|
|
|
|
| lijp als wat |
| 26-09-2006 14:36 |
|
|
|
geen dank en als je nog meer hulp nodig heb ik sta tot level 91 tot je beschikking. |
|
|
|
|
| lijp als wat |
| 26-09-2006 15:50 |
|
|
|
nu level 92 maar weet iemand mij te vertellen of dat stuk dat al die ballen onderlangs mogelijk is en zo nee hoe moet het dan? |
| Gast |
| 26-09-2006 16:43 |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | | nu level 92 maar weet iemand mij te vertellen of dat stuk dat al die ballen onderlangs mogelijk is en zo nee hoe moet het dan? |
kun je iets duidelijker zijn met je uitleg Ik snap het niet helemaal Als ik denk wat jij denkt dan moet je gewoon de schaar gebruiken om wat ballen te laten ontploffen
Gr tollie |
| lijp als wat |
| 26-09-2006 20:36 |
|
|
|
ohw wacht ik kom er nu net achter dat het level 93 is en misschien dat je het dan wel begrijpt maar ik leg het toch even beter uit je hebt eerst het vak met de ballen die je moet ontwijken en dan het vak met de bal die je voor moet zijn en dan het vak met de bommen en dan het vak met de scharen vervolgens het vak waar je geen ballen moet laten vallen en DAN het vak met heel veel ballen die vallen en dat vak bedoel ik en mijn vraag is moet je de infotron pakken en dan onder de ballen door gaan of moet je de infotron pakken en er dan bovenlangs of moet je er gewoon langs zonder die infotron?
sorry voor het misverstand
-XXX- lennart |
| Gast |
| 26-09-2006 21:10 |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | ohw wacht ik kom er nu net achter dat het level 93 is en misschien dat je het dan wel begrijpt maar ik leg het toch even beter uit je hebt eerst het vak met de ballen die je moet ontwijken en dan het vak met de bal die je voor moet zijn en dan het vak met de bommen en dan het vak met de scharen vervolgens het vak waar je geen ballen moet laten vallen en DAN het vak met heel veel ballen die vallen en dat vak bedoel ik en mijn vraag is moet je de infotron pakken en dan onder de ballen door gaan of moet je de infotron pakken en er dan bovenlangs of moet je er gewoon langs zonder die infotron?
sorry voor het misverstand
-XXX- lennart |
gewoon bovenlangs naar beneden ,infotron pakken en onder de ballen door naar het poortje , geen moment haperen, dan lukt het wel.
gr abby |
| lijp als wat |
| 26-09-2006 21:37 |
|
|
|
okeej dankje en wens me suc6!!!! |
| Gast |
| 26-09-2006 21:59 |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | | okeej dankje en wens me suc6!!!! |
succes, |
| Gast |
| 26-09-2006 22:50 Remco!!!!! |
|
|
|
zou je me nog willen helpen met die infotron beneden bij level 107 het vakje naast de infotron die achter mag blijven, ik weet niet hoe ik deze moet pakken , wil je dit vak aan me uitleggen?
gr abby |
| Gast |
| 27-09-2006 9:22 level 110 |
|
|
|
hulp gevraagd bij level 110, helemaal rechts bovenaan, waar je echt over het groen moet, anders val je naar beneden, dat gebeurdt mij dus op et moment dat het groen ophoud en ik naar beneden flikker tussen twee blokken, wat is de oplossing?
gr abby |
| lijp als wat |
| 27-09-2006 18:51 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | gewoon bovenlangs naar beneden ,infotron pakken en onder de ballen door naar het poortje , geen moment haperen, dan lukt het wel.
gr abby |
hoe bedoel je bovenlangs naar beneden?¿? |
| Gast |
| 27-09-2006 19:42 |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | | hoe bedoel je bovenlangs naar beneden?¿? |
je kan toch beneden de groene bommen laten ontploffen of boven? nou ik bedoel dus boven bal laten vallen op groene bom en dan via die weg snel naar beneden infotron pakken en dan onder de vallende ballen door naar rechts .
