NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 166, 167, 168 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
17-02-2008 23:09  Reageer met quote

Corina schreef:
ben bij level 21 pas, maar wel een leuk level. heb je trouwens level 2 ooit nog gehaald? of had ik dat al gevraagd? en hoe voel je je vandaag? nog steeds pijn op de borst?
ik was laatst bij de orthopeed. had al 1 1/2 jaar last van beide hielen. op het laatst zo erg dat ik door het huis strompelde. conclusie van hem: in allebei een hielspoor, is een soort ontsteking. maar omdat ik nierpatient ben wilde hij me geen ontstekingremmers geven. in plaats daarvan kreeg ik een injectie met een joekel van een naald. deed alle j...s zeer! en hielp geen steek. ik zei laat die andere voet maar even zitten. was afgelopen vrijdag bij mijn nefroloog en ik vroeg hem of misschien toch ontstekingremmers mocht gaan slikken. dat mocht gelukkig. heb zaterdag één pilletje ingenomen en loop sindsdien weer als een kieviet!
ben zo ontzettend blij dat ik van die pijn af ben.
gr corina

gelukkig maar, dat je van de pijn af bent, ik kan daar over meepraten, heb vaatvernauwing, altijd pijn in m'n benen, kan ook bijna niet lopen, door die vernauwing heb ik al een 3 dubbele bypass gehad bij m'n hart, en een tia en verleden jaar een embolie, moet nu bloedverdunners slikken en mezelf elke week prikken, de pijn op m'n borst is wel minder geworden, maar ik merk dat als ik trappen gelopen heb of zo of me druk maakt dat het op komt zetten, als het aan blijft houden, moet ik toch maar even naar de dokter, maar dat blijf ik maar uitstellen he, nu moet m'n auto maandag naar de dealer ,en ben ik hem de hele week kwijt, weer en smoes om niet te gaan, maar ik zit wel in dubio . vervelend dat met je nieren, dat lijkt me ook geen pretje, ze zeggen wel ouderdom komt met gebreken, alleen begon het bij mij al toen ik nog geen 40 was, en tussen door een operatie aan m'n heup, hebben ze zo verpest dat ik een half jaar later een kunstheup moest, maar zoals ik altijd zegt, voor de rest gaat alles goed,
level 2 heb ik nooit meer geprobeerd, heeft geen zin, met sandy gaat het ook niet goed, het pennetje steekt eruit van achteren, en het wondje wordt steeds groter, dat wordt weer een operatie, kan ze weer flink huilen.
gr abby

Corina
17-02-2008 23:47 d2 level 23 Reageer met quote

abby, snap er geen barst van. kun je even kijken?
gr corina
abbycail
17-02-2008 23:56 Re: d2 level 23 Reageer met quote

Corina schreef:
abby, snap er geen barst van. kun je even kijken?
gr corina

sorry dat level eb ik niet ,had hem bijna uitgespeeld, klop er iets niet bij de E , en 2 4 en 5 heb ik ook niet, dus ben niet verder gekomen,ik ga nu naar bed, welterusten, tot morgen..
gr abby
Corina
18-02-2008 0:08 Re: d2 level 23 Reageer met quote

abbycail schreef:
sorry dat level eb ik niet ,had hem bijna uitgespeeld, klop er iets niet bij de E , en 2 4 en 5 heb ik ook niet, dus ben niet verder gekomen,ik ga nu naar bed, welterusten, tot morgen..
gr abby

maar had je het begin wel?
gr corina
abbycail
18-02-2008 7:49 Re: d2 level 23 Reageer met quote

Corina schreef:
maar had je het begin wel?
gr corina

ik had de verkeerde level in gedachten, je kan gewoon bij de E komem, maar halvewege stop je al , niet genoeg infotrons, mijn hangijzer is dat glitterding, als ik weet hoe je die kan laten ontploffen, is het nog niet opgelost, of je moet er een heleboel krijgen, het begin kom je alleen maar door door bij start meteen op het kastje links te drukken, ander mogelijkheid zie ik niet.
gr abby
Corina
18-02-2008 13:41 Re: d2 level 23 Reageer met quote

abbycail schreef:
ik had de verkeerde level in gedachten, je kan gewoon bij de E komem, maar halvewege stop je al , niet genoeg infotrons, mijn hangijzer is dat glitterding, als ik weet hoe je die kan laten ontploffen, is het nog niet opgelost, of je moet er een heleboel krijgen, het begin kom je alleen maar door door bij start meteen op het kastje links te drukken, ander mogelijkheid zie ik niet.
gr abby

ja dat probleem had ik ook. hoopte dat jij een manier wist om door het begin te komen, maar helaas.
gr corina
thea5
18-02-2008 16:07  Reageer met quote

nou als ik dat allemaal zo lees, dan mag ik nog niet mopperen, heb vandaag me n kamer een grote beurt gegeven, en ben nu voor 11 mensen aan het koken(kinderen, kleinkinderen en aanhang)en kan nog wel een halve wereld aan, maar ik klop het maar ff af, je kan zo wat krijgen
ik ben overal en nergens bezig corina, als ik een level niet snap, dan hevel ik zo weer over naar een andere, kom ik er dan nog niet uit dan trek ik aan de bel, hihihhi
gr. thea
abbycail
18-02-2008 16:13  Reageer met quote

thea5 schreef:
nou als ik dat allemaal zo lees, dan mag ik nog niet mopperen, heb vandaag me n kamer een grote beurt gegeven, en ben nu voor 11 mensen aan het koken(kinderen, kleinkinderen en aanhang)en kan nog wel een halve wereld aan, maar ik klop het maar ff af, je kan zo wat krijgen
ik ben overal en nergens bezig corina, als ik een level niet snap, dan hevel ik zo weer over naar een andere, kom ik er dan nog niet uit dan trek ik aan de bel, hihihhi
gr. thea

ben je je verjaardag vast aan het vieren?
gr abby
thea5
18-02-2008 16:24  Reageer met quote

hahahaha nee, daar wacht ik nog ff mee tot 5 maart, maar zoals je weet heeft me n ene dochter haar onderbeen gebroken, en die mag er nog niet op staan, en men oudste dochter met aanhang profiteerd daar natuurlijk van, (geintje hoor) maar die werkt voor 20 uur, dus die vindt dat wel lekker zo voor een keer, me n schoonzoon heeft een eigen bedrijf( jaja een schildersbedrijf) en die heeft geen tijd om ook nog eens een keer eten te koken, dus daarom doet moeders dat
gr. thea
Corina
18-02-2008 18:06 d6 level 6 Reageer met quote

abby kun je me helpen met het eind van dit level. het begin heb ik wel door, maar als je boven bent geweest en je valt naar beneden onder al die groene diskettes naar rechts, wat dan?
gr corina
Corina
18-02-2008 18:37 d1 level 87 Reageer met quote

was ik blij dat ik op alle drie de schaartjes kon meeliften, had genoeg rode diskettes, dus op naar het eind. val ik in dat gat!!!!!!!!!!! kon wel janken (grapje). maar wat is de oplossing?
gr corina
abbycail
18-02-2008 18:57 Re: d1 level 87 Reageer met quote

Corina schreef:
was ik blij dat ik op alle drie de schaartjes kon meeliften, had genoeg rode diskettes, dus op naar het eind. val ik in dat gat!!!!!!!!!!! kon wel janken (grapje). maar wat is de oplossing?
gr corina

zet je daar toch een rode om er weer uit te komen?als je genoeg rode diskettes hebt gepakt,
gr abby
abbycail
18-02-2008 18:59 Re: d6 level 6 Reageer met quote

Corina schreef:
abby kun je me helpen met het eind van dit level. het begin heb ik wel door, maar als je boven bent geweest en je valt naar beneden onder al die groene diskettes naar rechts, wat dan?
gr corina

deze ga ik eerst even spelen vanavond, na half 9 oke?
gr abby
Corina
18-02-2008 19:22 Re: d1 level 87 Reageer met quote

abbycail schreef:
zet je daar toch een rode om er weer uit te komen?als je genoeg rode diskettes hebt gepakt,
gr abby

ik had er maar 5........
gr corina
Corina
18-02-2008 19:23 Re: d6 level 6 Reageer met quote

abbycail schreef:
deze ga ik eerst even spelen vanavond, na half 9 oke?
gr abby

is goed.
abbycail
18-02-2008 20:00 Re: d1 level 87 Reageer met quote

Corina schreef:
ik had er maar 5........
gr corina

lukt het dan niet om ze allemaal te pakken? in het eerste vak zitten er 8 rode en je gebruikt er daar 3, dan ga je naar het vak ernaast, kan je 6 rode pakken, en de groene maakt het beneden open, 5 gebruik je er daarnaast, dus heb je er nog 6, je hebt er in principe maar 1 nodig nog bij het einde, dus als het niet erg lukt om de rode te pakken, probeer dan in ieder geval 1 rode over te houden om mee te nemen naar het eind.
gr abby
abbycail
18-02-2008 21:03 Re: d6 level 6 Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina

via groen boven de gele op de gele gaan staan aan de rechterkant eraf en de gele 2 naar links duwen en pak die ene infotron en druk tegen het kastje, de infotron erboven en dat groen laten zitten, ga door het poortje naar beneden, pak daar de infotrons en ga er weer uit , naar boven , naar rechts en naar beneden door poortje naar rechts, het groen volgen naar poortje erboven.
groene diskette op glitterding gooien, groen volgen naar boven en naar links, je ziet dat je nu nog maar 2 infotrons hoeft, ga om die ballen heen pak de onderste infotrn en naar beneden groen volgen naar de E en daar die laatste infotron pakken, heb je iets minder bij het glitterding gekregen, zal je die andere infotrons ook moeten pakken, maar dit is makkelijker.
gr abby
abbycail
18-02-2008 22:26  Reageer met quote

zijn de levels nu gelukt?
gr abby
Corina
18-02-2008 22:53 Re: d6 level 6 Reageer met quote

abbycail schreef:
via groen boven de gele op de gele gaan staan aan de rechterkant eraf en de gele 2 naar links duwen en pak die ene infotron en druk tegen het kastje, de infotron erboven en dat groen laten zitten, ga door het poortje naar beneden, pak daar de infotrons en ga er weer uit , naar boven , naar rechts en naar beneden door poortje naar rechts, het groen volgen naar poortje erboven.
groene diskette op glitterding gooien, groen volgen naar boven en naar links, je ziet dat je nu nog maar 2 infotrons hoeft, ga om die ballen heen pak de onderste infotrn en naar beneden groen volgen naar de E en daar die laatste infotron pakken, heb je iets minder bij het glitterding gekregen, zal je die andere infotrons ook moeten pakken, maar dit is makkelijker.
gr abby

dank je abby, ik heb hem gehaald, weer één minder.
gr corina
Corina
18-02-2008 23:00 Re: d1 level 87 Reageer met quote

abbycail schreef:
lukt het dan niet om ze allemaal te pakken? in het eerste vak zitten er 8 rode en je gebruikt er daar 3, dan ga je naar het vak ernaast, kan je 6 rode pakken, en de groene maakt het beneden open, 5 gebruik je er daarnaast, dus heb je er nog 6, je hebt er in principe maar 1 nodig nog bij het einde, dus als het niet erg lukt om de rode te pakken, probeer dan in ieder geval 1 rode over te houden om mee te nemen naar het eind.
gr abby

ik doe vreselijk mijn best, maar het wil soms niet erg lukken. als ik het level zat word doe ik even iets anders, maar ik blijf het proberen.
gr corina
Corina
18-02-2008 23:14  Reageer met quote

ik stop ermee voor vandaag, ga nog even tv kijken (video). ben morgen ook niet op het forum. mijn moeder wordt 81 en ben dus weg.
groetjes, corina
abbycail
18-02-2008 23:21  Reageer met quote

Corina schreef:
ik stop ermee voor vandaag, ga nog even tv kijken (video). ben morgen ook niet op het forum. mijn moeder wordt 81 en ben dus weg.
groetjes, corina

gefeliciteerd..
gr abby
Corina
19-02-2008 1:16 d6, level 7 Reageer met quote

bedankt.
hoe moet ik dit level doen? ik heb al van alles geprobeerd: alles tegelijk laten vallen en apart laten vallen, maar het lukt niet.
gr corina
abbycail
19-02-2008 8:55 Re: d6, level 7 Reageer met quote

Corina schreef:
bedankt.
hoe moet ik dit level doen? ik heb al van alles geprobeerd: alles tegelijk laten vallen en apart laten vallen, maar het lukt niet.
gr corina

pech die heb ik ook niet, heb van d6 alleen 1 3 5 en 6 , bij 7 zat ik braaf op tollie te wachten, maar hij weet hem ook niet.
gr abby
Corina
19-02-2008 13:47 Re: d6, level 7 Reageer met quote

abbycail schreef:
pech die heb ik ook niet, heb van d6 alleen 1 3 5 en 6 , bij 7 zat ik braaf op tollie te wachten, maar hij weet hem ook niet.
gr abby

ik weet dat thea er mee bezig is geweest, weet niet of ze hem ooit heeft gehaald.
gr corina
abbycail
19-02-2008 14:24 Re: d6, level 7 Reageer met quote

Corina schreef:
ik weet dat thea er mee bezig is geweest, weet niet of ze hem ooit heeft gehaald.
gr corina

denk het niet , maar zou wel mooi zijn, het gaat er denk ik om , de volgorde van neer laten komen, de eerste en laatste is geen probleem, maar de middelste,,,,,,,
gr abby
Corina
19-02-2008 14:43 Re: d6, level 7 Reageer met quote

abbycail schreef:
denk het niet , maar zou wel mooi zijn, het gaat er denk ik om , de volgorde van neer laten komen, de eerste en laatste is geen probleem, maar de middelste,,,,,,,
gr abby

ik bedoelde eigenlijk level 4, weet dat ze daar mee bezig was. volgens mij was ze er zelfs doorheen gekomen. is mij nog niet gelukt. jou wel?
gr corina
abbycail
19-02-2008 15:04 Re: d6, level 7 Reageer met quote

Corina schreef:
ik bedoelde eigenlijk level 4, weet dat ze daar mee bezig was. volgens mij was ze er zelfs doorheen gekomen. is mij nog niet gelukt. jou wel?
gr corina

die gaat ook wel best maar rechts beneden ergens ontplof je , heb van alles geprobeerd.
gr abby
thea5
19-02-2008 16:05 level 50, d10 Reageer met quote

abby? voor ik verder ga met die level, hoe ging dat op het laatst alweer? ik zit nu in dat hok met die gele
thea5
19-02-2008 16:06  Reageer met quote

ik was ff te snel, hahahaha, ik moet dat vak naast me ook nog in, en dan.....
gr. thea
Plaats Reactie Pagina 167 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 166, 167, 168 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: