NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 163, 164, 165 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
13-02-2008 19:17  Reageer met quote

corina ,heb je nu ook lamme handjes?
gr abby

Corina
13-02-2008 19:46 d1 level 81 Reageer met quote

ja, wat een verhaal he?
abby, ik begrijp niet veel van dit level, kun je me helpen?
gr corina
thea5
13-02-2008 19:47 level 37, deel 2 d3 Reageer met quote

ik heb ff een vraag voor ik verder ga, ben n.l. al een eind op weg, je hebt het in deel 2 over dat vak waar tollie een plaatje van heeft. ik moet dan benedenlangs naar links maar boven me, heb ik nog infotrons moet ik die eerst ook nog pakken?
gr. thea
Corina
13-02-2008 19:54 Re: level 37, deel 2 d3 Reageer met quote

thea5 schreef:
ik heb ff een vraag voor ik verder ga, ben n.l. al een eind op weg, je hebt het in deel 2 over dat vak waar tollie een plaatje van heeft. ik moet dan benedenlangs naar links maar boven me, heb ik nog infotrons moet ik die eerst ook nog pakken?
gr. thea

nee, die pak je als je naar boven gaat en dan nog een bal voor je hebt om op dat glitterding te gooien.
gr corina
abbycail
13-02-2008 20:40 Re: d1 level 81 Reageer met quote

Corina schreef:
ja, wat een verhaal he?
abby, ik begrijp niet veel van dit level, kun je me helpen?
gr corina

ik zal hem eerst moeten spelen, en dan uitleggen , dus dat duurt wel poosje,
gr abby
thea5
13-02-2008 21:11 level 37, d3 Reageer met quote

heb problemen met die ballen waar jij het over had, die vallen dus op dat buisje, grrrrrrrrrrrrrr
gr. thea
Corina
13-02-2008 21:37 Re: level 37, d3 Reageer met quote

thea5 schreef:
heb problemen met die ballen waar jij het over had, die vallen dus op dat buisje, grrrrrrrrrrrrrr
gr. thea

die ballen mogen dus wel op dat linker poortje vallen. dus je gaat gewoon naar beneden, naar links en naar boven en je kan de laatste bal naar links schuiven en het buisje blijft vrij.
gr corina
thea5
13-02-2008 21:51 d3, level 37 Reageer met quote

ja tuurlijk, ik kwam er ook achter, beetje laat niet? hihihi
gr. thea
thea5
13-02-2008 22:02 level 37, d3 Reageer met quote

yessssssssssssssss gehaald corina, bedankt!!!
gr. thea
thea5
13-02-2008 22:07 d3 Reageer met quote

is level 38 wel te doen? je moet wel heeeeeeeeeeeeeeel snel zijn dan....
gr. thea
Corina
13-02-2008 22:14 Re: d3 Reageer met quote

thea5 schreef:
is level 38 wel te doen? je moet wel heeeeeeeeeeeeeeel snel zijn dan....
gr. thea

ja hij is te doen, maar het lukt mij ook niet. je mag niet in de hokjes duiken, je moet als het ware er voorbij gaan en tegelijkertijd de infos opzuigen.
gr corina
Corina
13-02-2008 22:15 Re: d1 level 81 Reageer met quote

abbycail schreef:
ik zal hem eerst moeten spelen, en dan uitleggen , dus dat duurt wel poosje,
gr abby

hee abby, waar blijf je met de uitleg?????
gr corina

ps het lukt me dus om het vak met de E open te krijgen en de 5 vakken beneden.
thea5
13-02-2008 22:32  Reageer met quote

level 38 van d3 gehaald, hij is wel te doen hoor corina, dat moet jij ook kunnen
gr. thea
thea5
13-02-2008 22:36  Reageer met quote

level 39 van d3, lijkt me niet te doen, of heb ik het mis??????
gr. thea
Corina
13-02-2008 22:43 Re: d1 level 81 Reageer met quote

Corina schreef:
hee abby, waar blijf je met de uitleg?????
gr corina

ps het lukt me dus om het vak met de E open te krijgen en de 5 vakken beneden.

abby ik denk dat ik wel snap wat de bedoeling is, ik vraag me alleen af hoe je aan die 42 extra infotrons komt.
gr corina
Corina
13-02-2008 22:44  Reageer met quote

thea5 schreef:
level 38 van d3 gehaald, hij is wel te doen hoor corina, dat moet jij ook kunnen
gr. thea

ìk heb het al heel vaak geprobeerd, maar het lukt me niet, maar level 39 heb ik wel.
gr corina
abbycail
13-02-2008 22:49 d1 level 81 Reageer met quote

,
heb hem zo'n beetje gespeeld, maar weet toch niet alles precies meer, aniek heeft die stukken aan mij uit gelegd, ik ga dat opzoeken en zal morgenochtend de uitleg doen,
gr abby
abbycail
13-02-2008 22:52 Re: d1 level 81 Reageer met quote

Corina schreef:
abby ik denk dat ik wel snap wat de bedoeling is, ik vraag me alleen af hoe je aan die 42 extra infotrons komt.
gr corina

dat is nou het stukje wat aniek heeft uitgelegd, en de onderkant met de poortjes, daar krijg je gravitie, je krijgt ze in ieder geval aan de linkerkant bij dat glitterding en de scharen, of de groene ook nog erbij komen weet ik niet meer,
gr abby
Corina
13-02-2008 22:58 Re: d1 level 81 Reageer met quote

abbycail schreef:
dat is nou het stukje wat aniek heeft uitgelegd, en de onderkant met de poortjes, daar krijg je gravitie, je krijgt ze in ieder geval aan de linkerkant bij dat glitterding en de scharen, of de groene ook nog erbij komen weet ik niet meer,
gr abby

ik heb het al gevonden, ga kijken hoe het moet.
gr corina
Corina
14-02-2008 0:07 Re: d1 level 81 Reageer met quote

Corina schreef:
ik heb het al gevonden, ga kijken hoe het moet.
gr corina

kom er steeds 2 tekort, dus ik doe toch iets verkeerd.
gr corina
abbycail
14-02-2008 10:54 Re: d1 level 81 Reageer met quote

Corina schreef:
kom er steeds 2 tekort, dus ik doe toch iets verkeerd.
gr corina

als je alles hebt gehad, hoef je nog maar 45 infotrons, mij lukte het nou ook niet meer, kan me herinneren dat ik er ook moeite mee had, ik heb het nu anders gedaan, maar wel ingewikkelder , ik heb nadat de gele zijn ontploft die 5 scharen beneden vrij gelaten, en ook een gele gezet bij die schaar daarboven in het vakje en ook de scharen erboven vrij gelaten, zodat je veel hebt, toen eerst naar boven, en de bal link boven in het hoekje 1 laten zakken, en aan de linkerkant naar beneden een paar groene vakjes weg gehaald, daar die glitterding in en de bal erop, en al die groene diskettes worden infotrons, kwam er net 4 te kort dus moest ik nog naar beneden, dus heb ik de scharen een beetje gestuurd zodat er op z'n minst 3 scharen daar beneden komen, en dan op tijd nadat je die 4 hebt gepakt de groene laten vallen, en ontploft ook dat laatste poortje om er weer uit te kunnen, dit is wel een stuk lastiger, en ik moest het een paar keer doen. voor de rest kan ik je er niet mee helpen, of je moet dat andere nog een keer oefenen,
gr abby
lijpalswat
14-02-2008 11:15 d98 - lvl 40 supa -200 Reageer met quote

weet iemand of dit level mogelijk is, en zo ja HOE?????
ik kom hier namlijk helemaal niet uit en heb het gevoel dat hij onmogelijk is... verder mis ik hiervan:
34: blast -226
40: supa -200 (maar dat wisten jullie al)
42: bitbybit -150 en
46: cross -30 (en deze lijkt me wel mogelijk, maar niet te doen...) Wink
alvast bedankt
gr. lennart
abbycail
14-02-2008 12:38 Re: d98 - lvl 40 supa -200 Reageer met quote

lijpalswat schreef:
weet iemand of dit level mogelijk is, en zo ja HOE?????
ik kom hier namlijk helemaal niet uit en heb het gevoel dat hij onmogelijk is... verder mis ik hiervan:
34: blast -226
40: supa -200 (maar dat wisten jullie al)
42: bitbybit -150 en
46: cross -30 (en deze lijkt me wel mogelijk, maar niet te doen...) Wink
alvast bedankt
gr. lennart

level 40 moet je aan de rechterkant die scharen,die je daar ziet vrij laten. dan ga je die vakken beneden gebruiken, door alle groen weg te halen behalve de tussen stukjes, op elk tussen stukje gooi je een bal, te beginnen met die 3 rechts boven door te schuiven,1 voor 1 natuurlijk, als er een schaar komt sluit je hem op door een bal erop te schuiven, de 4 de bal zit ook daar boven aan de kant van dat vak, die krijg je vrij door een rode tegen die muur te zetten, en de 5de, en ik geloof dat je ook een 6de kan doen, neem je daar in het midden waar die 7 ballen onder die 2 gele zitten, door rechts groen weg te halen en dan 1 voor 1 naar rechts te schuiven,naar beneden op de juiste plek. je maakt er dan nog een vakje bij vooraan en daar sluit je dat glitterding op. en tussen alle ballen zet je zo'n gele diskette, letop dat alles goed aansluit.
en dan zet je een rode bij dat glitterding en alles ontploft, je kan ook dat glitterding vrij laten en er een bal op gooien, maar ik vind dit gemakkelijker, je kan ook als je begint rechts er een vakje bijmaken, e schuin eronder een schaar op sluiten met een bal, en dan dat andere glitterding ontploffen onder een bal, dat moet genoeg zijn.

level 34
valt niet veel uit te leggen , die spreekt voor zich, elke keer de schaar terug sturen de andere kant op en de bal erop gooien als hij langs dat muurtje omhoog gaat , zodat je naar ernaast kunt.

level 42

ga naar rechts tot je 2 stappen voorbij dat laatste glitterding onder je bent.
ga dan 3 naar beneden en naar rechts en dan terug laat de voorste gliterding vrij en ga dezelfde weg terug en naar boven onder de bal staan en gooi hem op dat glitterding. het is de bedoeling dat de bovenste 3 bruine vakjes ontploffen, zodat de bal ernaast niet valt.
nu komt het... pak de infotrons en haal dat overtollige groen weg, en je ziet dan 1 vakje groen naar beneden open, dat vakje heb je steeds nodig.
ga boven dat open vakje staan en ga 1 stap naar links en naar boven, dat groen moest even weg, laat nu een glitterdingvrij en ga aan de linkerkant van dat open vakje staan en wacht op dat glitterding, als dat vakje ingaat en naar boven wil komen ga je met hem mee, een klen stukje, hij gaat dan rondjes draaien. als hij te hoog zit kan je hem naar beneden krijgen door aan de rechterkant te gaan staan en terug te sturen. en te laag hetzelfde aan de linkerkant ga er nu boven staan, de schaar draait rondjes, op het moment dat hij boven wil komen, gauw 1 naar beneden en naar rechts, de schaar lift mee naar rechts ,ga vlug naar links op het moment dat je voor dat groen met de bal boven je bent,als je te ver gaat komt de schaar tegen de kant en loopt hij weer weg, en kan je opnieuw beginnen, de schaar blijft daar rondjes draaien, en je kan de bal erop gooien, wel zorgen dat ook de volgende bal weer blijft zitten , en zo doe je dat bij alle glitterdingen.

level 46
alle groen weghalen behalve een rand groen om de scharen, en dan de laatste rand weg, van links naar rechts, en dan succes,, de ene x lukt het in 1x de ander x moet je het wel 100 x doen. even volhouden.
gr abby
thea5
14-02-2008 13:58 level 39, d3 Reageer met quote

abby? of corina? is ie nu wel te doen of niet
gr. thea
Corina
14-02-2008 14:18 Re: level 39, d3 Reageer met quote

thea5 schreef:
abby? of corina? is ie nu wel te doen of niet
gr. thea

hij is wel te doen, ik heb hem ook gehaald.
gr corina
Corina
14-02-2008 14:49 Re: d1 level 81 Reageer met quote

abbycail schreef:
als je alles hebt gehad, hoef je nog maar 45 infotrons, mij lukte het nou ook niet meer, kan me herinneren dat ik er ook moeite mee had, ik heb het nu anders gedaan, maar wel ingewikkelder , ik heb nadat de gele zijn ontploft die 5 scharen beneden vrij gelaten, en ook een gele gezet bij die schaar daarboven in het vakje en ook de scharen erboven vrij gelaten, zodat je veel hebt, toen eerst naar boven, en de bal link boven in het hoekje 1 laten zakken, en aan de linkerkant naar beneden een paar groene vakjes weg gehaald, daar die glitterding in en de bal erop, en al die groene diskettes worden infotrons, kwam er net 4 te kort dus moest ik nog naar beneden, dus heb ik de scharen een beetje gestuurd zodat er op z'n minst 3 scharen daar beneden komen, en dan op tijd nadat je die 4 hebt gepakt de groene laten vallen, en ontploft ook dat laatste poortje om er weer uit te kunnen, dit is wel een stuk lastiger, en ik moest het een paar keer doen. voor de rest kan ik je er niet mee helpen, of je moet dat andere nog een keer oefenen,
gr abby

ik heb hem gehaald, met één schaartje erbij en een groene verplaatst.
gr corina
thea5
14-02-2008 15:18 level 39, d3 Reageer met quote

hoe heb je dat gedaan dan, ik kom er niet uit
gr. thea
Corina
14-02-2008 15:43 Re: level 39, d3 Reageer met quote

thea5 schreef:
hoe heb je dat gedaan dan, ik kom er niet uit
gr. thea

ik heb geprobeerd om die diskettes zo hoog mogelijk te laten ontploffen. maar dat lukte me ook niet in één keer. ik heb het wel 100x geprobeerd. veel succes.
gr corina
Corina
14-02-2008 15:44 d1 level 83 Reageer met quote

abby, ik kan niet alle infos pakken. zoals die in die vakjes onder die groene diskettes en ook aan het eind met al die poortjes. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina
abbycail
14-02-2008 16:52 Re: d1 level 83 Reageer met quote

Corina schreef:
abby, ik kan niet alle infos pakken. zoals die in die vakjes onder die groene diskettes en ook aan het eind met al die poortjes. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina

moet hem weer eerst spelen, heb nu nog geen idee, bij de poortjes kan ikme herinneren dat je infotrons kan laten zitten, ik weet het niet zeker maar ik dacht dat aniek die ook had uitgelegd.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 164 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 163, 164, 165 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: