|
|
|
|
| Gast |
| 29-09-2006 14:12 Re: help |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Lol...ok
level 107:
Ik denk dat je iets niet begrepen hebt over achterlaten van 1 infotron.
Als je door die lange rij buizen heen bent gegaan, snel die infotron beneden hebt meegezogen) en het eerste vak meteen links (kan ook geen andere kant op) ingaat dan, in dat vak moet je die ene aanwezige pakken. In het vak daarnaast dan, daar mag je er 1 achterlaten!!.
Dus in het eerste vak zie je de infotron in de linkerbovenhoek zitten, die moet je pakken en dan het vak daarnaast mag er 1 blijven zitten. Vervolgens kom je dan weer in het vak daarnaast en daar was je in een eerder stadium al geweest. Daar kun je de resterende 3 infotrons pakken. |
en hoe pak ik dan die ene in de hoek boven? de ballen wegschoppen lukt niet gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 29-09-2006 15:43 Re: help |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | en hoe pak ik dan die ene in de hoek boven? de ballen wegschoppen lukt niet gr abby |
als je in het eerste vak bent met die infotron linksboven:
erin
groene vakje links wegzuigen
1 vakje naar boven
1 vakje naar links
bovenste groene vakje wegzuigen, dan 1 vakje rechts gaan.
dan bovenin naar links gaan, en even ruimte maken om de infotron te pakken, dus vakje onder je wegzuigen bij die 2 ballen waarachter die infotron zit, infotron pakken en 3 vakken terug naar rechts, helemaal naar beneden, vakje rechts wegzuigen en zo naar het volgende vak
En in dat volgende vak blijft 1 infotron achter
groetjes Remco |
| Gast |
| 29-09-2006 16:12 level no:14 |
|
|
|
Moet level 14 beslist uitgespeeld worden ????
Is er een mogenlijkheid om levels over te slaan ????
Alvast bedankt Gerrit |
| Gast |
| 29-09-2006 17:49 Re: level no:14 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Moet level 14 beslist uitgespeeld worden ????
Is er een mogenlijkheid om levels over te slaan ????
Alvast bedankt Gerrit |
je kan er 3 overslaan, maar 14 is heel gemakkelijk, je hoeft niet alle infotrons te pakken, dus het middenstuk kan je wel overslaan, en aan de zijkanten ga je er onder staan laat de ballen naar beneden vallen door 1 stap opzij te gaan als je dan spatie en pijltje tegelijk ingedrukt houd slurp je zo alle infotrons op die ook naar beneden komen. doe dit ook aan de andere kant, en je hebt genoeg, in 1 van die vakken zit ook de E , ben alleen vergeten welke kant, maar dat maakt niet uit want je kan er in en uit;
gr abby |
| Gast |
| 29-09-2006 21:39 wahhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 107 |
|
|
|
heb ik eindelijk alle vakken gehad (dacht ik ) kom ik weer bij allerlei vakken ,denk ik bijna bij het einde te zijn, nou ja ik was gelijk af natuurlijk dus maar weer opnieuw beginnen, je zou er de supalarites van krijgen, maar ik hou vol ,ik heb zelf voorgenomen om het level 50 x te spelen voor ik weer hulp vraag, misschien zie ik zelf het licht, wens me maar succes, heb ik hard nodig,
gr abby |
| Gast |
| 29-09-2006 22:29 jippiejeeeeee |
|
|
|
het is gelukt, ben meteen naar achteren gegaan, en na 2x spelen had ik het door, toen nog even van voor af aan,ging natuurlijk weer 10x af door mijn haast,maar ik ben er door 107 is voorbij gelukkig ,nu 108 en 111 proberen. remco bedankt,
gr abby |
| Gast |
| 29-09-2006 23:20 Re: jippiejeeeeee |
|
|
|
| Anonymous schreef: | het is gelukt, ben meteen naar achteren gegaan, en na 2x spelen had ik het door, toen nog even van voor af aan,ging natuurlijk weer 10x af door mijn haast,maar ik ben er door 107 is voorbij gelukkig ,nu 108 en 111 proberen. remco bedankt,
gr abby |
Geen dank. Graag gedaan.
Wat jij zegt is ook een goede strategie. Zo deed ik het ook. Als een level moeilijk is dan speel ik niet als een blind paard het level van voren af weer opnieuw, maar probeer die delen die moeilijk zijn of lijken. (als je er meteen naartoe kan uiteraard)
Groetjes Remco |
| Gast |
| 29-09-2006 23:26 level 108 voor Abby |
|
|
|
Level 108
Wees slim hier.
Als je al tot het deel zwaartekracht komt.....zorg ervoor dat je dat schaartje wat je onderweg tegenkomt daar naartoe, slim gebruikt. Blaas hem niet meteen op maar gebruik hem om 1 muurtje weg te blazen (waar eigenlijk alle gele diskettes voor bedoeld zijn ) met een steen op zijn hersens. Je houdt dan 1 (rode) bom over om het poortje dat je zwaartekracht geeft op te blazen. Zodat je niet daar constant in de afgrond stort
Let op de titel van dit level....Sadism....
NB...als je begint kom je vakken tegen waar je rustig wat infotrons kan laten zitten. Die kom je later weer ophalen als je weer bij het begin (E) aankomt.
Groetjes Remco  |
| Gast |
| 30-09-2006 7:30 remco |
|
|
|
toevallig ben ik bij de gele diskettes ben nog aan hat aftasten hoe ik deze moet doen, moet ik een rode diskette gebruiken om naar beneden te kunnen langs de ballen? of zie ik dat verkeerd? ik heb begrepen dat ik aan de onderkant links naar boven naar de gele diskettes moet werken want aan de voorkant kom je er niet in.
gr abby |
| Gast |
| 30-09-2006 7:39 nog een keer remco |
|
|
|
bedoel je dat schaartje in de lange gang met 1 in fotron ? die gebruik ik eigelijk beneden , voor de rij rode diskettes, bij de groene diskettes(kan je het nog volgen) voordat ik bij de groene kom moet ik 1 infotron zitten , krijg ik niet te pakken , ik laat het schaartje naar beneden komen en op het juiste moment gooi ik een groene diskette naar beneden, zodat hij ontploft op het moment dat het schaartje naar links het vakje ingaat, de bom ontploft ,het schaartje ook en ook een bal zodat de infotron vrij ligt. fout??
gr abby |
| Gast |
| 30-09-2006 9:52 Re: nog een keer remco |
|
|
|
| Anonymous schreef: | bedoel je dat schaartje in de lange gang met 1 in fotron ? die gebruik ik eigelijk beneden , voor de rij rode diskettes, bij de groene diskettes(kan je het nog volgen) voordat ik bij de groene kom moet ik 1 infotron zitten , krijg ik niet te pakken , ik laat het schaartje naar beneden komen en op het juiste moment gooi ik een groene diskette naar beneden, zodat hij ontploft op het moment dat het schaartje naar links het vakje ingaat, de bom ontploft ,het schaartje ook en ook een bal zodat de infotron vrij ligt. fout??
gr abby |
Inderdaad abby....fout. Tenminste, het is niet fout maar je kunt dit schaartje beter gebruiken
Je moet eigenlijk het muurtje bij dat vak met groene diskettes gewoon met zo'n diskette openmaken en het schaartje de vrije loop geven. Dan ga je, als hij in het linkervak zit, naar boven en pakt eerst de infotron gauw (anders kom je er niet meer bij ), dan ren je naar boven tot onder die steen daar en wacht totdat het schaartje vlak onder je is. Dan laten vallen. Je zal zien dat het schaartje alvast 1 muurtje openmaakt, hetgeen inhoudt dat je dus een bom overhoudt En juist die ene overgehouden bom (de rode diskette die nog vast zit in die dikke muur ) kun je dan uiteindelijk gebruiken om de buis op te blazen die toegang geeft tot het zwaartekracht deel. Er is dan geen gravity meer
Zoals ik al eerder zei....je moet de dingen gebruiken die voorhanden zijn. Je hebt bommen, een schaartje enz.
Je moet GEEN rode diskette gebruiken om je toegang te geven tot de onderkant (waar je inderdaad naartoe moet) Je kunt daar komen door even handig te zijn
Groetjes Remco |
| Gast |
| 30-09-2006 12:58 |
|
|
|
Hoi remco
Ik heb het level heel anders uitgespeeld Maakt verder niet uit maar wel de vraag van mij kant: hoe heb jij die infotron gepakt voor dat je bij het vak met die groene diskettes komt(in het hokje met 4 blokken er in)??? Ik gebruikte dat schaartje daar altijd Eerst liet ik een bom vallen om het buisje te laten ontploffen en daarna liet ik het schaartje daar inkomen en liet ik een bom naar beneden vallen Heb je daar een betere oplossing voor
Gr tollie |
| Gast |
| 30-09-2006 13:30 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi remco
Ik heb het level heel anders uitgespeeld Maakt verder niet uit maar wel de vraag van mij kant: hoe heb jij die infotron gepakt voor dat je bij het vak met die groene diskettes komt(in het hokje met 4 blokken er in)??? Ik gebruikte dat schaartje daar altijd Eerst liet ik een bom vallen om het buisje te laten ontploffen en daarna liet ik het schaartje daar inkomen en liet ik een bom naar beneden vallen Heb je daar een betere oplossing voor
Gr tollie |
Daar gebruikte ik een rode diskette om daar door te komen.
Maar ik begon waarschijnlijk al heel anders.
Ik gebruikte de eerste rode diskette al om zowel het vak te openen bij het begin. Dus wanneer je dat stuk bij de E hebt opgelost moet je naar beneden en dan met die ploffende rij bommen dat vak in waar ook dat buisje moet ploffen. Dat vak is bij mij al vooraf geopend aan de bovenkant.
Dus houdt je een rode diskette over voor dat vak wat jij vroeg te "behandelen"
Feitelijk is het een heel simpel level  |
| Gast |
| 30-09-2006 13:44 |
|
|
|
<---------Abby die voor haar scherm zit  |
| Gast |
| 30-09-2006 15:21 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Daar gebruikte ik een rode diskette om daar door te komen.
Maar ik begon waarschijnlijk al heel anders.
Ik gebruikte de eerste rode diskette al om zowel het vak te openen bij het begin. Dus wanneer je dat stuk bij de E hebt opgelost moet je naar beneden en dan met die ploffende rij bommen dat vak in waar ook dat buisje moet ploffen. Dat vak is bij mij al vooraf geopend aan de bovenkant.
Dus houdt je een rode diskette over voor dat vak wat jij vroeg te "behandelen"
Feitelijk is het een heel simpel level  |
als ik bij de groene diskettes komt heb ik de 2 rode nog die ik in het begin hebt gepakt, in principe maakt het toch niet uit of ik dat schaarje beneden bij de groene diskettes gebruik of boven? in beide gevallen hou toch 1 rode over, of zie ik dat nou verkeerd,als ik het schaartje voor boven bewaar heb ik toch beneden een rode diskette nodig om die infotron te pakken? en anderom?
gr abby
ps.. leuke afbeelding van mij, klopt bijna |
| Gast |
| 30-09-2006 15:54 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | als ik bij de groene diskettes komt heb ik de 2 rode nog die ik in het begin hebt gepakt, in principe maakt het toch niet uit of ik dat schaarje beneden bij de groene diskettes gebruik of boven? in beide gevallen hou toch 1 rode over, of zie ik dat nou verkeerd,als ik het schaartje voor boven bewaar heb ik toch beneden een rode diskette nodig om die infotron te pakken? en anderom?
gr abby
ps.. leuke afbeelding van mij, klopt bijna |
Kan ook. Zeker als je er nog 2 over hebt dan  |
| Gast |
| 30-09-2006 16:24 |
|
|
|
hoe ver zijn jullie met de D levels Ik heb er nu totaal 702 uitgespeeld
Gr tollie |
| Gast |
| 30-09-2006 17:27 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoe ver zijn jullie met de D levels Ik heb er nu totaal 702 uitgespeeld
Gr tollie |
heb net geteld , 261.. de meeste in D4 en de D98 dus kom straks jou om hulp vragen, maar eerst de classic afmaken.
gr abby |
| Gast |
| 30-09-2006 20:47 he he |
|
|
|
ben door level 108 heen, nu 111 nog, heb gelijk een vraag , over en stukje dat me maar niet lukt, als je begint zie je boven supa een hokje met 5 ballen, en rechts daarnaast, hoe kom ik door dat stukje? iemand suggesties? zou ik graag horen,
gr abby |
| Gast |
| 30-09-2006 23:35 Re: he he |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ben door level 108 heen, nu 111 nog, heb gelijk een vraag , over en stukje dat me maar niet lukt, als je begint zie je boven supa een hokje met 5 ballen, en rechts daarnaast, hoe kom ik door dat stukje? iemand suggesties? zou ik graag horen,
gr abby |
Als je begint moet je eerst naar onder werken en links aanhouden. Dan langzaam naar boven werken tot je bij dat vak bent MAAR WEL EEN WEG OPENHOUDEN OMDAT JE OOK DAARLANGS WEER NAAR BENEDEN MOET!!)
Dat betekent dat je elke keer als een bal valt daarnaartoe, je voor de bal naar beneden gaat en deze opzij blijft duwen. Alleen op deze wijze kun je een weg openhouden
Groetjes Remco |
| Gast |
| 01-10-2006 9:08 remco |
|
|
|
ik wist dit al ik wilde alleen weten hoe ik dus daar boven er door kon komen, ik duide het aan met als je begint gaat het er om waar supa dan staat, en dan zie je boven hem dus die vak met 5 ballen en dan gaat het om die vak ernaast rechts dus,
gr abby |
| Gast |
| 01-10-2006 11:23 Re: remco |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik wist dit al ik wilde alleen weten hoe ik dus daar boven er door kon komen, ik duide het aan met als je begint gaat het er om waar supa dan staat, en dan zie je boven hem dus die vak met 5 ballen en dan gaat het om die vak ernaast rechts dus,
gr abby |
Aaah ik zie wat je bedoelt
Als je het gedeelte links en onder je helemaal hebt gedaan zie je geheel onderin een buis die je toegang geeft tot het rechtergedeelte. Ik noem het links en rechts maar je moet het zo zien dat als je begint: links is ook alles aan onderkant onder Murphy en rechts is vanaf het vak wat jij bedoelt.
Dus eerst alles links en onder doen en dan onderaan door de buis en naar boven werken. Als je het goed ziet dan kom je in dat vak 2 keer. Dus niet meteen alle infotrons wegsnoepen aan de onderkant van dat vak.....  |
| Gast |
| 01-10-2006 12:09 Re: remco |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Aaah ik zie wat je bedoelt
Als je het gedeelte links en onder je helemaal hebt gedaan zie je geheel onderin een buis die je toegang geeft tot het rechtergedeelte. Ik noem het links en rechts maar je moet het zo zien dat als je begint: links is ook alles aan onderkant onder Murphy en rechts is vanaf het vak wat jij bedoelt.
Dus eerst alles links en onder doen en dan onderaan door de buis en naar boven werken. Als je het goed ziet dan kom je in dat vak 2 keer. Dus niet meteen alle infotrons wegsnoepen aan de onderkant van dat vak.....  |
ook dat had ik wel gezien, en ook gedaan , maar om er boven door heen te moeten moet ik het toch zo laten zakken dat ik er ddoor kan, er aitten ook netjes 2 infotrons voor ik naar boven ga maar dan ga ik door de poortjes en wil ik weer naar boven dan moet je de bal laten vallen die er voor zit en dan valt de rest ook 1 nar beneden dus de infotron die ik had laten zitten maar ook de bal die er boven zit, is de uitgang toch geblokkeerd en laat ik 1 infotron axtra zitten dan kan ik er weer niet boven langs, wil je het wat beter uitleggen? het zou zonde zijn als ik bij de laatste level toch nog mezelf wanhopig ophang (snik)
abby |
| Gast |
| 01-10-2006 12:24 laat maar |
|
|
|
vergeet maar wat ik hier boven zeg, nou lukte het ineens ,ik was weer eens voorbarig,
gr abby |
| Gast |
| 01-10-2006 12:53 Re: laat maar |
|
|
|
| Anonymous schreef: | vergeet maar wat ik hier boven zeg, nou lukte het ineens ,ik was weer eens voorbarig,
gr abby |
haha dus je gaat jezelf toch maar niet ophangen  |
| Gast |
| 01-10-2006 16:11 Re: laat maar |
|
|
|
| Anonymous schreef: | haha dus je gaat jezelf toch maar niet ophangen  |
nou , ik ben al bij het volgende probleem, maar ik probeer het eerst zelf maar, het is alleen zo frusterend dat je weer bij het begin moet beginnen , maar ik kom wel steeds een stukje verder(een HEEL klein stukje)
gr abby
ps ... het touw hangt al klaar |
| Gast |
| 01-10-2006 19:35 |
|
|
|
Als je nu het touw al klaar hebt hangen, dan zal ik als ik jou was maar niet aan sommige D levels beginnen?? |
| Gast |
| 01-10-2006 21:37 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Als je nu het touw al klaar hebt hangen, dan zal ik als ik jou was maar niet aan sommige D levels beginnen?? |
ik heb negen levens, dat scheelt |
| Gast |
| 01-10-2006 22:12 |
|
|
|
lucky you hehe
Moet nog 20 levels dan heb ik de classic versie (d96) in spiegelbeeld uitgespeeld
Gr tollie |
| Gast |
| 01-10-2006 22:21 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | lucky you hehe
Moet nog 20 levels dan heb ik de classic versie (d96) in spiegelbeeld uitgespeeld
Gr tollie |
er moet altijd een baas boven baas zijn he, |
|
|