NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
16-01-2008 17:53 level 6, d11 Reageer met quote

heb deze level in het verleden wel gehaald, maar hoe ging dat ook alweer?
gr. thea

Gast
16-01-2008 18:48  Reageer met quote

tjee abby, wat een ellende allemaal. ik ben dol op huisdieren maar vind het vreselijk als ik afscheid van ze moet nemen. vorig jaar zijn er 2 overleden binnen een maand tijd: eerst mijn parkiet die een beetje kon praten en toen mijn konijn. was ergens wel blij dat ze vanzelf zijn overleden. in het verleden moest ik meestal een dier laten inslapen, vreselijk. ik wens jullie veel sterkte.
gr corina
Gast
16-01-2008 19:02  Reageer met quote

zijn we dan alle drie zulke mietjes? hoe bestaat het...heb ook al heel wat tranen gelaten en iedere keer zeg ik, geen huisdieren meer, en ook iedere keer trap ik er weer in, zal er wel niet zonder kunnen, nou ja zijn ook genoeg mensen die anders met dieren omgaan, één troost zo zijn wij dan gelukkig niet
gr. thea
Gast
16-01-2008 19:36 Re: level 6, d11 Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb deze level in het verleden wel gehaald, maar hoe ging dat ook alweer?
gr. thea

knap van je, als je hem ooit hebt gehaald, ik kom er niet doorheen met die gravitie,rechterkant is geen probleem, je gaat door 1 van die poortjes en de gravitie is weg, maar de linkerkant met al die infotrons lukt me niet, ik kom wel erboven om de infotrons te pakken maar er blijven te veel infotrons ontploffen door die scharen die er tussen zitten.
gr abby

ps bedankt voor jullie medeleven, m'n zoon belde net dat hij de poes had begraven, maar had een beetje spijt, was bang voor nachtmerries( en dat word 25) de poes was zo hard en koud en z'n ogen stonden half open.
Gast
16-01-2008 22:02 d1 level 10 Reageer met quote

hoe krijg ik die ene infotron helemaal boven links? daar waar die groene diskette zit, die verbrand steeds, anders had ik die level al lang gehad verdorie
gr. thea
Gast
16-01-2008 22:15 Re: d1 level 10 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe krijg ik die ene infotron helemaal boven links? daar waar die groene diskette zit, die verbrand steeds, anders had ik die level al lang gehad verdorie
gr. thea

moet er even naar toe om te kijken hoe dat ook al weer was, kan even duren met de scharen , maar ik ben onderweg.
gr abby
Gast
16-01-2008 22:22 d1 level 10 Reageer met quote

weet hem al, zet een rode in het midden tegen de muur en je kan de infotron en de rode diskette zo pakken, en dan links in de hoek de ballen laten vallen en kan je de infotron zo op zuigen.
gr abby
Gast
16-01-2008 23:17 Re: level 25, shadow Reageer met quote

Anonymous schreef:
je gaat door het poortje beneden, langs die stroompjes en je zet een gele diskette bij dat vakje met 2 infotrons, dan ga je naar die 2 schaartjes met die gele, en je laat 1 schaartje vrij, terug naar het begin, je zet die gele diskette tegenover dat poortje, dus onder die E, zo gauw dat schaartje daar is, tegen het kastje drukken, dan ga je naar het vak naast je met die schaar, die laat je vrij en je gebruikt ee bal om dat vakje open te krijgen, dan heb je nog een bal over met een schaar, die bal laat je naar beneden vallen tot aan die grote vak met infotrons, dan is het simpel, als die schaar komt laat je op ze n koppie donderen, maar wel zo natuurlijk dat beide vakken open springen, daar ben ik dus al 2 keer de mist mee ingegaan, verder is het alleen maar infotrons happen, veel succes
gr. thea

thea, ik heb je hulp nodig. hoe krijg je dat grote vak helemaal rechts open? ik krijg er geen gele diskette heen geschoven.
gr corina
Gast
17-01-2008 8:51 Re: level 25, shadow Reageer met quote

Anonymous schreef:
thea, ik heb je hulp nodig. hoe krijg je dat grote vak helemaal rechts open? ik krijg er geen gele diskette heen geschoven.
gr corina

daar hoeft geen diskette heen, daar trapte ik ook in , als je het linkervak beneden in bent, zie je datje aan het einde gewoon door kan lopen, en je komt dan in het rechtervak.
een instinkertje.
gr abby
Gast
17-01-2008 12:45 Re: level 25, shadow Reageer met quote

Anonymous schreef:
daar hoeft geen diskette heen, daar trapte ik ook in , als je het linkervak beneden in bent, zie je datje aan het einde gewoon door kan lopen, en je komt dan in het rechtervak.
een instinkertje.
gr abby

dank je. zou dat ook niet zo werken bij dat ene level waarbij je er ook zoveel nodig hebt. ik weet het nummer niet meer, maar ik zal even kijken.
gr corina
Gast
17-01-2008 12:58  Reageer met quote

ik dacht aan darlok2 level 30. maar helaas....
gr corina
Gast
17-01-2008 14:05  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik dacht aan darlok2 level 30. maar helaas....
gr corina

ha ha , dat had ik ook al geprobeert, maar daar was ik een heel eind , het scheelde 20 infotrons. zorgde dat ik 1 rode mee kon nemen naar rechts, maar het hielp niet, het zou mooi zijn om de gele niet te hoeven ontploffen, dan kan je die daar rechtsboven ook pakken,
gr abby
Gast
17-01-2008 22:56 level 105 Reageer met quote

weet iemand of level 105 van supaplex ergens uitgelegd staat?
Gast
18-01-2008 8:06 Re: level 105 Reageer met quote

Anonymous schreef:
weet iemand of level 105 van supaplex ergens uitgelegd staat?

ja die staat er meerdere malen, maar weet niet precies welke pagina,.ergens tussen pagina 30 en 80? kam ik ook mis hebben.

gr abby
Gast
18-01-2008 20:48 d2 level 8 Reageer met quote

ik ben bezig met dit level en kom aan de rechterkant er niet door om bij de E te komen. heeft iemand een ideetje?
gr corina
Gast
18-01-2008 21:37 Re: d2 level 8 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik ben bezig met dit level en kom aan de rechterkant er niet door om bij de E te komen. heeft iemand een ideetje?
gr corina

welk stuk bedoel je? alleen bij de E? of nog meer terug? bij de E heb ik het er wel eens over gehad met thea geloof ik, ik hoor het wel , dan ga ik hem nu even spelen, het is weer zo lang geleden, moet er even in komen.
gr abby
Gast
18-01-2008 21:49 d2 level 8 Reageer met quote

natuurlijk je bedoelt bij de E , zuig eerst de lange rij infotrons en dan naar beneden , naar rechts en rijtjes infotrons meteen zuigen, dan de laatste rij heel snel naar boven , en niet wachten tot alles gevallen is , voor dat de laatste 2 ballen vallen naar links en je komt tegen de E voor de bal er voor valt.
Gast
18-01-2008 22:10 Re: d2 level 8 Reageer met quote

Anonymous schreef:
natuurlijk je bedoelt bij de E , zuig eerst de lange rij infotrons en dan naar beneden , naar rechts en rijtjes infotrons meteen zuigen, dan de laatste rij heel snel naar boven , en niet wachten tot alles gevallen is , voor dat de laatste 2 ballen vallen naar links en je komt tegen de E voor de bal er voor valt.

bedankt abby, het is gelukt. zijn level 4 en 5 nog steeds niet te halen?
gr corina
ps hoe is het met sandy?
Gast
18-01-2008 22:49 Re: d2 level 8 Reageer met quote

Anonymous schreef:
bedankt abby, het is gelukt. zijn level 4 en 5 nog steeds niet te halen?
gr corina
ps hoe is het met sandy?

nee, 4 en 5 willen niet, het gaat best met sandy,maar ze wordt wat te dik, het baasje vind haar zielig, en gaat kipfile voor haar fijnsnijden elke avond, heb nu even duidelijk gemaakt, dat dat nu over is.
ze is bij de dierenarts geweest, en mag nu s'nachts het verband af en overdag moet het erom. dus ik kan elke avond en morgen wikkelen.
maar verder gaat het goed,
kreeg trouwens net een smsje van mijn schoondochter dat mijn zoon zo verdrietig was om de poes, gisteren hoorde hij het belletje van de poes en begon hij hard te huilen. heb hem vanaf z'n 14 niet meer horen huilen, toen hij een jaar of 16 was, liep ik langs zijn slaapkamer, toen hoorde ik hem mopperen op de kat, schuif eens op, het is ook mijn bed! je neemt het hele bed in beslag.ik zei toen tegen m'n man, het lijkt wel een getrouwd stel die twee...
dus ik kan het me wel voorstellen, dat hij hem mist,
gr abby
thea5
19-01-2008 18:34 level 10, d1 Reageer met quote

ben nog steeds met deze level bezig, heb jij die al corina?
gr. thea
Corina
20-01-2008 0:12 Re: level 10, d1 Reageer met quote

thea5 schreef:
ben nog steeds met deze level bezig, heb jij die al corina?
gr. thea

nee, ik kom niet langs die schaartjes op de terugweg boven.
gr corina
abbycail
20-01-2008 9:40 Re: level 10, d1 Reageer met quote

Corina schreef:
nee, ik kom niet langs die schaartjes op de terugweg boven.
gr corina

heb hier ook heel lang over gedaan hoor, je gaat telkens af,en ineens lukt het,
heb even gekeken,als je uit dat poortje komt, blijf je rustig staan, kijk dan naar die 2 scharen die om die 2 blokjes heen gaan, zodra ze naar boven gaan, ga je zodra de schaar het voor je toelaat vlug naar die blokken achter die 2 scharen aan naar boven en dan naar links, daar ga je naar beneden, de scharen gaan de rechterkant op en jij de linker, 4 stappen, en daar kan je weer rustig wachten, dan ga je zodra het kan 1 omhoog 1 naar links en 1 omhoog, probeer de schaartjes niet te verstoren.
dan moet je naar links voorbij die schaar, en voorbij dat blok 1 naar beneden, let op de scharen die om dat blok daar onder gan en zodra het kan kan je veilig naar links, naar het poortje.
gr abby

Laatst aangepast door abbycail op 20-01-2008 13:23, in totaal 1 keer bewerkt
thea5
20-01-2008 13:13 level 5, d77 Reageer met quote

gelukkig....ben hier ook door, maar welke weg moet ik nemen bij level 6?
gr. thea
abbycail
20-01-2008 13:25 Re: level 5, d77 Reageer met quote

thea5 schreef:
gelukkig....ben hier ook door, maar welke weg moet ik nemen bij level 6?
gr. thea

die heb ik ook helemaal beschreven, maar ga nu zo weg,dus als je zelf even wil kijken, het was vlak na de beschrijving van 5,
gr abby
Corina
20-01-2008 14:14 Re: level 6, d77 Reageer met quote

abbycail schreef:
die heb ik ook helemaal beschreven, maar ga nu zo weg,dus als je zelf even wil kijken, het was vlak na de beschrijving van 5,
gr abby

staat op blz. 51.
gr corina
thea5
20-01-2008 15:33  Reageer met quote

level 6 en 7 gehaald van d77, maar 8 zal ik ook wel nooit halen....
gr. thea
abbycail
22-01-2008 9:41  Reageer met quote

goh wat is het stil hier, blijf kijken, maar begin wel ongeduldig te worden ,hi hi
gr abby
Corina
22-01-2008 14:52 94 level 22 Reageer met quote

de rust is weer voorbij. abby ik heb je hulp weer nodig. bij dit level krijg ik de 2 onderste infotrons niet te pakken. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina
Corina
22-01-2008 14:59 Re: 94 level 22 Reageer met quote

Corina schreef:
de rust is weer voorbij. abby ik heb je hulp weer nodig. bij dit level krijg ik de 2 onderste infotrons niet te pakken. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina

die 2 lukken nu wel maar niet de ene naast de E aan de linkerkant.
gr corina
abbycail
22-01-2008 15:29 Re: 94 level 22 Reageer met quote

Corina schreef:
die 2 lukken nu wel maar niet de ene naast de E aan de linkerkant.
gr corina

moet hem even spelen hoor
eigelijk heel simpel. ga onder de voorste groene staan, zuig de infotron en meteen naar rechts tegen de E aan.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 150 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: