|
|
|
|
| thea5 |
| 19-02-2008 16:15 level 4 d7 |
|
|
|
ik ontplof niet, maar op een gegeven moment kan ik gewoon niet verder, dan lig ik tussen de ballen, ook op die plaats die abby zegt
gr. thea |
|
|
|
|
| thea5 |
| 19-02-2008 16:17 level 50, d10 |
|
|
|
laat maar abby, ik heb hem al |
| abbycail |
| 19-02-2008 16:19 Re: level 4 d7 |
|
|
|
[quote="thea5"]ik ontplof niet, maar op een gegeven moment kan ik gewoon niet verder, dan lig ik tussen de ballen, ook op die plaats die abby zegt
gr. thea[/quote
welke kant ga jij dan op beneden? ik ga als ik naar beneden gaat de weg naar links vervolgen en dan in het midden naar boven en in die bocht kom ik er niet doorheen, dan ontplof ik door een bal die op de groene valt, net als ik er langs moet.
gr abby |
| abbycail |
| 19-02-2008 16:22 Re: level 50, d10 |
|
|
|
| thea5 schreef: | | laat maar abby, ik heb hem al |
pfffffffffffffff, vind dat een rot level om uit te leggen,
gr abby |
| thea5 |
| 19-02-2008 16:56 level 4, d7 |
|
|
|
ja die weg volg ik ook, maar als je op een gegeven moment blijft staan, dan ontplof je niet, maar dan kom je er niet meer door vanwege die ballen
gr. thea |
| thea5 |
| 19-02-2008 16:56 |
|
|
|
wat heb jij een lekke banden zeg!!!!!
gr. thea |
| lijpalswat |
| 19-02-2008 18:06 |
|
|
|
hoi mensen,
sorry dat ik zo weinig schrijf maar ik heb het best druk de laatste tijd...
bij de classics zit ik nu bij:
68 tough going (nog steeds)
71 head hunter (nog steeds)
78 transport it (eventueel uitleg)
en
79 dont waste them (eventueel uitleg)
als je er zin in hebt mag je die best uitleggen ofzoo, maar mijn vraag is deze keer naar D-01 lvl 07 again and again!
is dat bij het begin gewoon een kwestie van snelheid of is er nog een handigheidje ofzo...
nouja
groeten aan iedereen van:
lennart. |
| thea5 |
| 19-02-2008 18:17 level 7, d1 |
|
|
|
pagina 161 heeft abby het uitgelegd aan corina, maar het begin is snelheid maken, en na een aantal keren moet het lukken
gr. thea |
| thea5 |
| 19-02-2008 18:26 level 39, d3 |
|
|
|
ik snap niet hoe jullie dat level hebben aangepakt, ik heb het nu al tig maal gedaan, maar kom er echt niet door...
gr. thea |
| abbycail |
| 19-02-2008 18:34 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | hoi mensen,
en
als je er zin in hebt mag je die best uitleggen ofzoo, maar mijn vraag is deze keer naar D-01 lvl 07 again and again!
is dat bij het begin gewoon een kwestie van snelheid of is er nog een handigheidje ofzo...
nouja
lennart. |
68 heb ik voor je beschreven hoor, ga terug naar , ik dacht pagina 166 , bij je vorige vraag.de rest kijk ik vanavond naar.
gr abby |
| abbycail |
| 19-02-2008 18:37 Re: level 39, d3 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik snap niet hoe jullie dat level hebben aangepakt, ik heb het nu al tig maal gedaan, maar kom er echt niet door...
gr. thea |
ik heb hem wel, maar mij lukt het ook niet meer, het is wel dus mogelijk, dus blijf proberen
gr abby |
| thea5 |
| 19-02-2008 18:42 level 18, d93 |
|
|
|
level 18 van d93 heb ik ook ooit gehaald, kan me nog herinneren dat ik die vakken allemaal met ballen moest vullen? hij is ook ooit uitgelegd....dus ik ga maar ff bladeren
gr. thea |
| abbycail |
| 19-02-2008 19:30 Re: level 18, d93 |
|
|
|
| thea5 schreef: | level 18 van d93 heb ik ook ooit gehaald, kan me nog herinneren dat ik die vakken allemaal met ballen moest vullen? hij is ook ooit uitgelegd....dus ik ga maar ff bladeren
gr. thea |
klopt er staat een plaatje ergens, is makkelijker zoeken.
gr abby |
| thea5 |
| 19-02-2008 20:35 level 18, d93 |
|
|
|
hoe kan dat nou, kom steeds 1 infotron tekort, hoeveel infotrons krijg jij bij dat linkervak met dat glitterding abby
gr. thea |
| abbycail |
| 19-02-2008 20:55 Re: level 18, d93 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoe kan dat nou, kom steeds 1 infotron tekort, hoeveel infotrons krijg jij bij dat linkervak met dat glitterding abby
gr. thea |
je moet er 9 krijgen met die ene erbij dus 10.
dat doe je zo....
die middelste bal 1 laten zakken, de schaar laten ontploffen onder de linkerbal, glitterding vrij laten en de bal links er op gooien, alleen lukt het me nu ook niet meer, maar ik heb net een andere methode bedacht, laat de middelste bal 1 zakken, en laat dat glitterding vrij op het moment dat de schaar er net voorbij is, laat ze een ronde gaan en zorg dat ze vlak achter elkaar lopen, eerst de schaar aan de linkerkant erin en dan de glitterding, en vlug de bal erop, ik had toen 11 infotrons.
gr abby |
| abbycail |
| 19-02-2008 21:23 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | hoi mensen,
en
nouja
lennart. |
eerst maar 78
eerst het vak boven en je gaat steeds groene naar beneden gooien tot het beneden open is, als de scharen vrij komen probeer je er ook nog zoveel mogelijk groene op te gooien, dan wordt het beneden wat gemakkelijker, dan beneden links en rechts infotrons pakken, en dan door poortje naar rechts.
eerst het vak beneden, ga daar in, en pak de 3 rode.
1 rode zet je links tegen dat buisje en 1 zet je rechts tegen dat buisje, je moet de infotrons voorzichtig pakken , er mogen wel wat ballen vallen maar niet te veel, schuif eventueel gevallen ballen naar de kant om ze mee te ontploffen met de rode, haal links en rechts in de vakken het groen weg en schuif de naar het linkervak en zet ze op hun plaats.
1 rode zet je boven ga eerst dat vak weer uit en zet je rode aan de linkerkant van dat buisje , 2 gele moet je dan naar boven duwen en zet er aan de linkerkant en de rechterkant bij dat vak erboven zodat de groene gaan ontploffen,
dan pak je de infotrons boven je uit dat vak, dat doe je zo...
ga erin en laat de infotrons voorzichtig naar beneden vallen door,
1 omhoog te gaan en 1 naar links en 1 naar boven, en dan links zuigen, dan weer1 naar beneden en 2 naar rechts, 2 naar boven en 1 naar rechts, nu kan je boven alles pakken en via die infotrons er weer uit.
dan poortje rechts in meteen naar beneden en 3 naar rechts en rechts groen zuigen en weer naar links, nu kan je infotrons pakken en dor poortje naar rechts, infotron pakken en naar boven door poortje, daar infotrons pakken en schaartje naar die bal leiden onder links naast de E en laten knallen zodat de E open is.
level 79
die zal je echt zelf moeten doen , ik kom er ook niet meer uit, missien thea of corina?
level 71
moet je even zeggen vanaf welke punt je hulp nodig hebt, dan help ik je wel.
en d1 level 7 heeft thea hierboven al antwoord gegeven, het hele level had ik inderdaad beschreven.
gr abby |
| lijpalswat |
| 20-02-2008 9:08 |
|
|
|
| abbycail schreef: | eerst maar 78
eerst het vak boven en je gaat steeds groene naar beneden gooien tot het beneden open is, als de scharen vrij komen probeer je er ook nog zoveel mogelijk groene op te gooien, dan wordt het beneden wat gemakkelijker, dan beneden links en rechts infotrons pakken, en dan door poortje naar rechts.
eerst het vak beneden, ga daar in, en pak de 3 rode.
1 rode zet je links tegen dat buisje en 1 zet je rechts tegen dat buisje, je moet de infotrons voorzichtig pakken , er mogen wel wat ballen vallen maar niet te veel, schuif eventueel gevallen ballen naar de kant om ze mee te ontploffen met de rode, haal links en rechts in de vakken het groen weg en schuif de naar het linkervak en zet ze op hun plaats.
1 rode zet je boven ga eerst dat vak weer uit en zet je rode aan de linkerkant van dat buisje , 2 gele moet je dan naar boven duwen en zet er aan de linkerkant en de rechterkant bij dat vak erboven zodat de groene gaan ontploffen,
dan pak je de infotrons boven je uit dat vak, dat doe je zo...
ga erin en laat de infotrons voorzichtig naar beneden vallen door,
1 omhoog te gaan en 1 naar links en 1 naar boven, en dan links zuigen, dan weer1 naar beneden en 2 naar rechts, 2 naar boven en 1 naar rechts, nu kan je boven alles pakken en via die infotrons er weer uit.
dan poortje rechts in meteen naar beneden en 3 naar rechts en rechts groen zuigen en weer naar links, nu kan je infotrons pakken en dor poortje naar rechts, infotron pakken en naar boven door poortje, daar infotrons pakken en schaartje naar die bal leiden onder links naast de E en laten knallen zodat de E open is.
level 79
die zal je echt zelf moeten doen , ik kom er ook niet meer uit, missien thea of corina?
level 71
moet je even zeggen vanaf welke punt je hulp nodig hebt, dan help ik je wel.
en d1 level 7 heeft thea hierboven al antwoord gegeven, het hele level had ik inderdaad beschreven.
gr abby |
is ook zo leuk, krijg ik net een hele beschrijving van 78 had ik hem net gehaald... nu blijf ik dus hangen bij 81...
bij 71 blijf ik hangen bij dat stuk onderaan (je weet vast wel wat ik bedoel)
en verder bedankt voor de uitleg...
ik moet nu naar school maar ik kijk zometeen wel of ik er wat aan heb...
gr lennart |
| abbycail |
| 20-02-2008 10:59 level 81 |
|
|
|
denk dat je bij 81 dat stukje bij de gele diskette bedoelt.
Als je in het vak komt waar die gele bom zit doe je het volgende: (en niet meer dan dat!)
Je komt door de buis het vak binnen en alles is nog dicht!
Je gaat:
1 vak rechts
1 vak omhoog
2 vakken rechts
1 vak naar beneden
1 vak rechts
groene vak onder je wegzuigen
1 vak links
1 vak naar boven
2 vakken naar links
1 vak naar beneden
bal rechts van je 1 vak opduwen
vak onder je wegzuigen
2 vakken naar links
1 vak naar beneden
1 vak naar links
2 vakken naar beneden
2 vakken naar rechts
1 vak omhoog (!!! 1 vak dus)
gele bom 1 vak naar links schuiven (hij kan ook niet verder dan)
5 vakken naar beneden
7 vakken omhoog
6 vakken naar rechts
2 vakken naar links
2 vakken omhoog
2 vakken naar rechts
1 vak omhoog
2 vakken naar rechts
3 vakken naar beneden en meteen de bom daar opduwen (anders vallen de stenen op je koppie) en blijven duwen tot de bom valt
Voila het vak beneden is open en geen steen die meevalt en blokkeert.
En nu het mooiste:
Je kunt daarna (als je het onderste vak vrijgemaakt hebt) de gele bom heel goed mee gebruiken bij het openen van die rij die die hele meute tegenhoudt. (als hij geplaatst wordt vlak naast de rode die je daar ook vindt ploft er meer open En de belangrijkste factor: Je hebt daar niet alle infotrons nodig!
gr abby |
| abbycail |
| 20-02-2008 11:04 level 71 |
|
|
|
level 71:
Als je bij de 3 infotrons komt zuig het groen naar links van je weg, wacht tot de 3 scharen horisontaal naast elkaar zitten, ga er dan links onderdoor envolg het groen, als je het goed hevt gedaan, valt de infotron achter je aan en de scharen gaan de andere kant op.
plaatje op pagina 8.
dan ga je eerst je weg vervolgen, pak de infotrons onderweg mee, en kom je bij de volgende "scharenprobleem" Rechtsonder zie je dan 2 infotrons die 5 scharen tegenhouden en links zie je 9 infotrons die 4 scharen tegenhouden (1 onderop en 3 boven ) Je moet alle groene vakjes voor de rest intact laten (dus niet eerst verder de weg vervolgen!!)!! Je gaat bij die 9 infotrons naarbinnen en pakt er 6 zodat er nog 3 op elkaar gestapeld blijven staan.
Dan ga je weer terug naar de laatste infotron die je achter je aan hebt laten vallen, wacht totdat er geen scharen in de buurt zijn, pakt de infotron en ga als een razende naar de 3 op elkaargestapelde infotrons. pak de middelste, zuig de bovenste en onderste weg (wel snel zijn) en ga onmiddelijk naar rechts en duik bij de 2 infotrons erin en wacht daar. Je zal zien dat de losgemaakte scharen je met rust laten en naar rechts verdwijnen.
Dan zuig je die ene infotron op die die 5 andere scharen nog tegenhouden en ga je meteen je weg verder vervolgen. Deze scharen komen wel achter je aan. Dus doorlopen! Je komt verderop een vak tegen met een hele rij infotrons op elkaar, duik daar meteen in en een infotron valt achter je neer zodat je veilig staat. Wacht daar totdat het rustig is, pak de infotrons uit dat vak en volg je weg. Je zal zien dat de rest rustig kan worden afgemaakt en het einde is voor jou in zicht.
gr abby |
| thea5 |
| 20-02-2008 15:39 level 18, d93 |
|
|
|
bedankt abby heb hem gehaald hoor, had nu zelfs 2 infotrons over....
gr. thea |
| abbycail |
| 20-02-2008 15:50 Re: level 18, d93 |
|
|
|
| thea5 schreef: | bedankt abby heb hem gehaald hoor, had nu zelfs 2 infotrons over....
gr. thea |
ha fijn,
gr abby |
| thea5 |
| 20-02-2008 16:33 level 20, d93 |
|
|
|
weet je ook trouwens of deze level ook uitgelegd is, anders ga ik ff bladeren, weet nog dat ik hem de vorige keer ook niet had
gr. thea |
| abbycail |
| 20-02-2008 16:53 Re: level 20, d93 |
|
|
|
| thea5 schreef: | weet je ook trouwens of deze level ook uitgelegd is, anders ga ik ff bladeren, weet nog dat ik hem de vorige keer ook niet had
gr. thea |
het staat wel ergens, het is wel simpel je kijkt op de tab, je gaat eerst naar de ene rode rechts onder en dan de 3 rode links en dan de 4 rechts boven en de 5 daar links onder, en als laatste het midden, maar het probleem zit bij de E , om die 3 te pakken moet je heel snel zijn, en dat lukt niet altijd. tollie lukte het niet en mij lukte het na 100 x pas.
gr abby |
| Corina |
| 20-02-2008 17:10 Re: level 20, d93 |
|
|
|
| abbycail schreef: | het staat wel ergens, het is wel simpel je kijkt op de tab, je gaat eerst naar de ene rode rechts onder en dan de 3 rode links en dan de 4 rechts boven en de 5 daar links onder, en als laatste het midden, maar het probleem zit bij de E , om die 3 te pakken moet je heel snel zijn, en dat lukt niet altijd. tollie lukte het niet en mij lukte het na 100 x pas.
gr abby |
mij lukt het ook niet.
gr corina |
| lijpalswat |
| 20-02-2008 21:05 d10 level 04 (corner to corner) |
|
|
|
vraagje, is iemand ooit zo leveloos geweest om dit level compleet te beschrijven??
khoor het wel
gr lennart. |
| abbycail |
| 20-02-2008 21:52 Re: d10 level 04 (corner to corner) |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | vraagje, is iemand ooit zo leveloos geweest om dit level compleet te beschrijven??
khoor het wel
gr lennart. |
nee, maar is ook niet nodig, kijk op je tab, en onthoud waar de rode en de gele poortjes heen wijzen, en na even oefenen speel je hem uit.
gr abby |
| thea5 |
| 20-02-2008 22:12 |
|
|
|
hebben jullie d2 al helemaal uitgespeeld? en is er ook uitleg te vinden van level 7 d2?
gr. thea |
| abbycail |
| 20-02-2008 22:27 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hebben jullie d2 al helemaal uitgespeeld? en is er ook uitleg te vinden van level 7 d2?
gr. thea |
d2 heb ik tot 22 behalve 2 4 5 en 23
level 7 heb ik ooit uit gelegd, dacht aan jou?
gr abby |
| Corina |
| 20-02-2008 22:57 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hebben jullie d2 al helemaal uitgespeeld? en is er ook uitleg te vinden van level 7 d2?
gr. thea |
op blz 81, toen had je hem gehaald.
gr corina |
| Corina |
| 20-02-2008 23:25 Re: |
|
|
|
| Corina schreef: | ik bedoelde eigenlijk level 4, weet dat ze daar mee bezig was. volgens mij was ze er zelfs doorheen gekomen. is mij nog niet gelukt. jou wel?
gr corina |
ben vreselijk in de war. ik bedoel d77 level 3.
gr corina |
|
|
|