|
|
|
|
| abbycail |
| 08-02-2008 16:41 Re: level 75 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | nou het zou fijn zijn als je bij nice nog ff kon uitleggen waar/hoe ik het vak met die 3 rijen met ballen moet openmaken (O=bal *= snoepje G= groen vakje R=rode diskette)
OGOGB
OGOGB
OGOGB
OGOGB
OGOGB
OGRGB
OGOGB
OGOGB
OG* GB
daar kom ik ook niet uit en verder alleen hoe ik in het onderste gedeelte
kom...
verder bedankt voor je uitleg |
ga gewoon verder waar ik gebleven ben, dat is voor mij het gemakkelijkste, alleen zal je even tot vanavond moeten wachten, moet nu eten gaan maken en als m'n kleinzoon slaapt( die logeert hier) dan moet ik even poes van m'n zoon eten gaan geven, dus het zal wel een uur of 9 worden.
gr abby |
|
|
|
|
| abbycail |
| 08-02-2008 16:42 |
|
|
|
corina?
waar ben je nu met d1? het is zo stil,en thea? ben je er ook nog?
gr abby |
| Corina |
| 08-02-2008 18:26 |
|
|
|
| abbycail schreef: | corina?
waar ben je nu met d1? het is zo stil,en thea? ben je er ook nog?
gr abby |
ik heb net ingelogd. ik ben nu bij level 73 van d1, dus nog heel even geduld en dan kan ik kijken of ik iets met level 75 kan doen. denk het niet, maar je weet maar nooit.
gr corina |
| thea5 |
| 08-02-2008 18:39 level 13, d93 |
|
|
|
waar moet ik beginnen bij deze level, abby of corina????
gr. thea |
| Corina |
| 08-02-2008 18:47 Re: level 13, d93 |
|
|
|
| thea5 schreef: | waar moet ik beginnen bij deze level, abby of corina????
gr. thea |
ik weet het niet meer precies, want is best een tijdje geleden. ik weet alleen dat je 2x door het vak met de E moet om die infotron in het rechtervak weg te halen voordat je die gele diskettes laat ontploffen.
voor verdere details moet je even op abby wachten.
gr corina |
| Corina |
| 08-02-2008 20:15 Re: level 13, d93 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik weet het niet meer precies, want is best een tijdje geleden. ik weet alleen dat je 2x door het vak met de E moet om die infotron in het rechtervak weg te halen voordat je die gele diskettes laat ontploffen.
voor verdere details moet je even op abby wachten.
gr corina |
ik ga een poging wagen. ga eerst naar beneden en pak de infotron. dan naar rechts en beneden pak ook daar de infotron. daarna ga je naar het rechtervak boven. ga terug en ga tussen de 2 vakken in naar beneden. je komt vanzelf in het vak met de E. zorg dat de ballen niet op het gele vakje vallen. ga er doorheen, haal het groen rechts weg en dan als volgt: ga onder linker bal staan, zuig links en de rechter bal naar 3 naar rechts. duw linker bal 1 naar links. bal boven je naar beneden laten komen en meteen naar links duwen. rechter bal boven naar beneden laten komen. loop door het groene vakje , ga 1 naar beneden en zuig infotron op. ga dan door het andere gele vakje en het poortje om de infotron bij de gele diskettes te pakken. daarna het vak beneden uit en naar rechts. pak daar de infotrons en laat de ballen zo vallen dat je nog terug kan. pak rechts de rode diskette en druk op het kastje. ga terug door het poortje en pak de infotron boven, alsmede ook die helemaal links. zet de rode diskette bij het poortje en ga het vak in en ga door de gele vierkantjes naar het vak rechts, haal daar de infotrons weg en ga door naar het vak daarboven. als die hebt gedaan ga je naar het linker vak boven. daarna de weg weer terug gaan tot je weer in het vak met de E bent.
gr corina |
| abbycail |
| 08-02-2008 21:22 DEEL 2 LEVEL 75 |
|
|
|
als je die laatste vakken hebt gedaan, laat je nog even een bal vallen op de schaar aan de rechterkant van de wand, waar die ballen zitten met die rode en de ene infotron, zodat er een paar ballen uit vallen, de onderkant hoeft niet, dan ga je bovenlangs weer terug naar de andere kant van dat vak , en ga daar onderlangs onder de bruine rand staan , precies onder de infotron.
zet daar een rode ga even opzij en zuig de infotron die valt, ga nu eerst naar beneden en pak alle infotrons aan de linkerkant. pak dan die rode boven je en duik naar beneden en pak alle infotrons rechts, en dan door het poortje naar beneden, je hebt nog 3 rode diskettes,dus je hoeft niet naar rechts om die rode te pakken, let op de scharen en ga naar de E en zet een rode daar.
gr abby |
| thea5 |
| 08-02-2008 21:29 level 13, d93 |
|
|
|
heb hem gehaald corina, bedankt!!!!
gr. thea |
| abbycail |
| 08-02-2008 21:40 Re: level 13, d93 |
|
|
|
| thea5 schreef: | heb hem gehaald corina, bedankt!!!!
gr. thea |
pfffffffffffff
gr abby |
| thea5 |
| 08-02-2008 21:47 |
|
|
|
heb je een lekke band abby?
gr. thea |
| thea5 |
| 08-02-2008 21:59 level 14, d93 |
|
|
|
hoe krijg ik beneden die onderste groene diskettes stuk? krijg alleen die linkse en rechtse maar...
gr. thea |
| Corina |
| 08-02-2008 22:38 Re: level 14, d93 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoe krijg ik beneden die onderste groene diskettes stuk? krijg alleen die linkse en rechtse maar...
gr. thea |
ik weet het echt niet meer hoe. ik weet alleen dat je iets met de groene diskettes en ballen rechts moest doen, maar wat.......
misschien weet abby het nog?
gr corina |
| abbycail |
| 08-02-2008 22:46 Re: level 14, d93 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoe krijg ik beneden die onderste groene diskettes stuk? krijg alleen die linkse en rechtse maar...
gr. thea |
heb geen lekke band, ha ha, was even blij dat corina hem had uitgelegd, was moe van deze dag, bijna de hele dag auto gereden, en dan dat drukke ventje, die geen moment stil kan zitten, en wat z'n ogen zien, heeft hij al in z'n handen, of het nou mag of niet, morgen hem weer terug naar helmond brengen, zit ik weer een deel van de dag in de auto, maar als ik thuis kom, is het weer heerlijk rustig..
maar nu level 14 daar moet ik even voor gaan zitten, maar nu wil ik naar bed, ik hoorde m'n zachte kussentje al om me roepen.....misschien weet corina deze ook. anders doe ik het wel, maar zal toch morgenavond worden, of misschien zondag, want idols wil ik niet missen.
gr abby |
| abbycail |
| 08-02-2008 22:49 Re: level 14, d93 |
|
|
|
gr. thea |
in ieder geval door de gele die je rechts ziet, probeer maar vast.
gr abby
ps die krijg je door een bal er bovenop te gooien, en daar na de onderkant laten vallen. |
| thea5 |
| 09-02-2008 16:16 level 14, d93 |
|
|
|
heb hem al gehaald hoor!!! eigenlijk was ie best makkelijk
gr. thea |
| abbycail |
| 09-02-2008 17:06 |
|
|
|
wou hem net uit gaan leggen, loopt alweer m'n band leeg.
gr abby |
| thea5 |
| 09-02-2008 19:04 level 17, d93 |
|
|
|
pomp je banden maar op abby, waar moet ik beginnen bij deze level, kan alle kanten op, je mag hem morgen ook uitleggen als je moe bent hoor, kweet wat het is op zo n kleine te passen, bekaf wordt je er van, kan je toch merken dat we ouder worden, hihihi
gr. thea |
| abbycail |
| 09-02-2008 19:56 Re: level 17, d93 |
|
|
|
| thea5 schreef: | pomp je banden maar op abby, waar moet ik beginnen bij deze level, kan alle kanten op, je mag hem morgen ook uitleggen als je moe bent hoor, kweet wat het is op zo n kleine te passen, bekaf wordt je er van, kan je toch merken dat we ouder worden, hihihi
gr. thea |
eerst naar het poortje gaan, wel groen weghalen bij het onderste poortje, dan dat vak ernaast, en op kastje drukken, wel zorgen dat je rechts erdoor kan en terug, en dat er aan de linkerkant het poortje openblijft om er door te kunnen, door middel van groen laten zitten aan beide kanten,dan alles links en rechts boven aan, en aan de rechtse kant groene laten vallen om beneden te komen, rode diskette pakken, dan dat laatste vak, en die rode met andere rode gebruiken voor vakje ernaast.
weet niet meer precies hoe dit level gaat, zou het ook moeten proberen, maar ja Idols he.. ik hoor het wel of het lukt.
gr abby |
| thea5 |
| 09-02-2008 21:07 level 17, d93 |
|
|
|
bedankt abby heb hem gehaald, op naar de volgende
gr. thea |
| abbycail |
| 09-02-2008 21:26 |
|
|
|
he he wat oudbollig, maar daar gaat mijn band weer..
gr abby |
| thea5 |
| 09-02-2008 21:57 |
|
|
|
corina nog steeds met d1 bezig? en abby laat er iemand naar je band kijken die er verstand van heeft, zo blijf je bezig....
gr. thea |
| Corina |
| 10-02-2008 0:15 |
|
|
|
| thea5 schreef: | corina nog steeds met d1 bezig? en abby laat er iemand naar je band kijken die er verstand van heeft, zo blijf je bezig....
gr. thea |
ja, ik ben bij level 73, maar kom niet door het stuk met die ballen en infotrons. en jij? heb jij alle levels al van d1?
gr corina |
| thea5 |
| 10-02-2008 13:51 |
|
|
|
nee ik ben bezig met d93, heb d1 ff verlaten
heb jij alle levels al van d93?
gr. thea |
| abbycail |
| 10-02-2008 14:59 |
|
|
|
| Corina schreef: | ja, ik ben bij level 73, maar kom niet door het stuk met die ballen en infotrons. en jij? heb jij alle levels al van d1?
gr corina |
als je begint ga je eerst helemaal naar rechts en laat je de groene boven je op dat poortje vallen, dan ga je helemaal naar beneden en weer naar boven, laat een enkele groene vallen en duw hem nar rechts nar beneden zodat dat poortje beneden ook ontploft, dn weer naar beneden en haal je links en rechts de hele rij groen weg, en dan laat je de eerste bal vallen en duw hem naar links tot dat je er net weer uit kunt, ga weer een groene van boven halen en duw hem naar beneden, zodat die bal ontploft , en blijf dit herhalen, soms moet je een bal helemaal naar rechts duwen en je kunt ook balen helemaal naar rechts duwen, blijf zo doorgaan tot je van boven de ballen bijna bij het buisje bent , en je niet veel ballen meer naar rechts kunt duwen, let wel op dat je weer naar links eruit kunt, want je kunt de gele pas ontploffen als boven en helemaal links alles op de plaats is geschoven.
gr abby
ps als je de eerst rij ballen hebt gehad, moet je de 2de overslaan zodat er aan weerszijde groen blijft zitten, en dat steeds weer, dus goed kijken. |
| Corina |
| 10-02-2008 16:31 |
|
|
|
| thea5 schreef: | nee ik ben bezig met d93, heb d1 ff verlaten
heb jij alle levels al van d93?
gr. thea |
ja ik heb ze allemaal, behalve level 20. het probleem daar zit in het einde. had er even geen zin in.
gr corina |
| Corina |
| 10-02-2008 19:06 |
|
|
|
sorry abby, maar ik stop ook even met d1. wordt er compleet gestoord van. level 7 kom ik nog niet eens door het begin. psycho lukt ook niet en 73 ook niet.
gr corina |
| abbycail |
| 10-02-2008 19:12 |
|
|
|
| Corina schreef: | sorry abby, maar ik stop ook even met d1. wordt er compleet gestoord van. level 7 kom ik nog niet eens door het begin. psycho lukt ook niet en 73 ook niet.
gr corina |
ja level 7 is het begin een toevals treffer, en heel irritant, maar als je er eenmaal door bent is de rest best gemakkelijk als je het maar weet,psycho
heb ik ook weken over gedaan, maar als ik hem nu doe lukt het in 1x, level73 kan ik ook op een gemakkelijker manier uitleggen als je dat wilt? het hoeft niet perse allemaal met de groene boven , alleen die 2 poortjes in ieder geval, zal precies beschrijven wat je rechts met de ballen moet doen, dan ben je er zo doorheen, vanavond staat het er op..
gr abby |
| Corina |
| 10-02-2008 19:36 d2, level 2 |
|
|
|
heb jij dit level ooit nog gehaald, abby? zo ja, waar zet jij de gele dan neer (volgens mij kom je er één tekort) en welke infotron heb jij laten zitten?
gr corina |
| thea5 |
| 10-02-2008 20:01 d2 level 2 |
|
|
|
geloof niet dat abby hem heeft, ik trouwens al helemaal niet
gr. thea |
| abbycail |
| 10-02-2008 20:02 Re: d2, level 2 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb jij dit level ooit nog gehaald, abby? zo ja, waar zet jij de gele dan neer (volgens mij kom je er één tekort) en welke infotron heb jij laten zitten?
gr corina |
de hele linkerkant kom ik wel uit, maar kijk maar eens op je tab, de rechterkant lijkt me onmogelijk, die infotrons kan je nooit pakken. ik heb d2 tot 22 behalve 2 4 5 en 23
en 73 van d1 uitleggen is moeilijker dan ik dacht, het gaat te snel bij die ballen om eigenlijk precies te weten wat ik doe.
gr abby |
|
|
|