NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
22-12-2007 21:19 Re: dvb level 109 Reageer met quote

Anonymous schreef:
het is me gelukt, eindelijk. ik heb er wel heel lang op zitten oefenen, maar eindelijke heb ik hem gehaald.
1e vak: doorlopen tot je onder de één na laatste bal staat en rustig wachten.
2e vak: 1e drie infotrons wegzuigen en daarna vak uitgaan. een paar schaartjes verlaten het vak en dan kan jij er weer in om de rest te pakken. maar je kan dit vak pas doen als je het 3e en 4e vak hebt gedaan.
3e vak: af en toe heeeeel even stil staan onder een bal en dan weer verder gaan.
4e vak: op de grond liggen een aantal ballen, daar loop je dus omheen en boven de laatste bal blijft je wachten totdat de kust veilig is en dan kan je meestal nog een paar infotrons pakken.
aan het begin gooi je die bal op die infotron met die drie schaartjes en daar haal ik 20 infotrons uit.
hoop dat jullie blij zijn met deze uitleg............
gr corina

ik had hem ook al gehaald, duurde inderdaad lang voor je ziet wat je moet doen,
gr abby
gr abby

Gast
22-12-2007 21:32 level 109, dvb Reageer met quote

en ik heb hem ook, bedankt corina
gr. thea
Gast
23-12-2007 14:28 level 84, dvb Reageer met quote

corina? abby? hebben jullie deze level ook, snap wel hoe hij moet, denk dat dat glitterding bij die groene diskettes moet ontploffen, maar dat gebeurt bij mij niet
gr. thea
Gast
23-12-2007 14:36 Re: level 84, dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
corina? abby? hebben jullie deze level ook, snap wel hoe hij moet, denk dat dat glitterding bij die groene diskettes moet ontploffen, maar dat gebeurt bij mij niet
gr. thea

nee, ik heb hem ook niet. lukt me niet.
maar ik heb wel net level 4 gehaald, goed he!
gr corina
Gast
23-12-2007 14:41  Reageer met quote

level 4 had ik ook al corina
gr. thea
Gast
23-12-2007 16:17  Reageer met quote

Anonymous schreef:
level 4 had ik ook al corina
gr. thea

ze bedoeld, dat het nu eindelijk ook bij haar lukte, ze had eerst alleen 3 nog maar, de rest lukte niet. logisch dat ze blij is, dat het eindelijk gelukt is. ik ben nu bij 106 aan het pielen, kan alle vakken nu wel leeg maken, maar je moet 50 infotrons meer hebben, ik had er te weinig, maar ben er bijna uit, het moet alleen nog lukken.
gr abby
Gast
23-12-2007 20:56 level 53, dvb Reageer met quote

is er iemand die deze level heeft, ik kom een paar infotrons te kort
gr. thea
Gast
23-12-2007 21:26 Re: level 53, dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr. thea

deze had ik nog niet gezien, om 1 of andere reden , dus ik heb hem nog niet,.
zit nu miljoenen jacht te kijken, zal hem gauw een keer proberen.
gr abby
Gast
23-12-2007 23:35 dvb level 9 Reageer met quote

is er iemand die dit level begrijpt?
gr corina
Gast
24-12-2007 8:36 Re: dvb level 9 Reageer met quote

Anonymous schreef:
is er iemand die dit level begrijpt?
gr corina

geen snars.......
gr abby
Gast
24-12-2007 10:50 Re: level 53, dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr. thea

heb hem nog niet gehaald, maar weet waar het zit peropngeluk en het lukte maar 1x , weet eigelijk niet meer wat ik deed, het gaat om de 2de als je binnenkomt bij de E , ik schoof de bovenste diskette op de andere en hoe ik gegooid hebt mag joost weten, maar ik kreeg daar 14 infotrons uit door beiden diskettes te gooien, of in ieder geval te gebruiken,het ging echt per ongeluk, en toen ik af ging, wou ik het weer doen maar wist niet meer hoe, en het lukte niet meer, in ieder geval die 2 op elkaar, bij het begin kan je als je het goed gedaan hebt 28 infotrons krijgen, dan moet je er nog 4, ik heb ook die diskette een keer laten zakken op de grond, en onder dat muurtje gezet en dan die andere erop als het glitterding er is, lukte ook wel maar je kreeg er maar 2 extra, dan zou je de 1ste ook zo moeten doen, en dan zit je weer met de laatste glitterding, ik ga nu eerst verder met 106.
gr abby
Gast
24-12-2007 19:34 level 97 Reageer met quote

Kan iemand mij het eerste gedeelte van level 97 uitleggen? Kom er steeds 7 tekort..
Gast
24-12-2007 19:51 level 53, dvb Reageer met quote

ik krijg totaal 37 infotrons daar bij die E, ben wel benieuwd hoeveel jullie daar krijgen...
gr. thea
Gast
24-12-2007 20:02 level 53, dvb Reageer met quote

heb hem net helemaal gedaan, en kom totaal 8 infotrons tekort, dus dan maar weer overnieuw
gr. thea
Gast
25-12-2007 16:01 Re: level 53, dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik krijg totaal 37 infotrons daar bij die E, ben wel benieuwd hoeveel jullie daar krijgen...
gr. thea

ben benieuwd hoe je dat doet, ik krijg er maar 27.
gr corina
Gast
25-12-2007 16:06 Re: level 53, dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb hem net helemaal gedaan, en kom totaal 8 infotrons tekort, dus dan maar weer overnieuw
gr. thea

het begin heb je totaal 28 infotrons het midden heb ik nog niet gedaan, maar als ik de glitterdingen tel moet je daar 108 infotrons hebben, dat is, 136 dan de 4 infotrons bij de E is 36 , dat is bij elkaar 172 , dus je hebt er nog 4 nodig. en dat is me 1x gelukt bij de 2de bij de E door die diskette op de ander te schuiven, maar weet niet meer wat ik daarna deed.
gr abby
Gast
25-12-2007 16:14 level 97 Reageer met quote

staat ergens uitgelegd, van tollie aan thea, zoeken na pagina 45,
kan nu niet helpen,
gr abby
Gast
25-12-2007 21:18 Re: level 53, dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr. thea

heb hem weer door hoor, de 2de bij de E laat je de linkse vallen en meteen boven op dat muurtje duwen, en dan de andere diskette op dat gliterding als net net voorbij de diskette op het muurtje wil gaan, dan krijg je 14 infotros.
gr abby
Gast
25-12-2007 22:02  Reageer met quote

heb 53 van dvb gehaald. mijn theorie was goed.
gr abby
Gast
26-12-2007 17:40 pixell 2, 21 en 87 Reageer met quote

Echt leuk die nieuwe levels! Maar ik zit nu toch echt vast... Wie kan me helpen met 21 en 87?

Gr. Tessa
Gast
26-12-2007 22:06 Re: pixell 2, 21 en 87 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Echt leuk die nieuwe levels! Maar ik zit nu toch echt vast... Wie kan me helpen met 21 en 87?

Gr. Tessa

21 ben ik echt vergeten, misschien corina of thea, en 87 is heel simpel ga omhoog om het groen naar rechts en let op de infotron die valt en op het moment dat de infotron valt het groen gauw weg halen en hij valt op dat glitterding, kan een paar keer fout gaan, hij moet in ieder geval in op het glitterding vallen terwijl die nog op de gele diskettes staat aan de rechterkant.
gr abby
Gast
27-12-2007 8:34 dvb Reageer met quote

wie heeft 67 gehaald? het gaat om de achterste paar vakjes.
gr abby
Gast
27-12-2007 13:06 Re: dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
wie heeft 67 gehaald? het gaat om de achterste paar vakjes.
gr abby

welke precies?
gr corina
Gast
27-12-2007 15:14 Re: dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
welke precies?
gr corina

moet ik even kijken hoor, heb wel 58 59 104 105 65 en 66 gehaald de afgelopen dagen,
level 67
onderste rij 1 na de laatste rechts , 1 na de onderste rij de laatste rechts,
en die daar boven zit.
gr abby
Gast
27-12-2007 15:25 dvb 67 Reageer met quote

en de vierde van de 2de rij aan de rechterkant, kun je het volgen?
gr abby
Gast
27-12-2007 16:07 Re: dvb 67 Reageer met quote

Anonymous schreef:
en de vierde van de 2de rij aan de rechterkant, kun je het volgen?
gr abby

wat ik steeds heb gedaan is onder een groene gaan staan en dan rechts 1 wegzuigen en dan de groene eruit duwen.
zo doe je de één na laatste van de onderste rij en die ernaast.
de laatste van de 3e rij: je gaat onder de linker bal staan en duw de gele diskette naar beneden. eerst moet je wat ruimte beneden maken.
als je de diskette en bal hebt "opgeruimd" ga je onder de groene staan, één rechts zuigen en groene naar beneden duwen.
gr corina
Gast
27-12-2007 16:08 Re: dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
moet ik even kijken hoor, heb wel 58 59 104 105 65 en 66 gehaald de afgelopen dagen,
level 67
onderste rij 1 na de laatste rechts , 1 na de onderste rij de laatste rechts,
en die daar boven zit.
gr abby

ben heel benieuwd hoe je 58 hebt gedaan.
gr corina
Gast
27-12-2007 17:16 Re: dvb 67 Reageer met quote

Anonymous schreef:
wat ik steeds heb gedaan is onder een groene gaan staan en dan rechts 1 wegzuigen en dan de groene eruit duwen.
zo doe je de één na laatste van de onderste rij en die ernaast.
de laatste van de 3e rij: je gaat onder de linker bal staan en duw de gele diskette naar beneden. eerst moet je wat ruimte beneden maken.
als je de diskette en bal hebt "opgeruimd" ga je onder de groene staan, één rechts zuigen en groene naar beneden duwen.
gr corina

had ik niet in de gaten, dacht dat die groene niet van de gele kon worden geduwd, dat hij dan ontplofte, had het niet eens geprobeerd. had verder meteen geen uitleg meer nodig heb hem gehaald.

gr abby
Gast
27-12-2007 17:19 Re: dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
ben heel benieuwd hoe je 58 hebt gedaan.
gr corina

die zal ik helemaal beschrijven, dat is het gemakkelijkste. ben er uren mee bezig geweest, nu ga ik eerst eten, mijn internet is een ramp, dus als het een poosje duurt, weet je dat het daar aan ligt.
Gast
27-12-2007 19:35 dvb 58 Reageer met quote

je gaat eerst door helemaal naar rechts en via de poortjes naar boven, je kan wel onderweg de rode vast ophappen.
je moet niet alle rode pakken, want je moet straks over de bak heen naar de andere kant.
loop over de rode naar links en de laatste pak je en nog 1 eronder.
ga dan helemaal naar rechts , 1 nar beneden en naar links, maar de laatste rode weer laten staan, de rest kan je nu pakken tot beneden aan toe, en maak dan dat bruine blokje open en ga naar beneden.

ga helemaal naar links en blijf onder die eerste gele staan, zet daar een rode , 2x naar boven springen 1 seconde wachten en weer springen, je duwt dan de gele naar boven tegen het vak.

dan krijg je 2 gele op elkaar, ga er naast staan aan de rechterkant, zet een rode op dezelfde manier springen en als hij ontploft de onderste gele naar links duwen onder het vak. en weer een rode onder die ander gele en naar boven duwen tegen het vak.

dan ga je naar rechts onder de gele staan die heel laag zit en duw hem naar boven tot naast het vak met de infotron , nu opletten je valt naar beneden , druk nu meteen naar links en je komt boven op de gele terecht onder dat vak.

duw die 3 naar beneden en spring aan de rechterkant er vanaf, en zet daar je rode, weer springen en duw die gele naar links onder dat vak. dan onder het poortje gaan staan, en spring naar boven door het poortje, met een rode natuurlijk.
duw de gele rechts naast je tegen het vak,als je vlug op links drukt sta je weer op het poortje, geeft niet als dat niet lukt, gewoon met een rode weer door dat poortje omhoog. dan zet je een rode op dat poortje en ga door het poortje erboven en duw die gele naar rechts tegen het vak.

volgende door het poortje met rode , zet rode op poortje , springen en bovenste gele naar rechts duwen en de onderste een stuk naar beneden, zodat je er zeker van bent dat de infotrons straks op de grond vallen.

de volgende sla je even over , ga eerst 1tje verder.
ga onder de gele staan en zet een rode en duw hem 3 naar boven, dus net niet tegen die andere gele aan,en ga nu met een rode dor het poortje. zet daar een rode en ga naar boven , mar je mag niet door het poortje blijf eronder hangen. ga naar rechts en duw de bovenste gele 1 naar boven en ga door het poortje en duw die gele 4 naar rechts, zodat hij naast het vak onder de opening van boven zit. ga dan 1 naar links en zet dar een rode en ga op die andere gele staan.zie je die 2 poortjes links naast je? ga onder de linkse poortje staan en zet daar een rode en ga naar boven door het poortje en blijf op de ontploffing wachten, via die ontploffing naar links gaan.

in het midden van dat vak zet je een rode en ga op die gele links staan. als het vak is ontploft ga je die infotron pakken en zet je daar weer en rode en naar boven springen tot de ontploffing voorbij is en je weer laten zakken. dan weer een rode zetten, springen en boven op die onderste gele terecht komen, die duw je dan 3 naar beneden en je kan de infotron pakken. als dat mislukt heb je nog een kans, weer door de poortjes naar boven en die bovenste naar beneden duwen , zodat je de infotron kan pakken.

dan ga je verder naar rechts, het laatste vakje , rode zetten en onder het poortje weer rode zetten en door poortje naar boven,en infotron pakken,dan via de poortjes naar boven over de rode heen je naar beneden laten vallen en ga op die gele staan, ga er aan de linkkerkant af en pak die infotron,
en dan als je beneden bent weer naar boven over de rode heen naar beneden laten vallen en gele diskette naar beneden duwen zodat je die infotron kan pakken.

weer naar boven, over de rode heen en ga op die rode staan aan het eind, die je ook moest laten zitten. zet daar een rode en spring over de muur naar links. zet rode onder poortje en naar boven door poortje heen, zet daar een rode springen en groene diskette naar rechts duwen.

over de ontploffing naar rechts en infotrons pakken.
onder volgende poortje gaan staan, door het poortje heen, en zet daar een rode. met die gele kan je niets doen. dus gewoon springen en over de ontploffing naar rechts en zet een rode tussen die 2 vakken en infotrons pakken.
volgende , rode onder poortje en poortje door naar boven.weer rode op poortje en bovenste poortje door en naar rechts en zet een rode boven dat vak , laat hem ontploffen en pak de infotron e zet daar weer een rode, omhoog springen tot hij is ontploft, en de onderste gele 2 naar beneden duwen. ga er van af aan de linkerkant ga dan nog 1 naar links zet daar een rode ga ben op die rode staan en voor hij ontploft duw je de gele naar rechts tot naast het vakje met de infotron, laat je weer op de grond vallen aan de rechterkant, en nog 1 naar rechts zet daar een rode en ga via de ontploffing op de gele staan, zet weer een rode en via de ontploffing de infotron pakken.

volgende.. onder de gele staan, rode zetten en 2 omhoog duwen. rode zetten onder de poort, en ga er door heen en zet weer een rode op de poort en ga door de bovenste poort naar rechts en zet een rode op dat vak. pak infotron en zet daar een rode, en na de ontploffing zet je en rode naast de gele en je kan de infotron pakken.

volgende.. deze is simpel met de rode door de 2 poortjes naar boven en met de rode boven vak ontploffen infotron pakken en weer een rode zo naar beneden werken tot andere infotron.
zet nu en rode en springen over de opening heen naar de andere kant naar links, naar het laatste vak.
zet een rode neer en blijf onder het poortje hangen, zet daar een rode ga snel door het poortje en zet daar vlug weer een rode en springen. dan heb je de 2 infotrons, ga dan links in de hoek staan boven de gele zet een rode en spring tegen het kastje en als de gele zijn ontploft naar rechts drukken en die infotron pakken met een rode er weer uit naar beneden, infotrons pakken en naar rechts vis de poortjes naar de E
gr abby
Plaats Reactie Pagina 142 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: