|
|
|
|
| Corina |
| 10-02-2008 20:12 Re: d2, level 2 |
|
|
|
| abbycail schreef: | de hele linkerkant kom ik wel uit, maar kijk maar eens op je tab, de rechterkant lijkt me onmogelijk, die infotrons kan je nooit pakken. ik heb d2 tot 22 behalve 2 4 5 en 23
en 73 van d1 uitleggen is moeilijker dan ik dacht, het gaat te snel bij die ballen om eigenlijk precies te weten wat ik doe.
gr abby |
ik heb gedaan wat je schreef: heen en weer schuiven, maar op een gegeven moment is rechts vol en wat dan?
gr. corina |
|
|
|
|
| Corina |
| 10-02-2008 20:15 d2 level 2 |
|
|
|
ik heb de tab gebruikt en inderdaad volgens mij kan je 1 infotron rechts niet pakken, nl de 2e. maar de rest toch wel? en je mag 1 infotron laten zitten. Maar dan nog, volgens mij kom je 1 gele diskette tekort om alles open te maken of niet?
gr corina |
| Corina |
| 10-02-2008 20:16 Re: d2 level 2 |
|
|
|
| thea5 schreef: | geloof niet dat abby hem heeft, ik trouwens al helemaal niet
gr. thea |
waar ben jij nu dan mee bezig?
gr corina |
| thea5 |
| 10-02-2008 20:16 level 3, d8 |
|
|
|
heb jij deze level al corina?
gr. thea |
| Corina |
| 10-02-2008 20:31 Re: d2 level 2 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik heb de tab gebruikt en inderdaad volgens mij kan je 1 infotron rechts niet pakken, nl de 2e. maar de rest toch wel? en je mag 1 infotron laten zitten. Maar dan nog, volgens mij kom je 1 gele diskette tekort om alles open te maken of niet?
gr corina |
laat maar, ik zie wat je bedoelt.
gr corina |
| Corina |
| 10-02-2008 20:32 Re: level 3, d8 |
|
|
|
| thea5 schreef: | heb jij deze level al corina?
gr. thea |
nee, maar is beschreven op blz 28 en 149. mij lukt het niet.
gr corina |
| thea5 |
| 10-02-2008 20:42 level 3, d8 |
|
|
|
alleen het eind staat uitgelegd, maar ik moet het begin ook
gr. thea |
| Corina |
| 10-02-2008 20:44 Re: level 3, d8 |
|
|
|
| thea5 schreef: | alleen het eind staat uitgelegd, maar ik moet het begin ook
gr. thea |
staat er ook, zeker op 149. maar heb jij 1 en 2 dan wel of 4?
gr corina |
| thea5 |
| 10-02-2008 21:06 level 3, d8 |
|
|
|
IK HEB HEM GEHAALD!!!!! het viel reuze mee, hij stond inderdaad heel goed uitgelegd op pag. 149, mijn dank is zeer groot abby!!!
gr. thea |
| thea5 |
| 10-02-2008 21:07 |
|
|
|
ik had helemaal nog niks van d8 corina
gr. thea |
| thea5 |
| 10-02-2008 21:18 level 5, d8 |
|
|
|
heb jij die level ook abby? anders hoef ik er al helemaal niet aan beginnen
gr. thea |
| Corina |
| 10-02-2008 21:57 |
|
|
|
| abbycail schreef: | als je begint ga je eerst helemaal naar rechts en laat je de groene boven je op dat poortje vallen, dan ga je helemaal naar beneden en weer naar boven, laat een enkele groene vallen en duw hem nar rechts nar beneden zodat dat poortje beneden ook ontploft, dn weer naar beneden en haal je links en rechts de hele rij groen weg, en dan laat je de eerste bal vallen en duw hem naar links tot dat je er net weer uit kunt, ga weer een groene van boven halen en duw hem naar beneden, zodat die bal ontploft , en blijf dit herhalen, soms moet je een bal helemaal naar rechts duwen en je kunt ook balen helemaal naar rechts duwen, blijf zo doorgaan tot je van boven de ballen bijna bij het buisje bent , en je niet veel ballen meer naar rechts kunt duwen, let wel op dat je weer naar links eruit kunt, want je kunt de gele pas ontploffen als boven en helemaal links alles op de plaats is geschoven.
gr abby
ps als je de eerst rij ballen hebt gehad, moet je de 2de overslaan zodat er aan weerszijde groen blijft zitten, en dat steeds weer, dus goed kijken. |
heb hem eindelijk!!
gr corina |
| abbycail |
| 10-02-2008 22:27 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb hem eindelijk!!
gr corina |
en weer loopt m'n band leeg, (geintje)
gr abby |
| abbycail |
| 10-02-2008 22:31 Re: level 5, d8 |
|
|
|
| thea5 schreef: | heb jij die level ook abby? anders hoef ik er al helemaal niet aan beginnen
gr. thea |
nee, ik heb alleen level 3
hoever zijn jullie eigenlijk met d3?
die heb ik wel tot 79 behalve 14 31 47 en 80
gr abby |
| Corina |
| 10-02-2008 22:31 |
|
|
|
| abbycail schreef: | en weer loopt m'n band leeg, (geintje)
gr abby |
level 74 is lastig maar ik snap hem wel. nu nog even doen en op naar de 75. ben reuze benieuwd.
gr corina |
| abbycail |
| 10-02-2008 22:33 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb hem eindelijk!!
gr corina |
en dan zie ik nu pas al die fouten die ik erin gezet hebt, taal fouten maar ook een keer gezegd naar rechts terwijl ik naar links bedoelde,
gr abby |
| abbycail |
| 10-02-2008 22:36 |
|
|
|
| Corina schreef: | level 74 is lastig maar ik snap hem wel. nu nog even doen en op naar de 75. ben reuze benieuwd.
gr corina |
verheug je niet te veel op 75 , hij is niet te doen, de enige infotron die je moet hebben ontploft steeds.
gr abby |
| lijpalswat |
| 11-02-2008 7:54 de D-levels |
|
|
|
hey mensen,
ten eerste, abby bedankt voor je uitleg het heeft geholpen.
en ten tweede kunnen jullie me zeggen vanaf welke pagina jullie ongeveer zijn begonnen met de D-levels uitleggen.
want ook ik heb er een hoop niet...
BVD
gr.lennart (lolz dubbelezinsafsluiting) |
| abbycail |
| 11-02-2008 10:06 Re: de D-levels |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | hey mensen,
ten eerste, abby bedankt voor je uitleg het heeft geholpen.
en ten tweede kunnen jullie me zeggen vanaf welke pagina jullie ongeveer zijn begonnen met de D-levels uitleggen.
want ook ik heb er een hoop niet...
BVD
gr.lennart (lolz dubbelezinsafsluiting) |
dat weet ik echt niet meer hoor,maar als je wat wilt weten geef je maar een gil, dan leg ik hem uit , ben helemaal klaar, op levels na die niet lukken dan,en als je daarna de Russische levels ook wil, moet je corina lief vragen die heeft thea en mij ook aan die levels geholpen, en die heb ik ook klaar,
gr abby |
| Corina |
| 11-02-2008 13:08 d1, level 74 |
|
|
|
| Corina schreef: | level 74 is lastig maar ik snap hem wel. nu nog even doen en op naar de 75. ben reuze benieuwd.
gr corina |
abby, ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar ik krijg niet genoeg infotrons. meestal maar 3 of 4 of als ik het helemaal verkeerd doe, honderden.
gr corina |
| abbycail |
| 11-02-2008 13:27 Re: d1, level 74 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar ik krijg niet genoeg infotrons. meestal maar 3 of 4 of als ik het helemaal verkeerd doe, honderden.
gr corina |
hij is ook heel precies, de bedoeling is dat je de bal op de bovenste glitterding gooit, maar dan zo dat er een infotron op de onderste glitterding valt , zodat je weer en paar infotrons krijgt, mij lukt het ook niet altijd, j moet het echt precies uitkienen, zal eens kijken of het mij lukt zodat ik kan zeggen wanneer je precies moet gooien, maar ik beloof niks, het is een rotlevel.
gr abby |
| abbycail |
| 11-02-2008 13:40 level 74 d1 |
|
|
|
weet het al, je gaat er in en j stuurt de glitterdingen terug tot ze vlak achter elkaar gaan, dan gooi je de bal op het moment dat ze beneden om de hoek zijn en net weer terug willen komen naar links en naar boven, ik had er precies 5
gr abby |
| Corina |
| 11-02-2008 14:00 Re: level 74 d1 |
|
|
|
| abbycail schreef: | weet het al, je gaat er in en j stuurt de glitterdingen terug tot ze vlak achter elkaar gaan, dan gooi je de bal op het moment dat ze beneden om de hoek zijn en net weer terug willen komen naar links en naar boven, ik had er precies 5
gr abby |
ik heb hem, maar dat betekent ook voor mij einde oefening voor level d1, want ik krijg die andere levels gewoon niet.
gr corina |
| abbycail |
| 11-02-2008 14:05 Re: level 74 d1 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik heb hem, maar dat betekent ook voor mij einde oefening voor level d1, want ik krijg die andere levels gewoon niet.
gr corina |
welja tuurlijk wel, begin bij level 7 het begin gewoon achter elkaar volhouden,als je de bal erop gooit meteen 1 naar links , wacht tot de ontploffing weg is en meteen naar beneden, ineens kan je er door,en laat me dan weten of ik de rest moet beschrijven,dan begin ik vast, ondertussen heb je hem vast, en dan laat je hem even staan ,en kijk of de uitleg er al staat, dan kan je meteen verder.
en pycho help ik je ook wel doorheen,
gr abby |
| abbycail |
| 11-02-2008 14:13 d1 level 7 |
|
|
|
nou meteen bij de 2de keer lukte het me al om er door te komen, laat je even weten of ik de rest moet uitleggen?
gr abby |
| abbycail |
| 11-02-2008 14:45 d1 level 7 |
|
|
|
heb hem maar alvast neer gezet, als je erdoorheen bent ga je onder de eerste groene staan en weer naar links en wacht op de ontploffing, haal de rest van het groen weg en ga naar boven, dan 1 voor 1 de 2 rijen aan de linkerkant laten vallen en dan de rij aan de rechterkant, en je er uit werken naar boven,
pak de 3 rode en duw de bal die op de groene ligt 2 naar links, ga dan tussen die 2 ballen staan zet je rode maar laat hem niet ontploffen, eerst de linkerbal 1 naar rechts duwen en gauw weer in de rode en dan duw je rechterbal naar rechts en de groene
valt naar beneden,dan via de rode naar beneden, en via de poortjes omhoog, ballen laten zakken en via poortjes omhoog, en duw de bal naar rechts en vlug naar beneden.
nu ga je op dat kastje drukken en ga vlug bij dat bruine blok staan, nu moet je vlug zijn anders ont plof je, de voorste rode vlug pakken en meten de 2de zuigen rechts en vlug weer terug naar boven.
nu zet je links een rode bij die bal om weer naar boven te kunnen, en boven duw je de bal naar rechts tegen de kant en zet daar een rode,
dan naar beneden en aan de rechterkant er weer uit, en als dat is gelukt, ga je eerst dat groen weghalen en ga je die 4 ballen heen en weer schuiven zodat ze weg zijn en dan laat je de scharen 1 voor 1 los, dan naar beneden en ga onder de rechter groene staan en zuig links het groen weg onder die groene, en dan laat je na de ontploffing de groene bovenop je vallen.
ga naar links en schuif die bal 1 naar links en wacht tot er een schaar komt, en die gooi je er bovenop,
debal erboven, laat je ook vallen en 1 naar links en wacht op de volgende schaar, om hem erop te gooien,dan ga je onder de volgende bal erboven staan en die moet op een schaar komen, op het moment dat de schaar naast dat bruine blokje is beneden je, je moet alleen niet onder de groene rechts gaan staan, maar 1 naar beneden en dan 1 naar rechts.dan vlug 1 naar links en 1 naar boven op het moment dat de bal op de schaar valt, nu goed op letten want je kunt tussen de vallende ballen naar beneden naar de E
gr abby |
| Corina |
| 11-02-2008 15:01 d1 level 75 |
|
|
|
weet je wat ik zo vreemd vind? dat alle groene diskettes gewoon netjes ontploffen, behalve die ene met die infotron: die ontploft in de lucht. Maar waarom doet hij dat.........
gr corina |
| Corina |
| 11-02-2008 15:02 Re: d1 level 7 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nou meteen bij de 2de keer lukte het me al om er door te komen, laat je even weten of ik de rest moet uitleggen?
gr abby |
ga het proberen.
gr corina |
| Corina |
| 11-02-2008 15:26 Re: d1 level 7 |
|
|
|
| Corina schreef: | ga het proberen.
gr corina |
kom al een heel eind maar ben dan weer af. maar kom nu wat makkelijker door het begin. Er zijn van die levels waar je vanaf het begin af aan een hekel hebt en dit is er één van.
gr corina |
| abbycail |
| 11-02-2008 15:41 Re: d1 level 7 |
|
|
|
| Corina schreef: | kom al een heel eind maar ben dan weer af. maar kom nu wat makkelijker door het begin. Er zijn van die levels waar je vanaf het begin af aan een hekel hebt en dit is er één van.
gr corina |
hoe kom je erbij??????????? grr
gr abby |
|
|