|
|
|
|
| abbycail |
| 07-02-2008 18:13 Re: level 4, d93 |
|
|
|
| thea5 schreef: | heb nog een vraag, hoe pak ik die infotron die net in dat hoekje zit, als je helemaal boven langs ga, dus nog voordat ik bij die groene diskettes ben
gr. thea |
voorzichtig dat vak ingaan en ballen laten zakken , en dan kan jehem pakken en dan ga je rechts in dat vak voorzichtig het groen weghalen voor achter die onderste bal en kan je hem 1 naar rechts duwen , om er weer uit te kunnen, dat vak bedoel je toch ? het eerste vak als je die trap afgaat naar beneden? zo niet,welke dan?
gr abby |
|
|
|
|
| abbycail |
| 07-02-2008 18:17 Re: d1 level 67 |
|
|
|
| Corina schreef: | wie kan me helpen? je moet in dit level 20 extra infotrons halen, maar er zitten maar 2 glitterdingen. hoe kom ik aan die andere 2 infotrons?
gr corina |
ik kan het zo niet precies zeggen, weet wel dat ik het poortje liet ontploffen voor ik dat vak inging, en met een schaar ook dat vak daarnaast en dat ik iets heb gedaan met de groene diskettes,
gr abby |
| thea5 |
| 07-02-2008 18:24 level 4, d93 |
|
|
|
op het allerlaatst krijg ik last van gravitie, hoe los ik dat op, en als ik dat allemaal weet, dan rol ik er zo door, hahahaha
gr. thea |
| thea5 |
| 07-02-2008 18:28 level 4, d93 |
|
|
|
nee als je helemaal boven langs gaat, dus het plafond zeg maar, dan kom ik bij drie ballen die boven elkaar liggen, en net rechts ligt een infotron, die bedoel ik dus
gr. thea |
| abbycail |
| 07-02-2008 18:48 Re: level 4, d93 |
|
|
|
| thea5 schreef: | nee als je helemaal boven langs gaat, dus het plafond zeg maar, dan kom ik bij drie ballen die boven elkaar liggen, en net rechts ligt een infotron, die bedoel ik dus
gr. thea |
die infotron pak je aan de rechterkant, als je in het vak eronder bent , haal je daar de infotrons weg , en de bal laat je vallen op die groene, dan moet je terug naar dat vak en kan je naar boven, daar ga je tussen de 2 groene staan en dan vlug naar de linkerkant naar boven die 2 infotrons pakken en naast die bal gaan staan, de gele ontploffen ook , en dus ook die bal, dus even opzij gaan op tijd, dus als je naar beneden dat vak gaat zorgen dat je ook weer even terug kan en vergeet die ene infotron niet in het midden naast die groene.
gr abby |
| thea5 |
| 07-02-2008 18:57 level 4, d93 |
|
|
|
geloof niet dat we elkaar helemaal goed begrijpen, het is die vak rechts van die groene diskettes, ik moet dan op een gegeven moment drie ballen laten vallen, er schuin naast die drie ballen rechts, ligt een infotron |
| abbycail |
| 07-02-2008 19:13 Re: level 4, d93 |
|
|
|
| thea5 schreef: | op het allerlaatst krijg ik last van gravitie, hoe los ik dat op, en als ik dat allemaal weet, dan rol ik er zo door, hahahaha
gr. thea |
je gaat eerst in dat vakje boven, waar die rode diskette ligt,en zorg dat de groene zo ontplft dat het poortje ook ontploft, en je weer terug kan,
dan ga je het poortje in waar die rode zit en duw de groene naar beneden, en duik je rechts meteen het poortje in, en als je daar weer uit komt duik je het poortje links weer in, pak al die infotrons daar en zet de rode tussen de bal en het poortje eronder in en de gravitie is weg. als je de infotrons boven gaat pakken vallen er 2 ballen, zorg dus dat er een schaar achter aan komt waar je de bal op kan gooien, nog mooier is het als er nog een schaar onder zit waar die andere bal dan op valt, maar geeft niet als dat niet lukt ga je gewoon door het poortje naar links, dat laatste vak weer in en duw de bal naar rechts en je kan naar de E,
gr abby |
| Corina |
| 07-02-2008 19:14 Re: level 4, d93 |
|
|
|
| thea5 schreef: | heb nog een vraag, hoe pak ik die infotron die net in dat hoekje zit, als je helemaal boven langs ga, dus nog voordat ik bij die groene diskettes ben
gr. thea |
als ik het me nog goed herinner, pak je als je het hele rondje hebt gemaakt. je moet dus nog een keer terug.
gr corina |
| abbycail |
| 07-02-2008 19:16 Re: level 4, d93 |
|
|
|
| thea5 schreef: | | geloof niet dat we elkaar helemaal goed begrijpen, het is die vak rechts van die groene diskettes, ik moet dan op een gegeven moment drie ballen laten vallen, er schuin naast die drie ballen rechts, ligt een infotron |
je staat onder de 3 ballen, ga 3 naar beneden en 3 naar rechts, duw de bal 1 naar links en je kan de infotron pakken, en je gaat door het buisje erboven en aan de zijkant van dat buisje weer naar links.
heb ik nu de goede?
gr abby |
| thea5 |
| 07-02-2008 19:35 level 4, d93 |
|
|
|
ja perfect abby, die bedoel ik dus, hihihihi
gr. thea |
| thea5 |
| 07-02-2008 19:51 level 4, d93 |
|
|
|
pffffffffff dat vakje boven die E, doe ik het laatst, had ik toch weer gravitie en kon niet naar de E, wat doe ik nu weer fout?
gr. thea |
| thea5 |
| 07-02-2008 20:48 |
|
|
|
laat maar, ik snap het al, had weer niet goed gelezen!!!
gr. thea |
| thea5 |
| 07-02-2008 21:25 level 4, d93 |
|
|
|
gehaald hoor abby, bedankt!!
gr. thea |
| thea5 |
| 07-02-2008 21:57 level 12, d93 |
|
|
|
kom een heel eind, maar hoe ging dat ook alweer met die bruine hokjes waar die schaartjes zitten.....
gr. thea |
| lijpalswat |
| 07-02-2008 22:02 na al die tyd |
|
|
|
hay menseh, hier ben ik dan na anderhalf jaar stilte, gecrashte computer (dus geen supaplex meer), nu een laptop en ingehaald tot lvl 61 pre-ignition, 68 tough goin, 71 head hunter en 75 nice... en ik heb egt gewoon GEEN zin om 159 pagina's te gaan zoeken naar oplossingen dus ik vraag het gewoon hier en hoop dat iemand reageert, toch zonde dat ik niet meer bij 108 ben waar ik was...
nja alvast bedankt voor de eventuele recties...
doeidoei -XXX-
-____________________________________________-
:'( |
| thea5 |
| 07-02-2008 22:14 |
|
|
|
als je nu ff naar supaplex hier beneden gaat, daar staat zo wie zo wat uitgelegd over die levels die jij noemt, misschien heb je daar wat aan
gr. thea |
| lijpalswat |
| 07-02-2008 22:15 |
|
|
|
| thea5 schreef: | als je nu ff naar supaplex hier beneden gaat, daar staat zo wie zo wat uitgelegd over die levels die jij noemt, misschien heb je daar wat aan
gr. thea |
ok thx
 |
| lijpalswat |
| 07-02-2008 22:25 toch |
|
|
|
ik heb nu gekeken maar iedere keer word er weer hierheen verwezen...
en er sta nooit echt een paginanummer bij ofzo
dus... |
| abbycail |
| 07-02-2008 22:29 Re: toch |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | ik heb nu gekeken maar iedere keer word er weer hierheen verwezen...
en er sta nooit echt een paginanummer bij ofzo
dus... |
als je uitleg nodig hebt geef je maar een gil.
gr abby |
| abbycail |
| 07-02-2008 22:31 Re: level 12, d93 |
|
|
|
| thea5 schreef: | kom een heel eind, maar hoe ging dat ook alweer met die bruine hokjes waar die schaartjes zitten.....
gr. thea |
door middel van die gele die van rechts vandaan moet halen,
gr abby |
| lijpalswat |
| 07-02-2008 23:08 Re: toch |
|
|
|
| abbycail schreef: | als je uitleg nodig hebt geef je maar een gil.
gr abby |
nou bij lvl 76 all the family, (heb ik al een tyd niet meer gespeelt maar ik weet nog dat ik daar lang was blijven hangen) heb ik uitleg nodig bij een bepaald stukje...
je hebt eerst zo'n poortendoolhof dan een stukje met ballen en infotrons dan een stukje dat makkelijk is en dan daarboven een stukje waar ik iedere keer de doorgang dichtgooi... en ik weet nog wel dat ik daar eerst ook nooit uitkwam, maarja als je dat ff zou willen uitleggen, graag.
alvast bedankt;)
gr. lennart |
| lijpalswat |
| 07-02-2008 23:10 |
|
|
|
en verder alleen lvl 75 waar ik echt van geen kant uitkom |
| abbycail |
| 07-02-2008 23:34 Re: toch |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | nou bij lvl 76 all the family, (heb ik al een tyd niet meer gespeelt maar ik weet nog dat ik daar lang was blijven hangen) heb ik uitleg nodig bij een bepaald stukje...
je hebt eerst zo'n poortendoolhof dan een stukje met ballen en infotrons dan een stukje dat makkelijk is en dan daarboven een stukje waar ik iedere keer de doorgang dichtgooi... en ik weet nog wel dat ik daar eerst ook nooit uitkwam, maarja als je dat ff zou willen uitleggen, graag.
alvast bedankt;)
gr. lennart |
de rechterkant van dat stukje zal je wel kennen, dat is een kwestie van infotrons pakken , groen weghalen , en ballen laten vallen en een beetje schuiven, ga je naar de linkerkant,
als je daar komt meteen naar beneden en helemaal naar links, en duw de bal helemaal naar rechts, pak de 2 infotrons en haal het groen boven je weg en ga onder die middelste bal staan, als alles is gevallen ga je 1 naar rechts en de ballen vallen zodat je er door kunt.
gr abby |
| abbycail |
| 07-02-2008 23:35 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | | en verder alleen lvl 75 waar ik echt van geen kant uitkom |
die is heel gemakkelijk, maar ik heb nu geen tijd meer, morgen middag of avond zal ik hem uitleggen.
gr abby |
| lijpalswat |
| 08-02-2008 0:00 |
|
|
|
lolz je legt dat stukje uit en heb meteen het lvl gehaalt maar nu zit ik bij 77 little detail met een klein probleempje...
je hebt eerst het vak met de schaar dan het tweede vak, en als je dan door het poortje gaat dan kom je in het vak met die groene bommen, en daaruikomen lukt niet, ik dacht dat ik helemaal links die bal op de laatste bom moest laten vallen maar ik zie niet hoe ik dat voormekaar kan krijgen dus ook daar zou hulp fijn zijn;)
btw nog bedankt voor die uitleg over 76 |
| abbycail |
| 08-02-2008 7:22 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | lolz je legt dat stukje uit en heb meteen het lvl gehaalt maar nu zit ik bij 77 little detail met een klein probleempje...
je hebt eerst het vak met de schaar dan het tweede vak, en als je dan door het poortje gaat dan kom je in het vak met die groene bommen, en daaruikomen lukt niet, ik dacht dat ik helemaal links die bal op de laatste bom moest laten vallen maar ik zie niet hoe ik dat voormekaar kan krijgen dus ook daar zou hulp fijn zijn;)
btw nog bedankt voor die uitleg over 76 |
ga over de groene heen naar links, en haal boven je het groen weg en ook voor de bal, ga weer terug en duw de groene diskette naar links tot de muur en dan de bl naar links, naar beneden duwen op de groene.
abby |
| abbycail |
| 08-02-2008 7:53 level 75 |
|
|
|
denk niet dat ik precies moet zeggen hoe je het moet doen, maar een beetje de weg wijzen.
allereerst zorg je dat je de rode kan pakken en die zet je dan als bom links boven in het hoekje.
laat de 2 ballen vallen ,en ga naar het vak links, de bal moet je zo schuiven dat hij aan de linkerkant ligt en je er een schaar op kan gooien.
ga dan naar boven en naar rechts.maak de weg vrij, dat je de gele helemaal naar rechts kan duwen, onder dat kastje tegen de onderkant aan, duw zoveel mogelijk de ballen naar links, de eerste kan je in dat lege vak duwen, duk op dat kastje en pak die 4 rode en zet er 1 boven de onderste bal links tegen de linkerwand, en pak de infotrons in dat vak.
als je het goed hebt gedaan liggen er 2 lagen ballen beneden in dat vak, zet een rode aan de linkerkant van dat vak tegen de wand op de bovenste bal beneden links,
laat trapsgewijs wat ballen vallen schuin naar boven en die ene die tegen de rechterwand van dat vak zit en zet een rode naast de bal die naast de onderste rode ligt.
duw 1 bal het vak uit en haal dat vlakje groen weg onder je en pak de bovenste rode, en dan de onderste rode pakken en op die plaats weer een rode zetten.
nou alle infotrons tussen de groene vandaan halen en je kunt weer terug naar boven naar de linkerkant.
je pakt de infotrons en schuift de ballen zo , zodat je de groene naar beneden kan laten vallen en je het vak eronder in kan,
en dan naar rechts werken die 2 vakken nadat je de infotrons hebt gepakt, en zorg dan dat je aan de onderkant een rode zet om naar rechts te gaan, zodat je ook naar beneden kan, ik hield zelfs 2 rode over aan het eind, ik moet nu weg, moet m'n zoon en schoondochter naar schiphol brengen, kijk of je er uit komt, zoniet dan hoor ik het wel, je kan op je tabknop kijken wat je precies zou kunnen doen, ik hoor het wel.
gr abby |
| lijpalswat |
| 08-02-2008 10:05 Re: level 75 |
|
|
|
| abbycail schreef: | denk niet dat ik precies moet zeggen hoe je het moet doen, maar een beetje de weg wijzen.
allereerst zorg je dat je de rode kan pakken en die zet je dan als bom links boven in het hoekje.
laat de 2 ballen vallen ,en ga naar het vak links, de bal moet je zo schuiven dat hij aan de linkerkant ligt en je er een schaar op kan gooien.
ga dan naar boven en naar rechts.maak de weg vrij, dat je de gele helemaal naar rechts kan duwen, onder dat kastje tegen de onderkant aan, duw zoveel mogelijk de ballen naar links, de eerste kan je in dat lege vak duwen, duk op dat kastje en pak die 4 rode en zet er 1 boven de onderste bal links tegen de linkerwand, en pak de infotrons in dat vak.
als je het goed hebt gedaan liggen er 2 lagen ballen beneden in dat vak, zet een rode aan de linkerkant van dat vak tegen de wand op de bovenste bal beneden links,
laat trapsgewijs wat ballen vallen schuin naar boven en die ene die tegen de rechterwand van dat vak zit en zet een rode naast de bal die naast de onderste rode ligt.
duw 1 bal het vak uit en haal dat vlakje groen weg onder je en pak de bovenste rode, en dan de onderste rode pakken en op die plaats weer een rode zetten.
nou alle infotrons tussen de groene vandaan halen en je kunt weer terug naar boven naar de linkerkant.
je pakt de infotrons en schuift de ballen zo , zodat je de groene naar beneden kan laten vallen en je het vak eronder in kan,
en dan naar rechts werken die 2 vakken nadat je de infotrons hebt gepakt, en zorg dan dat je aan de onderkant een rode zet om naar rechts te gaan, zodat je ook naar beneden kan, ik hield zelfs 2 rode over aan het eind, ik moet nu weg, moet m'n zoon en schoondochter naar schiphol brengen, kijk of je er uit komt, zoniet dan hoor ik het wel, je kan op je tabknop kijken wat je precies zou kunnen doen, ik hoor het wel.
gr abby |
bedankt, ik zal kijken of het lukt...
en dat van die tabknop wist ik al
... |
| abbycail |
| 08-02-2008 11:49 Re: level 75 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | bedankt, ik zal kijken of het lukt...
en dat van die tabknop wist ik al
... |
ben net thuis, als ik verder moet gaan hoor ik het wel.
gr abby |
| lijpalswat |
| 08-02-2008 14:36 Re: level 75 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ben net thuis, als ik verder moet gaan hoor ik het wel.
gr abby |
nou het zou fijn zijn als je bij nice nog ff kon uitleggen waar/hoe ik het vak met die 3 rijen met ballen moet openmaken (O=bal *= snoepje G= groen vakje R=rode diskette)
OGOGB
OGOGB
OGOGB
OGOGB
OGOGB
OGRGB
OGOGB
OGOGB
OG* GB
daar kom ik ook niet uit en verder alleen hoe ik in het onderste gedeelte kom...
verder bedankt voor je uitleg |
|
|
|