NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
27-12-2007 23:19 dvb level 58 Reageer met quote

tjee abby, wat een level en geweldige uitleg. ben eraan begonnen, maar het is me nog niet gelukt. blijf proberen.
waar is thea trouwens?
gr corina

Gast
28-12-2007 8:58 Re: dvb level 58 Reageer met quote

Anonymous schreef:
tjee abby, wat een level en geweldige uitleg. ben eraan begonnen, maar het is me nog niet gelukt. blijf proberen.
waar is thea trouwens?
gr corina

misschien misselijk van alle kalkoen?
gr abby
Gast
28-12-2007 23:10 dvb levels Reageer met quote

even een update van behaalde levels van dvb: 3,4,10,13,17,18,23,28,29,31,32,34,36,37,44,45,52,59,63,64,67,68,69,70,
71,73,75,79,80,82,85,89,96,105,109.
als ik iemand ergens mee kan helpen, geef maar een gil.
gr corina
Gast
28-12-2007 23:50 Re: dvb levels Reageer met quote

Anonymous schreef:
even een update van behaalde levels van dvb: 3,4,10,13,17,18,23,28,29,31,32,34,36,37,44,45,52,59,63,64,67,68,69,70,
71,73,75,79,80,82,85,89,96,105,109.
als ik iemand ergens mee kan helpen, geef maar een gil.
gr corina

alleen 71 en 80 mag je me uitleggen, verder heb ik alles wat jij hebt en dan nog 53 58 61 65 66 74 76 77 93 94 102 104 , dus als je iets wil weten, hoor ik het wel.
gr abby
Gast
29-12-2007 13:56  Reageer met quote

heb 108 dvb ook gehaald
gr abby
Gast
29-12-2007 15:16 Re: dvb level 71 Reageer met quote

Anonymous schreef:
alleen 71 en 80 mag je me uitleggen, verder heb ik alles wat jij hebt en dan nog 53 58 61 65 66 74 76 77 93 94 102 104 , dus als je iets wil weten, hoor ik het wel.
gr abby

linkerkant: schaartje in beweging brengen. als hij aan de linkerkant is de groene diskette over hem heen schuiven en onderste poortje laten ontploffen.
rechterkant: groene diskette naar beneden gooien als schaartje daar ook is. als het goed is gaat het onderste poortje open.
gr corina
Gast
29-12-2007 15:21 Re: dvb level 80 Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr abby

je laat de 2e bal van links naar beneden komen op het rechter poortje en zorg dat je tussen die twee poortjes dat groen laat staan en ga er boven staan. als het schaartje om de poortjes heen wilt gaan ga je naar beneden en duwt de bal over het schaartje naar het linker poortje. het schaartje gaat nu rondjes draaien dus zorg dat hij weer een grote ronde maakt. je moet nu alleen nog even uitkienen wanneer je de bal moet gooien zodat het bruine vakje beneden opengaat.
gr corina
Gast
29-12-2007 15:56 Re: dvb level 71 Reageer met quote

Anonymous schreef:
linkerkant: schaartje in beweging brengen. als hij aan de linkerkant is de groene diskette over hem heen schuiven en onderste poortje laten ontploffen.
rechterkant: groene diskette naar beneden gooien als schaartje daar ook is. als het goed is gaat het onderste poortje open.
gr corina

dit deed ik al zo, maar bij mij ontploft dan uiteraard ook de beide E's
gr abby
Gast
29-12-2007 16:14 Re: dvb level 80 Reageer met quote

Anonymous schreef:
je laat de 2e bal van links naar beneden komen op het rechter poortje en zorg dat je tussen die twee poortjes dat groen laat staan en ga er boven staan. als het schaartje om de poortjes heen wilt gaan ga je naar beneden en duwt de bal over het schaartje naar het linker poortje. het schaartje gaat nu rondjes draaien dus zorg dat hij weer een grote ronde maakt. je moet nu alleen nog even uitkienen wanneer je de bal moet gooien zodat het bruine vakje beneden opengaat.
gr corina

deze heb ik gehaald, bedankt!
Gast
29-12-2007 16:14  Reageer met quote

gr abby
Gast
29-12-2007 16:58  Reageer met quote

hoi corina
zag net je kaartje bij m'n email, had nog niet in m'n email gekeken, heb een kaartje terug gestuurd.bedankt....
gr abby
Gast
29-12-2007 19:01 dvb Reageer met quote

heb level 20 gehaald, hoe doe je nu level 71 zonder dat allebei de E 's ontploffen? corina?
gr abby
Gast
29-12-2007 19:39 dvb Reageer met quote

blijf aan de gang, 22 ook gehaald.
gr abby
Gast
29-12-2007 19:51  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi corina
zag net je kaartje bij m'n email, had nog niet in m'n email gekeken, heb een kaartje terug gestuurd.bedankt....
gr abby

jij ook bedankt, hoop dat het mag uitkomen.
ik heb trouwens net level 30 gehaald.
gr corina
Gast
29-12-2007 19:51 Re: dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb level 20 gehaald, hoe doe je nu level 71 zonder dat allebei de E 's ontploffen? corina?
gr abby

groene helemaal naar rechts duwen mbv schaartje.
gr corina
Gast
29-12-2007 19:53 Re: dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr abby

hoe kom je dan bij die linker gele diskette?
gr corina
Gast
29-12-2007 21:49  Reageer met quote

Anonymous schreef:
jij ook bedankt, hoop dat het mag uitkomen.
ik heb trouwens net level 30 gehaald.
gr corina

wat toevallig.. ik ook.
gr abby
Gast
29-12-2007 21:56 Re: dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe kom je dan bij die linker gele diskette?
gr corina

als je die bovenste gele rechts naar beneden duwt om die onderste infotron te pakken , duw hem dan nadat je de infotron hebt gepakt nog 1 naar beneden , ga er dan vanaf, en zet een rode aan de rechterkant en duw die gele dan een paar plaatsen naar links en dan een rode eronder en naar boven duwen naast dat linkervak boven, zo heb je dus die linkergele niet nodig.
gr abby
Gast
29-12-2007 22:45 Re: dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
als je die bovenste gele rechts naar beneden duwt om die onderste infotron te pakken , duw hem dan nadat je de infotron hebt gepakt nog 1 naar beneden , ga er dan vanaf, en zet een rode aan de rechterkant en duw die gele dan een paar plaatsen naar links en dan een rode eronder en naar boven duwen naast dat linkervak boven, zo heb je dus die linkergele niet nodig.
gr abby

abby, wil je hem helemaal beschrijven, ik kom er niet uit. alvast bedankt.
gr corina
Gast
30-12-2007 9:20 Re: dvb level 20 Reageer met quote

Anonymous schreef:
abby, wil je hem helemaal beschrijven, ik kom er niet uit. alvast bedankt.
gr corina

ga onder poortje met rode , ga door poortje , zet rode en ga door bovenste poortje en dan ga je naar rechts zet rode op vak en springen, infotron pakken en weer rode zetten en springen. zet rode op de onderste gele ga er boven uit meteen poortje door, ga op bovenste gele staan en duw hem naar beneden tot je rechts infotron kan pakken en duw hem dan nog 1 naar beneden, spring eraf en zet rode aan de rechterkant van de gele en duw die gele naar rechts tot 2 plaatsen voor die andere gele, die je dus niet nodig hebt. zet een rode onder de gele en duw hem naar boven tot naast het vak.
zet een rode onder het kastje en drukken maar.........
gr abby
Gast
30-12-2007 14:45 level 97 Reageer met quote

Weet iemand hoe je bij level 97 van supaplex het eerste gedeelte meteen moet doen.. Heb steeds 7 infotrons te weinig.. de rest lukt allemaal maar in het begin zit je helemaal ingesloten.. Ik hoop dat iemand me kan helpen..
Alvast bedankt!
Gast
30-12-2007 15:23 Re: level 97 Reageer met quote

Als eerste moet je gewoon blijven staan als alle diskettes ontploffen Probeer er niet tussen door te glippen want dan krijg je er niet genoeg

Als alles gevallen is ga je naar links onder. Zuig de meest linkse infotron weg en ga 1 omhoog. Ga 2 naar rechts 1 naar onder en duw het blok weg naar links. Pak alle infotrons die over de blokken naar beneden vallen. Ga dan om alle blokken en infotrons heen naar rechts. Zuig weer de meest rechtse infotron weg en ga 1 omhoog. Ga dan 1 naar beneden en 1 naar links. Zuig de infotron onder je weg en ga 1 omhoog 1 naar links (doe dit snel zonder dat er blokken naar beneden vallen) Ga dan 1 naar onder zuig links en onder en ga 1 naar rechts. Ga dan 3 omhoog en 4 naar links. Ga 1 omlaag en duw het blok weg naar rechts. Ga dan 1 omlaag en duw het blok rechts naast je 1 naar rechts. Ga dan naar de top van de blokken en infotrons Pak de 2 infotrons en ga tussen de 2 blokken instaan. Duw het rechter blok naar 1 naar rechts en blijf zelf staan. Het blok valt naar beneden. Ga 1 naar onder en duw het blok rechts naast je 2 naar rechts. Ga 1 naar links en pak de infotron onder je. Ga naar de top van de blokken. Duw het bovenste blok naar rechts. Ga 1 naar onder en duw het rechter blok 2 naar rechts. Ga 1 naar links zuig de infotron onder je en ga 1 omhoog 3 naar links en 1 naar onder. Duw het blok 1 naar rechts. Ga 1 naar onder en duw het blok links van je naar links Pak de laatse infotron en als het goed is moet je er nog 39 pakken

gr abby
Gast
30-12-2007 15:34 Re: level 97 good job Reageer met quote

de rest ook maar dan, links boven ...je gaat naar beneden en bal valt mee,dan 2 naar links 2 naar boven tgen bruine blokje 4 naar links 1beneden wegzuigen 2 naar rechts 1naar benden bal naar links duwen , 1 onder zuigen laat bal erin vallen. duw de bal die vooraan staat naar links precies in het midden van die 3 ballen.
zuig dat groene vlakje weg, ga om die bal heen laat die 2 boven elkaar en die ene ernaastvallen door er onderlangs te gaan, ga 1 naar boven en zuig die 3 infotronnen weg ,de twee ballen rechts van je helemaal naar links duwen, dan ga je even naar rechts terug en zie je boven je 5 ballen 2boven elkaar en 3naast elkaar erbovenop,ga omhoog naast bruine blokje staan, ga 1 naar rechts 1naar beneden en gelijk 1naar links dan 2 naar beneden en gelijk 1 naar rechts onder groene vlak, duw de bal die valt naar links,de drie die blijven staan moeten ook nog naar beneden en zoveel mogelijk naar links dus ga je eerst 1 omhoog en meteen opzij naar rechts en 2 ballen vallen dan nu staat er nog 1 bal boven je hoofd die moet links terecht komen tussen de ballen, dus je gaat rechtsom duwt tegen de bal en ga meteen mee naar beneden zodat de bal op die andere 2 komt enje duwt hem naar links, dan die 2 die je nu tegen komt, eerst de onderste laten vallen en naar links duwenm nou laat je die 2 anderen even zitten en gaat eerst naar links, onder die 2 ballen je zuigt links en onder het groen weg, laat ze vallenen duw bal naar links, dan terug naar die andere 2 eerst laat je de bovenste vallen en dan die andere, dan de volgende 2 laten vallen, zoveel mogelijk naar links, haal groene rij naar boven lang de muur weg, ga terug naar beneden en laat dan de meest linkse bal bij de diskette vallen en duw naar links, dan de 2 onder de infotrons laten vallen ,dan zie je ernaast nog 2 ballen naast elkaar die laat je ook vallen, pak de infotrons en duw de diskette 3 naar beneden,2naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts 2 naar beneden 2 naar rechts 2 naar beneden 2 naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts tegen bal aan en terug om diskette te laten ontploffen, ik ga me nu verdiepen in de rest, je hoort nog van me,

gr abby
Gast
30-12-2007 15:36 Re: 97 Reageer met quote

nou hier de rest, eerste vak rechts onderdoor gaan en infotrons die vallen wegzuigen dan 3 naar boven ballen laten vallen, ga 2 naar links en zuigt info onder je weg, en die links naast je spring 1 naar rechts zuig info weg en 1 naar rechts, ga om die bovenste bal heen naast de info en duw de bal weg naar rechts , duw bovenste bal naar links en 2 info's pakken, vak 2 , onderlangs naar rechts naar boven, boveste vak laat bal naast je vallen en ga naar boven de info's pakken . laat de bal vallen op schaartje en andere bal valt op bruine blok, ga naar onder en pak de twee info's ga links naar boven en duw de bal 1 plaats naar rechts zodat hij niet valt, laat schaar rechts los beneden aan de zijkant, ga naar boven achter bal staan aan rechterkant, wacht tot schaar komt , laat de bal vallen zodra de schaar beneden over de laatste bal is (ongeveer) het is de bedoeling dat beneden de muren ontploffen, ga naar onderste vak en pak de info via de poortjes en ga naar de laatste vak en pak daar de info's op zo'n manier dat je de groene diskette op de ballen beneden kan laten vallen zodat je naar de laatste 2 info's kan en naar de E
gr abby
Gast
30-12-2007 16:26 dvb Reageer met quote

heb level 42 gehaald
gr abby
Gast
30-12-2007 17:01 dvb level 27 Reageer met quote

abby, heb jij dit level al? ik kom niet door het einde heen.
gr corina
Gast
30-12-2007 17:07 Re: dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb level 42 gehaald
gr abby

ik ook, wat een nep!!!!!!!!!!!!
gr corina
Gast
30-12-2007 17:16 Re: dvb level 27 Reageer met quote

Anonymous schreef:
abby, heb jij dit level al? ik kom niet door het einde heen.
gr corina

laat maar, ik heb hem al.
gr corina
Gast
30-12-2007 18:09 Re: dvb level 27 Reageer met quote

Anonymous schreef:
laat maar, ik heb hem al.
gr corina

het 3de vak krijg ik niet voor elkaar , hoe doe je die?
gr abby
Gast
30-12-2007 18:15 Re: dvb level 27 Reageer met quote

Anonymous schreef:
het 3de vak krijg ik niet voor elkaar , hoe doe je die?
gr abby

je moet die gele uit het 2e vak naar rechts schuiven. de bovenste groene diskette naar rechts "vervoeren" over de bal heen gooien, dan is 1 bal ontploft. dan onderste groene diskette naar rechts brengen en gele diskettes naar rechts schuiven. als ik specifieker moet zijn, hoor ik het wel.
gr corina
Plaats Reactie Pagina 143 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: