NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 164, 165, 166 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
14-02-2008 18:01 d1 level 83 Reageer met quote

ben er nog niet hoor, ga steeds af, ben wel bij de groene diskettes geweest en ik kon ze wel pakken, heb wel uitgerekend, dat je 3 infotrons kan laten zitten, je krijgt er totaal 9 en je hebt er 6 nodig.
gr abby

Corina
14-02-2008 18:30 Re: d1 level 83 Reageer met quote

abbycail schreef:
moet hem weer eerst spelen, heb nu nog geen idee, bij de poortjes kan ikme herinneren dat je infotrons kan laten zitten, ik weet het niet zeker maar ik dacht dat aniek die ook had uitgelegd.
gr abby

ik heb gezocht maar geen uitleg gevonden.
gr corina
Corina
14-02-2008 18:31  Reageer met quote

thea, waar ben jij nu?
gr corina
thea5
14-02-2008 18:52 level 47, d10 Reageer met quote

ik ben met deze level bezig, misschien al wel een jaar, ja natuurlijk niet achter elkaar, maar toch......kwam ik net door al die poortjes, zet ik die gele verkeerd neer, nou ja zeg
ik ga gewoon door, moet toch één keer lukken
gr. thea
abbycail
14-02-2008 21:12 Re: d1 level 83 Reageer met quote

Corina schreef:
abby, ik kan niet alle infos pakken. zoals die in die vakjes onder die groene diskettes en ook aan het eind met al die poortjes. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina

als je bij de groene diskettes komt , je gaat door het poortje en 2 naar beneden, en naar rechts er weer uit, laat die twee infotrons boven je gewoon vallen,ga naar beneden en ga het vak links weer in en blijf even onder de eerste groene staan, nu vlug naar beneden en nar links en onderweg die infotron zuigen die er ligt.
pak de infotron die vrij komt en aan de linkerkant ligt er nog 1,
boven je zijn nu 3 groene, laat de middelste vallen.
dan de linker en als je die infotron hebt gepakt de rechter.
dan van de bovenste groene, eerst de meest rechtse en dan van de overgebleven 3 de middelste, je ziet het nu wel, dan de laatste 2.
ik ga nu proberen bij de poortjes te komen, dan hoor je het wel.
gr abby
abbycail
14-02-2008 21:40 d1 level 83 rest Reageer met quote

je komt door de poortjes en ga 4 poortjes naar rechts.
4 poortjes naar beneden en 2 naar rechts en naar boven .
dat zijn de eerste 2,
1 poortje naar links, 4 naar beneden en 1 naar rechts en 1 naar beneden en daar zet je een rode en ga je er rechts even uit.
ga dat vakje in links waar 1 infotron zit , en aan de boven kant er weer uit, dan de middelste 2 poortjes naar boven, 1 naar rechts en 2 naar beneden, 1 naar rechts en 1 naar beneden.
ga naar de linker kant met de 3 infotrons en daar in en pak de 3. ga aan de linkerkant er uit en 3 naar boven, 1 naar rechts en 1 naar boven, 2 naar rechts en 2 naar boven, 2 naar rechts en 3 naar beneden en 1 naar rechts.
ga nu naar beneden het vak in van die 3 infotrons en pak ze en dan, 3 naar beneden en 1 naar links, en daar is de E.
gr abby
Corina
14-02-2008 22:16 Re: d1 level 83 rest Reageer met quote

abbycail schreef:
je komt door de poortjes en ga 4 poortjes naar rechts.
4 poortjes naar beneden en 2 naar rechts en naar boven .
dat zijn de eerste 2,
1 poortje naar links, 4 naar beneden en 1 naar rechts en 1 naar beneden en daar zet je een rode en ga je er rechts even uit.
ga dat vakje in links waar 1 infotron zit , en aan de boven kant er weer uit, dan de middelste 2 poortjes naar boven, 1 naar rechts en 2 naar beneden, 1 naar rechts en 1 naar beneden.
ga naar de linker kant met de 3 infotrons en daar in en pak de 3. ga aan de linkerkant er uit en 3 naar boven, 1 naar rechts en 1 naar boven, 2 naar rechts en 2 naar boven, 2 naar rechts en 3 naar beneden en 1 naar rechts.
ga nu naar beneden het vak in van die 3 infotrons en pak ze en dan, 3 naar beneden en 1 naar links, en daar is de E.
gr abby

ik ga het meteen proberen, bedankt.
gr corina
Corina
14-02-2008 22:32 Re: d1 level 83 rest Reageer met quote

Corina schreef:
ik ga het meteen proberen, bedankt.
gr corina

abby, nog een vraagje: in dat vak met die "boom" kan jij dan die ene links pakken?
zo ja, hoe dan?
gr corina
abbycail
14-02-2008 23:04 Re: d1 level 83 rest Reageer met quote

Corina schreef:
abby, nog een vraagje: in dat vak met die "boom" kan jij dan die ene links pakken?
zo ja, hoe dan?
gr corina

ja, want ik zet een rode voor ik daar naar binnen gaat, dus geen gravitie.
gr abby
Corina
14-02-2008 23:14 Re: d1 level 83 rest Reageer met quote

abbycail schreef:
ja, want ik zet een rode voor ik daar naar binnen gaat, dus geen gravitie.
gr abby

waar zet jij dan de rode diskettes allemaal neer?
toch ook een boven, een in het vak met die glitter, en een onder tegen het vak met die infotrons?
Corina
14-02-2008 23:18 Re: d1 level 83 rest Reageer met quote

Corina schreef:
waar zet jij dan de rode diskettes allemaal neer?
toch ook een boven, een in het vak met die glitter, en een onder tegen het vak met die infotrons?

laat maar, ik zie mijn fout al. je kan die glitters laten ontploffen met die groene diskette daarboven..........
gr corina
Corina
14-02-2008 23:26 Re: d1 level 83 rest Reageer met quote

Corina schreef:
laat maar, ik zie mijn fout al. je kan die glitters laten ontploffen met die groene diskette daarboven..........
gr corina

bedankt abby, ik heb hem.
weet je waar ik al tijden mee bezig ben? met "turn the pie". wil maar niet lukken.
gr corina
abbycail
14-02-2008 23:38 Re: d1 level 83 rest Reageer met quote

Corina schreef:
weet je waar ik al tijden mee bezig ben? met "turn the pie". wil maar niet lukken.
gr corina

welke level is dat?
gr abby
Corina
14-02-2008 23:44 Re: d1 level 83 rest Reageer met quote

abbycail schreef:
welke level is dat?
gr abby

d5 level 67

hoe ver ben jij gekomen met level 87 van d1? is het jou ooit gelukt om mee te liften?
gr corina
Corina
15-02-2008 0:01  Reageer met quote

ik stop ermee voor vandaag. moet morgenochtend voor controle naar het ziekenhuis, dus ik ga nog even afwassen en dan naar bed. welterusten allemaal.
gr corina
abbycail
15-02-2008 7:52 Re: d1 level 83 rest Reageer met quote

Corina schreef:
d5 level 67

hoe ver ben jij gekomen met level 87 van d1? is het jou ooit gelukt om mee te liften?
gr corina

87 en 88 heb ik gehaald maar dat liften moet je een tijdje oefenen, wees blij dat hij aan het begin is, erger is als je het liften hebt gehaald en je gaat verderop weer af.
gr abby
abbycail
15-02-2008 7:57  Reageer met quote

en d5 level 67 heb ik wel, je moet zoveel mogelijk groen weghalen in het midden,zorgen dat je voor elke schaar 1 vakje groen laat zitten,en haal dan helemaal beneden het vakje groen voor die scharen weg en dan boven beginnen, en steeds wat meer groen weghalen.
gr abby
ps ik heb d1 87 net weer gehaald, als je voor dat groen staat en die schaar komt eraan , op het moment dat hij tegen dat groen bots meteen naar rechts duwen, als het nou is gelukt, en je komt ergens wat je niet zeker weet, laat het dan staan en vraag me eerst om hulp, ik kijk regelmatig op het forum, dan neem je niet het risico dat je weer af gaatm beneden moet je ook een keer liften, maar op een of andere manier, lukt dat steeds meteen, dat schaartje is wat aardiger.
swiebertje
15-02-2008 15:17 d1 level 10 en 13 Reageer met quote

Goedemiddag allemaal!

Ik heb deze week veel levels uit gespeeld mede dankzij jullie hulp. Dank jullie wel.

Maar bij level 10 loop ik steeds tegen scharen aan en bij 13 kom ik zes infotrons te kort.
kan iemand mij helpen?

Groeten Susan
Corina
15-02-2008 15:39 Re: d1 level 83 rest Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina

ik heb hem eindelijk, lukte ineens!
gr corina
Corina
15-02-2008 16:03 Re: d1 level 10 en 13 Reageer met quote

swiebertje schreef:
Goedemiddag allemaal!

Ik heb deze week veel levels uit gespeeld mede dankzij jullie hulp. Dank jullie wel.

Maar bij level 10 loop ik steeds tegen scharen aan en bij 13 kom ik zes infotrons te kort.
kan iemand mij helpen?

Groeten Susan

level 10 heb ik ook nog niet, maar level 13 staat uitgelegd op blz. 46 van dit forum + een plaatje.
gr corina

Laatst aangepast door Corina op 15-02-2008 16:08, in totaal 1 keer bewerkt
Corina
15-02-2008 16:08 d1 level 87 Reageer met quote

abby als je dat vak met die gele diskettes hebt gehad kom je in dat vak ernaast (logisch) maar hoe voorkom je dat die bal ontploft?
gr corina
abbycail
15-02-2008 16:44 Re: d1 level 87 Reageer met quote

Corina schreef:
abby als je dat vak met die gele diskettes hebt gehad kom je in dat vak ernaast (logisch) maar hoe voorkom je dat die bal ontploft?
gr corina

die mag gewoon ontploffen, als maar meteen na de ontploffing naar links gaat zoef je er zo overheen.
gr abby
abbycail
15-02-2008 16:48 Re: d1 level 10 en 13 Reageer met quote

swiebertje schreef:
Goedemiddag allemaal!

kan iemand mij helpen?

Groeten Susan

level 10 heb ik het bij de scharen boven geprobeerd uit te leggen aan corina, nog niet zo lang geleden, je hoeft maar een paar pagina's terug te bladeren,
gr abby
Corina
15-02-2008 17:14 Re: d1 level 10 en 13 Reageer met quote

abbycail schreef:
level 10 heb ik het bij de scharen boven geprobeerd uit te leggen aan corina, nog niet zo lang geleden, je hoeft maar een paar pagina's terug te bladeren,
gr abby

is dat zo? heb ik dan gemist.
gr corina
abbycail
15-02-2008 17:17 Re: d1 level 10 en 13 Reageer met quote

Corina schreef:
is dat zo? heb ik dan gemist.
gr corina

aha, ik dacht al, ze begint er maar niet aan, je wordt er zelf een psychopaat van, van al die scharen.
gr abby
Corina
15-02-2008 17:31 Re: d1 level 87 Reageer met quote

abbycail schreef:
die mag gewoon ontploffen, als maar meteen na de ontploffing naar links gaat zoef je er zo overheen.
gr abby

duw je die bal op de gele?
gr. corina
abbycail
15-02-2008 17:32 Re: d1 level 87 Reageer met quote

Corina schreef:
duw je die bal op de gele?
gr. corina

nee ,gewoon laten liggen,
gr abby
thea5
15-02-2008 20:30  Reageer met quote

hoe is het afgelopen in het ziekenhuis corina, beetje positief?
gr. thea
abbycail
15-02-2008 20:44  Reageer met quote

thea5 schreef:
gr. thea

je was me net voor, wou ik ook juist vragen,
gr abby
Corina
15-02-2008 21:01  Reageer met quote

thea5 schreef:
gr. thea

ja hoor. naar omstandigheden gaat het goed. de arts was tevreden.
met welk level ben je nu bezig?
gr corina
Plaats Reactie Pagina 165 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 164, 165, 166 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: