|
|
|
|
| rebellas |
| 28-08-2009 23:34 |
|
|
|
Thnx Xulfu:) |
|
|
|
|
| murat |
| 30-08-2009 23:27 |
|
|
|
wie wil dit vertalen?
sen benle neden ugrasiyorsun.
alvast bedankt |
| rebellas |
| 30-08-2009 23:37 |
|
|
|
Ik moet wel eerlijk tegen je zijn. Jij zal over een poosje 15 maanden weg zijn en dat is echt een hele lange tijd. Ik ga volgend jaar studeren en hier heb ik een toekomst na mijn studie maar zolang jij niet gaat studeren kan ik niet zo zeker zijn van een toekomst samen. Dus daarom kan ik niks beloven.
thnx alvast;) |
| murat |
| 31-08-2009 0:11 |
|
|
|
kan iemand dit vertalen.
yaz bekliyorum
goster o zaman
cevep versana
yalanci degisen
sen yalan söylüyormussun
yalan söyluyor diyor
murat gaste
tanks
Laatst aangepast door murat op 31-08-2009 0:23, in totaal 1 keer bewerkt |
| helga |
| 31-08-2009 0:14 |
|
|
|
wil iemand dit vertalen?
jij wil mij niet geloven,maar dat moet je zelf weten.
als wij daar zijn met de papieren dan zullen wie zien wie er liegt!!!
bedankt |
| Xulfu |
| 31-08-2009 6:09 Murat |
|
|
|
kan iemand dit vertalen.
yazi bekliyorum
göster o zaman
cevap versana
yalanci değilsen
sen yalan söylüyormuşsun
yalan söylüyor diyor
murat gaste
Ik wacht op het schrijven / de zomer
Laat dat zien dan
geef eens antwoord
als je geen leugenaar bent
je hebt gelogen
hij zegt dat hij liegt
Murat Gaste
Laatst aangepast door Xulfu op 31-08-2009 11:54, in totaal 1 keer bewerkt |
| Xulfu |
| 31-08-2009 6:16 |
|
|
|
sen benle neden ugrasiyorsun.
Waarom wil je wat met mij/ Waarom ga je met me om?
zoiets, dacht ik. |
| Xulfu |
| 31-08-2009 6:32 Helga |
|
|
|
jij wil mij niet geloven,maar dat moet je zelf weten.
als wij daar zijn met de papieren dan zullen wie zien wie er liegt!!!
bana inanmak istemiyorsun, sen bilirsin.
elimizdeki belgelerli birlikte orada olsak, bakalım yalan kim söylüyor |
| murat |
| 31-08-2009 11:22 |
|
|
|
wie wil mij helpen?
ik vraag :: is murat thuis : het antwoord is murat gaste.
wat wordt daar mee bedoeld?? (murat gaste)
dank je |
| rebellas |
| 31-08-2009 12:00 |
|
|
|
Ik moet wel eerlijk tegen je zijn. Jij zal over een poosje 15 maanden weg zijn en dat is echt een hele lange tijd. Ik ga volgend jaar studeren en hier heb ik een toekomst na mijn studie maar zolang jij niet gaat studeren kan ik niet zo zeker zijn van een toekomst samen. Dus daarom kan ik niks beloven.
thnx alvast;) |
| Xulfu |
| 31-08-2009 12:41 Rebellas: ik moet wel eerlijk tegen je zijn |
|
|
|
Sana dürüst olmalıyım. Yakında 15 ay sürece gitmiş olacaksın, gerçekten uzun süredir. Gelecek yıl okuyacağım, eğitimden sonra bir geleceğim var burada, fakat çalışmıyacaktığını takdirde, seninle bir geleceğimizden o kadar emin değilim.
Bu sebepten hiç söz veremem
Laatst aangepast door Xulfu op 31-08-2009 14:44, in totaal 1 keer bewerkt |
| caroline82 |
| 31-08-2009 12:51 |
|
|
|
schatje, besef aub eens dat je echt de enige bent voor mij. Met jou wil ik de rest van m'n leven delen. Je bent mijn alles. Ik hou van je en mis je ontzettend liefje
Ik zou alles doen om je nu eens in m'n armen te kunnen houden.
Alvast bedankt! |
| Xulfu |
| 31-08-2009 18:56 Caroline82 |
|
|
|
Sevgilim, benim birtanesin olduğunu bir anlayın. Hayatımın geri kalanını seninle geçirmek istiyorum
Benim herşeyimsin. Seni seviyorum seni çooook özlüyorum, canım.
Seni kucaklayabilmek için herşeyi yapacaktım |
| trianal6 |
| 31-08-2009 20:10 hoe zeg ik in het Turks |
|
|
|
Ik doe mijn best in oktober naar jou toe komen, maar hopelijk ben je niet vergeten dat ik een dochter heb en ergens onder moet kunnen brengen voor ons weekje. Mocht het mij lukken, heb jij dan nog een voorkeur voor een datum in oktober?
Thanks alvast. |
| Xulfu |
| 31-08-2009 21:14 Trianal6 |
|
|
|
Ekim'de sana gelmem için elimden gelini yapıyorum, fakat haftamız uğruna onun için kalacak yer sağlanabilen bir kızım var olduğumu unuttuğunu umarım. Başarılı olmam halınde, Ekim'de hangi tarihi tercih edersin? |
| trianal6 |
| 31-08-2009 21:51 |
|
|
|
Hey, echt bedankt.
Ik zit al een poosje op deze site mee te gluren, zat te knippen en plakken, en dat allemaal vanwege de toch best wel aanhoudende terughoudendheid van mijn kant uit.
Maar sinds mijn liefie in Turkije zijn lof heeft uitgesproken over de bijna perfecte en duidelijke manier van communicatie dacht ik: wat kan mij het bommen......pppfffff, ben blij dat ik deze stap genomen heb.
Nogmaals gigantisch bedankt. |
| jean |
| 01-09-2009 22:41 wie wil dit vertalen, alvast bedankt tsk |
|
|
|
hoi lieverd, ik wens je een leuke en een fijne werkdag.
Was het vandaag leuk met serdar? Wat hebben jullie samen gedaan?
Nog even en dan kan ik serdar ontmoeten, kunnen we samen zwemmen. Het was hier vandaag koud en nat, en bij jullie lekker zonnig en warm. Dag lieverd tot morgenavond.
Laatst aangepast door jean op 05-09-2009 16:09, in toaal 2 keer bewerkt |
| trianal6 |
| 02-09-2009 8:40 Wie wil dit vertalen, alvast bedankt |
|
|
|
Hi,
Ben je nog ziek?
Ik heb mijn dochter bij vrienden onder kunnen brengen voor ons weekje samen, nu het geld voor de ticket nog! Ik kan van 1 tot 7 of van 12 tot 19 oktober komen, heb jij een voorkeur? |
| trianal6 |
| 03-09-2009 8:05 Wie kan dit voor mij naar het ned.vertalen? |
|
|
|
Ekinde askin herseyi ayarladin ucak bileti aldinmi askin seni seviyorun Turkiye.
Door de ss heen staat een verticale streep, lijkt op een dollarteken.
Dank je wel. |
| rebellas |
| 03-09-2009 10:17 |
|
|
|
Hoi,
Dit is niet echt een vertaalvraag maar is het zo dat je daar dag en nacht zou kunnen werken? Ik krijg telkens te horen dat hij namelijk overdag werkt want dat heb ik dan zelf ook gezien toen ik daar was maar elke keer dat hij savonds niet kan komen zegt hij dat hij moest werken. Kan het zo zijn dat je daar wel hele lange dagen maakt met werk?
Dankje alvast:) |
| sweety1987 |
| 03-09-2009 16:58 |
|
|
|
Hey reballas,
toevallig, die van mij gaat ook binnenkort 15 maanden weg..en niet meer na school.
Waar ben jij geweest op vakantie?
XXX sweety |
| rebellas |
| 03-09-2009 18:19 |
|
|
|
Oh echt waar!? zou het dezelfde zijn denk je? Ken jij hem ook pas sinds deze vakante? Kusadasi jij? Ik ben heel benieuwd in ieder geval!!!
groetjes |
| trianal6 |
| 03-09-2009 18:20 |
|
|
|
| rebellas schreef: | Hoi,
Dit is niet echt een vertaalvraag maar is het zo dat je daar dag en nacht zou kunnen werken? Ik krijg telkens te horen dat hij namelijk overdag werkt want dat heb ik dan zelf ook gezien toen ik daar was maar elke keer dat hij savonds niet kan komen zegt hij dat hij moest werken. Kan het zo zijn dat je daar wel hele lange dagen maakt met werk?
Dankje alvast:) |
Hi Rebellas,
Angst is een slechte raadgever, wantrouwen ook. En jouw 'probleem' is ook een beetje de mijne, want ik vraag mezelf het nodige af!
Toch heb ik in hotels meegemaakt dat obers(als hij van jou dat is?) van s'ochtends vroeg tot echt 01,00 s'nachts liepen te rennen om vervolgens aan het eind van de dag ook de boel nog schoon moesten maken. Ja, volgens mij kan het dus! |
| sweety1987 |
| 03-09-2009 18:27 |
|
|
|
Heey rebellas, haha ja echt toevallig he!!
Maar die van mij komt gelukkig uit Gümbet! dus dezelfde is het niet.. haha erg allemaal he, hun zitten nu nog lekker daar en wij al weer hier. Zitten een beetje in hetzelfde schuitje.. die van mij maakt ook lange dagen hoor, maar hij laat wel altijd wat horen of komt na zijn werk meteen op msn.
Ik ga in oktober weer terug om hem op te zoeken en jij dan?? volegnsmij meent hij het wel echt allemaal hij doet echt veel moeite enz, maarja liefde maakt ook blind he.. :S moeilijk is het allemaal!
Hebben jullie veel contact dan?
Het is trouwens wel een heel gedoe om je liefje hier heen te krijgen, ook al is het maar voor 3 maanden..
Veel succes ben benieuwd na jouwn verhalen
xxx |
| rebellas |
| 03-09-2009 19:00 |
|
|
|
Heej!
Gelukkig dat het niet dezelfde is zeg! Ja ik spreekte die van mij eerst regelmatig eigenlijk elke dag maar toen is het gaan afzwakken, eerst was het ook altijd bellen en smssen enzo maar ineens stopte dat min of meer een beetje. Hij zei dan dat hij geen geld meer had om elke dag op msn te komen enzo en dat ze mobiel stuk was. Maar hij komt nog wel op msn hoor dus ik wil hem natuurlijk ook niet helemaal zwart maken ofzo. Maar het is erg moeilijk omdat ik geen turks kan en hij geen nederlands of engels. Maar ik ben echt blij dat jij een beetje in hetzelfde verhaal zit zeg! ik dacht dat ik gwn gek was om zoiets aan te gaan met iemand uit zo een land. Maja ik begin gwn steeds meer te twijfelen enzo omdat ik hem dan weer niet begrijp en hij mij niet en als ik dan vraag wrm hij een aantal dagen niets van zich heeft laten horen dan vind hij het raar dat ik daar om vraag maja voor mij is dat heel anders. Het is wel idd lastig ja om elkaar op te zoeken, ik kan iig echt nog niet naar hem toe en hij zei wel eenkeer dat hij naar mij zou komen maar of dat ook echt gebeurt ja ik weet het niet. Wel fijn dat we een beetje kunnen vergelijken enzo idd:D
Groetjes! |
| rebellas |
| 03-09-2009 19:10 |
|
|
|
| trianal6 schreef: | Hi Rebellas,
Angst is een slechte raadgever, wantrouwen ook. En jouw 'probleem' is ook een beetje de mijne, want ik vraag mezelf het nodige af!
Toch heb ik in hotels meegemaakt dat obers(als hij van jou dat is?) van s'ochtends vroeg tot echt 01,00 s'nachts liepen te rennen om vervolgens aan het eind van de dag ook de boel nog schoon moesten maken. Ja, volgens mij kan het dus! |
Heej!
Die van mij is geen ober maar werkt bij het zwembad daarom vond ik het vreemd dat hij savonds nog zou moete werken maja het zou kunnen ofzo dan? Ik heb geen idee maar ik vond het vreemd dat hij eerst niet savonds werkte en toen ineens wel.
Groetjes |
| trianal6 |
| 03-09-2009 19:31 |
|
|
|
| rebellas schreef: | Heej!
Die van mij is geen ober maar werkt bij het zwembad daarom vond ik het vreemd dat hij savonds nog zou moete werken maja het zou kunnen ofzo dan? Ik heb geen idee maar ik vond het vreemd dat hij eerst niet savonds werkte en toen ineens wel.
Groetjes |
Oke, tja werken bij het zwembad is het wat moeilijker in te schatten omdat er s'avonds toch nog maar weinig mensen de pool inspringen.
Benader jij hem altijd? dan moet je dat een tijdje even niet doen, en kijken of en hoe die reageert. Ik heb dat ook gedaan nadat hij drie keer niet reageerde op mijn smsjes(hij heeft geen msn). Heb toen drie weken niets van mezelf laten horen,(hij ook niet) hihihi en was het echt bijna al vergeten omdat ik toen al dacht SO BE IT!!! als je het zo wilt?! Nu belt of sms-est hij bijna elke dag wel. |
| rebellas |
| 03-09-2009 19:35 |
|
|
|
| trianal6 schreef: | Oke, tja werken bij het zwembad is het wat moeilijker in te schatten omdat er s'avonds toch nog maar weinig mensen de pool inspringen.
Benader jij hem altijd? dan moet je dat een tijdje even niet doen, en kijken of en hoe die reageert. Ik heb dat ook gedaan nadat hij drie keer niet reageerde op mijn smsjes(hij heeft geen msn). Heb toen drie weken niets van mezelf laten horen,(hij ook niet) hihihi en was het echt bijna al vergeten omdat ik toen al dacht SO BE IT!!! als je het zo wilt?! Nu belt of sms-est hij bijna elke dag wel. |
Okee okee ja nou weetje eerst kwam het van allebei de kanten weetje maar nu idd vooral van mijn kant. Hij verwacht dat ik maar meteen online ben wanneer hij online komt. Soms zegt hij dat hij komt op een bepaalde tijd maar komt dan vervolgens niet en dat is echt frustrerend. Zo maar 3 weken is echt lang hoe heb je dat volgehouden??? Hoe komt het dat hij na 3 weken wel begon te reageren?
Groetjes |
| trianal6 |
| 03-09-2009 19:56 |
|
|
|
| rebellas schreef: | Okee okee ja nou weetje eerst kwam het van allebei de kanten weetje maar nu idd vooral van mijn kant. Hij verwacht dat ik maar meteen online ben wanneer hij online komt. Soms zegt hij dat hij komt op een bepaalde tijd maar komt dan vervolgens niet en dat is echt frustrerend. Zo maar 3 weken is echt lang hoe heb je dat volgehouden??? Hoe komt het dat hij na 3 weken wel begon te reageren?
Groetjes |
Ghahahaha, komt mij bekend voor, bij mij liet hij de telefoon 1 keer overgaan en er werd gelijk van mij verwacht dat ik terug belde...wat ik soms ook wel doe. Ik moest mezelf dwingen hem geen berichten te sturen dus ben ik zelf de laminaatvloer in mijn huiskamer gaan leggen, en dat leidde me zo ongelooflijk af!!!!!! En ik had net als jij zo m'n twijfels door zijn wat lakse houding en zijn zogenaamde onmogelijkheden om contact te zoeken.Want wie heeft er nu geen tijd voor een twee minuten durend sms bericht? En zei ik daarom tijdens die sms/telefoon stilte van drie weken steeds tegen mezelf; Het is beter zo! Zijn reden om na drie weken toch weer contact met mij op te nemen...Geen idee,ik kreeg wel het duizendmaal sorry,ik was alleen maar aan het werk verhaal, en het; ik beloof beterschap en seni seviyorum praatje. Maar goed, ik ga in okt een weekje naar hem toe, kijken en beleven hoe hij dan is, en omdat ik hem nu het voordeel van de twijfel nog geef. Maar mijn voornemen is wel dat als hij dit nu in de vakantiepruimentijd(geen hoogseizoen meer) weer doet, het voor mij echt over is. |
| rebellas |
| 03-09-2009 20:02 |
|
|
|
Nou dat met dat 1 keer over laten gaan is precies hetzelfde hierzo! Hij liet het dan 1 keer overgaan en dan moest ik idd ook meteen terugbellen wat ik dan niet deed ik liet het dan ook 1 keer overgaan bij hem. Maar als hij zelfs dat niet kreeg probeerde hij het nog een keer en als ik het dan niet deed was het van wrm negeer je me. Maar nu maakt het niet uit hoe vaak ik sms of bel ik krijg totaal niets terug. Maja je hebt wel gelijk ik ga dat ook proberen dat ik zelf niets meer van me laat horen tot dat hij weer komt dan kan ik idd ook zien of hij me wel of niet wil. En ze maken het altijd goed idd met seni seviyorum en blablabla. Ik ken ook dat hele verhaal. Ja ik weet niet wat ik er allemaal van denken moet. En ik snap niet dat ze zo gefocused zijn op hun werk? Begrijp jij dat? Maar het is wel fijn aan de ene kant om te horen dat andere ook met dit probleem worstelen.
Groetjes |
|
|