NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
05-02-2008 8:16 level 51 d1 Reageer met quote

let wel op ,als je eventueel de uitleg van 111 classic volgt , dat de d1 levels soms een hele kleine verschil hebben, soms gemakkelijker en soms iets moeilijker, als ik moet helpen geef je maar een gil, moet vandaag naar de dokter met sandy, en damian bezighouden, maar ik zal m'n best doen,
gr abby

thea5
05-02-2008 16:20 level 51, d1 Reageer met quote

tot zover is het geen punt, dan ga ik dus naar boven, dat lukt ook wel, ik laat die bal op die groene vallen, en dan komt het, hoe gaat ie verder.....
gr. thea
abbycail
05-02-2008 16:33 Re: level 51, d1 Reageer met quote

thea5 schreef:
tot zover is het geen punt, dan ga ik dus naar boven, dat lukt ook wel, ik laat die bal op die groene vallen, en dan komt het, hoe gaat ie verder.....
gr. thea

dan zal ik vanavond verder gaan, als damian slaapt, eerder krijg ik m'n pc niet terug, als je tot zo lang kan wachten? misschien is corina er wel doorheen en is ze me voor, tot vanavond.
gr abby
thea5
05-02-2008 17:02  Reageer met quote

ik moet nu toch eerst gaan eten, dus ik wacht gewoon af
gr. thea
thea5
05-02-2008 18:30  Reageer met quote

hoever ben jij corina met d1?
gr. thea
Corina
05-02-2008 20:12  Reageer met quote

thea5 schreef:
hoever ben jij corina met d1?
gr. thea

ik ben nog steeds bij level 47, kom niet door die schaartjes heen. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina
abbycail
05-02-2008 20:27  Reageer met quote

Corina schreef:
ik ben nog steeds bij level 47, kom niet door die schaartjes heen. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina

je bedoelt de schaartjes aan de rechterkant, is ook best lastig, je gaat eerst aan de linkerkant omhoog, en de schaartjes moet je steeds terug sturen, en dan haal je het groen weg voor de bal dan moet je an de rechterkant omhoog en de bal naar links op een schaar gooien, de gele 1 naar beneden duwen en op het kastje drukken, en telkens maar weer door scharen te ontwijken of terug te sturen,het is ook meer geluk dan wijsheid als je hem haal, maar niet opgeven, het lukt vast een keer.
gr abby
thea5
05-02-2008 20:28 level 47, d1 Reageer met quote

gewoon een goed moment afwachten, als er niet teveel schaartjes zijn, dan gauw naar boven, dat groen weghalen, en als er scharen komen die terug sturen, dan naar die andere kant, en de bal gooien, verder is het een peulenschil, maar je moet ook een beetje geluk hebben
gr. thea
thea5
05-02-2008 20:29  Reageer met quote

hahahahahaha nu moet het lukken!!!!
gr. thea
abbycail
05-02-2008 20:40 level 51 d1 deel 2 Reageer met quote

thea5 schreef:
ik moet nu toch eerst gaan eten, dus ik wacht gewoon af
gr. thea

je gooit dus de bal op de groene en vlug naar beneden door het poortje.
ga 2 stappen naar rechts en pak de 2 infotrons boven je . ga vlug naar beneden en duw de bal die naar beneden komt naar links.
ga naar boven door die 2 poortjes en pak de infotron en door de poortjes weer terug naar beneden.
ga naar rechts en pak eerst de 2 infotrons helemaal rechts door onder de bal te gaan staan en te zuigen die andere 2 infotrons naar boven pakken en laat de bal naar beneden vallen.en naar links duwen en dan die rechts van je ook nog even naar rechts duwen.

laat de rij ballen vallen en zuig de infotron ertussen uit, ga onder de bal staan met de infotron erop en zuig groen onder en weer 1 naar links en infotron pakken.
ga verder naar boven en pak de infotrons voor je door het poortje gaat , en daarna duw je de bal , als je door het poortje ben, helemaal naar rechts op de groene en nu heel vlug door het poortje naar beneden.
pak heel snel de infotrons en ga door het poortje die daar rechts zit , en ga eerst naar links en ga naast de bal staan en groen onder zuigen, en bal er in laten vallen en infotron pakken en weer terug naar rechts , helemaal tot beneden tot bij de groene diskettes alle groen weg hallen , terug naar dat poortje die halvewege zit en ga daar doorheen naar links.

haal het groen weg voor het poortje onder je en ga die 2 infotrons pakken en verder daar naar boven en duw daar boven de bal rechts van je naar rechts en laat die boven je naar beneden vallen.
ga naar links en pak de eerste infotron, ga onder de bal die er naast zit staan en laat hem vallen en duw hem naar rechts.
en pak die infotron ernaast.
ga door de buis naar beneden, en pak de infotron links en zuig het groen links en duw de bal naar links.
ga naar beneden en pak de rechterinfotron,en duw die bal 1 naar rechts en pak de infotron links en duw de bal naar links naar beneden.
haal het groen weg onder je in die opening , ga naar de groene boven je en duw hem naar links naar beneden, je gaat dan beneden door het poortje.dat stukje kan je wel , infotrons pakken en naar het poortje boven je, daar laat je boven je die 2 ballen vallen en je kan er door en je gaat naar beneden, daar infotrons pakken, en aan de rechterkant van dat vak naar boven,

bal naar links duwen en door het poortje en infotrons pakken en door het volgende poortje, als je boven bent , eerst even die 2 infotrons links door het buisje pakken, dan door het poortje naar beneden en door het buisje naar rechts zuig groen rechts onder de 3 ballen vandaan en zet daar de rode en ga door het buisje naar links.
pak de infotrons eronder en ga door het poortje naar rechts ,duw de bal rechts van je 1 naar rechts , ga 1 omhoog en zuig het groen onder de E weg , , en ga naar beneden en naar rechts,
ga door het buisje omhoog en zuig dat groen en weer naar beneden door buisje, en ga helemaal rechts door het poortje,je staat nu tussen 2 ballen in , duw de rechtse bal naar rechts op de groene diskette,

ga naar boven door poortjes en buisjes tot je weer tussen de ballen staat en gooi de rechtse bal ook op de groene diskette, en zo ook die laatste bal, en dan naar beneden ,volgen de bal op groene gooien. en dan de 3 ballen boven je laten vallen , links gaan staan en 1 bal naar rechts duwen er helemaal uit en 1 bal naar links, en naar boven. de bovenste ballen nog laten zitten, ga naar links onder de bal door en niet door het poortje gaan maar links naar beneden, dit moet hel snel , je moet beneden vlug de infotron pakken en naar rechts voor de bal op je kop valt, ga door buisje en poortje naar rechts en naar boven , infotron pakken en laat de ballen vallen en infotron pakken en door poortje , en helemaal naar boven.

laatste vak, infotrons pakken en rode zetten boven de E en je kan de E in.
gr abby

Laatst aangepast door abbycail op 05-02-2008 21:49, in totaal 1 keer bewerkt
thea5
05-02-2008 20:49 deel 2, level 51 d1 Reageer met quote

zover ben ik ook, nu moet ik weer een bal laten vallen...
gr. thea
Corina
05-02-2008 21:32 Re: level 47, d1 Reageer met quote

thea5 schreef:
gewoon een goed moment afwachten, als er niet teveel schaartjes zijn, dan gauw naar boven, dat groen weghalen, en als er scharen komen die terug sturen, dan naar die andere kant, en de bal gooien, verder is het een peulenschil, maar je moet ook een beetje geluk hebben
gr. thea

ik heb hem gehaald. ik heb een vallende groene diskette in het mddenveld op het poortje gegooid zodat de schaartjes weg konden in die grote ruimte. zodoende kon ik aan de rechterkant rustig doen wat ik moest doen.
gr corina
thea5
05-02-2008 21:45 level 47, d1 Reageer met quote

gelukkig maar, dan maar snel naar level 51
gr. thea
abbycail
05-02-2008 21:57 Re: deel 2, level 51 d1 Reageer met quote

thea5 schreef:
zover ben ik ook, nu moet ik weer een bal laten vallen...
gr. thea

was er nog mee bezig, maar had waarschijnlijk per ongeluk op oke gedrukt en stond hijal op het forum, maar heb ik hem weggehaald door op wijzigen te drukken, en de rest af te maken.
gr abby
thea5
05-02-2008 22:28 level 51 d1 Reageer met quote

kan hem nu bijna blindelings doen, alleen op het eind als ik naar die infotron moet beneden, waar je zo snel moet zijn, dat lukt nog niet helemaal, maar morgen is er weer een dag, stop er eerst mee, tot morgen en als jullie naar bed gaan, welterusten
gr. thea
Corina
06-02-2008 0:42 Re: level 51 d1 Reageer met quote

thea5 schreef:
kan hem nu bijna blindelings doen, alleen op het eind als ik naar die infotron moet beneden, waar je zo snel moet zijn, dat lukt nog niet helemaal, maar morgen is er weer een dag, stop er eerst mee, tot morgen en als jullie naar bed gaan, welterusten
gr. thea

yes, ik heb hem. op naar de volgende.
gr corina
Corina
06-02-2008 15:46 d1, level 54 Reageer met quote

abby, heb jij dit level al? ik heb problemen op het einde om bij de E te komen. in dat vak met gravity. als ik die infotron aan de rechterkant heb gepakt kom ik niet meer boven. weet jij raad?
gr corina
abbycail
06-02-2008 16:20 Re: d1, level 54 Reageer met quote

Corina schreef:
abby, heb jij dit level al? ik heb problemen op het einde om bij de E te komen. in dat vak met gravity. als ik die infotron aan de rechterkant heb gepakt kom ik niet meer boven. weet jij raad?
gr corina

had hem van de week nog geoefend, je moet door 1 na de laatste poortje gaan, dan is de gravitie weg.
gr abby
Corina
06-02-2008 16:27 Re: d1, level 54 Reageer met quote

abbycail schreef:
had hem van de week nog geoefend, je moet door 1 na de laatste poortje gaan, dan is de gravitie weg.
gr abby

ik weet niet wat je bedoelt. ik heb net alle groene diskettes laten ontploffen en wil daarna naar rechts door het poortje en dan pas krijg ik gravity. maar kom dan niet meer boven.
gr corina
abbycail
06-02-2008 16:55 Re: d1, level 54 Reageer met quote

Corina schreef:
ik weet niet wat je bedoelt. ik heb net alle groene diskettes laten ontploffen en wil daarna naar rechts door het poortje en dan pas krijg ik gravity. maar kom dan niet meer boven.
gr corina

dacht dat je bij de E bedoelde, als je naar rechts door het poortje gaat,val je naar beneden , pak daar de infotron en ga via de groen, naar het buisje naar rechts en dan onder die 9 pootjes door ,en bij de 8ste naar boven gaan door het poortje, dan is die gravitie weg en kan je door het buisje om die andere infotron te pakken.
gr abby
Corina
06-02-2008 17:29 Re: d1, level 54 Reageer met quote

abbycail schreef:
dacht dat je bij de E bedoelde, als je naar rechts door het poortje gaat,val je naar beneden , pak daar de infotron en ga via de groen, naar het buisje naar rechts en dan onder die 9 pootjes door ,en bij de 8ste naar boven gaan door het poortje, dan is die gravitie weg en kan je door het buisje om die andere infotron te pakken.
gr abby

bedankt. hoe is het met sandy en met je kleinzoon? gaat alles goed? is hij de zoon van je dochter?
gr corina
abbycail
06-02-2008 18:15 Re: d1, level 54 Reageer met quote

Corina schreef:
bedankt. hoe is het met sandy en met je kleinzoon? gaat alles goed? is hij de zoon van je dochter?
gr corina

sandy is gisteren weer naar de dokter geweest, maar er zat een wondje aan de achterkant van haar knietje, en daar likte ze steeds aan , als s'nachts het verband er af mocht, nu zei de dokter dat het pennetje er een stukje uitkwam, nu moet het verband erop blijven en ik moet om de paar dagen even kijken en er betaline op smeren,en ze heeft druppels gekregen tegen ontsteking, 6 maart terug komen, als het dan niet beter is moet het pennetje er weer uit, hij had stukjes bot uit haar pootje om ht pennetje gedaan en dat was goed geheeld, maar nu krijgt ze misschien dus weer een operatie, kan ze weer huilen. damian is inderdaad de zoon van mijn dochter, toen ik hem ophaalde in helmond, zei m'n dochter , rijd je voorzichtig, kon ik niet nalaten om te zeggen, ja verbeeld je dat we verongelukken, heb je eeuwig spijt dat je terug bent gegaan naar helmond.
damian zit nu voor de tv, hij gaat nu achter de pc ,kan ik m'n soapies even kijken.
gr abby
abbycail
06-02-2008 18:16  Reageer met quote

en thea/

hoever ben jij nu? 54 ook al gedaan?
gr abby
Corina
06-02-2008 18:23  Reageer met quote

abbycail schreef:
en thea/

hoever ben jij nu? 54 ook al gedaan?
gr abby

ik ben nu bij 58. wat een rotlevel. had ik hem eindelijk kon ik niet bij de E komen!!!!!!!!!!!!!!
gr corina
abbycail
06-02-2008 20:27  Reageer met quote

Corina schreef:
ik ben nu bij 58. wat een rotlevel. had ik hem eindelijk kon ik niet bij de E komen!!!!!!!!!!!!!!
gr corina

je moet als je begint gewoon onder zuigen en 1 omhoog gaan, en die 2 infotrons pakken, en niet in dat vak helemaal rechts gaan, dan heb je geen gravitie als je verder naar rechts gaat, wel een klein stukje daarboven, maar is niet zo erg, en die ene infotron kan je laten zitten.
gr abby
Corina
06-02-2008 21:07  Reageer met quote

abbycail schreef:
je moet als je begint gewoon onder zuigen en 1 omhoog gaan, en die 2 infotrons pakken, en niet in dat vak helemaal rechts gaan, dan heb je geen gravitie als je verder naar rechts gaat, wel een klein stukje daarboven, maar is niet zo erg, en die ene infotron kan je laten zitten.
gr abby

sorry abby, ik had even moeten melden dat ik hem al gehaald had. ben nu bij level 67, dus ik schiet al op. nog een paar en ik ben bij 75.
gr corina
thea5
07-02-2008 16:24 level 4, d93 Reageer met quote

wie kan me helpen met dat laatste stuk, en dan te beginnnen bij die groene diskettes
gr, thea
abbycail
07-02-2008 17:29 Re: level 4, d93 Reageer met quote

thea5 schreef:
wie kan me helpen met dat laatste stuk, en dan te beginnnen bij die groene diskettes
gr, thea

en wij maar denken dat je met d1 bezig was, je bedoelt waarschijnlijk helemaal links, eerst pak je alle infotrons, en dan druk je eerst tegen dat kastje, en schuif je de groene die ernaast zit tegen dat kastje aan,die andere laat je even staan, zie je daarboven die groene met de infotron eronder? die moet je naar rechts schuiven naar beneden, en de boel ontploft en de groene ernaast beneden duw je ook naar rechts op het 2de poortje, de rest kan je boven gewoon pakken, eigelijk moet die bal naar beneden om op een groene beneden te gooien, maar in dit geval is het niet nodig, dit gaat simpeler.
gr abby

als je voor de rest nog iets moet weten hoor ik het wel, ga nu eten maken,
Corina
07-02-2008 17:50 d1 level 67 Reageer met quote

wie kan me helpen? je moet in dit level 20 extra infotrons halen, maar er zitten maar 2 glitterdingen. hoe kom ik aan die andere 2 infotrons?
gr corina
thea5
07-02-2008 18:03 level 4, d93 Reageer met quote

heb nog een vraag, hoe pak ik die infotron die net in dat hoekje zit, als je helemaal boven langs ga, dus nog voordat ik bij die groene diskettes ben
gr. thea
Plaats Reactie Pagina 158 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: