|
|
|
|
| abbycail |
| 28-01-2008 8:09 |
|
|
|
| Corina schreef: | niet dus. ik kom een heel eind, maar loop telkens vast. misschien dat thea er iets van snapt.
gr corina |
nou op naar 18 dan, ben al bezig te kijken hoe hij ook al weer ging, voor als je hulp nodig hebt.
gr abby |
|
|
|
|
| abbycail |
| 28-01-2008 10:13 d1 level 18 |
|
|
|
ga naar beneden en naar rechts en daar omhoog, duw de eerste gele naar rechts over de E en duw hem naar beneden en zet hem aan de zijkant bij die 2 infotrons.
dan ga je weer naar boven en duw de voorste bal op de E.
ga dan naar links pak alle infotros en duw gele allemaal 1 naar rechts en de ballen naar rechts tegen de gele aan, behalve de laatste helemaal links, de laatste gele duw je weer 1 naar links , naar beneden tegen de zijkant bij de 2 infotrons en dan weer naar boven en ga dan naar het kastje.
ga dan helemaal naar rechts,maak dat eerste vak leeg en ook die met de schaar,haal dat groen met de stroompjes erboven weg zodat je ruimte krijg.en laat uit de eerste rij een glitterding vrij, duw de bal op de E 1 naar links en wacht tot de glitterding erin gaat, en gooi de bal op z'n kop , voor hij weer naar boven komt, pak alle infotrons en zorgt dat die bal naar rechts valt, haal de infotrons uit het volgende vak en laat weer en glitterding vrij.en ga bij de bovenste 2 groene op elkaar staan, en duw de bovenste naar rechts zodat hij neerkomt op het moment dat de glitterding daar is,
zo ga je dus door tot het eind naar links en daar kan je weer met een bal werken, denk dat je nu weet hoe het ongeveer gaat, als je nog iets wil weten hoor ik het wel.
ben wat voorbarig, misschien hebben jullie dit level allang gedaan, maar had even niets te doen.
gr abby |
| abbycail |
| 28-01-2008 11:27 |
|
|
|
na 18 d1 komen er een aantal makkelijke tot 27, ben nu 28 aan het overdoen, tot jullie er zijn. en daarna komen er weer een heleboel simpele.
abby |
| Corina |
| 28-01-2008 16:22 |
|
|
|
| abbycail schreef: | na 18 d1 komen er een aantal makkelijke tot 27, ben nu 28 aan het overdoen, tot jullie er zijn. en daarna komen er weer een heleboel simpele.
abby |
ik kan 18 nog niet doen, want ik moet 7, 10 en 12 nog doen.
gr corina |
| abbycail |
| 28-01-2008 17:48 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik kan 18 nog niet doen, want ik moet 7, 10 en 12 nog doen.
gr corina |
hulp nodig?
gr abby |
| Corina |
| 28-01-2008 19:20 |
|
|
|
| abbycail schreef: | hulp nodig?
gr abby |
denk het wel, maar ik ben nu nog even bezig met d 94. nog 2 levels en dan ben ik daar mee klaar, behalve dus 14 en 29. ik geef wel een gil.
gr corina |
| thea5 |
| 28-01-2008 20:34 level 59, d12 |
|
|
|
geloof of niet, maar ik ben door deze level heen, had hem in het verleden ook nooit gehaald, heb ook eigenlijk geen geduld voor zulke levels, maar vanaf gistermiddag ben ik er mee bezig geweest, heb volgens mij nu ook ogen als een paard
gr. thea |
| abbycail |
| 28-01-2008 21:27 Re: level 59, d12 |
|
|
|
| thea5 schreef: | geloof of niet, maar ik ben door deze level heen, had hem in het verleden ook nooit gehaald, heb ook eigenlijk geen geduld voor zulke levels, maar vanaf gistermiddag ben ik er mee bezig geweest, heb volgens mij nu ook ogen als een paard
gr. thea |
zou je ogen best wel eens willen zien , ha ha
maar ga nou door met d 1 ben de hele morgen bezig geweest om level 28 weer helemaal uit te pluizen.
gr abby |
| Corina |
| 28-01-2008 22:29 Re: level 59, d12 |
|
|
|
| abbycail schreef: | zou je ogen best wel eens willen zien , ha ha
maar ga nou door met d 1 ben de hele morgen bezig geweest om level 28 weer helemaal uit te pluizen.
gr abby |
abby, gil gil... ik kom niet uit level 12. het gedeelte bovenin, wat aniek heeft uitgelegd op blz 45: ik snap het echt niet. plz help.
gr corina |
| abbycail |
| 28-01-2008 22:40 Re: level 59, d12 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, gil gil... ik kom niet uit level 12. het gedeelte bovenin, wat aniek heeft uitgelegd op blz 45: ik snap het echt niet. plz help.
gr corina |
laat nou net dat dat gedeelte zijn, waar ik ook niet doorheen kon komen, maar het is me gelukt door de uitleg van aniek, zal het nog een keer spelen en volgens de uitleg van aniek spelen en proberen het beter uit te leggen, ik neem aan dat je het onderste gedeelte wel kan, dus begin ik mijn uitleg aan het begin bovenaan, tot zo.........
gr abby |
| abbycail |
| 28-01-2008 23:11 d1 level 12 |
|
|
|
de uitleg van aniek is inderdaad niet te volgen, toen wist ik nog precies wat ze bedoelde , omdat ik er al zo'n tijd mee bezig was, ik ga er uitgebreid voor zitten, weet niet of het morgen lukt, want dan is de overdracht van ons huis, en ik moet ook even naar de kapper, want ik zie er uit als een heks, en morgenochtend ook nog naar star, voor bloed afname, doe het nu elke week zelf, maar moet 1x in de 3 maanden voor controle daar laten doen. gaat ook weer tijd in zitten, mar ik doe m'n best, de uitleg komt er in ieder geval, zelfs als ik het level een aantal malen moet spelen om er weer in te komen.
gr abby |
| Corina |
| 28-01-2008 23:20 Re: d1 level 12 |
|
|
|
| abbycail schreef: | de uitleg van aniek is inderdaad niet te volgen, toen wist ik nog precies wat ze bedoelde , omdat ik er al zo'n tijd mee bezig was, ik ga er uitgebreid voor zitten, weet niet of het morgen lukt, want dan is de overdracht van ons huis, en ik moet ook even naar de kapper, want ik zie er uit als een heks, en morgenochtend ook nog naar star, voor bloed afname, doe het nu elke week zelf, maar moet 1x in de 3 maanden voor controle daar laten doen. gaat ook weer tijd in zitten, mar ik doe m'n best, de uitleg komt er in ieder geval, zelfs als ik het level een aantal malen moet spelen om er weer in te komen.
gr abby |
prima, veel sterkte morgen met alles.
gr corina |
| Corina |
| 29-01-2008 0:55 d1 level 17 |
|
|
|
abby, goed nieuws: ik ben al een heel eind gevorderd met dit level. alleen nog een paar schoonheidsfoutjes oplossen en dan is hij klaar.
misschien moet ik hem maar beschrijven, want misschien zie jij wat ik niet zie. maar het is wel een klus!
gr corina |
| abbycail |
| 29-01-2008 7:18 Re: d1 level 17 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, goed nieuws: ik ben al een heel eind gevorderd met dit level. alleen nog een paar schoonheidsfoutjes oplossen en dan is hij klaar.
misschien moet ik hem maar beschrijven, want misschien zie jij wat ik niet zie. maar het is wel een klus!
gr corina |
ben benieuwd.,zelfs tollie heeft hem niet, vergis je niet, ik was ook een heel eind, maar de volgorde is ook een punt, een paar exta rode diskettes en het zou opgelost zijn, maar ikwacht af, zodra iktijd hebt ga ik met level 12 aan de slag
gr abby |
| abbycail |
| 29-01-2008 9:18 d1 level 12 |
|
|
|
nou had hem helemaal, kom ik 1 infotron te kort, dus weer overnieuw, nu eerst maar naar de kapper,
gr abby |
| thea5 |
| 29-01-2008 18:01 d1 level 17 |
|
|
|
hoever ben je corina? ik ben er ook aan begonnen, maar de volgorde waar abby het over had, dat snap ik ook niet helemaal
gr. thea |
| Corina |
| 29-01-2008 18:31 Re: d1 level 17 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoever ben je corina? ik ben er ook aan begonnen, maar de volgorde waar abby het over had, dat snap ik ook niet helemaal
gr. thea |
ik hou 3 knelpunten over: links bovenaan kom ik niet meer terug en aan de linkerkant kan ik 2 infotrons niet te pakken krijgen, tenminste ik heb niets om het vak mee open te maken en bovenin als ik naar rechts ga kan ik 1 infotron niet pakken. en hoever ben jij?
gr corina |
| thea5 |
| 29-01-2008 18:40 level 17, d1 |
|
|
|
ben er eigenlijk nog maar net aan begonnnen, ben een tijdje met d12 bezig geweest, maar zit ook steeds bij level 12 van d1, die heb ik ook nog niet
gr. thea |
| Corina |
| 29-01-2008 18:45 Re: level 17, d1 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ben er eigenlijk nog maar net aan begonnnen, ben een tijdje met d12 bezig geweest, maar zit ook steeds bij level 12 van d1, die heb ik ook nog niet
gr. thea |
inmiddels zijn het 4 knelpunten geworden: bijna aan het einde kan ik ook 1 infotrons niet pakken. ik denk dat ik het maar opgeef, het lukt toch niet.
gr corina |
| Corina |
| 29-01-2008 19:18 Re: d1 level 12 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nou had hem helemaal, kom ik 1 infotron te kort, dus weer overnieuw, nu eerst maar naar de kapper,
gr abby |
hoe was het vandaag? was de overdracht van je nieuwe huis? of is je oude huis al verkocht?
gr. corina |
| abbycail |
| 29-01-2008 19:30 Re: d1 level 12 |
|
|
|
| Corina schreef: | hoe was het vandaag? was de overdracht van je nieuwe huis? of is je oude huis al verkocht?
gr. corina |
nee, het was het nieuwe huis, alhoewel, het nieuwe huis is van 1850 en het oude huis van 2000, ha ha ,die is jammer genoeg niet verkocht, dus nu zijn we de rijke eigenaren van 2 huizen(hum hum) zijn net wezen kijken, en ik begin er zin in te krijgen om te verhuizen, maar dat duurt nog wel even, er moet eerst geschilderd worden, ben erg laat en moet nog eten, maar 12 komt er aan hoor, ben vanmorgen een tijd bezig geweest, snap ineens niets meer van de uitleg van aniek, en op mijn eigen manier kom ik een infotron te kort, en als ik die infotron wel heb dan mis ik weer een rode om bij dat poortje te komen, maar ik blijf oefenen, ooit valt het kwartje.
gr abby |
| abbycail |
| 29-01-2008 19:34 Re: level 17, d1 |
|
|
|
| Corina schreef: | inmiddels zijn het 4 knelpunten geworden: bijna aan het einde kan ik ook 1 infotrons niet pakken. ik denk dat ik het maar opgeef, het lukt toch niet.
gr corina |
dat hadden wij nu ook al die knelpunten, we zouden de truc moeten leren die iemand hier voorin het forum beschreef, een rode zetten even wachten en vlak voor hij ontploft weer inslikken, de ontploffing schijnt door te gaan en toch heb je je rode terug, nou mij lukt het niet.
gr abby |
| Corina |
| 29-01-2008 20:19 Re: level 17, d1 |
|
|
|
| abbycail schreef: | dat hadden wij nu ook al die knelpunten, we zouden de truc moeten leren die iemand hier voorin het forum beschreef, een rode zetten even wachten en vlak voor hij ontploft weer inslikken, de ontploffing schijnt door te gaan en toch heb je je rode terug, nou mij lukt het niet.
gr abby |
heb ik ook al geprobeerd, lukte toen niet. ga nog maar eens oefenen.
gr corina |
| thea5 |
| 29-01-2008 22:56 level 62, d12 |
|
|
|
heb jij die level ook abby? hoe kom ik langs die ballen.....
gr. thea |
| abbycail |
| 30-01-2008 9:06 Re: level 62, d12 |
|
|
|
| thea5 schreef: | heb jij die level ook abby? hoe kom ik langs die ballen.....
gr. thea |
3 naar rechts, naar boven en als de ballen komen haperend naar beneden, en op het moment dat je en gaatje ziet naar links en naar boven .
gr abby |
| thea5 |
| 30-01-2008 14:51 level 62, d12 |
|
|
|
oke dat gaat goed, en hoe doe ik dat bij die groene diskettes?
gr. thea |
| abbycail |
| 30-01-2008 15:01 d1 level 12 |
|
|
|
he he het is me gelukt, hoop dat de uitleg nu duidelijk is, hetis anders als die van aniek, daar kwam ik niet meer uit.
als je links boven bij de eerste rode door het poortje komt, pak je die rode en ga je helemaal rechts onder die bovenste bal staan en zet daar die rode. pak de infotrons die je kan pakken en de rode diskette, ga dan eronder door dat poortje, die boven dat kastje zit en ga recht omhoog tot de groene diskette, er valt links 1 bal naar beneden, dat moet ook, laat die groene naar beneden vallen, door 1 omlaag en naar links te gaan, let op de ontploffing, de eerste groene die valt laat je gaan, en dan vlug daar onder dat bruine blok klaar gaan staan en de 2de groene valt en duw hem vlug 1 naar rechts als hij langs komt, hij valt dan bij die rode daar onder en die ontploft dan ook,
ga onder d gele staan en dan 1 naar beneden ,en daar zet je de rode, pak vlug die infotron die daar onder valt en na de ontploffing duw je de gele naar links en zet hem bij dat poortje waar die infotron zit. en ga dan die infotron pakken die valt en door het buisje naar rechts.
daar op de plek van die bovenste infotron gaan staan en onder de infotron zuigen en dan de rode rechts zuigen en gauw naar links,duw de gele 2 naar rechts en zet een rode boven die andere rode, dus tussen het buisje en dat bruine blok in.
duw de gele bovenop de bal waar die infotron onder zit en aa naar het kastje links, via de tab kijken wanneer je kan drukken,let daarbij op de glitterdingen ernaast, ze moeten alle 3 ontploffen, kijk daarna of het gelukt is, en pak links de infotron en die andere die was gevallen en ga naar rechts.
en zet je rode tegen de bal onder de E. pak de infotron en
duw de bal naar links pak de infotron en de rode met de infotron, en zet je rode in dat open vakje boven het poortje .
pak dan rechts de 2 infotrons en ga door het poortje naar beneden, let op de scharen en naar het vak rechts alle infotrons pakken.
kijk of je nu nog 7 infotrons moet, dan is alles goed ontploft daar en ga naar boven,eerst de linkerkant en dan de rechterkant.
gr abby |
| abbycail |
| 30-01-2008 15:08 Re: level 62, d12 |
|
|
|
| thea5 schreef: | oke dat gaat goed, en hoe doe ik dat bij die groene diskettes?
gr. thea |
ga het poortje in en heel vlug hele maal naar rechts 2 treden naar beneden , helemaal naar beneden en 1 naar rechts,daar kan je heel even blijven staan, voor de ontploffing en vlug naar links.
gr abby |
| thea5 |
| 30-01-2008 16:33 level 62, d12 |
|
|
|
helemaal naar beneden? daar kom ik niet, ik ben al eerder verbrand....
gr. thea |
| abbycail |
| 30-01-2008 17:05 Re: level 62, d12 |
|
|
|
| thea5 schreef: | helemaal naar beneden? daar kom ik niet, ik ben al eerder verbrand....
gr. thea |
daar boven bedoel ik , een paar stappen tot de blokken, sorry.
dus zie je die 3 groene boven elkaar aan de linkerkant? als je naast de onderste bent 1 naar rechts ,daar kan je even stilstaan.
gr abby |
|
|
|