NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 162, 163, 164 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
thea5
11-02-2008 22:24 level 35 d3 Reageer met quote

heeft één van jullie deze level ook? wat een pokke geval
gr. thea

abbycail
11-02-2008 22:52 Re: level 35 d3 Reageer met quote

thea5 schreef:
heeft één van jullie deze level ook? wat een pokke geval
gr. thea

ik heb hem wel , maar voor mij is hij ook helemaal nieuw, ga hem nu spelen , kijken of ik het nog weet, als je hem hebt intussen , wel even laten weten.gr abby
Corina
11-02-2008 23:17  Reageer met quote

abbycail schreef:
hoe kom je trouwens aan de rode letters, was je zwarte inkt op? of ben je in gevaar..
gr abby

ik vond het wel leuk, jij niet dan?
gr corina
abbycail
11-02-2008 23:28 level 35 d3 Reageer met quote

heb hem in 1x gehaald, hij viel wel mee, wil hem wel beschrijven , maar nu niet meer, ga naar bed, morgen weer grote schoonmaak, er komen weer kijkers, en vrijdag ook weer, zou leuk zijn dat ze nu ook kopen, zit midden in de rotzooi, omdat we gaan verhuizen, ben doodmoe nog van de logeerpartij van damian, volgens mij is het een mbd kind, kan geen seconde stil zitten, zelfs tv kijken doet hij onderste boven, heb nog een aanrijding gehad ook omdat hij naast me voorin met z''n voeten zat te zwaaien, gelukkig niet zo hard, want ik wou net weg rijden bij een stoplicht, maar daardoor zag ik net niet dat de auto voor me weer stopte, en ik er bovenop natuurlijk, mijn bumper gescheurd en m'n nummerplaat eraf, was bijna in helmond , dus ben maar verder gereden, de auto voor me had gelukkig geen schade, hij had een trekhaak,
m'n man heeft de fiat dealer opgebeld, maar we hadden de panda net ingeruild, voor een nieuwe auto, een fiat 500, die vond ik zo leuk, in juli krijg ik hem, we hoeven de panda niet te laten maken, dat doen zij wel als ik hem in juli inruil, dus moet ik maar even zo rijden, het nummerbord heb ik recht gebogen en er weer opgeschroefd , nou welterusten en tot morgen.
gr abby
abbycail
12-02-2008 15:10  Reageer met quote

Corina schreef:
ik vond het wel leuk, jij niet dan?
gr corina

heel leuk, alleen bij doet hij het niet,
thea5
12-02-2008 15:15 level 35 d3 Reageer met quote

ik zeg niks......
gr. thea
thea5
12-02-2008 16:38 level 35, d3 Reageer met quote

ik ben zover dat ik naar de E kan, alleen sta ik voor die blokken en heb nog een gele, hoe pak ik dat aan?
gr. thea
thea5
12-02-2008 16:45 level 35, d3 Reageer met quote

laat maar, het is al gelukt
gr. thea
abbycail
12-02-2008 17:05  Reageer met quote

en 36, lukt die wel? denk eraan dat je in het eerste vakje 9 infotrons moet hebben, dat doe je door de bal van de infotron te laten vallen en 3 naar links te duwen, dan moet hij een stukje omhoog, en als je de bal dan gooit krijg je er 9, is zo zonde als je heel dat level doet en je hebt infotrons te kort.
gr abby
Corina
12-02-2008 17:23 d1, level 7 Reageer met quote

abby het lukt me nog steeds niet. vertel me precies waar je gaat staan: ga je boven die groene diskette staan of eronder?
gr corina
thea5
12-02-2008 17:54 level 36, d3 Reageer met quote

potverdorieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik lees dit, en zoals jij dat zegt dat gebeurt, te weinig infotrons,grrrrrrrrrrrrrrrr
gr. thea
Corina
12-02-2008 17:58 Re: d1, level 7 Reageer met quote

Corina schreef:
abby het lukt me nog steeds niet. vertel me precies waar je gaat staan: ga je boven die groene diskette staan of eronder?
gr corina

laat maar. ik heb hem gehaald, yesssssssssssssssssssss.
gr corina
thea5
12-02-2008 18:14 level 36, d3 Reageer met quote

abby ik kom nog 3 infotrons tekort, terwijl ik ze allemaal heb gehad, hoe kan dat
gr. thea
Corina
12-02-2008 18:30 Re: level 36, d3 Reageer met quote

thea5 schreef:
abby ik kom nog 3 infotrons tekort, terwijl ik ze allemaal heb gehad, hoe kan dat
gr. thea

haal je in het eerste vak wel 9 infotrons uit dat glitterding?
gr corina
abbycail
12-02-2008 18:34 Re: level 36, d3 Reageer met quote

thea5 schreef:
gr. thea

denk dat het zit in dat vak links boven , niet de laatste mar die er naast, meen me te herinneren dat je daar die extra infotrons krijgt door die groene zo neer te gooien op het moment dat dat schaartje er ook bij is, die laat je dus eerst vrij, door dat schaartje krijg je precies de infotrons die je nog nodig hebt. als je dit al deed, dan zal ik hem eerst moeten spelen om erachter te komen.
gr abby
abbycail
12-02-2008 18:35 Re: level 36, d3 Reageer met quote

Corina schreef:
haal je in het eerste vak wel 9 infotrons uit dat glitterding?
gr corina

spuit 11 , hi hi ..staat hierboven dat ze dat moet doen..
gr abby
abbycail
12-02-2008 18:36 Re: d1, level 7 Reageer met quote

Corina schreef:
laat maar. ik heb hem gehaald, yesssssssssssssssssssss.
gr corina

mooi, dan kan je naar 76,
gr abby
thea5
12-02-2008 18:50 level 36, d3 Reageer met quote

ja daar moet het dan aan liggen, ik probeer het overnieuw
gr. thea
Corina
12-02-2008 19:07  Reageer met quote

abbycail schreef:
mooi, dan kan je naar 76,
gr abby

heb ik al. ben nu bij 77. alleen die vervelende schaartjes!!!!!
gr corina
thea5
12-02-2008 20:04 level 37 d3 Reageer met quote

oke krijg ik weer een level waar ik totaal niet goed in ben, welke kant moet ik op?
gr. thea
Corina
12-02-2008 20:22 Re: level 37 d3 Reageer met quote

thea5 schreef:
oke krijg ik weer een level waar ik totaal niet goed in ben, welke kant moet ik op?
gr. thea

die is heel ingewikkeld om uit te leggen, maar op blz 28 en 29 staat wat plus een plaatje van tollie (hoera!).
gr corina
thea5
12-02-2008 20:43 level 37, d3 Reageer met quote

ja ik had dat al gezien, maar snap er niet veel van, zal me er eens goed over buigen
gr. thea
Corina
12-02-2008 22:14 Re: level 37, d3 Reageer met quote

thea5 schreef:
ja ik had dat al gezien, maar snap er niet veel van, zal me er eens goed over buigen
gr. thea

thea hoe gaat het met dit level? als je hulp nodig hebt geef je maar een gil. het is wel een ingewikkeld level, maar ik heb hem pas nog gehaald, dus hij zit nog redelijk in mijn geheugen.
gr corina
abbycail
12-02-2008 22:44  Reageer met quote

ja, dat dacht ik me al te herinneren, dat jij hem pas gehaald had, ik moet me weer helemaal verdiepen en denken, dus als ze iets niet weet dan kan jij het haar uitleggen, ik ga nu naar bed, zware dag gehad, welterusten
gr abby
Corina
12-02-2008 23:05  Reageer met quote

abbycail schreef:
ja, dat dacht ik me al te herinneren, dat jij hem pas gehaald had, ik moet me weer helemaal verdiepen en denken, dus als ze iets niet weet dan kan jij het haar uitleggen, ik ga nu naar bed, zware dag gehad, welterusten
gr abby

welterusten en veel succes met de verkoop van je huis.
gr corina
thea5
13-02-2008 14:55 level 37, d3 Reageer met quote

als jij me wilt helpen, heel graag corina, ik snap er niks van
gr. thea
Corina
13-02-2008 15:01 Re: level 37, d3 Reageer met quote

thea5 schreef:
als jij me wilt helpen, heel graag corina, ik snap er niks van
gr. thea

is het voldoende als ik vertel welke weg je moet nemen of moet het in details?
gr corina
thea5
13-02-2008 15:40 level 37, d3 Reageer met quote

wijs me maar eerst de weg, als ik obstakels tegen kom, dan hoor je het wel
gr. thea
Corina
13-02-2008 17:12 Re: level 37, d3 (deel 1) Reageer met quote

thea5 schreef:
wijs me maar eerst de weg, als ik obstakels tegen kom, dan hoor je het wel
gr. thea

naar links, infos pakken, ballen niet laten vallen. naar rechts door vierkantje, infos pakken en terug door vierkantje en naar beneden, rechts en omhoog door vierkantje. omhoog door poortje, info rechts kan je niet pakken. dan naar links door buisje en weer terug. omhoog door poortje, info pakken, omhoog door vierkantje, omhoog door buisje, naar rechts door vierkantje. naar beneden en infos pakken. als je beneden bent ga je links door poortje omhoog, laat linker bal vallen en die andere duw je naar links als hij naar beneden komt. omhoog door poortje, pak info en haal groen weg rechts van groene diskette. ga omhoog door poortje en vierkantje, ga naar links maar zorg dat die bal boven blijft liggen. ga 2x naar beneden door poortje en dan naar rechts door vierkantje, duw de groene diskette naar beneden (pas op voor ontploffing), pak info en ga naar boven door poortje. laat nu die bal vallen en ga naar boven door vierkantje en pak info, ga terug en ga naar links. ga door 1 poortje naar beneden, snel 1 links, beneden en links door poortje. ga omhoog, pak infos en ga naar rechts door poortje en vierkantje. ga over bovenste groene diskette heen naar rechts en schuif groene diskette naar rechts, hap 1 onder en schuif die diskette 1 naar rechts. zuig weer 1 beneden en schuif ook die diskette 1 naar rechts. ga dan door buisje tot de bal, zuig groen onder weg en ga snel terug door buisje en helemaal naar links. pak alle infos.
Corina
13-02-2008 18:04 d3 level 37 (deel 2) Reageer met quote

ga door onderste poortje, pak alle infos en ga links door poortje omhoog, duw bal naar links en ga omhoog en naar rechts door bovenste poortje.
pak in dit vak alle infos en ga beneden door vierkantje. dan 1 naar links, zuig onder en ga terug naar rechts. als bal is gevallen ga je over die andere bal heen en duw bal naar rechts. ga naast onderste bal staan, zuig info en ga naar links door vierkantje. ga naar beneden door poortje, pak info en ga naar boven door vierkantje, ga naar rechts en beneden en ga naar links weer door vierkantje. ga onder linker bal staan, zuig groen beneden weg en ga snel naar beneden en naar rechts en pak info.
ga door poortje, volg weg, ga naar beneden en meteen naar links (infotron). duw bal naar rechts, zuig onder en ga terug naar links. ga rechts door poortje en pak alle infos in dat vak en ga door poortje . dat volgende vak is het plaatje van tollie. je gaat benedenlangs naar rechts, omhoog (pas op voor glitterding), naar links, pak infos en als het goed is heb je nu een bal voor je die je naar rechts kan duwen. je moet hem OP het glitterding gooien en je krijgt meer dan 9 infos. ga dan boven door poortje en volg je weg door die pootjes en dan het vierkantje. daarna: laat de ballen zo vallen dat je nog rechtsonder door buisje kan. daarvoor moet je nog rechtsboven die info even pakken. ga dan rechtsonder door buisje, daarna door poortje naar rechts. haal zoveel mogelijk groen weg. ga onder rechter bal staan en ga meteen naar links. alle ballen vallen. laat die andere ballen ook vallen en zuig ondertussen die ene info even op. ga dan door poortje, duw bal naar links, door poortje naar boven, pak info.door poortje naar links en pak info. door poortje naar beneden. duw onderste bal naar links, zuig onder en laat ballen vallen. ga omhoog, duw bal 1 naar rechts en ga naar links door poortje, pak info en ga terug naar rechts. daarna door poortje naar beneden en het vierkantje van bovenaf naar beneden. bij het volgende vierkantje ook naar beneden. laat die groene diskette op het buisje vallen. dan kom je bij het 2e plaatje van tollie. die voorste diskette schuif je helemaal naar links tegen de bruine vierkantjes aan. zuig 1 beneden en duw die 2e diskette naar links en je kan naar de E.
gr corina
Plaats Reactie Pagina 163 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 162, 163, 164 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: