NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
21-09-2006 13:47 107 Reageer met quote

Daar ben ik weer!
de volgorde waarop ik de vakjes moet leeghalen, en bij sommige heb ik echt geen idee hoe ik ze er allemaal uit haal, maar misschien heeft de volgorde er mee te maken?
gr abby

lijp als wat
21-09-2006 20:57 level 87 see you tomorrow Reageer met quote

hoi kan iemand mij misschien helpen met level 87 see you tomorrow het lukt me zo'n beetje helemaal niet alleen het beginstukje (tot het stukje pal onder het beginpunt) hoeft niet uitgelegd te worden
Gast
21-09-2006 21:08 level 87 Reageer met quote

als je op pagina 9 kijkt dan zie je daar uitleg van remco aan mij, en mij is het gelukt, dus moet het jou ook lukken. succes!
gr abby
Gast
21-09-2006 21:31 Re: 107 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Daar ben ik weer!
de volgorde waarop ik de vakjes moet leeghalen, en bij sommige heb ik echt geen idee hoe ik ze er allemaal uit haal, maar misschien heeft de volgorde er mee te maken?
gr abby

Jawel zwoeger....de volgorde is bepalend in dit level (Find the way bedoel je waarschijnlijk)
Je moet in sommige vakken 2 keer zijn....
Kwestie van zelf uitproberen en zien waar je vastloopt.
Overigens is dit een zeer verraderlijk level....De bedoeling is gewoon dat je de goede weg vindt om de infotrons te krijgen. Dat gaat jou wel lukken.
Smile Groetjes Remco
Gast
22-09-2006 11:23 Remco Reageer met quote

nog even tussendoor, level 93 ik weet hoe ik de infotrons moet pakken maar het lukt me dan niet om op tijd door de poort te gaan voor al die ballen beneden zijn. of ik nou boven langs ga of beneden, is er een mogelijkheid die ik over het hoofd zie? wat level 107 beteft , ik had gezien dat ik sommige hokjes 2x moet doen en somige lukt ook wel maar beneden krijg ik toch problemen met een infotron die ik niet kan pakken en bij sommige waar ik weet dat ik terug moet krijg ik het niet voor om het poortje vrij te laten, ik was het op een gegeven moment zo zat dat ik maar met 108 verder ben gegaan, krijg ik meteen aan het bein al ellende als je door de pooortjes bent gegaan, zijn er ook nog makkelijke levels, anders hang ik morgen in de schuur(grapje ,maar ik ben niet blij) als je me goede raad kan geven met deze levels dan zal mijn dankbaarheid eeuwig zijn.
snik snik.................
abby
Gast
22-09-2006 16:10 Re: Remco Reageer met quote

Anonymous schreef:
nog even tussendoor, level 93 ik weet hoe ik de infotrons moet pakken maar het lukt me dan niet om op tijd door de poort te gaan voor al die ballen beneden zijn. of ik nou boven langs ga of beneden, is er een mogelijkheid die ik over het hoofd zie? wat level 107 beteft , ik had gezien dat ik sommige hokjes 2x moet doen en somige lukt ook wel maar beneden krijg ik toch problemen met een infotron die ik niet kan pakken en bij sommige waar ik weet dat ik terug moet krijg ik het niet voor om het poortje vrij te laten, ik was het op een gegeven moment zo zat dat ik maar met 108 verder ben gegaan, krijg ik meteen aan het bein al ellende als je door de pooortjes bent gegaan, zijn er ook nog makkelijke levels, anders hang ik morgen in de schuur(grapje ,maar ik ben niet blij) als je me goede raad kan geven met deze levels dan zal mijn dankbaarheid eeuwig zijn.
snik snik.................
abby

hahah......tja Abby, de makers van dit spel hebben wel wat uitgehaald he.

Level 93:
Je moet er van bovenaf ingaan en zorgen dat je geen seconde hapert.
Recht naar beneden, de infotron pakken en in 1 beweging naar rechts tussen de ballen door blijven pushen. Aan het einde meteen naar beneden en naar rechts door de buis. Kan alleen op deze wijze. Exclamation

Level 107:
Zoals ik al zei....een verraderlijk level.
Zoek de juiste weg (en dat is niet moeilijk. Ik geef je een hint:

Begin:
Buis daar vrijhouden (logisch)
door rechterbuis heen en buis daar vrijmaken.
naar rechts en daaronder die buis even vrijmaken. Dan even door die buizen heen in de rondte.
Dan die stapel ballen: Zorg dat alle groene vakjes daar weg zijn BEHALVE DE 2 VAKJES NAAST DE ONDERSTE RIJ. Ga dan gerust onder de rij ballen door naar links en maak ze zo vrij dat je er nog steeds door kan als je daar weer komt. Je zal zien dat de doorgang onder die 2 groene vakjes vrij moet blijven.
Pak dan vervolgens alvast het vak boven je (eenvou dig en ga weer naar de vrijgemaakte ballen en duik door de buis onderin.
Pak eerst de infotrons en ga helemaal naar links en ga door de buis. Zorg dat je in dat vak alle infotrons pakt maar zorg ervoor dat de buis links van je vrij blijft!!.
Ga dan weer naar boven en weer naar het vak met de vrijgemaakte ballen en ga het vak in waar die 6 ballen voor die buis staan. Ga direkt naar beneden en naar links en uit het vak weer. Duik dan het vak in (buis rechts van je)
Vanaf daar mag je het zelf oplossen:)

Het venijn van dit level zit echter ergens anders.....

Groetjes Remco:)
lijp als wat
22-09-2006 17:42 level 87 see you tomorrow Reageer met quote

hoi kan iemand mij helpen bij level 87 bij dat stuk dat je die enorme rij met infotronnen en ballen moet pakken het ziet er als volgt uit I = infotron, M = muur, B = bal, G = groen vak

I BB I
MMBM
I GBG
I M IM
MM IM
MBM
MBM
MI M
MI G
GBM
MI M
MBM
MI M
MI M
MBM
MI M
MI M
MI M
MBM
MI M
MI M
GGG hoe kom ik hier verder???¿??¿??????¿??¿???
P.S. als je alles gehad hebt welke exit moet je dan naar toe en hoe kom je daar?
Gast
22-09-2006 21:32 Re: level 87 see you tomorrow Reageer met quote

lijp als wat schreef:
hoi kan iemand mij helpen bij level 87 bij dat stuk dat je die enorme rij met infotronnen en ballen moet pakken het ziet er als volgt uit I = infotron, M = muur, B = bal, G = groen vak

I BB I
MMBM
I GBG
I M IM
MM IM
MBM
MBM
MI M
MI G
GBM
MI M
MBM
MI M
MI M
MBM
MI M
MI M
MI M
MBM
MI M
MI M
GGG hoe kom ik hier verder???¿??¿??????¿??¿???
P.S. als je alles gehad hebt welke exit moet je dan naar toe en hoe kom je daar?

Heel simpel lijp.....gewoon de onderste pakken(zuigen) en dan door het midden van de rij gaan (halverwege die rij.) Je moet namelijk een weg terug houden daar Smile
En het is de tweede E waar je moet eindigen...
Gast
22-09-2006 21:53 Remco Reageer met quote

Ben braaf op je aan het wachten , intussen weer een boel levels gehaald in de D serie , scheelt weer als ik de classic klaar hebt. je hoeft je niet te haasten hoor(als je maar opschiet) ik heb de tijd.
het is al bijna weer bedtijd zie ik, dan maar hond!! laten lopen en dan m'n bed in, morgen weer vroeg op, heb geen tranen meer over dus deze keer geen snik snik , maar het leed van onuitgespeelde levels is er nog, dus als je kan zorgen dat ik weer verder kan , ga ik zingend de nacht in.
gr abby
Gast
22-09-2006 21:56 nog even Reageer met quote

ben ik eindelijk klaar met klagen , zie ik dat je al gereageert hebt , bedankt , toch maar even opblijven dan maar!
gr abby
Gast
22-09-2006 22:02 remco Reageer met quote

wil dit nog even zeggen, je bent een schat dat je level 107 uitlegde maar je stopt precies op het moment waar ik je nodig had, wat je uitlegde wist ik al, zit ik vol spanning te lezen en ja hoor, weer pech voor dit arme drommel, dan toch maar naar bed, hond ook blij!
veel liefs abby
Gast
23-09-2006 10:32 Re: Remco Reageer met quote

Anonymous schreef:
hahah......tja Abby, de makers van dit spel hebben wel wat uitgehaald he.

Level 93:
Je moet er van bovenaf ingaan en zorgen dat je geen seconde hapert.
Recht naar beneden, de infotron pakken en in 1 beweging naar rechts tussen de ballen door blijven pushen. Aan het einde meteen naar beneden en naar rechts door de buis. Kan alleen op deze wijze. Exclamation

Level 107:
Zoals ik al zei....een verraderlijk level.
Zoek de juiste weg (en dat is niet moeilijk. Ik geef je een hint:

Begin:
Buis daar vrijhouden (logisch)
door rechterbuis heen en buis daar vrijmaken.
naar rechts en daaronder die buis even vrijmaken. Dan even door die buizen heen in de rondte.
Dan die stapel ballen: Zorg dat alle groene vakjes daar weg zijn BEHALVE DE 2 VAKJES NAAST DE ONDERSTE RIJ. Ga dan gerust onder de rij ballen door naar links en maak ze zo vrij dat je er nog steeds door kan als je daar weer komt. Je zal zien dat de doorgang onder die 2 groene vakjes vrij moet blijven.
Pak dan vervolgens alvast het vak boven je (eenvou dig en ga weer naar de vrijgemaakte ballen en duik door de buis onderin.
Pak eerst de infotrons en ga helemaal naar links en ga door de buis. Zorg dat je in dat vak alle infotrons pakt maar zorg ervoor dat de buis links van je vrij blijft!!.
Ga dan weer naar boven en weer naar het vak met de vrijgemaakte ballen en ga het vak in waar die 6 ballen voor die buis staan. Ga direkt naar beneden en naar links en uit het vak weer. Duik dan het vak in (buis rechts van je)
Vanaf daar mag je het zelf oplossen:)

Het venijn van dit level zit echter ergens anders.....

Groetjes Remco:)

Abby,

Ok ik help je verder na je aandoenlijke smeekbede om hulp Smile

Als je door de buis bent wat ik als laatste beschreven heb dan zie je een infotron tussen 2 stenen met nog een steen daarnaast. Die moet je opzij zetten (EN DE BUIS DAAR VRIJ HOUDEN!!) want er mag maar 1 steen naar beneden vallen aan de linkerkant (waar je als eerste naartoe moet, je moet namelijk eerst de linkerkant in van het vak onder je) Dat doe je soor eerst helemaal naar benden te gaan en linksaf zodat je ziet dat de toegangsbuis voor dat vak vrijblijft. Dan ga je dat vak in en hapt de infotronnen weg en maakt alvast de situatie zo dat als je later dat vak weer ingaat, de infotrons aan de rechterkant kunt pakken.
Als je dat allemaal gedaan hebt dan ga je dat vak weer uit en ga je verder naar links dat vak in (is niet moeilijk) en weer helemaal naar boven en in de rondte. Nu ga je verder en kom je bij die lange rij buisjes waar je doorheen moet met een vallende bal naast je, snel de onderste infotron wegzuigen en meteen het vak linksonder induiken (anders valt de bal op je kop) In dat vak de infotrons pakken, dan verder het andere vak links in, die infotrons pakken (behalve 1 want daar kom je niet bij, die heb je ook niet nodig.......... Smile ) en dan het vak in waar je al eerder bent feweest, dat afmaken en helemaal weer de rondte in, de infotron pakken die nog was achtergebleven tijdens de rit door de buizen. En dan verder.
Gast
23-09-2006 15:46 Re: remco Reageer met quote

Anonymous schreef:
wil dit nog even zeggen, je bent een schat dat je level 107 uitlegde maar je stopt precies op het moment waar ik je nodig had, wat je uitlegde wist ik al, zit ik vol spanning te lezen en ja hoor, weer pech voor dit arme drommel, dan toch maar naar bed, hond ook blij!
veel liefs abby

Zie ik hier een relatie ontstaan op het supaplex forum haha
Gast
24-09-2006 9:29 REMCO!!!!!!!!!!!!! Reageer met quote

WEEEEEHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 107
je hebt het op een gegeven ogenblik over een infotron tussen 2 stenen met nog een steen ernaast , er mag maar 1 steen naar beneden vallen links en buis vrijhouden maar HOEEEEE??
wrak abby--------
Gast
24-09-2006 10:37 Re: REMCO!!!!!!!!!!!!! Reageer met quote

Anonymous schreef:
WEEEEEHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 107
je hebt het op een gegeven ogenblik over een infotron tussen 2 stenen met nog een steen ernaast , er mag maar 1 steen naar beneden vallen links en buis vrijhouden maar HOEEEEE??
wrak abby--------

Ok wrak Smile

Erin en pak eerst de infotron rechts onder.
1 vak naarboven en 2 naar links
1 vak naar boven en dan naar rechts. De steen valt naar rechts
2 vakken naar beneden en zuig de 2 overgebleven vakken weg. nu liggen 2 stenen naast elkaar met de infotron er nog op.
2 vakken naar boven en 2 naar links en duw die bovenste steen 1 vak naar links en zuig het groene vakje onder je weg. De infotron valt op de opening van de buis. Dan 1 vak naar onder en 2 naar links, duw de bal (over de infotron heen Smile )helemaal naar rechts en pak dan de infotron.....simpel he. De buis is nu vrij en er valt maar 1 steen naar beneden als je links naar beneden gaat Smile
Gast
24-09-2006 20:46 JIPPIE!! Reageer met quote

JES JES JES!!
nee niet 107 hoor Remco maar 93 lukte ineens, ben ik ook weer van af, laat je nog wat horen of ben je me eindelijk zat. kan ik me voorstellen na dat berichtje van(weet ik veel) hier boven mijn noodkreet.

je lijkt wel telepathie te hebben, de hele dag wacht ik op bericht en als ik zelf wat schrijft,en ik kijk naar de plaatsing dan zie ik ineens jou reactie, dat is nou al de derde keer, toeval?

ps ga meteen proberen die level te halen. je hoort nog van me. een jubelkreet of een noodkreet, dat weet ik nog niet.
gr abby
lijp als wat
24-09-2006 21:42 level 91 Reageer met quote

hoi iedereen die dit leest kan iemand mij helpen? please
het probleem zit in level 91 voyager III het probleem zit hem in het aller bovenste stuk met een aantal ballen het ziet er zo uit G = groen vak B = bal

BBBBBGGGG
BGBBBBGGG
BGGGGGGGG

hoe kom ik hier voorbij ?
Gast
25-09-2006 7:49 level 91 Reageer met quote

je haalt eerst het groen bovenaan weg tot de bal, en dan terug naar beneden onder langs de ballen naar beneden naar links en om hoog groen weg en alles valt.
gr abby
Gast
25-09-2006 10:04 Re: bom Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe leg je een bom neer bij supasplex

Ga naar de bom, vreet het op, druk op de spatiebalk tot de bom weer zichbaar wordt en smeer em dan heel snel
Gast
25-09-2006 10:21  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Wie spelen er allemaal winplex?? (supaplex rebirth in XXI century)Zo niet download dit dan en ga dan niet de classic collection spelen maar de D levels Dat is pas een uitdaging Totaal 2442 supaplex levels in een iets ander jasje

Gr tollie

Heb je enig idee hoe moeilijk die levels zijn? Ik kom er mooi niet uit, maar ik zal zo vriendelijk zijn, je later even te laten weten welke levels dat zijn, want het zijn er een hoop.
Vooral de moeilijkere versie van de Classic edition. Ik kom niet uit leven 1, 2 ging nog wel. Maar als je het zo leuk vind, laat me dan ff weten hoe ik uit leven 1 kom. (D levels, moeilijkere versie, van classic)
Groetjes SupaFan
Gast
25-09-2006 10:26  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik speel winplex, dus daar zal het wel aan liggen, kan geen skip vinden. dan maar afwachten tot emand mij helpt met level 65 68 en 72 , jammer

Met Winplex, kun je gewoon 4 levels overslaan, je hoeft ze niet te skippen, gewoon doorgaan. Ik vind het knap dat je al zo ver bent gekomen, mij nog nooit gelukt.
Veel ster5ke ermee.
lijp als wat
25-09-2006 15:52 Re: level 91 Reageer met quote

Anonymous schreef:
je haalt eerst het groen bovenaan weg tot de bal, en dan terug naar beneden onder langs de ballen naar beneden naar links en om hoog groen weg en alles valt.
gr abby

dankt voor je hulp het werkt idd maar kan je mij nu ook helpen met het stuk na die ballen dat is het allerlaatste wat ik moet weten en daarna heb ik weer een aantal levels.
Gast
25-09-2006 17:26  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Heb je enig idee hoe moeilijk die levels zijn? Ik kom er mooi niet uit, maar ik zal zo vriendelijk zijn, je later even te laten weten welke levels dat zijn, want het zijn er een hoop.
Vooral de moeilijkere versie van de Classic edition. Ik kom niet uit leven 1, 2 ging nog wel. Maar als je het zo leuk vind, laat me dan ff weten hoe ik uit leven 1 kom. (D levels, moeilijkere versie, van classic)
Groetjes SupaFan

Ik weet hoe moeilijk ze zijn Ik kan ze ook nog niet allemaal uitspelen maar wel veel.

Ik neem aan dat je level 1 'warm up' bedoeld van D95

Je doet hem als volgt:

Je gaat 2 naar onder 2 naar links en dan duw je het blok naar rechts. Ga 2 naar links en 2 omhoog ga naar beneden en gauw 1 naar links Duw het blok helemaal naar rechts. Ga 1 omhoog 2 naar links pak infotron boven je en ga naar beneden en duw het blok naar rechts. Dan zie je die hele dikke rij met blokken en die infotron erin. Ga bij de 2e van boven staan. Zuig boven en onder en ga 1 naar rechts Ga helemaal naar onder en gauw 1 naar links. Duw het blok naar rechts. Ga dan 1 naar links en 2 omhoog en dan 1 naar rechts Ga 1 omhoog 2 naar links en pak de infotron Als het goed is valt de muur open

Suc6 en laat ff weten of het je lukt

Gr Tollie
lijp als wat
25-09-2006 18:52 d95 Reageer met quote

hoihoi jullie hebben het de hele tijd over die vermoeilijkte versie (d95) en die uitleg werkt wel nog bedankt maar weet iemand ook hoe ====== stone age ====== moet?

groeten lennart
Gast
25-09-2006 21:42 Re: d95 Reageer met quote

lijp als wat schreef:
hoihoi jullie hebben het de hele tijd over die vermoeilijkte versie (d95) en die uitleg werkt wel nog bedankt maar weet iemand ook hoe ====== stone age ====== moet?

groeten lennart

Volgens mij is hij onmogelijk Ik kan je er niet verder mee helpen

Gr tollie
Gast
25-09-2006 22:02 Remco Reageer met quote

hoi, hier ben ik weer, geen gejubel maar ook niet echt gesnik . het lukt me om alle vakken te doen, maar!! onderin kom ik in een vak waar ik 1 infotron moet laten zitten. geen probleem want dat zei je al, ik heb hem niet nodig, maar in het vak daarnaast die ik daarna krijg lukt het me ook niet om 1 infotron te pakken, hij komt steeds tussen de ballen vast te zitten, wil je me alsjeblieft helpen om dat vak door te komen? het zal wel weer heel simpel zijn, als ik zie hoe het moet , dan denk ik , jeetje! zit ik daar zolang over te piekeren, inderdaad heel simpel, maar als je het niet ziet is het heel moeilijk, neem dat maar van me aan, ik heb intussen 109 gehaald, dus met dat level kan ik je met rust laten, die was ook heel gemakkelijk. bij 110 ben ik intussen ongeveer op de helft, ergens boven snap ik weer eens iets niet, maar eerst maar even proberen voor ik weer ga janken, het vervelende ervan is dat je steeds weer opnieuw moet ,maar ja dat is het spel, je leert er wel van om je geduld te bewaren,
gr abby
Gast
25-09-2006 22:09 Re: level 91 Reageer met quote

lijp als wat schreef:
dankt voor je hulp het werkt idd maar kan je mij nu ook helpen met het stuk na die ballen dat is het allerlaatste wat ik moet weten en daarna heb ik weer een aantal levels.

ik moet hem even spelen voor ik je kan uitleggen, maar zodra ik klaar ben hoor je het
gr abby
lijp als wat
26-09-2006 6:45  Reageer met quote

ok
Gast
26-09-2006 8:39 Re: level 91 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik moet hem even spelen voor ik je kan uitleggen, maar zodra ik klaar ben hoor je het
gr abby

daar ben ik eindelijk, gisteravond lukte het me ineens niet meer om zelf door die ballen te komen die ik jou had uitgelegd, was vergeten dat je het niet te snel moet doen. maar vanmorgen was ik weer helder.
hier komt hij.....
onder de 3 ballen door 1 omhoog 1 boven wegzuigen 1naar beneden en meteen 2 naar rechts. 1 omhoog ( je pakt dan een infotron) bal naar rechts duwen, lekker ver, infotron linksboven pakken, ga tussen de ballen staan dan vlug naar beneden, infotron rechts meezuigen en dan naar links andere infotron pakken, even uitblazen en dan weer naar beneden naar de infotron en onderweg infotron links meezuigen, dan 2 naar rechts 1 naar beneden 2 infotrons pakken en naar rechts, dan zigzaggend naar beneden en klaar om door de pijl te gaan.
succes gr abby
Gast
26-09-2006 13:06 Re: help!? Reageer met quote

lijp als wat schreef:
het is eigenlijk heel simpel let op zodra je door de poort heen ben ga je 1 omhoog en 1 links 1 boven en rechts infotronnetje(snoepje) opzuigen. 1 links beneden zuigen 2 links beneden zuigen en rechts duwen.

als het goed is kom je er verder wel uit je bent al een heel eind gekomen. het is verder niet moeilijk meer.

Bedankt!!! nu is het in 1 keer gelukt. Was balen dat ik steeds het hele level opnieuw moest doen.

Groetjes Judith
Plaats Reactie Pagina 12 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: