2 gele diskettes die zet je op het grijze blok boven de ingang van de infotrons die je later moet pakken en een er schuin onder naast het grijze blok. Dan moet je de andere nog pakken. Je zet een gele diskette onder de infotron 1 groen er tussen laten groen ,en de infotron laten vallen, de bal die op het blok staat laten vallen. Over de blokken heen 2 groen weghalen dan naar beneden3 groen weghalen. 1 opzij 1 groen opeten over de infotron het groen op eten de infotron 1 laten vallen. De bal die onder de blokken staat naast de infotron schuiven. 4 groen naar rechts 7 naar beneden 1 naar rechts daar een gele diskette zetten, schuin daar onder nog een gele plaatsen. Er moet een groene naast de onderste gele blijven staan. Dan moet je twee omhoog 2 groene links opeten de ballen vallen nu zo dat de infotron naar beneden valt op de gele diskettes dan kan je de vier infotronnen pakken. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is anders hoor ik het wel.\
gr abby |
nou om eerlijk te zijn vat ik het niet helemaal...
het begin met de opening naar die 63 infotronnen dat snap ikm dan de tweede met die ene info op die ene bom laten vallen snap ik ook, maar de rest vat ik niet, kun je anders niet effe een foto pasten ofzoiets?
noujah in ieder geval bedankt |
| abbycail |
| 26-02-2008 9:14 Re: level 1 van d9 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | nou om eerlijk te zijn vat ik het niet helemaal...
het begin met de opening naar die 63 infotronnen dat snap ikm dan de tweede met die ene info op die ene bom laten vallen snap ik ook, maar de rest vat ik niet, kun je anders niet effe een foto pasten ofzoiets?
noujah in ieder geval bedankt |
ik snapte hem ook niet eerst, maar later wel, maar nu ook weer niet,maar ikga hem weleven spelen volgens de uitleg, misschien gaat er dan een lampje branden, en zal ik hem beter uitleggen.
gr abby |
| abbycail |
| 26-02-2008 9:51 level1 d9 |
|
|
|
nou ik ga het proberen.doe eerst de rechterkant , dus zet een gele diskette onder die infotron , met 1 groen ertussen, en laat de infotron erop vallen, erbovenop zit een bal, die laat je naar links vallen, ga dan naar de rechterkant en meteen 1 naar beneden 1 naar rechts en 2 naar beneden en dan weer 2 naar boven.
dan ga je 3 naar rechts en 2 naar beneden en 1 links zuigen onder de infotron, die rust nu op de bal, ga weer omhoog, haal 1 vlakje groen weg aan de linkerkant van de infotron en duw de bal die daar ligt over de infotron naar rechts en zorgt dat hij aan de rechterkant van de infotron blijft liggen,
je staat nu boven de bal die je net verschoven hebt, ga daar vandaan 4 naar rechts en dan helemaal naar beneden , tot je niet meer verder kunt, ga naar boven een gele halen en duw hem daar naar beneden, als je hem helemaal naar beneden hebt geduwd zuig je rechts, en daar komt de volgende gele die je nu boven gaat halen, als je die gele op z'n plek naar rechts hebt geduwd ga je 1 naar links en dan recht naar boven tot je boven staat op hoogte van de infotron en ga je naar links tot je naast de bal staat die voor de infotron ligt.
dan ga je 1 naar beneden en zuig links en rechts.
dan ga je 1 naar beneden en 2 naar rechts,
2 naar beneden en zuig links groen onder de bal vandaan en ga dan naar rechts en laat alles vallen.
en je kunt de 4 infotrons pakken , ga nu terug naar begin en daar die 2 gele neerzetten en de rest weet je.
gr abby |
| abbycail |
| 26-02-2008 10:02 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik weet het niet precies. misschien heb je niet alles geselecteerd in de map die ik je heb toegestuurd, weet je toen alles blauw moest worden.
gr corina |
zeker weten, het waren er zo veel dat het zelfs een poosje duurde voor ik met het blauw beneden was, heb het zelfs een paar keer over gedaan.
wil je voor de gein even nog een keer de levels sturen , probeer ik het overnieuw met de nieuwe?
gr abby |
| abbycail |
| 26-02-2008 10:33 |
|
|
|
level 87.
eerst dus naar rechts en naar beneden ,
dan naar beneden duw die bal 1 naar links en blijf daar even staan, ga weer naar boven, haal het groen onder die bal weg en vlug even het rechternisje in om de bal door te laten, dan naar boven en naar links aan de rechterkant van de 4 ballen op elkaar naar beneden gaan en 1 naar links, je staat nu boven de ingang naar beneden, ga 1 naar beneden en meteen 1 naar links,nu blijven de ballen boven en kan je naar beneden die 4 infotrons pakken, 1 bal komt achter je aan,maar dat is niet erg,
dan naar rechts,pak de infotron en zuig het groen onder je weg en ga weer terug naar links,
ga via die 2 infotrons naar boven en ga onder de bal staan,
ga naar beneden en meteen naar rechts, ales valt op z'n plaats, pak de infotron beneden je en ga naar via de 3 infotrons naar beneden en naar links,
helemaal onderlangs naar rechts en ga daar naar boven duw de bal 2 naar rechts bij die E en ga er overheen naar rechts en duw die bal links naar beneden, haal beneden alleen het groen weg onder die hoge rij infotrons en ballen en ga weer terug,
ga naar het vak links erboven en haal die leeg, ga naar links , je ka erdoor, bij die 2 infotrons , en als je links ben ga je eerst die 2 infotrons pakken boven, en dan ga je naar rechts waar de schaar zit en naar boven
vervolg je weg, de schaar komt achter je aan, pak daar de infotron en ga via het groen naar rechts, en aan het eind onder de rechtse bal gaan staan en gooi die op de schaar zodat het vak naar rechts openspringt.
daar ga je alle infotrons pakken, zonder dat de ballen de weg afsluiten, dus inplaats van meten naar rechts te gaan, ga je 2 naar links en 2 naar beneden en dan helemaal naar rechts de infotron daarboven pakken, ga daar naast de bal staan en zuig de infotron boven je en weer naar beneden naar links, de bal valt achter je aan ,dus vlug.
weer terug naar beneden en die 2 rechts pakken, dan ga je naar die infotron aan de linkerkant , pak hem en weer terug helemaal naar rechts via de bochten helemaal door naar rechts naar beneden en naar links de infotron beneden pakken, dan weer terug via die onderste bal, die laat je vallen en ga daar naar links, zuig het groen weg bij die bal boven die 3 infotrons en 3 ballen erop , ga dan naar boven en duw die bal naar rechts en ga naar links naar beneden en duw de bal boven de 3 infotrons en 3 ballen naar rechts.
ga daar beneden in het midden staan zuig de rechtse infotron en duw de bal helemaal naar links en werk je daar naar boven, dan naar links zuig het groen weg onder die 2 ballen en ga naar beneden, duw die bal naar links, ga daar erin en duw de bal weer terug helemaal naar rechts.
de bal daaronder ook naar rechts duwen, en ga naar beneden, pak daar 1 infotron en weer terug naar boven , daar kan je 2 infotrons pakken en helemaal bovenin ook 2 infotrons, dan weer naar beneden,
pak de onderste infotron door er onderdoor naar links te gaan, duw de bal helemaal naar rechts weer terug eronderdoor naar links, en zuig infotrons tot je weer een bal hebt en weer naar rechts duwen, dat nog 1x herhalen en je hebt alle infotrons en je kan naar links naar de E.
gr abby |
| Corina |
| 26-02-2008 13:54 |
|
|
|
| abbycail schreef: | zeker weten, het waren er zo veel dat het zelfs een poosje duurde voor ik met het blauw beneden was, heb het zelfs een paar keer over gedaan.
wil je voor de gein even nog een keer de levels sturen , probeer ik het overnieuw met de nieuwe?
gr abby |
is goed.
nou jij kan ook zo in dat programma "medische missers".... wat zijn het af en toe toch een stelletje klungels. je moet echt alles zelf in de gaten houden. ik heb zelf ook ondervonden dat er veel fouten worden gemaakt, vooral met medicaties. ik controleer het daarom altijd zelf voordat ik een recept naar de apotheek breng. maar ja, jouw geval van nu is moeilijk te controleren. hoop maar dat het nu beter met je gaat en de pijn weggaat.
gr corina |
| lijpalswat |
| 26-02-2008 14:01 |
|
|
|
hey abby erreg bedankt voor de uitleg, maar dit keer heb ik geen levels waar ik moeite mee heb, dus hoef je even nix uit te leggen, in ieder geval bedankt voor de uitleg over de hill en see you tomorrow, die ik nu dus beide gehaalt heb |
| abbycail |
| 26-02-2008 14:06 |
|
|
|
| Corina schreef: | is goed.
nou jij kan ook zo in dat programma "medische missers".... wat zijn het af en toe toch een stelletje klungels. je moet echt alles zelf in de gaten houden. ik heb zelf ook ondervonden dat er veel fouten worden gemaakt, vooral met medicaties. ik controleer het daarom altijd zelf voordat ik een recept naar de apotheek breng. maar ja, jouw geval van nu is moeilijk te controleren. hoop maar dat het nu beter met je gaat en de pijn weggaat.
gr corina |
ik kreeg in die tijd een hele lijst met medicatie mee, dus had zelf niets gemerkt, de pijn in m'n borst is nu wel over , maar de bijwerking is hoofdpijn en die heb ik nu dus ook, hoop dat het gauw overgaat.
nou kijken of het lukt de levels te krijgen in het spel.
gr abby |
| lijpalswat |
| 26-02-2008 14:18 |
|
|
|
misschien helpt het computerren wel tegen de hoofdpijn |
|
|
|