NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
thea5
25-01-2008 18:08 levedl 15, d1 Reageer met quote

waar moet ik die groene laten ontploffen dan....

Corina
25-01-2008 18:09  Reageer met quote

Corina schreef:
als ik het poortje aan de linkerkant inga krijg ik gravity. hoe kom ik er weer vanaf?
gr corina

laat maar, ik snap het al. ff kijken of het lukt.
gr corina
abbycail
25-01-2008 18:21  Reageer met quote

Corina schreef:
als ik het poortje aan de linkerkant inga krijg ik gravity. hoe kom ik er weer vanaf?
gr corina

je naar boven werken rode diskette pakken en er weer uit aan, en de rode voor het pootje zetten voor je er weer in gaat, en weg is de gravitie.
gr abby

Laatst aangepast door abbycail op 25-01-2008 18:23, in totaal 1 keer bewerkt
abbycail
25-01-2008 18:22 Re: levedl 15, d1 Reageer met quote

thea5 schreef:
waar moet ik die groene laten ontploffen dan....

moet ik de rechterkant beschrijven?
moet je wel even wachten tot half 9 , nu is het soap tijd, ik hoor het wel,
gr abby
thea5
25-01-2008 18:26 level 15, d1 Reageer met quote

zal het zeer op prijs stellen, de linkerkant hoeft niet
gr. thea
thea5
25-01-2008 20:20  Reageer met quote

heb je level 15 van d1 al corina?
gr. thea
Corina
25-01-2008 20:39  Reageer met quote

thea5 schreef:
heb je level 15 van d1 al corina?
gr. thea

nee.......... ik weet precies hoe die moet maar op het eind kom ik steeds 1 infotron tekort. ben nu aan het uitzoeken hoe dat kan.
gr corina
Corina
25-01-2008 20:55 d1 level 15 Reageer met quote

Corina schreef:
nee.......... ik weet precies hoe die moet maar op het eind kom ik steeds 1 infotron tekort. ben nu aan het uitzoeken hoe dat kan.
gr corina

yesssssssss, ik heb hem.
gr corina
thea5
25-01-2008 20:58  Reageer met quote

hoe los je dat met die groene diskette bij die buisjes op dan...
gr. thea
abbycail
25-01-2008 21:09 Re: level 15, d1 Reageer met quote

thea5 schreef:
zal het zeer op prijs stellen, de linkerkant hoeft niet
gr. thea

daar komt hij dan.....
begin bij het begin ,
1rechts en 1 linkszuigen, dan 1 naar rechts en bal naar links duwen, dan naar boven en als je de groene hebt weggeduwd vlug naar beneden, halverwege vlug naar rechts verder naar beneden en naar rechts en dan heel vlug groen onder je weg zuigen 1naar rechts onder je groen weg zuigen, vlug weer naar links infotron opzuigen en de bal die valt helemaal naar links duwen en de bal die dan valt meteen helemaal naar rechts duwen en dan de bal die valt weer helemaal naar links duwen dan infotron pakken de bal helemaal naar rechts duwen en intussen infotron die valt zuigen.

nu laat je die 2 ballen op elkaar vallen en de bal met de groene erop.
dan ga je naar rechts, pak die infotron en die groene diskette daar vlak boven die laat je zakken en duw hem naar links naar beneden, zodat er weer 2 ballen ontploffen.
dan ga je helemaal links van dat vak naar boven tot die bal en laat hem vallen en dan die bal ernaast met de groene erop laten vallen, nadat je de infotron hebt gepakt, ga weer uiterst links naar boven ga onder die groene staan, ga naar beneden, en 1 naar rechts en naar links duwen , de groene duw je dan het vak ernaast in tegen de ballen, ga nu omhoog en naar rechts,

laat de bal boven het 2de vak vallen zorg dat je aan de rechterkant staat en duw hem naar links naar beneden,, en ga naar het 3de vak
laat daar die groene die er vlak boven zit vallen.
pak de infotron tussen die 2 ballen en laat die bovenste maar vallen,
ga onder de groene rechts staan, onder zuigen, en laat maar vallen.
pak bij het 1ste vak een bal erboven e duw hem in het 4de vak en laat die 2 groene erboven met die infotron eronder en erboven, vallen. zuig die bovenste infotron as hij langs komt en pak de infotron uit het 4de vak.
boven het 3de vak zie je 2 groenen, laat de linker vallen. de rechter duw je naar rechts het 4de vak in en je kan weer een infotron pakken. laat de groene boven het 3de vak vallen, en zuig die in fotron.
ga onder de groene staan boven dat kastje en laat hem vallen en duw hem naar rechts het 3de vak in. pak de 2 infotrons, laat de bal boven het 2de vak vallen en duw hem 1 naar rechts en laat die 2 groene vallen erboven.

kan je weer 3 infotrons pakken, dan laat je de bal met die groene tussen het 1ste en de 2de vak in vallen en dan het rijtje boven het 1ste vak.
weer 3 infotrons pakken en dan die gele er vast uit duwen naar boven , die heb je later nodig voor die 2 vakjes links boven.
dan kan je de groene met die infotron eronder, laten vallen en ook die bal met de groene links ernaast, dan de groene links met de balerop, die duw je naar links naar beneden en ga er meteen achteraan, duw de bal die valt 1 naar links de infotron ligt nu op je kop, pak hem nog niet ,pas als je eruit gaat, laat hem dus vallen.
weet bijna zeker dat de rest een ei is, begin rechts onder door de groene te laten vallen wijst de weg zichzelf, het vakje rechtsboven maak je open met een schaar, en die infotron tussen de ballen bevrijd je ook met een schaar.als iets niet duidelijk is hoor ik het wel.
gr abby

.

Laatst aangepast door abbycail op 25-01-2008 21:16, in totaal 1 keer bewerkt
Corina
25-01-2008 21:09  Reageer met quote

thea5 schreef:
hoe los je dat met die groene diskette bij die buisjes op dan...
gr. thea

je gooit die groene naar beneden en gaat door die buisjes naar beneden tot halverwege dan ga ja voor die groene naar rechts en naar beneden en beneden aangekomen heel snel naar rechts. dan moet je wat gaan schuiven met die ballen anders kan je niet meer terug.
gr corina
Corina
25-01-2008 21:15  Reageer met quote

Corina schreef:
je gooit die groene naar beneden en gaat door die buisjes naar beneden tot halverwege dan ga ja voor die groene naar rechts en naar beneden en beneden aangekomen heel snel naar rechts. dan moet je wat gaan schuiven met die ballen anders kan je niet meer terug.
gr corina

abby heeft inmiddels een gedetailleerde beschrijving gegeven. ik heb hem anders gedaan. ik heb eerst het middelste gedeelte gedaan, behalve die infotron bovenin en daaronder. toen ben ik het linkervak ingegaan en heb daar de infotrons gepakt en de 2 rode diskettes. alleen de infotrons aan de linkerkant heb ik nog even laten zitten. toen helemaal naar rechts. daar heb ik de 2 gele en 2 rode diskettes gebruikt om die vastzittende infotrons te bevrijden. daarna teruggegaan naar het middelste vak, de bovenste infotron gepakt en daarna via linkerkant de middelste. daarna het linkervak ingegaan. heb nog wel gravity, maar is niet erg omdat je toch steeds die vakken ingaat voor bescherming. helemaal naar boven en dan naar links, infotron gepakt en toen naar links beneden het laatste vak met de infotrons en als allerlaatste die ene bij de E.
gr corina
abbycail
25-01-2008 23:00  Reageer met quote

en toen was het stil, zit vol smart te wachten met level 16
gr abby
Corina
25-01-2008 23:29  Reageer met quote

abbycail schreef:
en toen was het stil, zit vol smart te wachten met level 16
gr abby

heb je die dan al? ik kwam er even niet uit en ben d3 level 37 Good Luck aan het doen, maar het einde is nogal ingewikkeld. ik heb wel hulp van tollie's plaatjes. maar toch...
gr corina
abbycail
25-01-2008 23:44  Reageer met quote

Corina schreef:
heb je die dan al? ik kwam er even niet uit en ben d3 level 37 Good Luck aan het doen, maar het einde is nogal ingewikkeld. ik heb wel hulp van tollie's plaatjes. maar toch...
gr corina

die kan ik ook wel een keer beschrijven, maar ik heb me juist een ongeluk zitten oefen op 16 van d1, klaar voor jullie vragen, level17 heb ik namelijk niet en misschien lukt het 1 van jullie wel, maar nu ga ik naar bed, ben doodmoe van het huis schoonmaken, door al die kwaaltjes van mij , heb ik het daar best moeilijk mee, het enige wat aan mijn lichaam nog goed werkt is mijn hoofd, even afkloppen.....
laat maar weten of ik morgenochtend(lief gaat werken)level 16 moet beschrijven, kan ik als er tijd over is ook naar d3 level 37 kijken, maar zal ik die plaatjes ook wel nodig voor hebben, neem aan dat die niet helemaal beschreven hoef te worden, maar moet je wel even zeggen op welke punten je hulp nodig hebt.
welterusten
gr abby
Corina
25-01-2008 23:49  Reageer met quote

abbycail schreef:
die kan ik ook wel een keer beschrijven, maar ik heb me juist een ongeluk zitten oefen op 16 van d1, klaar voor jullie vragen, level17 heb ik namelijk niet en misschien lukt het 1 van jullie wel, maar nu ga ik naar bed, ben doodmoe van het huis schoonmaken, door al die kwaaltjes van mij , heb ik het daar best moeilijk mee, het enige wat aan mijn lichaam nog goed werkt is mijn hoofd, even afkloppen.....
laat maar weten of ik morgenochtend(lief gaat werken)level 16 moet beschrijven, kan ik als er tijd over is ook naar d3 level 37 kijken, maar zal ik die plaatjes ook wel nodig voor hebben, neem aan dat die niet helemaal beschreven hoef te worden, maar moet je wel even zeggen op welke punten je hulp nodig hebt.
welterusten
gr abby

ik ben bang dat morgenochtend niet gaat lukken. ook ik heb een lichaam dat niet meer wil wat ik wil en bovendien lig ik meestal tot laat aan de machine. welterusten alvast en tot morgen.
gr corina
Corina
26-01-2008 0:32 d3 level 37 Reageer met quote

ik heb hem gehaald. als je het over een ingewikkeld level hebt, dan geldt dat zeker voor dit level, maar wel leuk om uit te zoeken.
gr corina
abbycail
26-01-2008 9:42  Reageer met quote

Corina schreef:
ik ben bang dat morgenochtend niet gaat lukken. ook ik heb een lichaam dat niet meer wil wat ik wil en bovendien lig ik meestal tot laat aan de machine. welterusten alvast en tot morgen.
gr corina

ik bedoelde dat ik hem vast uitlegde, dat je hem vanavond kon spelen, hoefde je niet te wachten, maak niet uit..
gr abby
Corina
26-01-2008 15:01  Reageer met quote

abbycail schreef:
ik bedoelde dat ik hem vast uitlegde, dat je hem vanavond kon spelen, hoefde je niet te wachten, maak niet uit..
gr abby

hee abby, waar is de uitleg nou? dacht die zal er al vast op staan, maar nee hoor. pech voor mij. moet ik toch nog tot morgen wachten, want ik moet zo weg en ben pas laat thuis vanavond.
gr corina
abbycail
26-01-2008 16:24  Reageer met quote

Corina schreef:
hee abby, waar is de uitleg nou? dacht die zal er al vast op staan, maar nee hoor. pech voor mij. moet ik toch nog tot morgen wachten, want ik moet zo weg en ben pas laat thuis vanavond.
gr corina

oooooooooo..... ik dacht dt het niet hoefde, zal hem zo gauw mogelijk doen, nu moet ik ook aan het eten beginnen.
gr abby
abbycail
26-01-2008 18:30 d1 level 16 Reageer met quote

ga helemaal naar beneden en naar rechts onder de bal door en schuif hem naar links, ga naar rechts over de bal heen en pak de infotron en schuif de bal naar links tegen de andere.
laat de bal boven je ook naar beneden vallen naast de anderen.
zie 2 ballen schuin naast elkaar, de onderste aan de rechterkant laat je vallen en duw je helemaal naar links, en die andere er ook naast laten vallen,nou ga je bovenop die groene diskette rechts staan en zuig de inforton boven je, en ga 1 naar rechts en 1 naar beneden,en dan onder en rechts zuigen en weer 1 omhoog. dan 2 naar rechts , 1 naar beneden en 1 naar rechts.en dan onder je zuigen en 1 naar rechts. onder je zuigen en de bal die links naast de groene ligt naar rechts duwen in die opening , dan ga je boven die bal staan die je er net in hebt geduwd en zuig je rechts en ga je 3 naar boven 2 naar rechts en 2 naar beneden, dan 1 naar rechts en onder zuigen, dan ga je weer dezelfde weg terug, omhoog naar links en naar benden en duw die bal rechts op die groene en zuig dat groen weg onder je tussen de ballen, dan ga je die groene links naar rechts duwen en gooi hem in die opening.
ga nu naar die groene die boven je zit met die infotron er schuin naast. ga onder de groene staan zuig de infotron en laat de groene 1 zakken en duw hem naar rechts,ga over die groene heen naar rechts, 1 naar haal het groen en de infotron daar weg en duw die groene naar rechts naar beneden.
pak de 2 infotron en haal dat groen daar benden weg en ga helemaal naar boven tegen het plafond aan, en dan naar links tot de groene, dan de zelfde weg weer terug en overal omheen zodat je links vn de groene komt te staan, duw die groene 2 naar rechts en ga eronder staan, heel vlug 1 naar beneden 1 naar links en naar rechts duwen en duw de groen naar beneden.

dan ga je aan de linkerkant van die groene beneden staan duw hem 1 naar rechts zuig de infotron onder je en duw hem verder naar rechts het vak in.kan je vast die rode pakken.
nou ga je ballen laten valln zodat ze keurig op en rijtje komen te liggen , zodat je 2 groene diskettes naar beneden kan laten vallen en naar rechts duwen het vak in,bij de 2de goene ontploffen dan de groene diskettes beneden. en pak de infotron links boven, ga dan naar beneden en naar links pak de rode zuig de infotron en lat de groene vallen,zet daar een rode zodat de groene ontploffen, ga er meteen achteraan, je moet da vak in naar beneden voor de ontploffing weg is, anders wordt de ingang geblokkeerd.

ga dat vak naar beneden in en duw de bal naar links en ga naar rechts, ga boven de laatste groene staan en 1 naar rechts
2 naar beneden en 1 naar rechts, onder zuigen 1 naar rechts, en naar boven , 1 naar rechts,( je staat nu onder de groene) en weer naar links, ga na de ontploffingen naar beneden en naar links tot je niet meer verder kunt.
na de ontploffing naar boven werken, en ga in het midden staan van die 3 ballen op elkaar boven zuigen en naar rechts.
duw die bal helemaal naar rechts op de groene, en ga naar links, onder de voorste bal staan links zuigen en vlug naar rechts. probeer de vallende ballen wat tegen te houden en werk je naar links naar die infotron en daar naar beneden en naar links. dan naar boven pak de rode en meteen links zuigen, lat ge groene boven de E vallen , ga opzij tot de ontploffing klaar is en zet een rode boven de E,en dan ga je helemaal terug naar het begin en ga je rechts boven het vak ernaast in, de rest is best wel gemakkelijk, mocht je er onverhoopt toch niet uitkomen , geef je maar een gil...
gr abby
thea5
26-01-2008 19:53 level 2, d11 Reageer met quote

weet jij ook abby of die level uitgelegt is, en als dat wel zo is, waar die ongeveer moet staan?
gr. thea
abbycail
26-01-2008 21:14 Re: level 2, d11 Reageer met quote

thea5 schreef:
weet jij ook abby of die level uitgelegt is, en als dat wel zo is, waar die ongeveer moet staan?
gr. thea

ik heb die ook nog niet, sorry..hij staat ook nergens uitgelegd, niemand heeft hem nog denk ik.
gr abby
Corina
27-01-2008 16:23 d1 level 16 Reageer met quote

hoi thea, heb jij dit level al gehaald? mij lukt het (nog) niet, heb een hele tijd zitten modderen om die groene diskette met die infotron beneden weg te krijgen. het lukte me niet op de manier waarop abby het had uitgelegd. maar nu eindelijk ben ik er door en ben nu rechts bezig. is toch nog niet zo makkelijk. er zitten een aantal valkuilen in. maar ik blijf oefenen.
gr corina
thea5
27-01-2008 16:40 level 59, d12 Reageer met quote

ik ben al een paar uur met deze level bezig, maar het wil nog steeds niet lukken, een rotlevel is het, allemaal die nare scharen, bah
gr. thea
Corina
27-01-2008 20:47 d1 level 16 Reageer met quote

abby, zou je dat stuk met gravity willen beschrijven (rechts onder). ik krijg elke keer een bal op mijn kop, het wil maar niet lukken. alvast bedankt.
gr corina
abbycail
27-01-2008 21:02 Re: d1 level 16 Reageer met quote

Corina schreef:
abby, zou je dat stuk met gravity willen beschrijven (rechts onder). ik krijg elke keer een bal op mijn kop, het wil maar niet lukken. alvast bedankt.
gr corina

moet nog even erachter komen hoe hij ging, ben het een beetje kwijt.
gr abby
abbycail
27-01-2008 21:33  Reageer met quote

weet het al, door eerst dat bij de E te doen zoals ik zei, hou je 1 rode diskette over als je naar de rechterkant gaat en die zet ik bij dat poortje erboven dat aan de linkerkant zit, laat wel even die bal vallen die er boven zit en schuif hem naar rechts.
gr abby
Corina
27-01-2008 22:20  Reageer met quote

abbycail schreef:
weet het al, door eerst dat bij de E te doen zoals ik zei, hou je 1 rode diskette over als je naar de rechterkant gaat en die zet ik bij dat poortje erboven dat aan de linkerkant zit, laat wel even die bal vallen die er boven zit en schuif hem naar rechts.
gr abby

geweldig, ik heb hem. nu kan ik gaan kijken of ik iets voor je kan doen bij level 17. denk het niet, maar je weet maar nooit.
gr corina
Corina
27-01-2008 23:04  Reageer met quote

Corina schreef:
geweldig, ik heb hem. nu kan ik gaan kijken of ik iets voor je kan doen bij level 17. denk het niet, maar je weet maar nooit.
gr corina

niet dus. ik kom een heel eind, maar loop telkens vast. misschien dat thea er iets van snapt.
gr corina
Plaats Reactie Pagina 153 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: