|
|
|
|
| thea5 |
| 24-01-2008 16:08 |
|
|
|
level 13 van d1 gehaald
gr. thea |
|
|
|
|
| thea5 |
| 24-01-2008 16:54 level 14, d1 |
|
|
|
ik pak alle infotrons op één na, die rechtsonder
hoe los ik dat op?
gr. thea |
| Corina |
| 24-01-2008 17:05 Re: d94. level 57 |
|
|
|
| abbycail schreef: | precies zoals thea zegt, op tijd opzij gaan, en alleen zuigen als erboven geen schaar zit. verder kan ik er niet veel van zeggen.
gr abby |
wat een rot level was dit. maar ik heb hem.
gr corina |
| abbycail |
| 24-01-2008 17:25 Re: level 14, d1 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik pak alle infotrons op één na, die rechtsonder
hoe los ik dat op?
gr. thea |
weet niet eens meer hoe ik dat level moet doen, dus vanavond even spelen en kijken of ik het nog weet.
gr abby |
| abbycail |
| 24-01-2008 17:27 Re: d94. level 57 |
|
|
|
| Corina schreef: | wat een rot level was dit. maar ik heb hem.
gr corina |
goed van je , ik wou hem vanmiddag uitleggen, maar wist het ook niet meer,
gr abby |
| Corina |
| 24-01-2008 19:02 |
|
|
|
| thea5 schreef: | level 13 van d1 gehaald
gr. thea |
ik ook, eindelijk.
gr corina |
| thea5 |
| 24-01-2008 19:32 |
|
|
|
ow gelukkig corina, dan ben jij nu ook met level 14 van d1 bezig?
ik kom er niet uit....
gr. thea |
| Corina |
| 24-01-2008 20:45 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ow gelukkig corina, dan ben jij nu ook met level 14 van d1 bezig?
ik kom er niet uit....
gr. thea |
ik denk dat je rechtsonder iets met een vrijgekomen schaartje en die ballen daarboven moet doen. ik ga het nu uitproberen.
gr corina |
| Corina |
| 24-01-2008 21:03 d1 level 14 |
|
|
|
ik denk dat dat de oplossing is, alleen het lukt met nog niet. ik ben elke keer ofwel te vroeg of te laat. hoe laat jij die laatste rij groenen ontploffen: ook met een rode diskette?
gr corina |
| thea5 |
| 24-01-2008 21:07 d1 level 14 |
|
|
|
ja dat moet volgens mij wel, anders was het geen punt, dan kon je die rooie gebruiken voor die onderste infotron
gr. thea |
| thea5 |
| 24-01-2008 21:16 d01, level 14 |
|
|
|
denk wel zoals jij dat zegt dat het zo moet, ik probeer ook een bal op die schaar te gooien, en dat lukt ook wel, maar krijg dat vak nog niet open
gr. thea |
| abbycail |
| 24-01-2008 21:16 d1 level 14 |
|
|
|
ben vanmiddag even bezig geweest, maar ik kreeg zelfs die 2 links niet te pakken, maar ga nu weer proberen.
gr abby |
| Corina |
| 24-01-2008 21:53 Re: d1 level 14 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ben vanmiddag even bezig geweest, maar ik kreeg zelfs die 2 links niet te pakken, maar ga nu weer proberen.
gr abby |
wat ik ook doe, ik krijg het niet voor elkaar om die schaar te raken.
gr corina |
| thea5 |
| 24-01-2008 21:56 d1, level 14 |
|
|
|
ik raak die schaar wel, maar dat vak gaat niet open, na die tijd komt er nog een schaar, maar dan kan ik geen bal meer gooien
gr. thea |
| abbycail |
| 24-01-2008 22:06 Re: d1, level 14 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik raak die schaar wel, maar dat vak gaat niet open, na die tijd komt er nog een schaar, maar dan kan ik geen bal meer gooien
gr. thea |
leg me uit hoe je het helemaal doet voor je bij de laatste infotron komt,ik kom er niet meer uit, en misschien zie ik het dan
gr abby |
| Corina |
| 24-01-2008 22:16 Re: d1, level 14 |
|
|
|
| abbycail schreef: | leg me uit hoe je het helemaal doet voor je bij de laatste infotron komt,ik kom er niet meer uit, en misschien zie ik het dan
gr abby |
boven in het vak met bruine vierkantjes zie je 2 rode en 1 gele diskette. zorg dat er 2 ballen aan de rechterkant liggen een stukje uit elkaar om naar beneden te gooien. als de gelen ontploft ga je naar dat gedeelte met die 2 rode diskettes. eerst pak je de linker en dan de rechter + infotron.
je zet een rode één vakje lager. dan gooi je de ballen één voor één naar beneden. alles ontploft en er valt een bal in het gat. je zet daar je laatste rode en kan zo naar links om die 2 infotrons te pakken. daarna ga je helemaal naar rechts en pakt de infotrons beneden. boven zie je nog 2 infotrons tussen ballen zitten. nu moet je op het juiste moment via die infotrons naar beneden gaan, een bal doorduwen en op een schaartje gooien zodat het vak opengaat. dat laatste lukt me dus steeds niet.
gr corina |
| abbycail |
| 24-01-2008 22:26 Re: d1, level 14 |
|
|
|
| Corina schreef: | boven in het vak met bruine vierkantjes zie je 2 rode en 1 gele diskette. zorg dat er 2 ballen aan de rechterkant liggen een stukje uit elkaar om naar beneden te gooien. als de gelen ontploft ga je naar dat gedeelte met die 2 rode diskettes. eerst pak je de linker en dan de rechter + infotron.
je zet een rode één vakje lager. dan gooi je de ballen één voor één naar beneden. alles ontploft en er valt een bal in het gat. je zet daar je laatste rode en kan zo naar links om die 2 infotrons te pakken. daarna ga je helemaal naar rechts en pakt de infotrons beneden. boven zie je nog 2 infotrons tussen ballen zitten. nu moet je op het juiste moment via die infotrons naar beneden gaan, een bal doorduwen en op een schaartje gooien zodat het vak opengaat. dat laatste lukt me dus steeds niet.
gr corina |
weet wel hoe ik beneden kom, maar ik hoor je niet over die 2 infotrons links, en daar gaat het om , anders heb ik ook geen schaartje. |
| thea5 |
| 24-01-2008 22:57 |
|
|
|
corina bedoelt, als die bal valt in dat gat, daar zet je dan een rooie diskette op, dus die groene diskettes ontploffen dan + de bal, dus je kan dan zo naar links, ik doe het precies zo
gr. thea |
| abbycail |
| 24-01-2008 23:04 |
|
|
|
| thea5 schreef: | corina bedoelt, als die bal valt in dat gat, daar zet je dan een rooie diskette op, dus die groene diskettes ontploffen dan + de bal, dus je kan dan zo naar links, ik doe het precies zo
gr. thea |
ik gooide er van boven een bal op dat de groene ontploffen, even nog een keer proberen dan, alleen heb ik geen rode meer als ik beneden kom.
gr abby |
| Corina |
| 24-01-2008 23:14 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik gooide er van boven een bal op dat de groene ontploffen, even nog een keer proberen dan, alleen heb ik geen rode meer als ik beneden kom.
gr abby |
heb je die rode helemaal rechts boven de E ook gepakt?
gr corina |
| abbycail |
| 24-01-2008 23:24 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb je die rode helemaal rechts boven de E ook gepakt?
gr corina |
ik weet het al, jullie ontploffen de groene diskettes aan de verkeerde kant, gebruik de rode om die ballen bij die rode diskette rechts boven , te laten vallen nadat je eerst beneden de infotrons hebt gepakt, dan kan je ook de rode boven pakken, en dan laat je een bal vallen op die ene groene die is blijven staan , je pakt de infotrons links en je kan naar de infotron aan de rechterkant met die rode.
gr abby |
| Corina |
| 24-01-2008 23:45 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik weet het al, jullie ontploffen de groene diskettes aan de verkeerde kant, gebruik de rode om die ballen bij die rode diskette rechts boven , te laten vallen nadat je eerst beneden de infotrons hebt gepakt, dan kan je ook de rode boven pakken, en dan laat je een bal vallen op die ene groene die is blijven staan , je pakt de infotrons links en je kan naar de infotron aan de rechterkant met die rode.
gr abby |
tjaaaa... zo kan het ook. wel een stuk makkelijker. bedankt abby, wat zouden we zonder jou moeten doen.
gr corina |
| abbycail |
| 25-01-2008 7:37 |
|
|
|
| Corina schreef: | tjaaaa... zo kan het ook. wel een stuk makkelijker. bedankt abby, wat zouden we zonder jou moeten doen.
gr corina |
15 ben ik al aan het oefenen voor als jullie hulp nodig hebben, kan al vast verklappen ,eerst de rechterkant en dan naar links. vanmorgen wel geen tijd om te oefenen,om 2 uur komen er kijkers,dus het huis moet schoon.
gr abby
Laatst aangepast door abbycail op 25-01-2008 12:02, in totaal 1 keer bewerkt |
| abbycail |
| 25-01-2008 12:01 |
|
|
|
| Corina schreef: | tjaaaa... zo kan het ook. wel een stuk makkelijker. bedankt abby, wat zouden we zonder jou moeten doen.
gr corina |
ja ik zat te piekeren, wist bijna zeker dat ik geen schaar had gebruikt, en dacht, kom... ik probeer gewoon die ballen boven en het lukte zowaar, en toen wist ik het weer,
grabby |
| thea5 |
| 25-01-2008 15:31 level 14, d1 |
|
|
|
ik heb hem ook gehaald, eigenlijk was het een makkie, maar jah als je het niet ziet.....
gr. thea |
| Corina |
| 25-01-2008 16:32 |
|
|
|
| abbycail schreef: | 15 ben ik al aan het oefenen voor als jullie hulp nodig hebben, kan al vast verklappen ,eerst de rechterkant en dan naar links. vanmorgen wel geen tijd om te oefenen,om 2 uur komen er kijkers,dus het huis moet schoon.
gr abby |
ik in ieder geval wel, hoor. waren de kijkers een beetje positief?
gr corina |
| thea5 |
| 25-01-2008 17:00 level 15, d1 |
|
|
|
ben ook bezig, maar zie het één twee drie niet zo zitten, jij dan corina
gr. thea |
| Corina |
| 25-01-2008 17:05 Re: level 15, d1 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ben ook bezig, maar zie het één twee drie niet zo zitten, jij dan corina
gr. thea |
het is me in ieder geval gelukt om naar de rechterkant te komen. ben daar nu bezig.
gr corina |
| abbycail |
| 25-01-2008 17:38 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik in ieder geval wel, hoor. waren de kijkers een beetje positief?
gr corina |
ze waren heel positief, waren verbaast over de ruimte, gingen nu eerst op vakantie om na te denken, en 15 ken ik nu weer helemaal, dus geef maar een gil als je er niet uit komt, ben nu 16 aan het oefenen.
gr abby |
| Corina |
| 25-01-2008 17:53 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ze waren heel positief, waren verbaast over de ruimte, gingen nu eerst op vakantie om na te denken, en 15 ken ik nu weer helemaal, dus geef maar een gil als je er niet uit komt, ben nu 16 aan het oefenen.
gr abby |
als ik het poortje aan de linkerkant inga krijg ik gravity. hoe kom ik er weer vanaf?
gr corina |
|
|