|
|
|
|
| Gast |
| 13-12-2007 16:10 level 21, acua |
|
|
|
ja ik heb level 20 ook wel, maar 21 lijkt me toch makkelijk te doen, je pakt eerst die infotrons die in het midden zitten, dan ga je weer terug en dan gelijk alles beneden doen, omhoog die ene infotron apkken, en je gaat naar beneden naar de E, hoor het wel, als je nog problemen hebt
gr. thea
p.s. ja het is heeeeeeeeel stil zonder abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 13-12-2007 16:29 level 9, d92 |
|
|
|
corina heb jij deze level ook? en zoja hoe doe ik dat met die groene diskette...
gr. thea |
| Gast |
| 13-12-2007 16:33 level 9, d92 |
|
|
|
laat maar corina, kweet het al
gr. thea |
| Gast |
| 13-12-2007 17:10 Re: level 21, acua |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja ik heb level 20 ook wel, maar 21 lijkt me toch makkelijk te doen, je pakt eerst die infotrons die in het midden zitten, dan ga je weer terug en dan gelijk alles beneden doen, omhoog die ene infotron apkken, en je gaat naar beneden naar de E, hoor het wel, als je nog problemen hebt
gr. thea
p.s. ja het is heeeeeeeeel stil zonder abby |
het luklt me steeds niet. elke keer is die E al ontploft door dat schaartje. het maakt niet uit of ik de snelheid heel hoog of heel laag zet.
gr corina |
| Gast |
| 13-12-2007 17:11 acua, level 20 |
|
|
|
hoe gaat de rechterkant dan? ik ben heel slecht in zulke levels.
gr corina |
| Gast |
| 13-12-2007 17:43 acua level 20, |
|
|
|
ik moet hem zelf ook ff proberen, dan laat ik je het weten
gr. thea |
| Gast |
| 13-12-2007 18:01 acua, level 20 |
|
|
|
sorry, maar kom er zelf ook niet meer uit, kweet nog wel als je die rooie in dat vak hebt gepakt, dan dat poortje laten ontploffen, dan kan je in die vak met scharen, ook nog het één en ander laten ontploffen. ik heb net trouwens level 21 van acua nog gedaan, en ik kom ruimschoots voor dat schaartje naar boven, die infotrons beneden die boven elkaar liggen, daar ga ik staan en dan alleen maar zuigen, en dan kom ik veel vroeger naar boven, dan dat schaartje beneden
gr. thea |
| Gast |
| 13-12-2007 18:45 level 12, d92 |
|
|
|
heb jij dit level al corina? heb hem in het verleden wel gehaald, maar zie het even niet zitten
gr. thea |
| Gast |
| 13-12-2007 19:31 Re: level 12, d92 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb jij dit level al corina? heb hem in het verleden wel gehaald, maar zie het even niet zitten
gr. thea |
nee... ik zit nog te prutsen met level 2. ik kom niet uit die N en de 1e O. kan jij met helpen
gr corina |
| Gast |
| 13-12-2007 19:38 |
|
|
|
bedankt thea, ik heb level 21 van acua gehaald.
gr corina |
| Gast |
| 13-12-2007 20:07 level 2, d92 |
|
|
|
bij de N ga je tussen die 2 ballen naar beneden, 1 komt achter je aan, daar moet je even op letten, die andere blijft boven, je kan dan 1 infotron niet pakken, je laat een schaartje vrij, en met die ene bal die boven is blijven liggen, maak je de weg vrij bij die infotron, bij de O haal je groen beneden weg, en die bal laat je naar beneden vallen, dan laat je weer een schaar vrij, en als ie bij dat vak komt, ga jij dat vak binnen, hij komt achter je aan, je rent naar boven, en een heleboel ballen zijn dan kapot, infotrons pakken, en aan de rechterkant kan je er weer uit, als je het niet snapt, dan gil je maar, hihihi
gr. thea |
| Gast |
| 13-12-2007 20:22 level 2, d92 |
|
|
|
ik zie opeens dat het bij die O nog simpeler kan, je haalt groen beneden weg, laat die bal vallen, schuift hem een eindje weg, gaat dat vak binnen helemaal naar boven, en je kan die infotrons pakken, en aan de rechterkant ga je naar beneden, en je kan er zo weer uit
gr. thea |
| Gast |
| 13-12-2007 20:27 |
|
|
|
thea, heb acua 20 ook gehaald, eindelijk. dus je hoeft er niet meer over na te denken.
gr corina |
| Gast |
| 13-12-2007 21:01 |
|
|
|
hai hai hai daar ben ik weer, eindelijk heeft m'n man het probleem opgelost, heb intussen wel paar levels gehaald die ik nog niet had waaronder 38 en 35 van shadow
en thea!!!! level 56 van swje, je begint links en dan steeds 16 plaatsen vanaf het vak dat open moet tellen naar links . als de schaar dar is de bal laten vallen, je hebt wel veel geluk en geduld nodig.
en level 12 van d92
eerst aan de linkerkant rijtje van groene diskettes schuiven en op de laatste een bal gooien dan gaat het open en kan je de rode diskettes pakken , en daarna de rechterkant.
gr abby |
| Gast |
| 13-12-2007 21:07 |
|
|
|
ps
hoe kan het nou stil zijn zonder mij?
maak toch nooit lawaai op het forum, ha ha
gr abby |
| Gast |
| 13-12-2007 21:38 |
|
|
|
hoeraaaaaaaaaaa!!!! abby is er weer, ja van die groene diskettes was ik ook al achter gekomen, ging net door een schaar dood, dus ik weet hem inmiddels
gr. thea |
| Gast |
| 13-12-2007 21:42 Re: level 2, d92 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik zie opeens dat het bij die O nog simpeler kan, je haalt groen beneden weg, laat die bal vallen, schuift hem een eindje weg, gaat dat vak binnen helemaal naar boven, en je kan die infotrons pakken, en aan de rechterkant ga je naar beneden, en je kan er zo weer uit
gr. thea |
bedankt thea, ik heb hem, hoera!
gr corina |
| Gast |
| 13-12-2007 21:43 |
|
|
|
hoi abby, fijn dat je er weer bent. wat een ramp he als je geen internet hebt!. we zijn ook echt verslaafd...........
gr corina |
| Gast |
| 13-12-2007 21:57 |
|
|
|
fijn corina, en ik heb level 12 van d92 gehaald, we gaan gewoon verder met onze verslaving, hahaha
gr. thea |
| Gast |
| 13-12-2007 22:22 shadow |
|
|
|
zou je die levels ook willen verklappen abby? level 35 en 38?
moet maar gelijk misbruik maken, dat je er weer bent, hihihigr. thea |
| Gast |
| 13-12-2007 22:33 d92, level 4 |
|
|
|
zit met een probleempje. als beneden langs door de poortjes bent geweest heb je gravity. is moeilijk om dan nog naar boven te gaan.
is er iets tegen die gravity te doen?
gr corina |
| Gast |
| 13-12-2007 22:33 Re: shadow |
|
|
|
| Anonymous schreef: | zou je die levels ook willen verklappen abby? level 35 en 38?
moet maar gelijk misbruik maken, dat je er weer bent, hihihigr. thea |
graag, heb 2 dagen me dood verveeld, maar ik moet nu naar bed, lief roept me , hi hi..... morgen ochtend zal ik ze uitleggen, welterusten......
gr abby |
| Gast |
| 13-12-2007 22:34 Re: d92, level 4 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | zit met een probleempje. als beneden langs door de poortjes bent geweest heb je gravity. is moeilijk om dan nog naar boven te gaan.
gr corina |
kijk ik ook morgen even naar.
welterusten..........
gr abby |
| Gast |
| 13-12-2007 22:35 |
|
|
|
ik hoor jullie helemaal niet over levels.dvb. hebben jullie die al helemaal uitgespeeld?
gr corina |
| Gast |
| 13-12-2007 22:41 Re: d92, level 4 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | zit met een probleempje. als beneden langs door de poortjes bent geweest heb je gravity. is moeilijk om dan nog naar boven te gaan.
gr corina |
kan ik toch even vlug beantwoorden, hoef ik niet veel te zeggen, gewoon niet door het poortje gaan, je kan de diskettes erboven laten ontploffen, nadat je de infotronnen hebt weggehaald , maar dan wel aan de linkerkant ontploffen, vlug naar beneden naar rechts, want daar zit een infotron tegen de diskettes.
nu ga ik echt naar bed, thea........... jij komt morgen.
gr abby |
| Gast |
| 13-12-2007 22:42 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik hoor jullie helemaal niet over levels.dvb. hebben jullie die al helemaal uitgespeeld?
gr corina |
heb ik niet, is niet gelukt op te slaan.
gr abby |
| Gast |
| 13-12-2007 23:05 Re: d92, level 4 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | kan ik toch even vlug beantwoorden, hoef ik niet veel te zeggen, gewoon niet door het poortje gaan, je kan de diskettes erboven laten ontploffen, nadat je de infotronnen hebt weggehaald , maar dan wel aan de linkerkant ontploffen, vlug naar beneden naar rechts, want daar zit een infotron tegen de diskettes.
nu ga ik echt naar bed, thea........... jij komt morgen.
gr abby |
bedankt abby, sommige dingen zijn zo simpel als je ze maar weet.
gr corina |
| Gast |
| 14-12-2007 9:45 35 en 38 van shadow |
|
|
|
35 ga ik proberen, weet eigelijk niet zo goed meer hoe ik die deed, maar het begin wel, en misschien komt de rest dan ook, begin meteen achteraan....
ga om de groene diskettes heen naar beneden en dan naar rechts tot de 4 diskettes boven elkaar, ga daar naar boven en ga boven op die 4 diskettes staan, daar begin ik.........
1 naar rechts en 1 naar beneden, dan 3 naar rechts en naar beneden. duw de bovenste van de 4 diskettes naar rechts en gooi het naar beneden.
haal naar beneden en links die 2 stroken groen weg en duw nu weer de bovenste van de nu 3 diskettes naar rechts en naar beneden. ga nu de bovenste rij van die infotron weghalen en niet de onderste, als je nu helemaal rechts staat boven die infotrons, haal nu de achterste 3 infotrons weg, dus de achterste 2 en die in het hoekje naar beneden en ga zonder de andere te pakken weer terug naar links. er liggen nu dus nog 7 infotrons.
ga op het muurtje staan vlak naast de eerste infotron en ga recht naar boven tot de groene diskette die daar staat en ga nar benden en duw die diskette naar rechts over de infotrons tot op de laatste infotron.
dan duw je de diskette eraf nog een keer naar rechts en meteen die laatste infotron waar hij op lag vlug zuigen, anders ontploft hij. de infotron die er naast valt weer laten liggen, en weer terug naar links.
je staat nu weer op het bruine muurtje naast de 1ste infotron, ga nu 9 naar boven en 1 naar links en weer naar boven.
haal het groen weg voor de diskette aan de rechterkant en duw hem 1 naar links en ga eronder staan weer naar beneden en naar rechts duwen over de infotrons en op de laatste laten rusten, eronder gaan staan laten vallen en meteen doorduwen naar rechts op de infotron die daar ligt, die er eerder af was gevallen, ervan af duwen naar rechts en meteen de infotron zuigen.
2 vakken zijn nu open, pak de infotrons en ook die 3 laatste die over waren van de rij.
nou moet dat vakje nog open met de 3 infotrons erin. ga dus weer naar boven, laat eerst die 2 infotrons boven elkaar vallen.
e ga naar boven tussen waar alles weg is, en haal het groen weg voor de diskette aan de linkerkant en duw hem naar rechts eraf. ga weer naar beneden en ga naar links ,zie je boven je in het groen 7 diskettes over , de gene die het meest beneden zit, ga je onder staan, naar benden en naar rechts duwen en eraf gooien, niet de infotrons pakken , je zit dat er nog een blokje weg moet , ga er op staan en recht naar boven gaan tot je bij de diskette links komt en duw de voorste naar beneden, op dat blokje.
dan weer de bovenste diskette naar rechts duwen tot op de rand, en dan rechtsom eroverheen en eronder gaan staan. en naar beneden en naar rechts duwen en eraf gooien.dan onder die andere diskette gaan staan die vooraan boven dat vak zit, en naar rechts duwen en eraf gooien. nu zie je dat er geen diskettes meer er boven staan, oplossing gezocht en gevonden..
ga helemaal naar boven en helemaal naar links tot de rij diskettes boven elkaar, ga onderlangs naar de andere kant van die rij en duw de bovenste een stuk naar rechts, onderlangs weer terug , de diskette 1 laten zakken en naar de kant duwen naar rechts eronder staan en naar rechts duwen eraf gooien en het vak is open. de rest weet je wel neem ik aan.
level 38
is eigelijk heel simpel, alleen best moeilijk uit te voeren,
dat eerste vak kan je de gele diskette er gewoon tegen zetten, dan nu het 2de vak.. je gaat naar het vak toe en niet alle groen weghalen, ga eronder staan bij de ingang en dan 4 omhoog 1 naar rechts 1 boven zuigen en dan helemaal naar links tot boven het glitterding, ga dan een gele diskette halen en die zet je onder bij de ingang neer, voor je er ingaat probeer dan de scharen die erom heen gaan weg te krijgen dat je in rust even kan werken.
je laat het glitterding uit dat vak vrij door het groen erboven weg te zuigen en ren er vlug uit en sluit dat vak met de gele diskette, dan de diskette naar boven duwen steeds als het lukt, en dan rustig wachten, en op het moment dat die glitterding naar links gat de diskette naar boven duwen en dan naar links achter het glitterding aan, alles weer het vak in tot de gele diskette op de plaats zit waar eerst dat groene blokje zat boven dat glitterding, let ondertussen wel op of er achter je geen scharen aan komen, terwijl je daar bezig bent,en dan bij de E laten onploffen en je houd zelfs infotrons over,
gr abby |
| Gast |
| 14-12-2007 15:30 dvb levels |
|
|
|
ik heb ze ook niet corina, je mag ze nog wel sturen, als je wilt, hoeveel zijn dat er dan....
gr. thea |
| Gast |
| 14-12-2007 15:39 Re: dvb levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik heb ze ook niet corina, je mag ze nog wel sturen, als je wilt, hoeveel zijn dat er dan....
gr. thea |
ikke ook... heb niets meer te doen.
gr abby |
|
|
|