abby |
| lijp als wat |
| 27-09-2006 21:20 |
|
|
|
jah precies voordat je dit schrijft kom ik erachter dat het zo moest en dan tussen de ballen door toch?!
oh ja nou moet ik vanzelfsprekend ook weten hoe einsteins favorite moet
groeten lennart (lijp als wat) |
| Gast |
| 27-09-2006 21:49 |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | jah precies voordat je dit schrijft kom ik erachter dat het zo moest en dan tussen de ballen door toch?!
die is gemakkelijk, je pakt als eerste de rode bommen linksboven en je schuift die ene bal naar dat groene bommetje bij de E en je gaat omhoog vlak langs het laatste hokje naar de rij ballen en laat 1 rood bommtje ontploffen zodat alle ballen netjes op een rij 1 naar beneden vallen. je laat de ballen 1 voor 1 naar beneden vallen en schuift ze boven de hokjes beneden. en met de rode laat je 1 voor 1 zo'n glitterding vrij, die dan beneden zo laat ontploffen dat alles vrij is in zo;n hokje, en als je slim bent laat dan de infotron leggen tot het laatst dat houdt de schaartjes tegen, en het duurt wat minder lang voor dat glitterding bij je is. ik begon bij het laatste vakje aan de linkerkant , let wel op dat er 9 infotrons per vakje loskomt, soms komen er maar 6 en dan is het schaartje niet vrij, daar moet je op letten, precies op het juiste moment gooien, heel irritant soms , bij mij gebeurde dat steeds juist bij het laatste vakje dat ik open moest maken, kon ik weer opnieuw beginnen, trouwens bij 93 moet je we onder de ballen door, maar als je onder de eerste door ben ga je vanzelf schuivend ballen opzij duwend er doorheen en aan het einde gauw omlaag
het poortje door, veel succes,
gr abby |
| Gast |
| 27-09-2006 21:55 Re: level 110 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hulp gevraagd bij level 110, helemaal rechts bovenaan, waar je echt over het groen moet, anders val je naar beneden, dat gebeurdt mij dus op et moment dat het groen ophoud en ik naar beneden flikker tussen twee blokken, wat is de oplossing?
gr abby |
Kun je iets duidelijker zijn met je uitleg want helemaal rechts bovenaan kan ik niet tussen 2 blokken vallen! en dat is volgens mij wel uittespelen als je al bij 110 bent
Gr tollie |
| Gast |
| 27-09-2006 22:04 |
|
|
|
nu ik het nog is bekijk bedoel je denk ik links boven aan! Als je daar bent moet je over 1 zo'n groen stukje heen
Het stukje groen waar je overheen moet zit midden boven die 2 blokken waar jij tussen valt
Gr tollie |
| Gast |
| 27-09-2006 22:26 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nu ik het nog is bekijk bedoel je denk ik links boven aan! Als je daar bent moet je over 1 zo'n groen stukje heen
Het stukje groen waar je overheen moet zit midden boven die 2 blokken waar jij tussen valt
Gr tollie |
ja, sorry ik bedoelde links, stom he? nog een wonder dat ik het links rijden in schotland zoder kleerschuren door ben gekomen, maar bedankt dat je gereageert hebt, ben nu net van plan om naar bed te gaan, dus morgen kijk ik er naar, kan me wel niet herinneren dat er groen zat boven de blokken, dat was juist de reden dat ik naar beneden viel, nou maar hopen dat ik er snel weer in de buurt komt, want onderweg ga ik nog al ens af, meer doordat je weet hoe het moet en ben je soms weleens te haastig, waardoor het fout gaat. maar op hoop van zegen, ik laat nog van me horen
gr abby |
| Gast |
| 27-09-2006 22:53 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja, sorry ik bedoelde links, stom he? nog een wonder dat ik het links rijden in schotland zoder kleerschuren door ben gekomen, maar bedankt dat je gereageert hebt, ben nu net van plan om naar bed te gaan, dus morgen kijk ik er naar, kan me wel niet herinneren dat er groen zat boven de blokken, dat was juist de reden dat ik naar beneden viel, nou maar hopen dat ik er snel weer in de buurt komt, want onderweg ga ik nog al ens af, meer doordat je weet hoe het moet en ben je soms weleens te haastig, waardoor het fout gaat. maar op hoop van zegen, ik laat nog van me horen
gr abby |
Zit er een stukje boven dat groene Maar kijk eerst goed voor dat je dat stuk doet Hij is nl vrij pittig
Gr tollie |
| Gast |
| 28-09-2006 7:52 tollie |
|
|
|
bedankt, ik ga op letten als ik bij dat stuk komt, kan je me ook helpen met 107 het gaat om een vakje beneden, eerst kom je bij en vak waar je de infotron moet laten zitten, want je kan er 1 overslaan, maar het vak die ik dan krijg lukt het me ook niet om 1 infotron te pakken, als je wilt weten wat ik precies bedoel, zou je dan even terug willen lezen op de vorige bladzijde? daar stel ik de zelfde vraag aan remco, maar om de een of andere reden hoor ik niets meer van hem, misschien ben ik wel lastig, maar ik wil graag het einde halen, en de D levels doen, help je me?
gr abby |
| Gast |
| 28-09-2006 13:43 level 110 |
|
|
|
nou dat stukje is gelukt ,maar ik ging meteen weer af bij de bommen, kan ik weer opnieuw, maar nu weet ik teminste dat het lukt, steeds maar een stukje verder,ooit kom ik bij het eind . toch?
gr abby |
| Gast |
| 28-09-2006 21:09 help tollie |
|
|
|
zou je me toch even willen helpen met het stukje waar ik naar beneden moet na dat groene waar we over hadden?heb ik daar geen probleem meer komt dat weer, het lukt me niet om naar beneden te gaan zonder dat er ballen meevallen, het zal wel weer simpel zijn als je het uitlegt, maar nu zie ik toch echt de oplossing niet,
gr abby |
| Gast |
| 28-09-2006 21:13 |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | jah precies voordat je dit schrijft kom ik erachter dat het zo moest en dan tussen de ballen door toch?!
ben je nou al door level 93 door? ik hoor niets meer(nee fout) ik zie niets meer, je zit me toch niet stiekum in te halen he, (grapje) zou juist mooi zijn, dan kan jij me ook helpen.
gr abby |
| Gast |
| 28-09-2006 21:17 |
|
|
|
Het is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel simple Ga eerst door de 2 buisjes na dat pathfinder achtige gedeelte voor dat je naar die 2 infotronnen gaat De graviti valt dan uit Ik heb er uren zitten proberen
Oja vergeet niet in het begin als je bij de 4 E's door het buisje omhoog gaat eerst links te gaan daar die infotronnen te pakken(vooral de onderste) en bij de bal die linksboven aan licht het groene weg te halen Die moet je op de terug weg wegduwen anders kom je nl niet terug bij de E
Gr tollie |
| Gast |
| 28-09-2006 21:33 hallo tollie |
|
|
|
dat had ik na de tweede keer al door hoor dat ik door de buisjes heen moest om die graviti weg te krijgen, maar het lukt me toch niet om daar beneden te komen, ik krijg net wel een idee hoe het misschien moet, maar ik krijg nu weer even de kans niet om dat uit te proberen, ga steeds af bij de simpelste dingetjes,
gr abby |
| Gast |
| 28-09-2006 21:39 tollie |
|
|
|
goed van je dat je dat zegt zeg, dat ik bij het begin eerst naar links moet ben al dagen met die level bezig en ik had het niet eens gezien,had ik gebaald als ik eindelijk beneden kom en ik kan dan niet verder, BEDANKT!!!!!
gr abby |
| Gast |
| 29-09-2006 8:25 help |
|
|
|
nou tollie mijn theorie die ik in gedachte had was goed en ik ben tot beneden gekomen, wil je mij vertellen hoe ik dat schaartje laat ontploffen zodat het muurtje open gaat en ik de laatste infotrons kan pakken? ik blijf proberen , misschien dat het kwartje valt, maar ik voel nog steeds niets rinkelen.
gr abby |
| Gast |
| 29-09-2006 10:50 Re: help |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nou tollie mijn theorie die ik in gedachte had was goed en ik ben tot beneden gekomen, wil je mij vertellen hoe ik dat schaartje laat ontploffen zodat het muurtje open gaat en ik de laatste infotrons kan pakken? ik blijf proberen , misschien dat het kwartje valt, maar ik voel nog steeds niets rinkelen.
gr abby |
Je moet dat schaartje niet laten ploffen om het muurtje open te krijgen. Je moet dat schaartje storen, (dus zoveel mogelijk groen openen) en dan die 4 ballen in het gat laten vallen, de bom, links van je, opschuiven naar rechts(nadat je het gat daar ook hebt gevuld met 1 van de 3 ballen) en in het gat bij het muurtje laten vallen. Kijk wel uit voor dat rondrennend schaartje, plof die als je de kans krijgt met 1 van de overgebleven 3 stenen.
En je kan dan verder.
Groetjes Remco |
| Gast |
| 29-09-2006 12:14 Re: help |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Je moet dat schaartje niet laten ploffen om het muurtje open te krijgen. Je moet dat schaartje storen, (dus zoveel mogelijk groen openen) en dan die 4 ballen in het gat laten vallen, de bom, links van je, opschuiven naar rechts(nadat je het gat daar ook hebt gevuld met 1 van de 3 ballen) en in het gat bij het muurtje laten vallen. Kijk wel uit voor dat rondrennend schaartje, plof die als je de kans krijgt met 1 van de overgebleven 3 stenen.
En je kan dan verder.
Groetjes Remco |
gohhhh leef je toch nog, ik voelde me al in de steek gelaten (snik)
ik had het trouwens al door na goed kijken, alleen is het nog niet gelukt. wil je me ook nog helpen met 107 het vakje naast dat vakje waar de infotron kan achterblijven, snap je?
gr abby |
| lijp als wat |
| 29-09-2006 13:31 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ben je nou al door level 93 door? ik hoor niets meer(nee fout) ik zie niets meer, je zit me toch niet stiekum in te halen he, (grapje) zou juist mooi zijn, dan kan jij me ook helpen.
gr abby |
waar ben jij dan? |
| Gast |
| 29-09-2006 14:05 Re: help |
|
|
|
| Anonymous schreef: | gohhhh leef je toch nog, ik voelde me al in de steek gelaten (snik)
ik had het trouwens al door na goed kijken, alleen is het nog niet gelukt. wil je me ook nog helpen met 107 het vakje naast dat vakje waar de infotron kan achterblijven, snap je?
gr abby |
Lol...ok
level 107:
Ik denk dat je iets niet begrepen hebt over achterlaten van 1 infotron.
Als je door die lange rij buizen heen bent gegaan, snel die infotron beneden hebt meegezogen) en het eerste vak meteen links (kan ook geen andere kant op) ingaat dan, in dat vak moet je die ene aanwezige pakken. In het vak daarnaast dan, daar mag je er 1 achterlaten!!.
Dus in het eerste vak zie je de infotron in de linkerbovenhoek zitten, die moet je pakken en dan het vak daarnaast mag er 1 blijven zitten. Vervolgens kom je dan weer in het vak daarnaast en daar was je in een eerder stadium al geweest. Daar kun je de resterende 3 infotrons pakken.
groetjes Remco  |
| Gast |
| 29-09-2006 14:09 |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | | waar ben jij dan? |
ik heb zojuist level 110 gehaald na veel gekreun, nu naar 111 kijken , 107 en 108 moet ik nog, en pathfinder heb ik overgeslagen, weet wel hoe die moet maar blijf naar beneden donderen bij het vierde plateautje , heb jij die wel gehaald? waar ben je nu?
gr abby |
|
|
|