|
|
|
|
| Gast |
| 13-10-2006 9:50 Re: level 103 |
|
|
|
| renate schreef: | Ik vind er niets meer aan ,ik heb teruggelezen maar snap er de ballen niet meer van,ben al een eeuwigheid bezig en hou steeds weer infotrons over waar ik niet bij kan .
Groetjes Renate |
als je terug hebt gelezen, dan snap je dat ik het was die wanhopig om hulp vroeg, en toch is het gelukt, ineens gaat het licht branden zou ik maar zeggen.ook deze level is er een die ik moeilijk vind om precies te vertellen hoe je het moet doen, ik heb geprobeert om het over te doen , maar het lukte niet, de cloe is in ieder geval dat je moet proberen zoveel mogelijk 2 hokjes tegelijk open te maken, en lees toch maar weer zorgvuldig terug wat remco en ik er over schreven, schrijf het desnoods op , ineens zie je het en het lukt. geloof me maar, veel succes, sorry dat ik je niet beter kan helpen . heb het echt geprobeert,ik ben nu bij D98 bezig , dat is de levels van classic maar dan linksom, dus straks kom ik ook weer voor dat probleem, wat de schaartjes betreft , is hij moeilijker, omdat ze de andere kant opgaan, maar de gewone levels zijn weer op de een of andere manier gemakkelijker, bij mij wel tenminste , ik doe levels in een keer waar ik bij de classic steeds af ging,
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 13-10-2006 9:52 |
|
|
|
bedoelde dus D96 |
| Gast |
| 13-10-2006 14:16 Re: level 98 mixed salad |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik ben eerlijk gezegt vergeten hoe hij moet, ik ben er door gekomen door steeds maar proberen, en als het dan lukt, weet je niet meer hoe, maar misschien wil tollie zo lief zijn om het je uit te leggen, je bent al ver, nog even en dan kan je je mee ergeren aan de D levels, als je bij 111 bent en het lukt je mag jij me vertellen, hoe het laatste stukje moet, als het zo ver is hoor ik het wel, dus TOLLIE help deze arme ziel door die level heen.
gr abby |
als ik een level heb gehaalt en iemand vraagt ernaar dan ga ik dat level altijd opnieuw spelen, moet je is proberen werkt echt
p.s. ik ben lijp als wat maar ik ben nu niet aangemeld |
| Gast |
| 13-10-2006 15:57 |
|
|
|
hehe abby volgens mij kunnen wij beter een eigen topic maken
Ik heb de hele week haast nog geen winplex gedaan maar ik help je binnenkort echt
Gr tollie |
| Gast |
| 13-10-2006 19:36 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hehe abby volgens mij kunnen wij beter een eigen topic maken
Ik heb de hele week haast nog geen winplex gedaan maar ik help je binnenkort echt
Gr tollie |
is goed hoor, ik overleef het wachten wel,
abby |
| Gast |
| 13-10-2006 19:41 Re: level 98 mixed salad |
|
|
|
| Anonymous schreef: | als ik een level heb gehaalt en iemand vraagt ernaar dan ga ik dat level altijd opnieuw spelen, moet je is proberen werkt echt
p.s. ik ben lijp als wat maar ik ben nu niet aangemeld |
dat doe ik ook hoor, ik ben niet seniel, maar sommige levels heb ik bij toeval gehaald en weet ik niet meer na te vertellen, en ik ben echt niet te beroert om een level weer te doen , om iemand te helpen, maar als ik een paar keer hebt geprobeert, dan geef ik het op, en hoop ik dat iemand anders ( jij dus) degene kan helpen.
abby |
| Gast |
| 14-10-2006 3:07 level 57 those we like |
|
|
|
wie kan mij helpen met het begin stuk van level 57 ??? kom er maar niet uit hoe dat moet met die gele draaiende dingen ... om dat snoepje vrij te krijgen moet je die blokjes wegblazen maar hoe??? |
| Gast |
| 14-10-2006 8:58 Re: level 57 those we like |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | wie kan mij helpen met het begin stuk van level 57 ??? kom er maar niet uit hoe dat moet met die gele draaiende dingen ... om dat snoepje vrij te krijgen moet je die blokjes wegblazen maar hoe??? |
je moet de schaartjes 1 voor 1 loslaten nadat je eerst boven de blokjes een bal hebt gelegd,dan moet je er voor zorgen dat je de bovenste blokjes laat ontploffen door de bal op het schaartje te laten vallen, het gaat vaak mis mar ook vaak goed, soms blijft 1 blokje boven aan heel dan zal je opnieuw moeten, let wel op dat je het poortje beneden vrij van groen maakt , maar daar boven laten zitten, je gaat dus naar een schaartje en baant een weg langs de blokken naar de bal, als je slim bent, maak je eerst beneden een weg vrij naar rechts, als je het schaartje dan los laat rent hij niet meteen achter je aan , maar gat hij eerst naar rechts terwijl jij je positie in kan nemen ,als ik nog duidelijker moet zijn, dan moet je het maar laten weten, dan ga ik er echt voor zitten, en zal ik de weg beschrijven, maar misschien snap je me zo ook. succes!!!!!!!!
gr abby |
| lijp als wat |
| 15-10-2006 11:02 level 100 IQ |
|
|
|
bennikweer
ik heb hulp nodig met level 100 IQ meteen aan het begin moet je er 6 gele bommen uithalen maar dat lukt mij niet.
dus jullie mogen 3 X raden wat ik wil vragen!
lennart  |
| Gast |
| 15-10-2006 12:52 Re: level 100 IQ |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | bennikweer
ik heb hulp nodig met level 100 IQ meteen aan het begin moet je er 6 gele bommen uithalen maar dat lukt mij niet.
dus jullie mogen 3 X raden wat ik wil vragen!
lennart  |
mag jij 3 x raden wie antwoord, het staat trouwens uitgelegd door tollie op pagina 8, heb net even gekeken voor je,
gr abby |
| Gast |
| 15-10-2006 21:37 hoi allemaal |
|
|
|
is er nog iemand wakker,of ben ik vandaag de enige op dit forum,
WELTERUSTEN, dan maar
abby |
| Gast |
| 17-10-2006 15:50 uitgespeelde supaplex |
|
|
|
wie heeft voor mij een bijna uitgespeelde supaplex mogen een paar levels niet gespeeld zijn, graag even mailen groeten Laurens
edit Numix: geen e-mailadressen graag, bvd |
| Gast |
| 17-10-2006 21:41 Re: uitgespeelde supaplex |
|
|
|
| Anonymous schreef: | wie heeft voor mij een bijna uitgespeelde supaplex mogen een paar levels niet gespeeld zijn, graag even mailen groeten Laurens
edit Numix: geen e-mailadressen graag, bvd |
wil je ook wel helpen hoor met de levels, dan heb je zo een uitgespeelde supaplex, |
| Gast |
| 18-10-2006 21:55 |
|
|
|
er was eens een heel zielig meisje, dat elke dag op dit forum kijkt en niemand is er meer aanwezig, ze wilt graag haar levels afmaken, maar niemand helpt haar, ze helpt anderen, ze geeft ze altijd antwoord, al krijgt ze zelf amper antwoord, en als ze iemand helpt , wordt er niet even gezegt of het is gelukt, zelfs als ze niet weet hoe ze iemand moet helpen, reageert ze toch omdat ze weet hoe vervelend het is om zo te wachten, en niet verder te kunnen, willen jullie weten hoe dit sprookje afloopt? ik wel! (gna Gna)
abby |
| lijp als wat |
| 19-10-2006 8:08 LEVEL 101 ON - OFF |
|
|
|
alles goett met iedereen met mij wel hoor
ik heb (wéér) hulp nodig
ditmaal met level 101 on off eigenlijk is het enige stuk wat me feilloos lukt het eerste stuk (met die poortjes)
dus wie zou bereid kunnen willen staan liggen zitten lopen zijn antwoord te geven en deze arme ziel uit de brand te helpen? |
| Gast |
| 19-10-2006 8:17 level 76 |
|
|
|
hallo allemaal,
kan iemand mij vertellen hoe ik helemaal rechts boven de diskettes kan laten vallen zodat ik die twee infotrons kan pakken zonder dat de stapel groene diskettes ontploft met de infotron beneden?
zou zeeeeer dankbaar zijn,
groetjes van destiny |
| Gast |
| 19-10-2006 9:25 Re: LEVEL 101 ON - OFF |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | alles goett met iedereen met mij wel hoor
ik heb (wéér) hulp nodig
ditmaal met level 101 on off eigenlijk is het enige stuk wat me feilloos lukt het eerste stuk (met die poortjes)
dus wie zou bereid kunnen willen staan liggen zitten lopen zijn antwoord te geven en deze arme ziel uit de brand te helpen? |
kijk eens op pagina 10, daar staat een paar goede tips , misschien heb je daar wat aan, ik ging het level nog eens spelen, kwam ik niet eens meer door het begin, maar misschien zie jij het als je de uitleg hebt gelezen, en geen dank!!!
gr abby |
| Gast |
| 19-10-2006 14:05 zielig meisje/abby |
|
|
|
ook ik heb wel eens antwoord/reaktie gehad van jou en (eerlijk gezegd, een hele tijd later) ook wel geantwoord, ik denk alleen dat ik daarbij iets niet goed gedaan heb want ik kon m'n eigen antwoord niet terugvinden...
iets in deze richting had ik getikt: level 48 is gelukt maar alleen omdat wij overgestapt zijn op win-, ipv supaplex. Het is inderdaad allebei hetzelfde maar een heel groot voordeel is toch wel dat je bij winplex de snelheid af en toe kunt aanpassen.
Het denkwerk blijft hetzelfde: ben benieuwd hoe lang het duurt voor we het laatste stuk van level 68 (dacht ik) uitgekiend hebben...
En Abby, dat jijzelf niet zo vaak antwoord krijgt ligt volgens mij aan het feit dat je gewoon veel verder bent dan de meeste!
groetjes GM |
| Gast |
| 19-10-2006 15:03 Re: zielig meisje/abby |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ook ik heb wel eens antwoord/reaktie gehad van jou en (eerlijk gezegd, een hele tijd later) ook wel geantwoord, ik denk alleen dat ik daarbij iets niet goed gedaan heb want ik kon m'n eigen antwoord niet terugvinden...
iets in deze richting had ik getikt: level 48 is gelukt maar alleen omdat wij overgestapt zijn op win-, ipv supaplex. Het is inderdaad allebei hetzelfde maar een heel groot voordeel is toch wel dat je bij winplex de snelheid af en toe kunt aanpassen.
Het denkwerk blijft hetzelfde: ben benieuwd hoe lang het duurt voor we het laatste stuk van level 68 (dacht ik) uitgekiend hebben...
En Abby, dat jijzelf niet zo vaak antwoord krijgt ligt volgens mij aan het feit dat je gewoon veel verder bent dan de meeste!
groetjes GM |
ik maakte maar een geintje hoor, zat gewoon uit verveling maar een zielig verhaaltje op te hangen, maar ik meende er niets van hoor! ik heb nu wel eindelijk een reactie, zit een beetje te wachten op tollie , maar ze heeft het momentel erg druk maar ze heeft beloofd terug te komen, en ik heb gezegt dat ik geduld heb, (heb ik ook niets van laten merken he) maar als je iets wil weten van 68, als je de rij diskettes met die ene infotron hebt gepakt, moet je in plaats van naar beneden te gaan eerst die rode pakken links boven je, normaal hou je maar 2 rode over bij het honingraat, maar dan hou je er 3 over en dan haal je het gemakkelijker,
gr abby |
| Gast |
| 19-10-2006 15:20 level 17 |
|
|
|
hoe krijg je die timing goet dat de schaar word gedood?
groeten laurens |
| Gast |
| 19-10-2006 15:43 Re: level 17 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoe krijg je die timing goet dat de schaar word gedood?
groeten laurens |
inplaats van de bal erboven te laten staan om hem te laten vallen op een schaar doe ik het zo.....ik plaats de bal aan de andere kant van het vakje , laat het schaartje vrij en laat hem de weg volgen onder het vakje door ik ren vooruit tot de bal op mijn koppie staat en als de schaar dan er aan komt laat ik hem boven op hem vallen zodat het vakje openspringt, het vergt ook wel wat geduld, want als je op deze manier al een vakje open hebt, dan duurt het steeds langer voor het schaartje eindelijk komt, want hij gaat natuurlijk eerst de lege vakken af, maar het is wel zeker dat je hem raakt, succes..
abby |
| Gast |
| 19-10-2006 19:38 level 41 |
|
|
|
bij level 41 moet je snel zijn dat weet ik maar welke kant kan je het best beginnen of maakt dat niet uit ben constant t te laat zit er misschien een logische lijn in? |
| Gast |
| 19-10-2006 20:43 Re: level 41 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | bij level 41 moet je snel zijn dat weet ik maar welke kant kan je het best beginnen of maakt dat niet uit ben constant t te laat zit er misschien een logische lijn in????????? |
ik ga meestal naar beneden en dan op en neer infotrons pakkend naar rechts daar naar boven en weer terug, en alles pakken wat je op je weg tegenkomt en inderdaad snel zijn, ik ben ook wel duizend keer af geweest, en als het lukt gaat het meestal maar om een seconde, dus doorgaan eens lukt het, een schrale troost ik weet het, het is weer zo'n level waarvan je blij bent als je hem eindelijk hebt, ik weet niet wat erger is , niet weten hoe een level werkt en maar piekeren hoe hij moet en dan om hulp vragen en dan ontdekken dat het eigelijk simpel is, of een level spelen waarvan je weet hoe hij moet,maar dat hij zo moeilijk is dat je steeds weer af gaat. het kan allebei bijzonder irritant zijn, maar toch blijf je door gaan want je wilt hem af hebben,
gr abby |
| Gast |
| 19-10-2006 20:47 level 76 |
|
|
|
kan iemand destiny helpen met deze level, heb hem weer een aantal keren gespeeld, maar ben vergeten hoe het daar rechts boven moest, sorry destiny!!!
abby |
| Gast |
| 19-10-2006 23:52 Re: zielig meisje/abby |
|
|
|
| Anonymous schreef: | zit een beetje te wachten op tollie , maar ze heeft het momentel erg druk maar ze heeft beloofd terug te komen, en ik heb gezegt dat ik geduld heb, (heb ik ook niets van laten merken he) ,
gr abby |
Hehe die abby. Ff gauw een berichtje. Ik heb al 1 week niet meer gespeeld. Moet ff gauw weer verslaafd raken.
Gr tollie
oja Tollie is een hij  |
| Gast |
| 20-10-2006 3:13 Re: level 57 those we like |
|
|
|
| Anonymous schreef: | je moet de schaartjes 1 voor 1 loslaten nadat je eerst boven de blokjes een bal hebt gelegd,dan moet je er voor zorgen dat je de bovenste blokjes laat ontploffen door de bal op het schaartje te laten vallen, het gaat vaak mis mar ook vaak goed, soms blijft 1 blokje boven aan heel dan zal je opnieuw moeten, let wel op dat je het poortje beneden vrij van groen maakt , maar daar boven laten zitten, je gaat dus naar een schaartje en baant een weg langs de blokken naar de bal, als je slim bent, maak je eerst beneden een weg vrij naar rechts, als je het schaartje dan los laat rent hij niet meteen achter je aan , maar gat hij eerst naar rechts terwijl jij je positie in kan nemen ,als ik nog duidelijker moet zijn, dan moet je het maar laten weten, dan ga ik er echt voor zitten, en zal ik de weg beschrijven, maar misschien snap je me zo ook. succes!!!!!!!!
gr abby |
dat snoepje bevrijden is me gelukt maar als ik het laatste bommetje wil gebruiken om dat poortje weg te blazen dan valt ie in een gat en dan lukt het niet meer... met drie bommetjes kan je dat snoepje dus bevrijden maar hoe ik dat poortje dus moet openen snap ik nog steeds niet daar loop ik nog steeds op vast... weet je hoe dat moet>???
greetz madam |
| Gast |
| 20-10-2006 3:15 Re: level 41 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik ga meestal naar beneden en dan op en neer infotrons pakkend naar rechts daar naar boven en weer terug, en alles pakken wat je op je weg tegenkomt en inderdaad snel zijn, ik ben ook wel duizend keer af geweest, en als het lukt gaat het meestal maar om een seconde, dus doorgaan eens lukt het, een schrale troost ik weet het, het is weer zo'n level waarvan je blij bent als je hem eindelijk hebt, ik weet niet wat erger is , niet weten hoe een level werkt en maar piekeren hoe hij moet en dan om hulp vragen en dan ontdekken dat het eigelijk simpel is, of een level spelen waarvan je weet hoe hij moet,maar dat hij zo moeilijk is dat je steeds weer af gaat. het kan allebei bijzonder irritant zijn, maar toch blijf je door gaan want je wilt hem af hebben,
gr abby |
ja idd... de onderste laag snoepjes als eerste pakken en dan het midden en dan de bovenste laag... rete snel moet je zijn en niet tegen de muur aan lopen want dat kost je seconde's....
greets madam |
| lijp als wat |
| 20-10-2006 7:08 Re: LEVEL 101 ON - OFF |
|
|
|
| Anonymous schreef: | kijk eens op pagina 10, daar staat een paar goede tips , misschien heb je daar wat aan, ik ging het level nog eens spelen, kwam ik niet eens meer door het begin, maar misschien zie jij het als je de uitleg hebt gelezen, en geen dank!!!
gr abby |
oké dan dank ik niet  |
| Gast |
| 20-10-2006 7:16 Re: LEVEL 101 ON - OFF |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | oké dan dank ik niet  |
goh.... ik krijg antwoord, maar toch graag gedaan hoor,
abby |
| Gast |
| 20-10-2006 12:02 Re: zielig meisje/abby |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hehe die abby. Ff gauw een berichtje. Ik heb al 1 week niet meer gespeeld. Moet ff gauw weer verslaafd raken.
Gr tollie
oja Tollie is een hij  |
dat kan je ook niet zien aan zo'n keuke naam he, zorg dat je gauw verslaafd raakt, want ik verveel me dood,
gr abby |
|
|
|