|
|
|
|
| Corina |
| 15-02-2008 21:16 d5, level 106 |
|
|
|
abby, heb je dit level inmiddels al gehaald?
gr corina |
|
|
|
|
| abbycail |
| 15-02-2008 21:30 Re: d5, level 106 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, heb je dit level inmiddels al gehaald?
gr corina |
nee, nooit meer geprobeerd, kan ook niet erg ver komen met dat level, dus proberen heeft geen zin meer, heb je 87 van d1 nou gehaald, ik zat te wachten op je , of ik misschien moest uitleggen.
gr abby |
| Corina |
| 15-02-2008 21:49 Re: d1 level 87 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nee, nooit meer geprobeerd, kan ook niet erg ver komen met dat level, dus proberen heeft geen zin meer, heb je 87 van d1 nou gehaald, ik zat te wachten op je , of ik misschien moest uitleggen.
gr abby |
als je wilt mag je het level aan me uitleggen, vind het erg ingewikkeld.
gr corina |
| abbycail |
| 15-02-2008 22:13 Re: d1 level 87 |
|
|
|
| Corina schreef: | als je wilt mag je het level aan me uitleggen, vind het erg ingewikkeld.
gr corina |
nou eerst liften dan de gele diskettes, en de volgende wist je ook al he? gele naar beneden duwen, onder de bal door naar rechts, tegen het kastje drukken en meteen na de ontploffing naar links, pak daar alle infotrons , en ga eerst naar de rechterkant , beetje het groen weghalen infotron pakken en als laatste de schaar vrijlaten, over die schaar lift je naar de andere kant en naar boven door het buisje weer naar links.
dan naar de linkerkant , duw die bal naar links, ga over die bal heen 1 naar beneden en 1 naar links en de bal die dan links naast je ligt naar links duwen het groen af.nu is het een kwestie van springen en groen zuigen aan de boven kant en door schuiven naar links, kortom je laat de 4 ballen boven je 1 voor 1 vallen zodat je over de ballen naar links kunt,
volgende vak groene naar beneden laten vallen.
dan sta je op de rode diskettes , om ze allemaal te kunnen pakken moet je steeds 1 onder zuigen en meteen naar rechts duwen, zo kan je ze allemaal pakken, bij de laatste val je naar beneden, duw die groene opzij en zet dar een rode om op het muurtje te komen waar die 2 infotrons liggen, met 2 rode ga je naar rechts, en daar doe je het zelfde, alleen kan je op het eind de groene naar benden gooien, nou de rest spreekt eigenlijk voor zich.
gr abby |
| abbycail |
| 15-02-2008 22:18 |
|
|
|
ik ga nu naar bed, ik weet het , het is nog vroeg,maar ik ben doodmoe, ben de hele week al niet in orde, heb lichte pijn op m'n borst, maar ben eigenwijs en wil nog niet naar de dokter, hoop dat het zo overgaat, anders lig ik minimaal weer 3 dagen in het ziekenhuis, en daar heb ik nu helemaal geen tijd voor. en sandy kan niet zonder me. het zal wel meevallen, maar ze zijn met mijn verleden, altijd zo voorzichtig, durf al amper nog naar de dokter, ze vinden altijd wel wat.
welterusten en tot morgen.
gr abby |
| Corina |
| 15-02-2008 22:25 d1 level 87 |
|
|
|
abby, ik begrijp dat liften de 2e keer niet zo goed. ik bedoel die schaar gaat toch linksom naar boven? hoe kan je dan meeliften? en waar moet je staan om mee te liften?
gr corina |
| abbycail |
| 15-02-2008 22:30 Re: d1 level 87 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, ik begrijp dat liften de 2e keer niet zo goed. ik bedoel die schaar gaat toch linksom naar boven? hoe kan je dan meeliften? en waar moet je staan om mee te liften?
gr corina |
de schaar gaat als je hem vrij laat naar boven en met een bocht komt hij weer terug, je laat weer dat stukje groen staan rechts waar je even tevoor die infotron hebt gepakt, laat die schaar maar gaan, dan zie je het van zelf, als je het groen verder maar zoveel mogelijk weghaalt voor je hem vrijlaat.
gr abby |
| Corina |
| 15-02-2008 22:47 Re: d1 level 87 |
|
|
|
| abbycail schreef: | de schaar gaat als je hem vrij laat naar boven en met een bocht komt hij weer terug, je laat weer dat stukje groen staan rechts waar je even tevoor die infotron hebt gepakt, laat die schaar maar gaan, dan zie je het van zelf, als je het groen verder maar zoveel mogelijk weghaalt voor je hem vrijlaat.
gr abby |
he, ik dacht dat je al naar bed was! bedankt voor de uitleg en ik ga het proberen. vervelend dat je je niet lekker voelt. dat is de ellende als je al iets mankeert: je weet soms het verschil niet meer of het nu "normaal"is wat je voelt of je toch iets onder je leden hebt. hoop dat je snel weer opknapt.
gr corina |
| abbycail |
| 15-02-2008 22:53 Re: d1 level 87 |
|
|
|
| Corina schreef: | he, ik dacht dat je al naar bed was! bedankt voor de uitleg en ik ga het proberen. vervelend dat je je niet lekker voelt. dat is de ellende als je al iets mankeert: je weet soms het verschil niet meer of het nu "normaal"is wat je voelt of je toch iets onder je leden hebt. hoop dat je snel weer opknapt.
gr corina |
ja m'n man kwam ineens met vissticks aanlopen, dus voelde ik me verplicht om ha lekker te roepen, maar nu ga ik echt, nogmaals welterusten.
gr abby |
| swiebertje |
| 16-02-2008 13:13 d1 level 13 |
|
|
|
bedankt voor je tip Corina!
Dit level is me gelukt.
Nou nog ff op zoek naar de scharen van Abby...
groetjes Susan |
| abbycail |
| 16-02-2008 13:52 Re: d1 level 13 |
|
|
|
| swiebertje schreef: | bedankt voor je tip Corina!
Dit level is me gelukt.
Nou nog ff op zoek naar de scharen van Abby...
groetjes Susan |
pagina 150, maar alleen de bovenkant van poortje rechts naar poortje links, als je meer wilt weten hoor ik het wel
gr abby |
| thea5 |
| 16-02-2008 16:34 |
|
|
|
ik ben met d97 level 10 bezig, had er nog niks van, maar gaat aardig, zal ik maar zeggen
gr. thea |
| abbycail |
| 16-02-2008 16:37 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik ben met d97 level 10 bezig, had er nog niks van, maar gaat aardig, zal ik maar zeggen
gr. thea |
heb je level 7? want die heb ik niet..
gr abby |
| thea5 |
| 16-02-2008 16:50 d97 |
|
|
|
nee sorry abby, die heb ik ook nog niet, ik heb 1, 2, 3, 4, 8, 9 en 10
gr. thea |
| abbycail |
| 16-02-2008 17:11 Re: d97 |
|
|
|
| thea5 schreef: | nee sorry abby, die heb ik ook nog niet, ik heb 1, 2, 3, 4, 8, 9 en 10
gr. thea |
heb t/m 24 behalve 7 20 21 en 25, kijk maar of 1 van deze lukt,
gr abby |
| thea5 |
| 16-02-2008 17:24 d97 |
|
|
|
level 5 ook net gehaald van d97, ga nu eerst ff eten, ik zal kijken of ik iets voor je kan betekenen, hoop het.....
gr. thea |
| Corina |
| 16-02-2008 17:55 |
|
|
|
jullie raden het nooit, maar ik heb d1 level 10 gehaald! op het laatst kon ik met met mijn ogen dicht door die bovenkant komen. helemaal niet moeilijk dus.
gr corina |
| thea5 |
| 16-02-2008 18:21 d1 level 10 |
|
|
|
ik ben helemaal trots op je corina, ben er zelf ook heel lang mee bezig geweest, wist dat het een lastige level was
gr. thea |
| Corina |
| 16-02-2008 18:26 d1 level 89 |
|
|
|
ik ben nu een beetje aan het stoeien met dit level. wat hebben jullie al precies uitgeprobeerd?
gr corina |
| abbycail |
| 16-02-2008 18:30 Re: d1 level 89 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik ben nu een beetje aan het stoeien met dit level. wat hebben jullie al precies uitgeprobeerd?
gr corina |
van alles, maar niets lukt,
gr abby |
| Corina |
| 16-02-2008 19:00 Re: d1 level 89 |
|
|
|
| abbycail schreef: | van alles, maar niets lukt,
gr abby |
ik had net ongeveer 25 infotrons. maar moet nog een manier bedenken om dan ook nog de E open te krijgen. je hoort nog van me.
gr corina |
| abbycail |
| 16-02-2008 19:06 Re: d1 level 89 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik had net ongeveer 25 infotrons. maar moet nog een manier bedenken om dan ook nog de E open te krijgen. je hoort nog van me.
gr corina |
dat heb ik ook al gehad, heb zelfs geprobeerd een trap te maken van ballen om die ene infotron op een gele te laten vallen bij het kastje beneden,maar ook dat mislukte
gr abby |
| lijpalswat |
| 16-02-2008 19:23 |
|
|
|
heloo, mense...
bij de classics kom ik nog steeds niet uit lvl 68: tough going...
en volgens mij is die best vaak uitgelegd dus wil iemand mij even naar een paginanummer verwijzen ofzo...
(of als je echt leveloos bent dan ga je me dat hele level uitleggen... dat vind ik ook niet erg...)
mja, alvast bedankt...
gr lennart
> > <..> |
| abbycail |
| 16-02-2008 19:37 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | heloo, mense...
bij de classics kom ik nog steeds niet uit lvl 68: tough going...
en volgens mij is die best vaak uitgelegd dus wil iemand mij even naar een paginanummer verwijzen ofzo...
(of als je echt leveloos bent dan ga je me dat hele level uitleggen... dat vind ik ook niet erg...)
mja, alvast bedankt...
gr lennart
> > <..> |
ik leef nog wel, maar ik wil hem best helemaal uitleggen, alleen pas na het weekend, ben druk bezig, en kijk alleen af en toe op het forum voor kleine vragen, als je geduld hebt komt het na het weekend wel goed.
gr abby |
| abbycail |
| 17-02-2008 10:29 level 68 |
|
|
|
heb even tijd dus hier komt hij,
eerste 3 rode pakken en daarboven 1 zetten.
boven links in hoek 2de zetten'.
ernaast 3de zetten naar de andere 4 rode.
als je die hebt gepakt daar onder rode zetten naar die 4 beneden.
dus schuin doorgaan naar beneden.
die 4 pakken en naar links doorgaan.
pak die ene en zet hem daar weer gelijk.
pak die 8 en zet er 1 links ertussen.
zet er nu 1 helemaal linksboven in de hoek.
en zet er 2 naar die 4 links.
ga een stuk terug en zet hem bovenaan links in de hoek.
en ga in het midden verder door naar boven tot je bij die 5 bent en de infotron.
als je die hebt gepakt terug eruit gaan en die onderste hoek naar boven nemen schuin naar die 4 rechts boven.
naar beneden en naar links schuin naar beneden gaan naar die 3 enkele.
pak de infotron en de rode daarboven en zet daar een rode.
pak de rode daarboven, ga 1 stap naar beneden en zet daar een rode. zet een rode voor het bruine vakje beneden bij de rode.
pak die rode en zet hem weer meteen daar.
pak de volgen de rode en 1 stap naar links en daar zetten.
zet een rode onder die rode daarboven.
pak die rode en 1 stap naar beneden en weer zetten.
pak de volgende rode daarboven, en 1 stap naar beneden en zetten. pak die rode en zet een rode links naar de volgende rode.pak die rode en 1 stap naar rechts en zetten, zet een rode boven tussen die 2 blokken zodat de groene , de rode en de infotron vrijkomen, let op de infotron valt en de groene ook , ga dus als je de rode hebt gezet links naast de infotron staan , kan je hem zuigen als hij komt.
pak de rode en zet een rode naar boven naar de volgende rode.
nu moet je even vlug zijn je zet een rode tussen de infotron boven en de groene in , de groene moet ontploffen, ga niet eerst de infotron pakken, laat maar vallen zet meteen voor alle groene zijn ontploft een rode bij dat vak erboven war een infotron zit, die moet vrij voor alle groene ontploffen.
nu kan je die 2 infotrons pakken, op je gemak die infotron linksboven bevrijden en naar de E rechts door die rode te zetten, en je houd zelfs nog een rode over.
gr abby |
| thea5 |
| 17-02-2008 19:47 |
|
|
|
goh, wat zijn we stil...... is er niemand aan het plexen?
gr. thea |
| abbycail |
| 17-02-2008 19:53 |
|
|
|
| thea5 schreef: | goh, wat zijn we stil...... is er niemand aan het plexen?
gr. thea |
dat niet , maar zit wel steeds te kijken of er wat bij geschreven is, maar iedereen is de hort op geloof ik.
gr abby |
| Corina |
| 17-02-2008 21:40 |
|
|
|
nee hoor, ik ben druk bezig met d2. was d1 een beetje zat. level 87 lukt nog steeds niet, dus ik ben er even mee gestopt.
ben je al verhuisd abby? en thea waar ben jij mee bezit?
gr corina |
| abbycail |
| 17-02-2008 21:54 |
|
|
|
| Corina schreef: | nee hoor, ik ben druk bezig met d2. was d1 een beetje zat. level 87 lukt nog steeds niet, dus ik ben er even mee gestopt.
ben je al verhuisd abby? en thea waar ben jij mee bezit?
gr corina |
nee, heb vandaag wel een grote kast van behang ontdaan, heb al verhuiskaarten verstuurd, en een dokter geregeld, heb alles op 1 maart gezet, 28 februari wordt het waterbed gebracht en geïnstalleerd, dus we zijn druk bezig de slaapkamer voor te laten gaan. vandaag ging mijn man in de vensterbank op de slaapkamer zitten om buiten naar het voeg werk te kijken, breekt de vensterbank ineens af, dat was nog het ergste niet, maar er stond ook nog een blik verf op de vensterbank, een ravage dus,tot overmaat van ramp deed de kachel het ineens niet meer, je zou zeggen, het is toch mooi weer, maar in zo'n oud dijkhuisje is het meteen een vrieskelder.maar verder gaat alles goed(gna gna)
van het bankstel en eethoek hebben we nog niets gehoord, dus hopen dat ze voor 1 maart komen leveren. kan ik onze verjaardag( 3 en 4 maart) gelijk daar vieren,
waar ben bij d2?
gr abby |
| Corina |
| 17-02-2008 22:02 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nee, heb vandaag wel een grote kast van behang ontdaan, heb al verhuiskaarten verstuurd, en een dokter geregeld, heb alles op 1 maart gezet, 28 februari wordt het waterbed gebracht en geïnstalleerd, dus we zijn druk bezig de slaapkamer voor te laten gaan. vandaag ging mijn man in de vensterbank op de slaapkamer zitten om buiten naar het voeg werk te kijken, breekt de vensterbank ineens af, dat was nog het ergste niet, maar er stond ook nog een blik verf op de vensterbank, een ravage dus,tot overmaat van ramp deed de kachel het ineens niet meer, je zou zeggen, het is toch mooi weer, maar in zo'n oud dijkhuisje is het meteen een vrieskelder.maar verder gaat alles goed(gna gna)
van het bankstel en eethoek hebben we nog niets gehoord, dus hopen dat ze voor 1 maart komen leveren. kan ik onze verjaardag( 3 en 4 maart) gelijk daar vieren,
waar ben bij d2?
gr abby |
ben bij level 21 pas, maar wel een leuk level. heb je trouwens level 2 ooit nog gehaald? of had ik dat al gevraagd? en hoe voel je je vandaag? nog steeds pijn op de borst?
ik was laatst bij de orthopeed. had al 1 1/2 jaar last van beide hielen. op het laatst zo erg dat ik door het huis strompelde. conclusie van hem: in allebei een hielspoor, is een soort ontsteking. maar omdat ik nierpatient ben wilde hij me geen ontstekingremmers geven. in plaats daarvan kreeg ik een injectie met een joekel van een naald. deed alle j...s zeer! en hielp geen steek. ik zei laat die andere voet maar even zitten. was afgelopen vrijdag bij mijn nefroloog en ik vroeg hem of misschien toch ontstekingremmers mocht gaan slikken. dat mocht gelukkig. heb zaterdag één pilletje ingenomen en loop sindsdien weer als een kieviet!
ben zo ontzettend blij dat ik van die pijn af ben.
gr corina |
|
|
|