NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
08-01-2008 9:15 level 18 Reageer met quote

sorry is antwoord op andere vraag , op andere site. ben nog niet wakker,
gr abby

Gast
08-01-2008 14:33 d3 level 20 Reageer met quote

abby of thea, hoe kom je in dat vak onderin met die groene diskettes?
gr corina
Gast
08-01-2008 14:43 d3 level 10 Reageer met quote

en in welke volgorde moet je dit level doen? ik ben al zo lang bezig met dit level en kom er niet uit.
gr corina
Gast
08-01-2008 14:45 d6 Reageer met quote

Hoi Hoi

Ik snap niks van level d6 de eerste 4. Bij de een zit ik vast bij de ander ben ik niet snel genoeg.... Help!!!!
Gast
08-01-2008 15:42 Re: d3 level 20 Reageer met quote

Anonymous schreef:
abby of thea, hoe kom je in dat vak onderin met die groene diskettes?
gr corina

je moet een gele plaatsen rechts onder in het vak van de gele diskettes, het groen ontploft dan in het vak van de groene diskettes en de diskettes dan ook.
gr abby
Gast
08-01-2008 15:43 Re: d3 level 10 Reageer met quote

Anonymous schreef:
en in welke volgorde moet je dit level doen? ik ben al zo lang bezig met dit level en kom er niet uit.
gr corina

die ga ik vanavond beschrijven , als ik meer tijd hebt,
gr abby
Gast
08-01-2008 15:46 Re: d6 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hoi Hoi

Ik snap niks van level d6 de eerste 4. Bij de een zit ik vast bij de ander ben ik niet snel genoeg.... Help!!!!

heb alleen 1 en 3 en die waren inderdaad best moeilijk, zal ik ook vanavond naar kijken of ik de weg nog weet.
gr abby
Gast
08-01-2008 16:12 d3. level 1 en 3 Reageer met quote

daar heb ik dan ook wat aan, want ik heb ze ook niet abby
gr. thea
Gast
08-01-2008 16:13  Reageer met quote

ik bedoel natuurlijk d6
gr. thea
Gast
08-01-2008 16:44 Re: d6. level 1 en 3 Reageer met quote

Anonymous schreef:
daar heb ik dan ook wat aan, want ik heb ze ook niet abby
gr. thea

ik ook niet, dus zou super zijn: 3 vliegen in één klap.
gr corina
Gast
08-01-2008 17:43 Re: d3 level 10 Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr corina

allereerst uiteraard rechtsonder erin gaan en naar boven.
dan pak je eerst alle rode diskettes , dus ook die 5 ernaast.
dan begin je helemaal rechts ga naast die 3 ballen naar beneden en zet daar een rode.
pak eerst alle infotrons, haal het groen rondom weg, dan de stapel ballen!! ga staan onder de 3de rij, met de 3 ballen boven elkaar , zuig het groen rechts weg en ga 1 naar links en zuig groen links weg, en duw tegen de bal rechts om er weer uit te kunnen.
laat de ballen boven je ook vallen en ga over de ballen heen naar links.

ga onder die groene diskette staan, nu moet je naar beneden , ga meteen zodra je kunt naar rechts en laat hem ontploffen.haal een beetje groen weg en nu ga je beneden eerst helemaal naar links.
onder de bal door en duw hem helmaal naar rechts.
haal daar rond de gele al het groen weg, en de linkse gele duw je om hoog , en de rechtse omhoog en 2 naar links, en ga nu weer terug naar rechts, en pak die 2 infotrons, en laat de ballen rechts vallen ,steeds zo veel mogelijk naar rechts duwend, je kan 1 infotron pakken. dat vak komt later, die 2 infotrons rechts kan je wel vast gaan pakken.

duw tegen dat kastje en ga weer helemaal naar links de rode diskette pakken., en de infotron, dat laatste vak bewaar je voor het laatst,
ga weer naar rechts en naar boven helemaal naar begin.
ga boven die driehoek ballen precies in het midden staan en zet een rode.
werk zo naar beneden met 5 de rode die je hebt.je houd er dan 1 over,
dan ga je eerst die 3 rode pakken daaronder.

voor dat je de scharen los laat ga je eerst met die 3 rode het vak uit naar links en laat die muur ontploffen door 3x een rode onderaan ertegen te zetten.
maak dat vakje nog niet leeg eronder, anders moet je zolang wachten tot de schaar er is, laat de scharen 1 voor 1 vrij en gooi de bal op z'n kop die je links van je ziet, als je die 2 muren open hebt kan je het vakje leeg maken.

ga dan naar het eerste vak , pak eerst de infotrons, duw de rechtse bal naar rechts, je staat nu onder de groene diskette, laat die naar beneden vallen en zet een rode bij de bal die valt,
ga er door naar rechts , ga er doorheen en laat een bal op de groene diskette vallen, blijf halvewege staan, na de ontploffing pak je de 3 infotrons en de rode diskette en ga terug naar links en naar het begin.gebruik die rode om dat vak met de infotrons te openen, kijk uit voor de stroompjes. dan naar links naar de uitgang,

laat 1 voor 1 die 5 ballen vallen en pak de infotron , dan ga je door het poortje,.
eerst naar boven, pak de infotron en laat de ballen vallen, pak de infotron rechts boven , ga dan recht naar beneden ,infotronpakken en naar links infotron pakken en weer naar boven en het bovenste poortje uit naar rechts naar de E.

.gr abby
Gast
08-01-2008 17:45  Reageer met quote

ga nu soapies kijken, half negen zal ik 1 en 3 van d6 bekijken, maar ik beloof niks, want ik weet niet zeker of ik ze nog weet.
gr abby
Gast
08-01-2008 19:33 d3 level 10 Reageer met quote

bedankt abby, ik heb hem.
gr corina
Gast
08-01-2008 22:38 level 1 d6 Reageer met quote

laat de eerste groene vallen en ga naar links onder de volgende groene staan,laat de infotrons die vallen gewoon even liggen, laat de volgende groene vallen op het moment dat de schaar de hoek om wil komen, de bedoeling is dat het vakje met de infotron openspringt, ga zo door tot de laatste groene diskette.normaal gesproken zet je nu een rode onder het laatste vak, maar wacht daar even mee, je neemt de rode gewoon mee naar boven , ik weet een manier om meer infotrons te pakken, dus ga nu naar rechts pak alle infotrons ga rechts door het poortje naar boven en naar links naar boven.

pak die infotron op het moment dat de schaar ertegenaan gaat en volg de schaar meteen naar rechts en ga door het poortje naar boven.door de groene diskettes op de juiste tijd naar beneden te duwen kan je schaartjes uit schakelen , en naar links gaan, dan die infotron pakken en de rode diskette en door poortje links.

dan groen weg halen en infotron boven je pakken en zoregen dat de schaar terug gestuurd wordt zodat hij tegen de klok draait, dan blijft hij daar rondjes draaien.
ga dan naar links om de blok met de groene stip heen nar rechts, volg de weg die je kan gaan en op een gegeven moment sta je boven de in fotron, dan 1 stap nar links en naar beneden naast de infotron ,zuig die op en doe een stap naar boven, dat glitterding gaat de andere kant op , kijk goed waar hij heen gaat
doe nog een stap omhoog en 2 stappen naar rechts en zet daar een rode diskette en wacht tot dat glitterding terug komt , let goed op hoe hij loopt, want straks moet jij die weg ook vervolgen, laat die rode ontploffen op het moment dat die glitterding langs komt, heb je 9 infotrons extra, en vervolg je de weg naar linksboven en ga je daar door het poortje.

ga eerst helemaal naar beneden en zet een rode diskette op de plaats waar de infotron ligt, en laat hem ontploffen.
haal al het groen weg en ga naar beneden,haal al het groen weg onder en boven die gelediskettes, pak de infotrons en haal links naar boven het groen weg.en pak daar die rode en de infotron. nu bij al die bruine vakjes, 5 aan weerskanten en 1 onder een gele diskette zetten . en dan infotrons pakken zoveel mogelijk, maar je kunt degene die niet lukken laten zitten,verspil er geen rode diskettes aan ,want je hebt extra infotrons, en je hebt die 2 rechtsonder al gezien natuurlijk,

ga naar rechts het poortje door, laat de infotron boven je zitten, je hebt alleen maar last van dat schaartje.
laat dat glitterding vrij en ga hem een stuk achterna en zet ergens een rode en laat hem ontploffen als hij terug komt. probeer dat ergens in het midden te doen of vlak bij die andere infotron, kijk goed naar de weg naar dat poortje rechts, laat desnoods dat glitterding een paar keer langs komen zodat je het zeker weet, je hebt nu genoeg infotrons en kan naar het poortje naar de E, ik heb er zelfs 8 over...
gr abby
Gast
08-01-2008 22:43 level 3 d6 Reageer met quote

level 3 doe ik morgen heb een lam handje van het typen,
die is wel een stuk vervelender, heb er weken over gedaan, maar misschien valt hij mee, nu ik het ongeveer weet.
welterusten...
gr abby
Gast
08-01-2008 23:59 Re: level 3 d6 Reageer met quote

Anonymous schreef:
level 3 doe ik morgen heb een lam handje van het typen,
die is wel een stuk vervelender, heb er weken over gedaan, maar misschien valt hij mee, nu ik het ongeveer weet.
welterusten...
gr abby

welterusten en tot morgen.
gr corina
Gast
09-01-2008 11:49 Re: level 1 d6 Reageer met quote

Anonymous schreef:
laat de eerste groene vallen en ga naar links onder de volgende groene staan,laat de infotrons die vallen gewoon even liggen, laat de volgende groene vallen op het moment dat de schaar de hoek om wil komen, de bedoeling is dat het vakje met de infotron openspringt, ga zo door tot de laatste groene diskette.normaal gesproken zet je nu een rode onder het laatste vak, maar wacht daar even mee, je neemt de rode gewoon mee naar boven , ik weet een manier om meer infotrons te pakken, dus ga nu naar rechts pak alle infotrons ga rechts door het poortje naar boven en naar links naar boven.

pak die infotron op het moment dat de schaar ertegenaan gaat en volg de schaar meteen naar rechts en ga door het poortje naar boven.door de groene diskettes op de juiste tijd naar beneden te duwen kan je schaartjes uit schakelen , en naar links gaan, dan die infotron pakken en de rode diskette en door poortje links.

dan groen weg halen en infotron boven je pakken en zoregen dat de schaar terug gestuurd wordt zodat hij tegen de klok draait, dan blijft hij daar rondjes draaien.
ga dan naar links om de blok met de groene stip heen nar rechts, volg de weg die je kan gaan en op een gegeven moment sta je boven de in fotron, dan 1 stap nar links en naar beneden naast de infotron ,zuig die op en doe een stap naar boven, dat glitterding gaat de andere kant op , kijk goed waar hij heen gaat
doe nog een stap omhoog en 2 stappen naar rechts en zet daar een rode diskette en wacht tot dat glitterding terug komt , let goed op hoe hij loopt, want straks moet jij die weg ook vervolgen, laat die rode ontploffen op het moment dat die glitterding langs komt, heb je 9 infotrons extra, en vervolg je de weg naar linksboven en ga je daar door het poortje.

ga eerst helemaal naar beneden en zet een rode diskette op de plaats waar de infotron ligt, en laat hem ontploffen.
haal al het groen weg en ga naar beneden,haal al het groen weg onder en boven die gelediskettes, pak de infotrons en haal links naar boven het groen weg.en pak daar die rode en de infotron. nu bij al die bruine vakjes, 5 aan weerskanten en 1 onder een gele diskette zetten . en dan infotrons pakken zoveel mogelijk, maar je kunt degene die niet lukken laten zitten,verspil er geen rode diskettes aan ,want je hebt extra infotrons, en je hebt die 2 rechtsonder al gezien natuurlijk,

ga naar rechts het poortje door, laat de infotron boven je zitten, je hebt alleen maar last van dat schaartje.
laat dat glitterding vrij en ga hem een stuk achterna en zet ergens een rode en laat hem ontploffen als hij terug komt. probeer dat ergens in het midden te doen of vlak bij die andere infotron, kijk goed naar de weg naar dat poortje rechts, laat desnoods dat glitterding een paar keer langs komen zodat je het zeker weet, je hebt nu genoeg infotrons en kan naar het poortje naar de E, ik heb er zelfs 8 over...
gr abby

Dank je wel! Het is me gelukt. heb het mezelf iets makkelijker gemaakt. Heb dan ook geen 8 infotrons over, maar wel een level uitgespeeld! Nogmaals bedankt!
Gast
09-01-2008 12:30 level 3 d6 deel 1 Reageer met quote

ga 6 naar beneden tot je tussen de bal staat en dat bruine blokje.
ga weer omhoog ,onder die groene diskette staan en naar beneden ga naar links en laat die groene neerkomen. ga weer om hoog tegen de groene staan zuig 2x rechts en naar beneden tot het kastje rechts naast je en 1 seconde haperen, de groene ontploft en ook de onderste bruine blokjes.

laat links de bal vallen , en pak de infotron en haal dat groen weg tot het poortje.
dan helemaal naar benden groen weghalen en ga onder die groene staan die onder die gele zit en ga weer vlug naar boven.
schuif die gele tegen dat bruine blokje rechts. ga naar boven en laat die groene ontploffen, maar zo min mogelijk groen weg halen.

pa voorzichtig de infotron. haal wel het groen links van je weg bij het poortje , onder dat kastje zet je straks een gele diskette neer.
ga helemaal naar beneden en volg de weg naar rechts . eerst pak je daar die infotrons en dan als je dat gangetje door ben moet je onder een bal door en schuif die bal naar links.
pak de infotron en ga verder naar rechts.

dan sta je daar tussen de ballen en boven je 5 ballen en rechts naast je ook ballen ,ga 1 omhoog en 2 naar rechts , onder en boven zuigen en bal naar links duwen .ga om het groen heenen duw die bovenste bal rechts van je 1 naar rechts en dan de bal eronder 1 naar rechts duwen en de bovenste bal die zakt erachteraan naar rechts duwen.
haal die groene blokjes weg en vervolg je weg naar rechts.

oner het poortje door nog 3 stappen ga 2 naar beneden, zuig de infotron links en weer omhoog. en naar rechts tot je niet meer verder kunt, ga 1 naar beneden en 1 naar rechts en zuig die infotron, als het glitterding rechts is.en ga dan naar beneden en 1 naar rechts, pak daar die infotron en haal dat blokje groen weg, nu voorzichtig, lettend op de glitterdingen , ze mogen niet ontploffen, duw de bal helemaal naar links, dan de bal rechts van 1 naar rechts duwen en ga er links weer uit naar boven.

nou moet je vlug zijn, je moet dat vakje in via die infotron en vlug de bal naar links schuiven. en dit nog een keer herhalen tot het glitterding vrij is, dit is best moeilijk, zelf ga ik nu al voor de 3de keer af,en steeds maar weer opnieuw beginnen, maar volhouden maar.
als het is gelukt laat je die onderste naar voren gaan , naar het begin, en de bovenste glitterding komt er nu ook aan en ga nu vlug tussen die groene diskette en die bal staan links van je en als dat glitterding bijna beneden je is vlug een stap omhoog en de bal valt op z'n kop.

ga nu gauw achter die andere glitterding aan, die moet je ontploffen helemaal boven onder de middelste bal.gooi de bal zo snel mogelijk zodat er zo min mogelijk groen ontploft, dus de bal valt op z'n kop op het moment dat hij naar boven wil komen.
maak nu dat vak in het midden aan de rechterkant met de groene diskettes leeg.
pak alle infotrons en ga naar boven naar die bal die aan de rechterkant zit, en wacht geduldig tot de schaar terug komt, en gooi de bal op z'n kop zodat dat vak open gaat bij dat bruine blokje onder je ,en haal alle groen daar weg.

laat dat vak even zitten, en nu naar beneden alle gele eruit schuiven, ga dat vak in en pak de infotron onder je en die links erboven en schuif die diskette 1 naar rechts en ga naar beneden
schuif die gele 1 naar rechts en pak de infotron eronder,, en ga dan naar links, pak de infotron naast de rode diskette ga om de gele heen naar beneden en naar rechts zonder de infotron te pakken, de bal valt van de infotron en de E is vast vrij, pak die in fotron en ga naar rechts en duw die gele 1 naar boven, de bovenste links duw je naar rechts en 1 naar beneden, en de rechtse boven duw je naar links bovenop de linkse diskette.
dan ga je naar rechts het midelste vak in naar beneden en duw die gele naar rechts ge naar links eromheen naar beneden naar boven en duw de gele naar boven en ga weer terug en die gele kan je eruit duwen, en duw hem helemaal naar boven tegen dat bruine blokje, ga het vak weer in en duw de gele boven de E helemaal naar rechts en nar boven en je kunt hem eruit duwen, duw hem naar boven en naar links onder dat kastje tussen die 2 bruine blokjes, ga weer het vak in en duw de middelste van de 3 gele daar beneden 2 naar boven naar rechts en naar boven en eruit. en zet hem daar boven bij dat vakje met die infotron erin.
weer het vak in en duw de bovenste links weer terug 4 plaatsen naar rechts en 3 naar beneden en weer naar rechts en eruit, voor je verder gaat de gele links boven in dat vak 2 naar beneden duwen, kan je staks die rode pakken.
de gele die je eruit hebt geduwd moet naar beneden en helemal naar rechts, controleer eerst even of je wel alle groen weg hebt gehaald daar. schuif hem 3 stappen voor bij het poortje , haal al het groen weg en ga om dat blok heen en duw de gele 1 naar beneden en dan helemaal naar rechts. zorg voor alle zekerheid dat je ook dat groen weghaalt bij dat poortje er boven.

ga weer terug en duw tegen dat kastje rechts boven. je moet die gele even omhoog duwen om er door te kunnen en dan weer terug duwen op z'n plaats.
pak de infotron rechts en die in dat vakje en helemaal boven rechts door de buisjes heen die infotron pakken , pak dan de rode diskette en ga eerst naar rechts om die ene infotron te pakken helemaal aan het einde, en ga dan weer terug.wacht tot de schaar ook weer naar rechts gaat en ga eerst het onderste vak in pak die infotron onder je en duw de bal naar buiten op het moment dat de schaar er langs wil komen, heb je daar geen last meer van. haal dan de rest weg uit dat vak.

ga dat vak weer uit naar links en dan naar boven, en ga aan de linkerkant dat poortje in, pak die 2 infotrons onder je en haal dat groen weg in dat vakje onder je, en ga 3 naar links 1 naar rechts 1 omhoog, en weer 1 naar beneden en naar links duw de bal naar rechts en duw een bal naar links, haal dat vakje groen weg en laat de ballen vallen,
nu kan je het poortje door, pak vlug de onderste infotron en ga door het poortje naar rechts, nou moet je vlug zijn , ga naar beneden zuig die infotron en vlug naar links.
weer naar beneden en naar links,nu weer vlug naar beneden infotron zuigen en naar links.
nu naar boven en niet het poortje door, die infotrons heb je niet nodig, pak de infotron rechts en ga rechts door het poortje eruit.

nu naar boven het vak rechts, laat die groene vallen en lat dat glitterding vrij en pak die infotron. niet het groen weghalen onder die bal.
ren voor dat glitterding uit naar beneden en helemaal naar rechts en haal bij dat poortje het groen weg en ga aan de recherkant van de groene staan,wacht op dat glitterding en gooi die groene op z'n kop.
pak alle infotrons ook die boven je onder de bal en ga naar links door het poortje, en naar naar boven door het poortje, daar valt niet veel uit te leggen , dat moet je even zelf doen, werk je er doorheen naar rechts en de infotrons pakken. wel eerst daar boven in de hoek eruit gaan en de infotron paken en er helemaal omheen weer terug dat vak in.als je aan de rechterkant eruit komt pak je eerst de infotron rechts onder. ga aan de rechterkant staan van dat groene vlakje boven je, ,
laat die ballen vallen en pak de infotron, hier moet ik het nu even bij laten, ben de hele morgen al bezig, maakte een foutje en ben nu af, maar zodra ik tijd hebt ga ik weer verder,
gr abby
Gast
09-01-2008 16:32 level 3 d6 Reageer met quote

dat laatste stukje klopt niet, daarom ging ik af, dus wacht tot vanavond
gr abby
Gast
09-01-2008 17:47 vervolg level 3 d6 Reageer met quote

als je dus rechts dat vak uit komt pak je eerst die infotron en die infotron rechts beneden, dan laat je de rest zo zitten en ga je terug door het poortje links boven in dat vak en door dat buisje naar boven en laat die groene diskette vallen. pak eerst de infotron boven op die ballen en dan ga je onder de ballen door naar links, ga tot je voorbij de rij infotrons bent en zuig ze dan rustig op rechts van je, ga verder naar rechts, en via die rij infotrons weer naar boven, ga links door de buizen en weer terug naar beneden en weer dat vak in met de scharen naar rechts, nu laat je de ballen vallen en ga wel aan de rechterkant staan en pak die nfotron, en ga door het poortje rechts. en door het buisje.

pak de infotron eronder en zuig het groen weg onder die rij ballen rechts.
ga een stukje nar boven en laat die ballen rustig vallen en zuig die infotrons op, zoveel mogelijk.
ga 2 omhoog 1 naar beneden en 1 naar links en meteen rechts zuigen.
en volg de infotrons naar links.
als je boven bent kan je nog een paar infotrons pakken als je goed kijkt en als je denkt dat je nog niet genoeg infotrons hebt zet dan hier je rode diskette , dan kan je er nog pakken en vervolg je weg naar links.
en je kunt naar de E
gr abby
Gast
09-01-2008 21:37  Reageer met quote

hoi abby, bedankt voor je uitleg. ben begonnen aan level 3 van d6, maar ben steeds af bij die glitterdingen rechts. ben er één keer doorheen gekomen. ben even overgestapt naar de d3 levels. ik vind ze erg leuk om te doen. heb jij ze allemaal al uitgespeeld?
gr corina
Gast
09-01-2008 21:43  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi abby, bedankt voor je uitleg. ben begonnen aan level 3 van d6, maar ben steeds af bij die glitterdingen rechts. ben er één keer doorheen gekomen. ben even overgestapt naar de d3 levels. ik vind ze erg leuk om te doen. heb jij ze allemaal al uitgespeeld?
gr corina

nee 14 31 47 en 80 heb ik niet, je moet wel doorgaan met d6 level 3 hoor, ben de hele morgen bezig geweest , ( snik snik)
gr abby
Gast
09-01-2008 22:20  Reageer met quote

Anonymous schreef:
nee 14 31 47 en 80 heb ik niet, je moet wel doorgaan met d6 level 3 hoor, ben de hele morgen bezig geweest , ( snik snik)
gr abby

doe ik ook wel, hoor. je hebt het niet voor niks gedaan. en anoniempje heeft al een level gehaald dankzij jou. van thea nog niets gehoord of ze al weer verder is.
gr corina
Gast
09-01-2008 22:30  Reageer met quote

Anonymous schreef:
doe ik ook wel, hoor. je hebt het niet voor niks gedaan. en anoniempje heeft al een level gehaald dankzij jou. van thea nog niets gehoord of ze al weer verder is.
gr corina

die is druk aan het plexen met haar tong uit de mond, hi hi
gr abby
Gast
09-01-2008 23:01  Reageer met quote

Anonymous schreef:
die is druk aan het plexen met haar tong uit de mond, hi hi
gr abby

vast, want ze moet heel wat levels inhalen die wij inmiddels al gehaald hebben van dvb.
ben nu met level 30 van d3 bezig, wil hem persé halen want ik ben benieuwd naar 31 en wil zien waarom hij niet te halen is.
gr corina
Gast
10-01-2008 1:17 d3 level 25 Reageer met quote

abby, ik kom er niet uit, ik kom een rode diskette tekort om alle vakken open te maken. kan jij er even naar kijken?
gr corina
Gast
10-01-2008 9:39 Re: d3 level 25 Reageer met quote

Anonymous schreef:
abby, ik kom er niet uit, ik kom een rode diskette tekort om alle vakken open te maken. kan jij er even naar kijken?
gr corina

weet natuurlijk niet wat je fout hebt gedaan, en ik weet hem ook niet meer uit m'n hoofd, dus ik ga hem nu spelen en meteen weer beschrijven wat ik doe, dat lijkt me het beste.

allereerst ga ik naar beneden om alle infotrons te pakken en die groene diskettes te ontploffen zonder infotrons te verliezen , en zorgen dat het portje rechts open blijf en toe gankelijk blijft naar boven.
laat verder gewoon alle ballen vallen,je maakt gewoon een schuine rij naar boven van ballen,en het stuk met de ballen erboven bij het poortje laat je vrij, als je door het poortje komt dan hoef je ze alleen maar te laten vallen om er door te kunnen, en dan zorg je dat er bovenin aan de linkerkant een bal blijft zitten , die bovenste bal waar die infotron op ligt, haal wel het groen links ernaast en daaronder weg.

dan ga je naar het vak links , pak de infotrons en laat die bal op die groene diskette vallen. dan laat je de schaar vrij en laat hem naar het eerste vak komen en gooi die bal op zijn kop als hij naar bovenkomt langs dat vak en het beste is als hij op zijn kop valt op het moment dat hij langs de infotron komt die je ziet zitten tussen de 4 ballen op elkaar en de bal erboven,, en maak het eerste vak leeg.
waarschijnlijk zat hier jou probleem, maar dat weet ik niet zeker, dus ik ga gewoon door.

ga weer naar het vak rechts en nadat je door het buisje boven de weg vast in dat vak toegankelijk hebt gemaakt ,ga je daar naar beneden zorg dat je de bal op de schaar gooit om dat vak te openen en pak daar de infotrons en de rode en ga weer terug naar boven door het buisje naar beneden. en pak daar de infotron en zet een rode aan de rechterkant beneden in het hoekje.
nadat je het vak eronder en links erboven vast hebt leeggemaakt ga je door het buisje naar rechts en pak alles zo dat je een groene diskette aan de linkerkant naar beneden kan gooien en dan kan je in dat vakje weer de groene diskettes laten vallen en de laatste rode zet je daar helemaal rechts naast het poortje, nu kan je alles pakken en terug naar de E.
gr abby
Gast
10-01-2008 9:42  Reageer met quote

Anonymous schreef:
vast, want ze moet heel wat levels inhalen die wij inmiddels al gehaald hebben van dvb.
ben nu met level 30 van d3 bezig, wil hem persé halen want ik ben benieuwd naar 31 en wil zien waarom hij niet te halen is.
gr corina

die lijkt heel makkelijk, maar ergens aan de rechterkant moet je een groene diskette ontploffen, maar gelijktijdig een bal wegduwen om weg te komen, en dat lukt dus niet.
gr abby
Gast
10-01-2008 16:16  Reageer met quote

Anonymous schreef:
die lijkt heel makkelijk, maar ergens aan de rechterkant moet je een groene diskette ontploffen, maar gelijktijdig een bal wegduwen om weg te komen, en dat lukt dus niet.
gr abby

klopt, daar kom ik ook niet doorheen, jammer. misschien moeten we eens een e-mail aan die russen sturen met alle levels die niet opgelost kunnen worden.
gr corina
Gast
10-01-2008 16:17 Re: d3 level 25 Reageer met quote

Anonymous schreef:
weet natuurlijk niet wat je fout hebt gedaan, en ik weet hem ook niet meer uit m'n hoofd, dus ik ga hem nu spelen en meteen weer beschrijven wat ik doe, dat lijkt me het beste.

allereerst ga ik naar beneden om alle infotrons te pakken en die groene diskettes te ontploffen zonder infotrons te verliezen , en zorgen dat het portje rechts open blijf en toe gankelijk blijft naar boven.
laat verder gewoon alle ballen vallen,je maakt gewoon een schuine rij naar boven van ballen,en het stuk met de ballen erboven bij het poortje laat je vrij, als je door het poortje komt dan hoef je ze alleen maar te laten vallen om er door te kunnen, en dan zorg je dat er bovenin aan de linkerkant een bal blijft zitten , die bovenste bal waar die infotron op ligt, haal wel het groen links ernaast en daaronder weg.

dan ga je naar het vak links , pak de infotrons en laat die bal op die groene diskette vallen. dan laat je de schaar vrij en laat hem naar het eerste vak komen en gooi die bal op zijn kop als hij naar bovenkomt langs dat vak en het beste is als hij op zijn kop valt op het moment dat hij langs de infotron komt die je ziet zitten tussen de 4 ballen op elkaar en de bal erboven,, en maak het eerste vak leeg.
waarschijnlijk zat hier jou probleem, maar dat weet ik niet zeker, dus ik ga gewoon door.

ga weer naar het vak rechts en nadat je door het buisje boven de weg vast in dat vak toegankelijk hebt gemaakt ,ga je daar naar beneden zorg dat je de bal op de schaar gooit om dat vak te openen en pak daar de infotrons en de rode en ga weer terug naar boven door het buisje naar beneden. en pak daar de infotron en zet een rode aan de rechterkant beneden in het hoekje.
nadat je het vak eronder en links erboven vast hebt leeggemaakt ga je door het buisje naar rechts en pak alles zo dat je een groene diskette aan de linkerkant naar beneden kan gooien en dan kan je in dat vakje weer de groene diskettes laten vallen en de laatste rode zet je daar helemaal rechts naast het poortje, nu kan je alles pakken en terug naar de E.
gr abby

denk dat mijn fout in het vak zit met die groene diskettes: ik liet die groene diskette rechts naar beneden komen. heb nu even geen tijd om hem te spelen, maar ga het straks proberen. alvast bedankt, abby.
gr corina
Plaats Reactie Pagina 146 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: