|
|
|
|
| Gast |
| 20-12-2007 16:23 |
|
|
|
ik heb nog genoeg wat gedaan moet worden, hahahaha
gr. thea |
|
|
|
|
| Gast |
| 20-12-2007 16:42 dvb |
|
|
|
heb 74 gehaald hoor thea!!!
en ook meteen maar 79, maar hoe kom jij boven als je bij 77 alle infotrons hebt gepakt?
gr abby |
| Gast |
| 20-12-2007 16:52 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | en dat openen doe je, zoals jij het hebt beschreven corina?Gr. thea |
nee, het gaat echt niet. die russische levels kreeg ik al zo binnen en die d-levels niet.
gr corina |
| Gast |
| 20-12-2007 17:14 levels 86 92 94 95 |
|
|
|
Hoi Bij level 86 snap ik wel hoe je de disketters er uit krijgt maar hoe moet je ze neerzetten en vooral bij die eerste 2 die vlak naast elkaar zitten met die bal er tussen?
Level 92 weeet ik niet goed welke route je moet nemen ik ga altijd eerst naar links maar dan kan ik niet alle infotrons pakken..
Bij level 94 snap ik helemaal niet..
En level 95 krijgi k steeds het laatste stukje niet voor elkaar.. dan heb je al die lange rijen die naar beneden moeten maar dan kom ik steeds vast of 1 infotron blijft vastzitten..
Ik hoop dat je me kunt helpen..
alvast bedankt |
| Gast |
| 20-12-2007 17:58 level 77, dvb |
|
|
|
als ik alles heb gepakt, kan ik zo naar boven, het ligt er aan natuurlijk hoe je die infotrons pakt......ik ga eerst één naar boven, één links, en naar beneden, dan omhoog en dan sta je onder die groene, één links, en dan weer naar beneden, dat je weer naast die andere groene komt te staan, je laat rustig die ballen vallen, en zo doe je die hele rij, op het laatst kun je zo naar boven,
gr. thea |
| Gast |
| 20-12-2007 18:06 Re: level 77, dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | als ik alles heb gepakt, kan ik zo naar boven, het ligt er aan natuurlijk hoe je die infotrons pakt......ik ga eerst één naar boven, één links, en naar beneden, dan omhoog en dan sta je onder die groene, één links, en dan weer naar beneden, dat je weer naast die andere groene komt te staan, je laat rustig die ballen vallen, en zo doe je die hele rij, op het laatst kun je zo naar boven,
gr. thea |
ja zo doe ik het ook, heb het langzaam gedaan en vlug,
dan zal ik het nu maar ertussen in doen , rustig maar niet te langzaam.
gr abby |
| Gast |
| 20-12-2007 18:40 dvb |
|
|
|
level 85 ook net gehaald van dvb, was ff puzzelen maar heb hem toch gehaald
gr. thea |
| Gast |
| 20-12-2007 18:44 dvb |
|
|
|
heb nu totaal 19 levels, en jullie? schiet het een beetje op?
gr. thea |
| Gast |
| 20-12-2007 19:16 dvb, level 10 |
|
|
|
abby hoe doe jij dat bij die poortjes, bij mij gaan er 3 poortjes niet stuk
gr. thea |
| Gast |
| 20-12-2007 19:22 Re: dvb, level 10 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby hoe doe jij dat bij die poortjes, bij mij gaan er 3 poortjes niet stuk
gr. thea |
ik laat 1 groen vakje staan boven het poortje en dan één voor één de groene diskettes laten vallen.
gr corina |
| Gast |
| 20-12-2007 19:27 Re: dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | level 85 ook net gehaald van dvb, was ff puzzelen maar heb hem toch gehaald
gr. thea |
hoe krijg je die E vrij?
gr corina |
| Gast |
| 20-12-2007 19:28 Re: dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb nu totaal 19 levels, en jullie? schiet het een beetje op?
gr. thea |
ik heb er nu 17.
gr corina |
| Gast |
| 20-12-2007 19:43 level 85, dvb |
|
|
|
die 2 groene diskettes aan de linkerkant, dat groen haal je weg, en die bovenste laat je naar beneden vallen, dan gaan er nog 2 en die rooie diskette is vrij, die pak je en denk om die groene die vang je op en schuif hem een stuk naar links, die heb je niet nodig, die rooie gebruik je rechts onder, bij dat eerste bruine vakje, dan gaan er maar 2 groene diskettes, en de E is vrij
gr. thea |
| Gast |
| 20-12-2007 19:46 level 10, dvb |
|
|
|
één voor één laten vallen?? die van mij gaan allemaal tegelijk, of is het de bedoeling dat ik één laat vallen en dan gelijk weer onder die andere groene duiken....
gr. thea |
| Gast |
| 20-12-2007 20:03 Re: level 10, dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | één voor één laten vallen?? die van mij gaan allemaal tegelijk, of is het de bedoeling dat ik één laat vallen en dan gelijk weer onder die andere groene duiken....
gr. thea |
precies.
gr corina |
| Gast |
| 20-12-2007 20:47 Re: dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | level 85 ook net gehaald van dvb, was ff puzzelen maar heb hem toch gehaald
gr. thea |
was inderdaad ingewikkeld, maar heb hem ook!!!!!!!!!!
gr corina |
| Gast |
| 20-12-2007 20:48 Re: levels 86 92 94 95 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi Bij level 86 snap ik wel hoe je de disketters er uit krijgt maar hoe moet je ze neerzetten en vooral bij die eerste 2 die vlak naast elkaar zitten met die bal er tussen?
Level 92 weeet ik niet goed welke route je moet nemen ik ga altijd eerst naar links maar dan kan ik niet alle infotrons pakken..
Bij level 94 snap ik helemaal niet..
En level 95 krijgi k steeds het laatste stukje niet voor elkaar.. dan heb je al die lange rijen die naar beneden moeten maar dan kom ik steeds vast of 1 infotron blijft vastzitten..
Ik hoop dat je me kunt helpen..
alvast bedankt |
LEVEL 86
je zet ze aan de rechterkant van het vak en het groen naar de bal weghalen, als je dan de gele laat ontploffen valt de bal erop en heb je meteen infotrons, alleen bij het vak links boven zet je een gele in het midden zodat ze allebei opengaan, die glitterdingen moet je apart onder een bal laten ontploffen, en dat eerste vak rechts beneden ...
je ziet boven dat 2de vak links ernaast 2 ballen liggen, daar schuif je er 1 van naar rechts naar het eerste vak, en helemaal boven links zie je een bal die schuif je ook naar rechts en naar beneden op het 2de vak helemaal rechts beneden, die bal ertussen moet je gewoon vergeten.
dus de gele bij alle vakken behalve links boven aan de rechterkant van het vak en de ballen boven op het vak, de laatste gele zet je boven bij de rode diskettes.
LEVEL 92
je moet ook eerst naar links, maar aan de rechterkant zie je een schaar, en die moet je ook naar links laten komen en dan gooi je een bal erop, en dan kan je wel bij de infotrons.
LEVEL 94
helemaal links boven zitten rode diskettes, die ga je eerst pakken. dan zet je de eerste vooraan bij die groene diskettes rechts boven zodat als ze ontploffen de ballen netjes in een rij op het groen komt te liggen, de bal beneden duw je op de groene diskette bij de E.
en die ballen laat je 1 voor 1 vallen en duw je naar zo'n vak beneden (helemaal links beginnen) en zet hem bij zo'n vak en laat met een rode diskette een glitterding vrij en dan bij die vak de bal erop, let wel op dat je 9 infotrons krijgt, met die ene die er al zit dus 10. pak niet alle infotrons als het is gelukt, wacht tot je alles hebt gedaan, dan blijven de scharen lekker zitten waar ze zitten en heb je er geen last van, als je alle vakken open hebt dan pak je de infotrons en komen de scharen vrij, maar dan kan je in 1x naar de E lopen.
LEVEL 95 heb ik pas helemaal uitgelegd, probeer hem op te zoeken, lukt het niet doe ik het wel nog een keer, maar dat vergt veel meer tijd. dus doe ik die dan later, voorlopig heb je nu 3 levels te doen, als je iets niet weet, hoor ik het wel.
gr abby |
| Gast |
| 20-12-2007 20:58 Re: dvb |
|
|
|
gr. thea |
die mag je mij ook uitleggen,als je wilt..
heb nu 20 levels uit gespeeld.
gr abby |
| Gast |
| 20-12-2007 21:10 |
|
|
|
de onderkant weet je, die had ik al corina uitgelegt, dan ga je naar boven, de bovenste groene diskette schuif je naar links en die andere vang je op, en zet hem bij dat vak neer, zogauw die glitterding naar boven gaat, laat je hem vallen, dan is die ene kant open, bij rechts doe je precies hetzelfde
gr. thea |
| Gast |
| 20-12-2007 21:11 |
|
|
|
ik heb er nu 21 uitgespeelt, maar ik vindt ze wel pittig
gr. thea |
| Gast |
| 20-12-2007 21:49 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik heb er nu 21 uitgespeelt, maar ik vindt ze wel pittig
gr. thea |
absoluut. ik heb net 89 uitgespeeld, ben een lange tijd ermee bezig geweest, maar hij is wel leuk.
gr corina |
| Gast |
| 20-12-2007 22:07 level 89, dvb |
|
|
|
wil je mij vertellen hoe die gaat dan? en misschien heeft abby er ook wat aan
gr. thea |
| Gast |
| 20-12-2007 22:09 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | absoluut. ik heb net 89 uitgespeeld, ben een lange tijd ermee bezig geweest, maar hij is wel leuk.
gr corina |
ben ik nou zo'n sukkel? hoe krijg ik die bal bij het voorste vak rechts?
gr abby |
| Gast |
| 20-12-2007 22:11 Re: level 89, dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | wil je mij vertellen hoe die gaat dan? en misschien heeft abby er ook wat aan
gr. thea |
o, dus je merkt al dat ik aan het sukkelen ben?(grapje)
heb 93 94 en 96 net uitgespeeld, dus het valt wel mee.
gr abby |
| Gast |
| 20-12-2007 22:16 dvb level 89 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ben ik nou zo'n sukkel? hoe krijg ik die bal bij het voorste vak rechts?
gr abby |
allereerst laat ik de schaartjes in de trapvormig geval vrij en schuif dan de gele diskette naar rechts tot 1 vakje van de zijwand en 1 naar beneden, zodat je er nog omheen kan. dan laat je de bal rechtsboven bij het poortje naar beneden komen, maar zorg dat je sneller bent en naar rechts kan gaan om de bal naar links te duwen. nadat je bal naar links hebt geduwd, duw je de gele diskette ook naar links en zet hem naast de bruine hokjes bij de ingang. de schaartjes komen onderhand terug en zorg dat er maar 2 naar binnen gaan en duw de bal meteen naar binnen en haal daar na alle infotrons weg. daarna laat ik die trechters leeglopen en ga naar rechts. als jullie nog meer willen weten geef maar een gil. gr corina |
| Gast |
| 20-12-2007 22:28 Re: dvb level 89 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | allereerst laat ik de schaartjes in de trapvormig geval vrij en schuif dan de gele diskette naar rechts tot 1 vakje van de zijwand en 1 naar beneden, zodat je er nog omheen kan. dan laat je de bal rechtsboven bij het poortje naar beneden komen, maar zorg dat je sneller bent en naar rechts kan gaan om de bal naar links te duwen. nadat je bal naar links hebt geduwd, duw je de gele diskette ook naar links en zet hem naast de bruine hokjes bij de ingang. de schaartjes komen onderhand terug en zorg dat er maar 2 naar binnen gaan en duw de bal meteen naar binnen en haal daar na alle infotrons weg. daarna laat ik die trechters leeglopen en ga naar rechts. als jullie nog meer willen weten geef maar een gil. gr corina |
gilllllllllllllll...
als je de bal laat vallen bij het poortje, hoe duw je hem naar rechts?
hij gaat toch recht naar beneden? en zit tegen de muur aan, en als je de gele diskette bij dat bruine blokje zet, valt hij wel op de gele diskette, maar er zit geen groen onder , dus valt hij als je duwt. of doe je het anders? hoe?
gr abby (sukkel) |
| Gast |
| 20-12-2007 22:31 Re: dvb level 89 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | gilllllllllllllll...
als je de bal laat vallen bij het poortje, hoe duw je hem naar rechts?
hij gaat toch recht naar beneden? en zit tegen de muur aan, en als je de gele diskette bij dat bruine blokje zet, valt hij wel op de gele diskette, maar er zit geen groen onder , dus valt hij als je duwt. of doe je het anders? hoe?
gr abby (sukkel) |
maak groen naar rechts vrij, duw de gele diskette 12 naar rechts en 1 naar beneden laat de bal naar beneden komen, hij stuitert van dat bruine hokje af op die gele diskette maar jij was eerder al naar rechts gegaan zodat je de bal mooi naar links kan duwen.
gr corina |
| Gast |
| 21-12-2007 9:07 Re: dvb level 89 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | maak groen naar rechts vrij, duw de gele diskette 12 naar rechts en 1 naar beneden laat de bal naar beneden komen, hij stuitert van dat bruine hokje af op die gele diskette maar jij was eerder al naar rechts gegaan zodat je de bal mooi naar links kan duwen.
gr corina |
heb hem hoor, ik duwde hem niet 1 naar beneden, nu nog de vraag, hoe kom je bij de E, je ziet maar dat ik ook niet alles ziet,
gr abby |
| Gast |
| 21-12-2007 14:19 Re: dvb level 89 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb hem hoor, ik duwde hem niet 1 naar beneden, nu nog de vraag, hoe kom je bij de E, je ziet maar dat ik ook niet alles ziet,
gr abby |
haal zoveel mogelijk groen weg en duw de bovenste gele diskette naar rechts en naar beneden. zet alvast een 2e diskette klaar. laat nu de infotron boven naar beneden vallen en schuif direkt de 2e diskette naar beneden, zover dat de schaartjes je niet kunnen bereiken. wacht tot er een flink aantal schaartjes rondom of in ieder geval onder de diskette zitten en druk dan op het "computertje". als je geluk hebt gaan er een heleboel schaartjes kapot en kan je de infotrons weghalen bij de E.
gr corina |
| Gast |
| 21-12-2007 14:27 Re: dvb level 89 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | haal zoveel mogelijk groen weg en duw de bovenste gele diskette naar rechts en naar beneden. zet alvast een 2e diskette klaar. laat nu de infotron boven naar beneden vallen en schuif direkt de 2e diskette naar beneden, zover dat de schaartjes je niet kunnen bereiken. wacht tot er een flink aantal schaartjes rondom of in ieder geval onder de diskette zitten en druk dan op het "computertje". als je geluk hebt gaan er een heleboel schaartjes kapot en kan je de infotrons weghalen bij de E.
gr corina |
had het zo wel gedaan, maar bij mij bleef het vak heel waar de infotrons in zitten, dus hij kan ook open springen?
gr abby
ps ben niet zo dom, heb weer en paar levels uitgespeeld. |
|
|
|