NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 127, 128, 129 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
03-12-2007 21:53 level 9, d93 Reageer met quote

dat had ik inmiddels al, nee het gaat om die rij groene als ik weer naar boven moet, daaronder zit een infotron, en die verbrand steeds
gr. thea

Gast
03-12-2007 22:08 Re: level 28 van d93 Reageer met quote

Corina schreef:
het begin. die ballen vallen steeds naar rechts.
gr corina

op het moment dat je start meteen naar rechts duwen en de bal eruit duwen,de infotron pak je later met de rode diskette
.gr abby
Gast
03-12-2007 22:18 level 9, d93 Reageer met quote

misschien ben ik vaag, het gaat dus om die infotron helemaal rechts in het hoekje
gr. thea
Gast
03-12-2007 22:23 classis 85 Reageer met quote

ik speel winplex.
maar kom er niet uit.
Gast
03-12-2007 22:56 Re: classis 85 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik speel winplex.
maar kom er niet uit.

ik ga nu slapen , morgen vroeg weer op, heb even geduld, dan zal ik het nogmaals proberen uit te leggen,, zodra ik tijd hebt , zal ik er morgen voor gaan zitten.
gr abby
Gast
03-12-2007 23:00 Re: level 9, d93 Reageer met quote

Anonymous schreef:
misschien ben ik vaag, het gaat dus om die infotron helemaal rechts in het hoekje
gr. thea

ik weet het niet goed meer,en eer ik daar ben om het uit te proberen,duurt zo lang, maar als ik het goed zie mag je 1 infotron laten zitten, dan moet je wel bij de gele diskettes mijn uitleg nemen en niet die van corine, dan kan je die gewoon overslaan.
gr abby
Corina
04-12-2007 0:31 Re: level 9 rechterkant, d93 Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb hem even geprobeerd , als je het poortje doorkomt naar beneden , terug naar boven de rechtse bal naar beneden en naar rechts schuiven, de andere bal naar links schuiven op de groene diskette , gelijktijdig naar beneden gaan en klaar staan om die andere groene diskette naar links te duwen op het andere poortje. level 10 laat even op zich wachten, ben het begin bij de gravitie even vergeten dus kom er niet doorheen, moet je de hele rechterkant weten of allen die bovenste?
gr abby

ik heb de uitleg van abby even naar voren gehaald.
gr corina
Gast
04-12-2007 8:55 Re: level 9 rechterkant, d93 Reageer met quote

Corina schreef:
ik heb de uitleg van abby even naar voren gehaald.
gr corina

ze bedoeld de infotron helemaal rechts beneden in het hoekje, toch..?
gr abby
Gast
04-12-2007 10:06 level 85 classic Reageer met quote

je begint uiteraard met de balop het glitterding te gooien, dan heb je 9 infotrons , dan naar beneden,alle onderste ballen laten zakken, blijven er 2 over,de meest linkse groen weghalen aan de linkerkant , schaar vrijlaten en als hij links is de bal erop duwen zodat het vak links open is.

pak de rode,en ga verder naar links onder de 5 ballen door, pak de 4 infotrons en haal het groen weg en zet de rode in het midden van de 2 vakken boven je, laat het glitterding uit het rechtervak gaan en pak die infotrons en ga in het linkervak bij de bal staan en als het glitterding daar is de bal erop gooien zodat het vak eronder open is.

nu komt het... pak de 9 infotrons en ga naar links tot je tegen de bal staat, dan 1 omhoog 2 naar links en 2 naar beneden en helemaal naar links, ga weer terug naar rechts tot je onder de bal staat boven je in het hoekje,ga naar boven tot die bal ,weer naar beneden en 1 naar rechts en duw die bal helemaal naar links.ga weer naast het groene vlakje staan die onder de groene diskette zit, en ga naar beneden tot de bal en 1 naar links en naar beneden en 2 naar rechts en 2 ballen ligen keurig naast elkaar.

ga1 omhoog en 1 naar links en dan om hoog tot de bal die boven de groene diskette staat. ga over die bal heen 3 naar rechts en helemaal naar beneden en 2 naar rechts.
weer 2 naar links en weer omhoog over die bal boven de groene diskette heen naar links en daar weer naar beneden en haal het groen weg onder die bal , zodat hij naar beneden valt naast die andere 2 en de bal die ernaast zat duw je naar rechts in het hoekje.

haal het groen weg aan de rechterkant van de groene diskette en beneden naar het vak met de scharen, en duw de diskette naar rechts naar beneden en het vak is open.dan zie aan de linkerkant nog 3 ballen zitten,haal een vlakje groen eronder weg zodat er 2 ballen naar beneden vallen en de 3de op een groen vlakje blijft zitten.

laat een schaar los en laat de bal die je linksboven de poortjes hebt geschoven erop vallen zodat het vak eronder open is.
pak aan de rechterkant die 6 infotrons zonder ballen te laten vallen. en dan zie je aan de rechterkant van dat vak 2 ballen met 2 vlakjes groen ertussen,haal dat onderste vlakje groen weg,en laat een schaar los.

ga terug dat vakje in en haal ook het bovenste groen weg en wacht op de schaar,nu moet je even vlug zijn, als de schaar onder het groene vlakje onder de meest rechtse bal is,zuig je vlug het groen weg onder die bal, hij valt op de schaar en het vak rechts is open en je kan die rode diskette pakken,

ga dan aan de linkerkant door de poortjes naar beneden,en pak in dat vak de rode diskette, ga 1 naar links en onder zuigen en og 1 naar links en onder zuigen en zuig rechts de 2 infotrons die vallen en verder naar links.
het vak links heb ik niet gebruikt. zet de rode tegen de bovenkant helemaal links in het hoekje, en ga naar boven en laat de balen maar vallen.

ga helemaal aan de rechterkant naar boven tot aan het glitterding, die draait rondjes dus ga in het vakje staan en als hij vlak bij je is vlug weer terug,de glitter ding gaat de andere kant op en komt het vak wacht tot hij weer terug is en gooi die bal op zijn kop zodat het vak rechts open is,
ga in dat rechtse vak in het midden staan en zuig rechts groen,en de ballen vallen aan de rechterkant en duw de bal links van je naar links en pak de rode.

zet een rode aan links in het hoekje boven , zodat het vak met de infotrons en het vak erboven open gaat.
ga 1 naar rechts en 2 nar beneden en meteen links zuigen,want er valt een infotron en meteen een heleboel ballen en je moet uiteraard die infotron pakken.
dan boven je infotron pakken en ballen laten vallen en rode diskette pakken, zorg dat er 1 bal opeen groen vlakje blijft liggen.

ga een schaar vrijlaten in het vak in het midden beneden en maak daarmee het vak met die scharen open en pak die ene infotron, maak met een rode het linkervak open nadat je de infotrons hebt gepakt en pak daar die 5 infotrons,nu heb je 1 rode over daarmee ga je weer helemaal naar het begin en maak je het vak bij de E open en klaar...
gr abby
Gast
04-12-2007 11:36 level 8 van d93 Reageer met quote

ga naar links en haal het groen weg naar beneden tot aan de groene diskettes laat 1 vlakje groen erboven zitten,en laat de bal erboven 1 zakken op dat groene vlakje. ga naar rechts en pak de infotron en haal dat groen erboven in de rondte helemaal weg,
ga boven naar rechts naar beneden naast de groene diskette staan en let op de scharen,als je het goed doet hoef je er maar 1 te laten leven en de rest ontploffen,dus als ze helemaal rechts zijn het groen onder je wegzuigen,als er meer scharen niet ontploffen is niet erg, maar wordt het alleen wat moeilijker.

pak de rijen infotrons en de bal die je in het midden ziet zitten laten zakken en naar rechts duwen op dat blokje ,pak eerst even die 6 infotrons. haal het groen weg bij het poortje en duw de bal van het blok af zodra er een schaar naar het poortje gaat en duw de bal erop en het poortje is open, nu is de bedoeling dat er een glitterding in het vak gaat helemaal links boven bij de groene diskettes, het is de bedoeling dat die groene diskettes allemaal infotrons worden,

als dat is gebeurd het groen rechts weghalen,de groene diskette laten zakken en naar rechts duwen tot de rand, de infotrons die er in zitten weghalen en als het glitterding erin
gaat groene diskette erop, dan naar beneden en naar de rechterkant,je hoeft dan nog 33 infotrons, als je beneden door het poortje bent,

dan ga je boven de 4 E's die infotron pakken en ga naar rechts.
l ga langs die 3 groene diskettes en recht naar beneden en 1 naar links, en zuig 1 infotron links en meteen naar boven.
ga naar beneden en helemaal naar rechts het groen weghalen en dan laat je de voorste aan de linkerkant de rij ballen vallen en ga ze helemaal heen en weer duwen , begin naar links duwen.

probeer bij elke infotron weer de bal naar links te duwen,de meeste moeten dus naar links.
op een gegeven moment zijn ze op, ga dan daar naar boven en pak in de rondte die 6 infotrons.
let op dat je geen bal naar links duwt, als je dat hebt gedaan ga je er onderdoor naar rechts tot je niet meer verder kunt en dan 1 omhoog naar rechts en naar boven, je kan dan de 2 infotrons pakken en ook straks weer naar links, ga door het poortje boven je,

als je er door bent ga je boven omhoog naar dat glitterding, en als dat glitterding beneden is die groene diskette erop gooien,
dan een bal die links op dat vak ligt naar rechts duwen en zo op dat glitterding dat het poortje open springt, en de laatste infotron uit dat vakje daar boven.
vraag me niet hoe, want nu lukt het niet meer, kan me herinneren dat ik ook een keer in 1x dat poortje open had en de 2de glitterding heb ik toen gebruikt om dat vak links open te maken,hoefde ik niet dat kleine vakje boven in, je zaleven moeten googelen en oefenen,en dan kan je naar de E beneden.gr abby
Gast
04-12-2007 11:44 level 8 d93 Reageer met quote

er ging ineens een lampje branden, ik weet het niet zeker,
als je door het poortje komt en die 2 ballen liggen op het poortje , laat dan een glitterding vrij,maar eerst maak je een baan naar links duw 1 bal naar rechts en gooi die bij het poortje op dat glitterding, helemaal rechts dacht ik ,en de groene doe je erna om het poortje te openen, en die andere glitterding gebruik je dan om het vak links te openen,met de eerste glitterding heb je dus geen 9 infotrons nodig , want er zitten genoeg in dat vak.
gr abby
Corina
04-12-2007 12:23  Reageer met quote

abby, je bent flink bezig geweest. hartstikke bedank. ga het vanmiddag uitproberen. moet nu eerst naar de tandarts, brrr.
gr corina
Gast
04-12-2007 12:51  Reageer met quote

Corina schreef:
abby, je bent flink bezig geweest. hartstikke bedank. ga het vanmiddag uitproberen. moet nu eerst naar de tandarts, brrr.
gr corina

heb kunstgebit, hoef lekker niet meer...
gr abby
Gast
04-12-2007 16:32 level 9, d93 Reageer met quote

heb hem gehaald hoor!! bedankt ben nu ook met level 8 van d93 bezig, moet ook nog 33 infotrons als ik dat poortje doorkom, dus zover ben ik, maar dan ga ik weer af bij dat muurtje met groene diskettes, heb deze level in het verleden ook nooit gehaald, dus ik zie het niet zo florisant in, maar ga het toch maar weer proberen
gr. thea
Gast
04-12-2007 17:44 level 10, d93 Reageer met quote

hoe ging dat ook alweer in dat tweede vak, met die gravitie?
gr. thea
Gast
04-12-2007 18:13 Re: level 10 rechterkant, Reageer met quote

het gaat als volgt als je door het poortje bent: 1 omhoog, 2 naar links, 1 naar beneden, rechts wegzuigen en bal naar rechts duwen. daarna naar links en omhoog naar groene diskette en snel weer naar rechts en blijven wachten tot bal is gevallen en bal naar links duwen.
heb hem naar voren gehaald,was uitleg van corina...
gr abby
Gast
04-12-2007 18:48 classic level 85 Reageer met quote

abby

na tig keer opnieuw te hebben geprobeerd is het me uiteindelijk toch gelukt .
hartelijk dank voor de uitleg.
op naar het volgende level.

groetjes
Gast
04-12-2007 19:16 level 8, d93 Reageer met quote

lukt het een beetje corina? bij mij nog niet zo....kom wel iedere keer een stukje verder
gr. thea
Gast
04-12-2007 19:34 Re: level 8, d93 Reageer met quote

Anonymous schreef:
lukt het een beetje corina? bij mij nog niet zo....kom wel iedere keer een stukje verder
gr. thea

ik heb hem ook niet in 1x gehaald hoor, zelfs vanmorgen bij de uitleg heb ik wel10 x opnieuw moeten beginnen,samen met level85 ben ik de hele morgen bezig geweest..
gr abby
Corina
04-12-2007 20:13 Re: level 8, d93 Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb hem gehaald hoor!! bedankt ben nu ook met level 8 van d93 bezig, moet ook nog 33 infotrons als ik dat poortje doorkom, dus zover ben ik, maar dan ga ik weer af bij dat muurtje met groene diskettes, heb deze level in het verleden ook nooit gehaald, dus ik zie het niet zo florisant in, maar ga het toch maar weer proberen
gr. thea

heb je hem al gehaald? ik nog steeds niet. ben met 2 levels bezig. weet hoe ze moeten, maar het lukt gewoon niet, om gek van te worden!!!!
gr corina
Gast
04-12-2007 20:39 Re: level 8, d93 Reageer met quote

Corina schreef:
heb je hem al gehaald? ik nog steeds niet. ben met 2 levels bezig. weet hoe ze moeten, maar het lukt gewoon niet, om gek van te worden!!!!
gr corina

ze bedoelde level 9 van d93 hoor met 8 is ze nog bezig,
gr abby
Gast
04-12-2007 21:04 level 47, darlok2 Reageer met quote

ben hier weer eens mee begonnen, en kom een heel eind, dus hij is te doen
gr. thea
Gast
04-12-2007 21:25 Re: level 47, darlok2 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ben hier weer eens mee begonnen, en kom een heel eind, dus hij is te doen
gr. thea

ben ook een heel eind bij dat level, kan hem helemaal, behalve dat vak bij de E die lukt niet en je moet er nog meerdere keren door ook en de E vrij laten, en dat vak bovenaan krijg ik steeds 1 infotron niet te pakken,maar misschien lukt het jou wel en kan je mij het uitleggen.
gr abby
Gast
04-12-2007 21:41 level 47, darlok2 Reageer met quote

hahaha komt me bekend voor, ik kom daar ook niet doorheen, maar moet toch lukken op één of andere manier, ik zie het morgen ook wel weer, voel me niet lekker op de maag, onze dochter ligt ook al in bed met buikgriep, afgelopen nacht ook slecht geslapen, dus ik ga een poging doen om wat in te halen, ik wens jullie welterusten en hopelijk tot morgen
gr. thea
Gast
04-12-2007 22:06 Re: level 47, darlok2 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hahaha komt me bekend voor, ik kom daar ook niet doorheen, maar moet toch lukken op één of andere manier, ik zie het morgen ook wel weer, voel me niet lekker op de maag, onze dochter ligt ook al in bed met buikgriep, afgelopen nacht ook slecht geslapen, dus ik ga een poging doen om wat in te halen, ik wens jullie welterusten en hopelijk tot morgen
gr. thea

ga je nou toch nog de griep krijgen? nou maak je borst maar nat,ben nog steeds niet echt beter,hoesten, misselijk , niets lusten,en gauw moe.. afgelopen zondag hebben we nieuwe meubels gekocht voor het nieuwe huis , heel leuk natuurlijk,maar ik was blij dat ik weer thuis was,
gr abby
henriette
05-12-2007 15:26 d00 Reageer met quote

Hallo,
Wie kan mij helpen met level 16 met die gele diskettes?
Heb al op forum gezocht maar kan de oplossing niet vinden.
Groetjes Henriette
Gast
05-12-2007 15:41 d00, level 16 Reageer met quote

ik kan je helaas niet helpen henriette, heb hem ook niet...abby ik heb gelukkig nog geen griep, maar als ik het toch moet krijgen, had ik het nu wel liever gehad, ben namelijk al een paar jaar achter elkaar ziek geweest met de kerst, dat is minder
gr. thea
Gast
05-12-2007 15:53 Re: d00 Reageer met quote

henriette schreef:
Hallo,
Wie kan mij helpen met level 16 met die gele diskettes?
Heb al op forum gezocht maar kan de oplossing niet vinden.
Groetjes Henriette

ik heb hem ook nog niet, er is er maar 1 die het waarschijnlijk weet,en dat is tollie, maar die komt haast niet meer op het forum.
en thea ... wees maar blij, want het is geen pretje, moet volgende maand verhuizen,en ikheb er nog niets aan gedaan, maar gelukkig hebben we alle meubels nieuw gekocht, die hoeven in ieder geval niet meer mee, nu nog dit huis verkopen,want heb nu al nachtmerries van 2 hypotheken,betaal hier met verzekeringen zo'n 1600 euro per maand en het nieuwe huis 1200,leuk iets goedkoper wonen en van 2 onder 1 kap toch naar vrijstaand, rente is het zelfde gebleven,maar de verzekeringen hebben we drastisch kunnen verlagen, niemand interesse om in spijkenisse te wonen? hi hi
gr abby
henriette
05-12-2007 15:54  Reageer met quote

dank je thea
zit de laatste tijd de russische levels te doen. heel veel levels geprobeerd en nu had ik zoiets van moet maar eens een level kompleet af maken zodoende was ik verder gegaan met d00. sommige levels zijn best pittig. kijk wel verder bij een ander d level of ik roep nog wel een keer hulp in.

gr. henriette
henriette
05-12-2007 15:56  Reageer met quote

het was mij ook al opgevallen dat tollie bijna nooit meer op het forum zit. had al gelezen dat die best wel verstand van de gele diskettes had. hoor het vanzelf wel.
groetjes Henriette
Plaats Reactie Pagina 128 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 127, 128, 129 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: