NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Jolanda44
23-02-2008 22:21 level 108 Reageer met quote

Hoi. leuk hier. allemaal die supaplex fans. Ik heb de classic versie net uitgespeeld op 2 levels na. Bij level 108 sadism, raak ik behoorlijk gefrustreerd van de gele diskettes die ik naar buiten moet schuiven. Alles lukt in dat level, ik heb aleen geen flauw idee hoe ik die diskettes er allemaal uit moet schuiven. Ik krijg er 1 op z'n plaats maar krijg dan de rest niet meer weg. Kan iemand me helpen?? Ik heb al zoveel pagina's doorgelezen op di forum maar kan nergens hulp vinden voor mijn probleempje. Ik heb wel ergens gelezen dat jullie het achteraf een simpel level vinden maar ik kom er maar niet uit met die diskettes. Ik wil hem zo graag helemaal uitspelen. Bedankt alvast. groetjes Jolanda

Corina
23-02-2008 23:06  Reageer met quote

zijn jullie er nog? ik heb groot nieuws!!!!!!!!!!!!!!!. we wilden toch dat alle levels zo waren als die russische levels, zodat we ze gewoon konden doorspelen? ik heb ze gevonden, tenminste van de d- levels. Interesse?
gr corina
abbycail
23-02-2008 23:17  Reageer met quote

Corina schreef:
je had hem nog niet zo lang geleden aan mij uitgelegd, vandaar.
gr corina

oooooooooooo was jij dat, had ik het toch bijna goed..
gr abby
abbycail
23-02-2008 23:18  Reageer met quote

Corina schreef:
zijn jullie er nog? ik heb groot nieuws!!!!!!!!!!!!!!!. we wilden toch dat alle levels zo waren als die russische levels, zodat we ze gewoon konden doorspelen? ik heb ze gevonden, tenminste van de d- levels. Interesse?
gr corina

graaaaaaaaaaaaaaaaaaaag..
gr abby
abbycail
23-02-2008 23:19 Re: level 108 Reageer met quote

Jolanda44 schreef:
Hoi. leuk hier. allemaal die supaplex fans. Ik heb de classic versie net uitgespeeld op 2 levels na. Bij level 108 sadism, raak ik behoorlijk gefrustreerd van de gele diskettes die ik naar buiten moet schuiven. Alles lukt in dat level, ik heb aleen geen flauw idee hoe ik die diskettes er allemaal uit moet schuiven. Ik krijg er 1 op z'n plaats maar krijg dan de rest niet meer weg. Kan iemand me helpen?? Ik heb al zoveel pagina's doorgelezen op di forum maar kan nergens hulp vinden voor mijn probleempje. Ik heb wel ergens gelezen dat jullie het achteraf een simpel level vinden maar ik kom er maar niet uit met die diskettes. Ik wil hem zo graag helemaal uitspelen. Bedankt alvast. groetjes Jolanda

ga er zo gauw mogelijk naar kijken,maar nu niet meer, mijn bed gilt om me..
gr abby
Jolanda44
24-02-2008 10:14 Re: level 108 Reageer met quote

abbycail schreef:
ga er zo gauw mogelijk naar kijken,maar nu niet meer, mijn bed gilt om me..
gr abby

Bedankt voor je reactie. Ik wacht geduldig af. Tof van je.

groetjes Jolanda
abbycail
24-02-2008 10:54 Re: level 108 Reageer met quote

Jolanda44 schreef:
Hoi. leuk hier. allemaal die supaplex fans. Ik heb de classic versie net uitgespeeld op 2 levels na. Bij level 108 sadism, raak ik behoorlijk gefrustreerd van de gele diskettes die ik naar buiten moet schuiven. Alles lukt in dat level, ik heb alleen geen flauw idee hoe ik die diskettes er allemaal uit moet schuiven. Ik krijg er 1 op z'n plaats maar krijg dan de rest niet meer weg. Kan iemand me helpen?? Ik heb al zoveel pagina's doorgelezen op di forum maar kan nergens hulp vinden voor mijn probleempje. Ik heb wel ergens gelezen dat jullie het achteraf een simpel level vinden maar ik kom er maar niet uit met die diskettes. Ik wil hem zo graag helemaal uitspelen. Bedankt alvast. groetjes Jolanda

zorg eerst dat het groen ervoor helemaal weg is en ga je via de onderkant links naar de gele diskettes, dan zie je boven je 3 gele diskettes boven elkaar, duw de middelste van die 3 , 1 naar rechts en de diskette die dan boven je zit naar boven,die kan je niet gebruiken, als je nu goed kijkt dan kan je de rest er zo uit schuiven, druk op je tabknop voor je gaat spelen en je overziet het hele level, kan je zien wat ik bedoel.
weet niet of je de rest via uitleg op het forum heeft gespeeld? denk er dan aan om 1 gele bij dat vak boven te zetten, dan heb je geen gravitie in dat vak en kan je daar zo doorheen.
gr abby

Laatst aangepast door abbycail op 24-02-2008 18:50, in totaal 1 keer bewerkt
Corina
24-02-2008 13:24  Reageer met quote

abby en thea, ben druk bezig met die "nieuwe" levels. volgens mij zijn het oplossingen van de bestaande levels, want er zijn soms meerdere levels per level (hoop dat je het nog snapt). ik begrijp alleen niet hoe je die dingen moet afspelen als demo. maar dat willen we eigenlijk toch niet, we willen ze zelf spelen, toch?
ik ben nu bezig met het verwijderen van al die extra levels en dat is best veel werk. daarna zal ik kijken hoe ik die levels weer bij jullie in de pc kan krijgen. mocht je het zelf willen doen: www.elmerproductions.com/sp/solutions.html
ergens verderop op deze site zie kopjes met solutions for levels.
gr corina
thea5
24-02-2008 13:34  Reageer met quote

ik laat het maat aan jou over, zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van
gr. thea
Corina
24-02-2008 13:43  Reageer met quote

thea5 schreef:
ik laat het maat aan jou over, zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van
gr. thea

ik eigenlijk ook niet; ik doe ook maar wat. ik zocht eigenlijk naar sites waar misschien oplossingen stonden en vond dit. nadeel is dat je al heel veel levels hebt gespeeld. je kan ze over doen of alleen die doen die je nog mist.
gr corina
Corina
24-02-2008 15:41  Reageer met quote

t/m d5 is al klaar. de rest moet wachten tot morgen, want ik moet nu weg.
sterkte met jullie geduld.
gr corina
thea5
24-02-2008 21:28  Reageer met quote

wordt wel op de proef gesteld dat geduld van me, ben heeeeeeeel nieuwsgierig
gr. thea
Corina
25-02-2008 1:32  Reageer met quote

thea5 schreef:
wordt wel op de proef gesteld dat geduld van me, ben heeeeeeeel nieuwsgierig
gr. thea

hoeft niet meer: e-mail is verzonden met daarin instructies wat jullie moeten doen. hoop dat het duidelijk is.
gr corina
lijpalswat
25-02-2008 2:05 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP Reageer met quote

OKOKOKOKOK HELLEP!!!!

ik heb inmiddels al een paar levels weer gehaald, en ik zit nu vast bij level 85 a pro's work, hellep...!!!
(bij het tweede vak met die schaar...Wink)
abbycail
25-02-2008 8:25 Re: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP Reageer met quote

lijpalswat schreef:
OKOKOKOKOK HELLEP!!!!

ik heb inmiddels al een paar levels weer gehaald, en ik zit nu vast bij level 85 a pro's work, hellep...!!!
(bij het tweede vak met die schaar...Wink)

recht naar beneden aan de rechterkant van de opening van het vak boven.
dan naar links tot de bal, 1 naar rechts en 1 omhoog, naar links, onder de bal
en onder groen zuigen, en het groen aan de linkerkant van die bal boven je weghalen, schaar vrijlaten en de bal naar links duwen op de schaar als hij daar komt,
gr abby
abbycail
25-02-2008 8:28  Reageer met quote

Corina schreef:
hoeft niet meer: e-mail is verzonden met daarin instructies wat jullie moeten doen. hoop dat het duidelijk is.
gr corina

natuurlijk lukt het me weer niet, ben de map weer kwijt, van winplex, maar het komt later wel, ga vanmorgen ziekenhuis bellen , de pijn op m'n borst gaat maar niet over, even kijken wat ze gaan doen,

gr abby
Jolanda44
25-02-2008 9:01 Re: level 108 Reageer met quote

abbycail schreef:
zorg eerst dat het groen ervoor helemaal weg is en ga je via de onderkant links naar de gele diskettes, dan zie je boven je 3 gele diskettes boven elkaar, duw de middelste van die 3 , 1 naar rechts en de diskette die dan boven je zit naar boven,die kan je niet gebruiken, als je nu goed kijkt dan kan je de rest er zo uit schuiven, druk op je tabknop voor je gaat spelen en je overziet het hele level, kan je zien wat ik bedoel.
weet niet of je de rest via uitleg op het forum heeft gespeeld? denk er dan aan om 1 gele bij dat vak boven te zetten, dan heb je geen gravitie in dat vak en kan je daar zo doorheen.
gr abby

Hey Abby, keibedankt, dit lukt nu allemaal wel. Ik kom er alleen steeds een te kort als ik dan die rooie die vrij komt gebruik om die gravity op te heffen. Wordt er helemaal "sadistisch" van, hihihi. Wat doe ik verkeerd!!!!! Veel sterkte met je gezondheid, ik heb al veel over je gelezen op dit forum, net of ik je een beetje ken. Hou je taai, Groetjes Jolanda
abbycail
25-02-2008 10:40 Re: level 108 Reageer met quote

Jolanda44 schreef:
Hey Abby, keibedankt, dit lukt nu allemaal wel. Ik kom er alleen steeds een te kort als ik dan die rooie die vrij komt gebruik om die gravity op te heffen. Wordt er helemaal "sadistisch" van, hihihi. Wat doe ik verkeerd!!!!! Veel sterkte met je gezondheid, ik heb al veel over je gelezen op dit forum, net of ik je een beetje ken. Hou je taai, Groetjes Jolanda

hoef vanmiddag om 3 uur pas bij de arts te komen, dus ik heb nog tijd.
weet natuurlijk niet hoe jij hem hebt gespeeld , dat glitterding die daar bij de E zit , hoe heb je die laten ontploffen? het is de bedoeling dat je dat rechts in het midden waar die ene infotron zit doet, door de bal er zo op te gooien dat het vakje openspringt en je de infotron kan pakken, en hoe heb je het bij de groene diskettes gedaan, het is de bedoeling dat je de infotron daar bevrijd met de groene diskettes en niet met de rode, waardoor je er genoeg overhoud.

gr abby
Jolanda44
25-02-2008 11:15 Re: level 108 Reageer met quote

abbycail schreef:
hoef vanmiddag om 3 uur pas bij de arts te komen, dus ik heb nog tijd.
weet natuurlijk niet hoe jij hem hebt gespeeld , dat glitterding die daar bij de E zit , hoe heb je die laten ontploffen? het is de bedoeling dat je dat rechts in het midden waar die ene infotron zit doet, door de bal er zo op te gooien dat het vakje openspringt en je de infotron kan pakken, en hoe heb je het bij de groene diskettes gedaan, het is de bedoeling dat je de infotron daar bevrijd met de groene diskettes en niet met de rode, waardoor je er genoeg overhoud.

gr abby

Yes yes yes, het is gelukt hoor. Ik wist al dat ik alles goed deed, behalve dus dat glitterding laten ontploffen op de goede plek, hihihi. Bedankt zeg. Weer een frustratie minder. Nu alleen 110 (trouble ahead) nog, die lukt ook nog niet zo. En dan is de classic versie uitgespeeld.

Nogmaals bedankt. Veel succes bij de dokter vanmiddag. Hoop dat het meevalt voor je en niets ernstigs is. Ik ken het een beetje. Heb zelf ook hartklachten gehad en ben gedotterd een paar jaar geleden.
Als ik er helemaal niet uit kom bij 110 mag ik je toch nog wel eens vragen?

groetjes Jolanda
lijpalswat
25-02-2008 12:51 Re: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP Reageer met quote

abbycail schreef:
recht naar beneden aan de rechterkant van de opening van het vak boven.
dan naar links tot de bal, 1 naar rechts en 1 omhoog, naar links, onder de bal
en onder groen zuigen, en het groen aan de linkerkant van die bal boven je weghalen, schaar vrijlaten en de bal naar links duwen op de schaar als hij daar komt,
gr abby

het was uiteindelijk toch nog best makkelijk;)

en ik maar proberen om die meest linkse bal erop te laten vallen, maar dan had ik die bal onderin moeten wegschuiven... nouja in ieder geval erg bedankt en ik ga nu de rest van het level proberen...
abbycail
25-02-2008 13:10 Re: level 108 Reageer met quote

Jolanda44 schreef:
Yes yes yes, het is gelukt hoor. Ik wist al dat ik alles goed deed, behalve dus dat glitterding laten ontploffen op de goede plek, hihihi. Bedankt zeg. Weer een frustratie minder. Nu alleen 110 (trouble ahead) nog, die lukt ook nog niet zo. En dan is de classic versie uitgespeeld.

Nogmaals bedankt. Veel succes bij de dokter vanmiddag. Hoop dat het meevalt voor je en niets ernstigs is. Ik ken het een beetje. Heb zelf ook hartklachten gehad en ben gedotterd een paar jaar geleden.
Als ik er helemaal niet uit kom bij 110 mag ik je toch nog wel eens vragen?

groetjes Jolanda

ja hoor vraag maar raak, het is nog niet eens mijn hart, maar mijn aderen zijn heel slecht en die vernauwen op de gekste plaatsen, ze noemen het aderverkalking, ha ha, zei wel eens tegen iemand die steeds wat vergeet,heb je soms aderverkalking, nu weet ik pas wat het is , nu ik het zelf heb,heb niets met je geheugen te maken, bij mij tenminste niet.
gr abby
lijpalswat
25-02-2008 13:38 gahaald, en dan Reageer met quote

hey nog hartstikke bedankt abby, maar uiteraard zit ik nu WEER vast bij een level, en dat level is meteen de volgende.
namelijk 86 crash en ik kom dan al meteen niet uit het eerste stukje...

gr. lennart.

PS mijn vader wou weten óf de hill kan en zo ja hoe... (hij komt al een heel eind hij mist er alleen iedere keer 1 of 2)
abbycail
25-02-2008 13:53 Re: gahaald, en dan Reageer met quote

lijpalswat schreef:
hey nog hartstikke bedankt abby, maar uiteraard zit ik nu WEER vast bij een level, en dat level is meteen de volgende.
namelijk 86 crash en ik kom dan al meteen niet uit het eerste stukje...

gr. lennart.

PS mijn vader wou weten óf de hill kan en zo ja hoe... (hij komt al een heel eind hij mist er alleen iedere keer 1 of 2)

ga hem vanavond uit leggen, en zeg me even welke level de hill is, ikkan hem zo niet vinden.
gr abby
lijpalswat
25-02-2008 14:00  Reageer met quote

de hill is de eerste bij d-10 of d-09 ofzoo

en bij 86 is het niet letterlijk meteen bij dat eerste vak, maar bij die gele bommen

DEICIDE

gr. lennart
abbycail
25-02-2008 14:03  Reageer met quote

lijpalswat schreef:
de hill is de eerste bij d-10 of d-09 ofzoo

en bij 86 is het niet letterlijk meteen bij dat eerste vak, maar bij die gele bommen

DEICIDE

gr. lennart

wou het net zeggen , level 1 van d9,ik heb hem wel , maar moet deze ook vanavond even spelen, om weer te weten hoe hij ging, nou maar hopen dat ik niet in het ziekenhuis moet blijven, anders moet je een week wachten,hi hi
gr abby
lijpalswat
25-02-2008 14:06  Reageer met quote

hoezo wat is er gebeurd dan?
thea5
25-02-2008 14:35  Reageer met quote

CORINAAAAAAAAAAAAA ik kan het bestand niet openen, krijg een venster met het volgende: het bestand kan niet op virussen worden gescand omdat het gezipte bestand teveel losse bestanden bevat, einde verhaal dus, grrrrrrrrrrrrr
gr. thea
thea5
25-02-2008 14:36  Reageer met quote

abby!!!! sterkte ik hoop je zo meteen weer online te zien
gr. thea
Corina
25-02-2008 14:48  Reageer met quote

thea5 schreef:
CORINAAAAAAAAAAAAA ik kan het bestand niet openen, krijg een venster met het volgende: het bestand kan niet op virussen worden gescand omdat het gezipte bestand teveel losse bestanden bevat, einde verhaal dus, grrrrrrrrrrrrr
gr. thea

kan je dat dan niet overslaan? ik heb het gisteravond uitgeprobeerd: eerst die mail naar de computer van mijn zoon gestuurd en toen weer terug naar mij. ik kon hem zonder problemen openen. ik denk dat je er maar op moet vertrouwen dat er geen virussen inzitten. ik heb net nog Norton over het ingepakte bestand gehaald en gaf geen virussen aan.
laat me weten hoe het gaat.
gr corina
Corina
25-02-2008 14:49  Reageer met quote

abbycail schreef:
wou het net zeggen , level 1 van d9,ik heb hem wel , maar moet deze ook vanavond even spelen, om weer te weten hoe hij ging, nou maar hopen dat ik niet in het ziekenhuis moet blijven, anders moet je een week wachten,hi hi
gr abby

hoi abby, als je dit leest is alles gelukkig weer "goed", hoef je niet te blijven. veel sterkte.
gr corina
Plaats Reactie Pagina 171 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: