NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Corina
22-01-2008 15:55 Re: 94 level 22 Reageer met quote

abbycail schreef:
moet hem even spelen hoor
eigelijk heel simpel. ga onder de voorste groene staan, zuig de infotron en meteen naar rechts tegen de E aan.
gr abby

ging nog wel een paar keer fout, maar heb hem nu toch, bedankt.
gr corina

thea5
22-01-2008 15:59 level 9, d1 Reageer met quote

hoe ging ie ook alweer? heb hem toen wel gehaald, maar jah de jaren beginnen te tellen he?......weet het echt niet meer, hihihi
gr. thea
abbycail
22-01-2008 16:03 Re: level 9, d1 Reageer met quote

thea5 schreef:
hoe ging ie ook alweer? heb hem toen wel gehaald, maar jah de jaren beginnen te tellen he?......weet het echt niet meer, hihihi
gr. thea

ha ha, dit is weer zo'n level waar ik echt voor moet gaan zitten, zal wel vanavond worden,
gr abby
thea5
22-01-2008 16:30  Reageer met quote

level 10 van d1 gehaald!!!! eindelijkkkkkkkk
gr. thea
thea5
22-01-2008 16:37  Reageer met quote

nou level 11 van d1 is ook een probleem, heb ik nooit kunnen halen met die stenen toestanden
gr. thea
thea5
22-01-2008 16:41 level 11, d1 Reageer met quote

het eerste vak is geen probleem trouwens, die hoeft niet te worden uitgelegt
gr. thea
abbycail
22-01-2008 16:53 Re: level 11, d1 Reageer met quote

thea5 schreef:
het eerste vak is geen probleem trouwens, die hoeft niet te worden uitgelegt
gr. thea

paar bladzijdes terug net aan corina uitgelegd,
gr abby
Corina
22-01-2008 16:57 d94 level 7 Mishell Reageer met quote

hoi abby, wil jij me met dit level helpen? kom er niet doorheen.
gr corina
abbycail
22-01-2008 17:39 Re: d94 level 7 Mishell Reageer met quote

Corina schreef:
hoi abby, wil jij me met dit level helpen? kom er niet doorheen.
gr corina

denk dat je het allerlaatste bedoeld aan de rechterkant, ik heb hem een paar keer gehaald, maar telkens was ik vergeten hoe het ook al weer ging, nu ook dus, maar ik blijf het proberen, zodra ik hem heb geef ik een gil...
gr abby
thea5
22-01-2008 18:31 level 11, d1 Reageer met quote

nou corina als je wilt, mag jij me uitleggen hoe je dat gedaan hebt met die infotrons bij die E, ik heb gelezen dat jij daar ook problemen mee hebt gehad, maar hoe heb je dat opgelost?
gr. thea
thea5
22-01-2008 18:44 d94, level 7 Reageer met quote

haal eerst die 3 infotrons beneden weg, niet die bij de E natuurlijk, dan alles beneden links weghalen, dan ga je helemaal naar boven haalt daar alles weg, dan hou je nog 2 infotrons over rechts boven, die pakt je het laatst, wel zorgen dat je een stukje groen over houd dat je naar de E kan, heb hem net uitgespeeld
gr. thea
Corina
22-01-2008 18:51 Re: level 11, d1 Reageer met quote

thea5 schreef:
nou corina als je wilt, mag jij me uitleggen hoe je dat gedaan hebt met die infotrons bij die E, ik heb gelezen dat jij daar ook problemen mee hebt gehad, maar hoe heb je dat opgelost?
gr. thea

ik heb de uitleg van abby gevolgd t/m het onderste/middelste vak. toen heb ik die infotrons uit het bovenste/middelste vak opgezogen (rechts ervan gaan staan) totdat ze niet meer vielen. één zit er opgesloten, maar hindert niet, die heb je niet nodig. toen ben ik naar rechts gegaan (omhoog via "trap"), daarna de ballen aan de linkerkant laten vallen en als die zijn gevallen de rechterkant en infotrons gepakt. daarna de uitleg van abby voor het rechtervak volgen. middelste vak niet doen maar naar rechterkant gaan en daarna bovenlangs naar de E en eventueel nog wat achtergebleven infotrons links pakken. succes, corina

thea5 schreef:
haal eerst die 3 infotrons beneden weg, niet die bij de E natuurlijk, dan alles beneden links weghalen, dan ga je helemaal naar boven haalt daar alles weg, dan hou je nog 2 infotrons over rechts boven, die pakt je het laatst, wel zorgen dat je een stukje groen over houd dat je naar de E kan, heb hem net uitgespeeld
gr. thea

bedankt thea, ik heb hem gehaald.
gr corina

Laatst aangepast door Corina op 22-01-2008 19:13, in totaal 1 keer bewerkt
thea5
22-01-2008 19:13 d94, level 7 Reageer met quote

je begint met 3 naar rechts, 1 rechts zuigen, naar boven en naar rechts, de bovenste van de twee infotrons pak je, en de bal naar links duwen, dan pak je die andere infotrons en gelijk naar beneden naar die rechtse onder, dan vallen die ballen zo, dat je ook naar de E kan, wel opletten als je op het laatst die bovenste 2 infotrons wilt pakken, dat die ballen niet naar beneden komen, mocht je er nog niet uitkomen, dan hoor ik het wel
gr. thea
Corina
22-01-2008 19:14 Re: d94, level 7 Reageer met quote

thea5 schreef:
je begint met 3 naar rechts, 1 rechts zuigen, naar boven en naar rechts, de bovenste van de twee infotrons pak je, en de bal naar links duwen, dan pak je die andere infotrons en gelijk naar beneden naar die rechtse onder, dan vallen die ballen zo, dat je ook naar de E kan, wel opletten als je op het laatst die bovenste 2 infotrons wilt pakken, dat die ballen niet naar beneden komen, mocht je er nog niet uitkomen, dan hoor ik het wel
gr. thea

zie bericht boven.
gr. corina
thea5
22-01-2008 19:37 level 11, d1 Reageer met quote

hahahaha en ik heb deze level ook gehaald, bedankt voor de uitleg corina en abby
gr. thea
abbycail
22-01-2008 22:19 Re: level 11, d1 Reageer met quote

thea5 schreef:
hahahaha en ik heb deze level ook gehaald, bedankt voor de uitleg corina en abby
gr. thea

ben druk bezig met level 9 van d1, maar het duurt wel even,want ik ga steeds af, hoop dat je hem wel haalt, ben de hele avond al bezig.
gr abby
abbycail
22-01-2008 22:41 Re: level 9, d1 Reageer met quote

thea5 schreef:
gr. thea

eerst naar boven door het poortje, laat de bal boven je vallen en door poortje rechts naar beneden, laat die ene infotron vallen op de groene diskette beneden, en pak die infotrons ernaast. haal het groen weg in het vak bij die groene diskette en laat die 2 ballen boven je vallen

ga eerst boven je dat vakje in om de rode diskette te pakken en kom weer terug an de linkerkant er uit, en zet die rode tegen dat vakje waar die andere rode zit, pak die rode en zet hem ook weer op die plaats, duw dan de gele naar rechts, ga naar beneden, haal het groen weg en duw die gele dat hoekje in en druk dan tegen het kastje.

neem dan eerst de linkerkant beneden en werk daar naar boven toe,
die weet je denk ik wel, en dan boven links ook wel , dan ga je naar rechts, zet een rode onder dat driehoekig vak met al die ballen maar tegen dat poortje aan , zodat die schaar ook vrij komt en als je geluk hebt ontploft hij ook onder een bal, wacht met ontploffen tot de schaar er in is en onder je bevind ,en ook ontploft door een bal, als je ui de rode gaat ga dan naar beneden en ga naast dat poortje staan, zodat je de laatste ballen nog kan schuiven, als alles is gevallen , moet je nog naar de E kunnen gaan.

ga dan daar boven waar die schaar was naar rechts, de weg wijst zichzelf.
denk dat ik nu niet veel meer hoeft uit leggen, je gaat dan naar rechts en door de poortjes naar boven en naar rechts, daar nar beneden , beneden alles pakken en zorgen dat je weer terug kan naar boven, helemaal rechts, dan ga je naar links, als je nog iets moet weten dan hoor ik het wel, heb weer een lam handje,
gr abby
Corina
23-01-2008 16:14  Reageer met quote

waar is iedereen? het is zo stil hier. ben bezig met d94 level 40. weet precies hoe het moet, maar het lukt gewoon niet. heel frustrerend.
gr corina
abbycail
23-01-2008 16:54  Reageer met quote

Corina schreef:
waar is iedereen? het is zo stil hier. ben bezig met d94 level 40. weet precies hoe het moet, maar het lukt gewoon niet. heel frustrerend.
gr corina

kijk regelmatig hoor, maar ik heb bij supa niets meer te doen en andere zie je niet meer op her forum nu je moet registreren, valt me op.........
gr abby
Corina
23-01-2008 16:57  Reageer met quote

inderdaad. hoe is het met je? ben je al verhuisd?
gr corina
Corina
23-01-2008 17:03 d94 level 40 Reageer met quote

zie je wel, mopperen helpt: haal hem nu in één keer.
gr corina
abbycail
23-01-2008 18:03  Reageer met quote

Corina schreef:
inderdaad. hoe is het met je? ben je al verhuisd?
gr corina

nee, 2 dagen voor de overdracht kregen we een telefoontje dat de datum uitgesteld was tot de 29ste , dus volgende week,en dan het huis nog opknappen, de meubels komen eind februari, dus het duurt nog even, vrijdag komen er wel kijkers voor dit huis, dus duim voor me dat ze het ook kopen, weer 1 probleem minder...
gr abby
thea5
23-01-2008 18:24 level 9, d1 Reageer met quote

had bijna die level gehaald, maar ging op het laatste moment dood, maar weet nu wel hoe het moet, alleen een kwestie van tijd, alvast bedankt abby, en het maakt mij niks uit dat ik me moest registreren, heb er geen moeite mee
gr. thea
Corina
23-01-2008 18:35 d94. level 57 Reageer met quote

abby zou je naar dit level willen kijken? alleen een beginnetje......
gr corina
thea5
23-01-2008 18:54  Reageer met quote

level 9 van d1 gehaald, maar hoe kom ik aan zoveel infotrons bij level 13 d1?
gr. thea
thea5
23-01-2008 18:57 level 57, d94 Reageer met quote

dat is een lastige level corina, maar je moet heel voorzichtig te werk gaan, eerst daar blijven staan, en links en dan weer rechts infotronnen zuigen, dan kan je wel zien als je naar boven kan, veel succes
gr. thea
thea5
23-01-2008 20:49 level 1, d77 Reageer met quote

ik heb even een vraag over deze level, als ik over dat muurtje ben, dan moet ik vervolgens meeliften met dat schaartje, maar iedere keer maakt dat schaartje me dood, waarmee ik over dat muurtje ben gekomen, doe ik misschien iets fouts?
gr. thea
abbycail
23-01-2008 22:12  Reageer met quote

thea5 schreef:
level 9 van d1 gehaald, maar hoe kom ik aan zoveel infotrons bij level 13 d1?
gr. thea

even terug naar de pagina's waar tollie volop mee doet ,en aniek en tessa er bij komen, pagina 40? staat een plaatje.
gr abby
abbycail
23-01-2008 22:13 Re: level 1, d77 Reageer met quote

thea5 schreef:
ik heb even een vraag over deze level, als ik over dat muurtje ben, dan moet ik vervolgens meeliften met dat schaartje, maar iedere keer maakt dat schaartje me dood, waarmee ik over dat muurtje ben gekomen, doe ik misschien iets fouts?
gr. thea

ook dat uitleg staat daar ergens.
gr abby
abbycail
23-01-2008 22:16 Re: d94. level 57 Reageer met quote

Corina schreef:
abby zou je naar dit level willen kijken? alleen een beginnetje......
gr corina

precies zoals thea zegt, op tijd opzij gaan, en alleen zuigen als erboven geen schaar zit. verder kan ik er niet veel van zeggen.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 151 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: