|
|
|
|
| lijp als wat |
| 18-09-2006 21:33 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Dat kan ik hehe
Je begint linksboven. Daar maak je zoveel mogelijk groen vrij zonder de scharen vrij te maken. Dan ga je aan de linker kant van het kruis over de groene baan naar boven naar rechtsboven zodat je de scharen vrij laat Maak in de rechter boven hoek zoveel groen vrij als je kunt (dit moet je snel doen anders pakken de scharen je) Vergeet niet langs de rode murphy's te gaan Die zorgen er voor dat de scharen ontploffen Ga dan snel naar beneden maak daar ook veel groen vrij en zorg dat je aan de rechter kant van het kruis begint met de infotronnen te pakken Scheur dan gauw helemaal naar links zodat de verticale lijn met infotronnen je weg achter je barricaderen voor de scharen Laat de meeste linkse infotron zitten en zuig eerst de verticale lijn infotronnen weg en laat er 1 staan die de scharen tegen houd Pak dan de linkse infotron en ga in de verticale lijn naar onder naar de E
Ik hoop dat je het snapt Dit gaat je nooit in 1 keer lukken maar geef de moed niet op Ik heb hem net nog is gespeeld en haalde het ook pas naar 5 keer weer
Gr Tollie |
nou tollioe dan heb ik je ingehaald want mij lukte het in 2 keer tnx 4 je hulp |
|
|
|
|
| Gast |
| 18-09-2006 21:33 |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | | bedankt voor de tip en als je mij nu ook nog kunt helpen met level 85 a pro's work ik kom daar een enorm eind je hebt uiteindelijk een stuk met een poorten doolhof daar kom ik nog doorheen dan dat stuk met die gele diskette blaas ik vlak boven de bal op en dan doe ik die diskette tussen de twee vakken en ik doe volgens mij alles goed behalve dat ik aan het eind niet meer terug kan naar mijn exit en ik heb nog maar 1 bom EN er is ook nog een gesloten vak ik hoop en ik denk niet dat ik duidelijk genoeg ben maar als je me wilt helpen graag owh ja bytheway als jij nog hulp nodig heb ik zit nu bij level 86 dus tot daar kan ik je helpen!!!! |
Gebruik de schaartjes daar.......
Je hebt wel een bom nodig om de weg vrij te maken naar de exit......
Gebruik dus de schaartjes.....en wees slim.
En ik ben reeds bij level 111......
Groeten Remco |
| lijp als wat |
| 18-09-2006 21:40 |
|
|
|
owh dan denk ik niet dat je heel veel hulp van mij nodig zult hebben |
| Gast |
| 19-09-2006 12:28 |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | | nou tollie dan heb ik je ingehaald want mij lukte het in 2 keer tnx 4 je hulp |
Ik ben bij d05 al bij level 111 met 4 levels overgeslagen Ben jij daar ook al?
gr tollie |
| lijp als wat |
| 19-09-2006 14:24 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ik ben bij d05 al bij level 111 met 4 levels overgeslagen Ben jij daar ook al?
gr tollie |
neej maar jij deed het in 4 keer en ik in 2 |
| Gast |
| 19-09-2006 16:04 |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | | neej maar jij deed het in 4 keer en ik in 2 |
in 5 keer !!
Hoeveel levels heb je totaal al uitgespeeld Ik heb er nu 641 uitgespeeld
gr tollie |
| Gast |
| 19-09-2006 17:01 Level 76 |
|
|
|
Ditmaal ben ik vastgelopen in level 76, te weten rechts boven aan.
Mijn inziens moet dat poortje tot ontploffing gebracht worden en moet je even later bij zo'n "schaar" zo'n steen op de harses laten vallen, maar hoe, die diskettes gaan zo snel af.
Of moet het anders?
Wie o wie kan mij nu uit de brand helpen? |
| Gast |
| 19-09-2006 19:31 Re: Level 76 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ditmaal ben ik vastgelopen in level 76, te weten rechts boven aan.
Mijn inziens moet dat poortje tot ontploffing gebracht worden en moet je even later bij zo'n "schaar" zo'n steen op de harses laten vallen, maar hoe, die diskettes gaan zo snel af.
Of moet het anders?
Wie o wie kan mij nu uit de brand helpen? |
Zo gauw je rechts bovenin bent scheur je direct naar rechts. Daar zie je 2 blokken met een groen stukje er tussen. Zuig dat groene er tussen uit en dat groen stukje in die verticale lijn waar dan die diskette door valt.
Dan laat je de diskettes vallen die links boven in zitten
Doe het als volgt:
Eerst de diskette links onder Dan de diskette rechtsonder Laat dan het blok vallen Duw die naar links zodat de diskette die linksboven zit met dat infotronnetje erboven naar beneden valt op het blok Pak het infotronnetje die beneden ligt en scheur dan door de diskettes heen met de infotron er tussen Dan ga je via het buisje rechts onder in verder. Vanaf daar moet je het zelf maar doen Dat is niet zo moeilijk
Gr tollie |
| Gast |
| 19-09-2006 20:58 hallo |
|
|
|
nou daar ben ik dan weer, level 104 heb ik doorstaan met heel veel gevloek, wat een chaos zeg, maar nu ben ik bij level 105 en die leek simpel, de gele diskettes was ik zo door heen en het veld ernaast ook, maar toen kwam het laatste en ik moest weer even slikken, heb hem op pauze gezet en hebt wel een uur zitten staren en allerlei mogelijkheden zitten bedenken maar zag er eerlijk gezegt niet een. toen eindelijk maar geprobeerd en natuurlijk meteen af, gelijktijdig bijt hier onder de tafel mijn fret in mijn grote teen , (zielig he) mijn hond ligt me treurig aan te kijken, wanneer we eens naar buiten gaan ( nou ja hond, een chihuahua) en weer overnieuw het hele ritueel van de gele diskettes, en na de tigste keer kom ik hier nu met mijn noodkreet helppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weer een heel verhaal natuurlijk, in plaats van gewoon hulp te vragen, maar ik kan het niet laten, sorry!
gr abby |
| Gast |
| 19-09-2006 22:45 Re: hallo |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nou daar ben ik dan weer, level 104 heb ik doorstaan met heel veel gevloek, wat een chaos zeg, maar nu ben ik bij level 105 en die leek simpel, de gele diskettes was ik zo door heen en het veld ernaast ook, maar toen kwam het laatste en ik moest weer even slikken, heb hem op pauze gezet en hebt wel een uur zitten staren en allerlei mogelijkheden zitten bedenken maar zag er eerlijk gezegt niet een. toen eindelijk maar geprobeerd en natuurlijk meteen af, gelijktijdig bijt hier onder de tafel mijn fret in mijn grote teen , (zielig he) mijn hond ligt me treurig aan te kijken, wanneer we eens naar buiten gaan ( nou ja hond, een chihuahua) en weer overnieuw het hele ritueel van de gele diskettes, en na de tigste keer kom ik hier nu met mijn noodkreet helppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weer een heel verhaal natuurlijk, in plaats van gewoon hulp te vragen, maar ik kan het niet laten, sorry!
gr abby |
Level 105...gele diskettes aan het einde: (2 stuks)
De bom die aan de linkerkant staat opgesteld schuif je, nadat je het gat hebt opgevuld met een steen, zover dat hij grenst (dus niet OP het vak) aan het vak dat moet worden opgeblazen. De 3 stenen die bovenin liggen daarvan heb je er later 1 nodig om de gele diskettes te bevrijden door 1 van de 2 valbommen beneden 1 vak hoger te laten ploffen (als je daar goed kijkt zie je dat als er geen steen beneden in dat vak ligt, de bom niet doet wat ie moet doen, namelijk de 2 diskettes vrijmaken) Dus zorg ervoor dat je een steen paraat houdt. Vervolgens als de bom die je geschoven hebt in positie staat, sluit je met de tweede steen bovenin de toegang af voor het schaartje daar dat je moet STOREN. Op het moment dat het schaartje op de juiste hoogte is laat je de eerste steen bovenin (die je eerst even hebt opgeschoven om overal bij te kunnen) op zijn koppie vallen, de steen waar hij omheen cikelde valt op de bom en die opent het vak. Dan schuif je eerst een steen in het vak!!!! en schuif je een bom beneden naar rechts en je zal zien dat de diskettes vrijkomen. Die heb je nodig 1 om de E te openen en de ander om het vak te openen met de rode diskette, die je weer nodig hebt om het vak met de infotron te openen.
Simpel he
Groetjes Remco |
| Gast |
| 19-09-2006 22:47 |
|
|
|
Ter info nog:
De eerste steen die je op het schaartje moet laten vallen moet het schaartje zo laten ploffen dat de bal waar hij omheen cirkelde valt!! (op de bom dus) |
| Gast |
| 19-09-2006 22:53 Remco |
|
|
|
Simpel?? denk dat ik eerst maar een nachtje ga slapen, voor ik me hier in ga verdiepen, anders krijg ik vast nachtmerries.
welterusten.
gr abby |
| Gast |
| 20-09-2006 7:55 Remco |
|
|
|
allereerst zag ik al wat ik fout deed, ik liet de gele bommen aan het begin al ontploffen, dus zag ik achter geen bommen natuurlijk. maar toch een vraag! hoe krijg ik de groene bom geschoven zonder dat de ballen naar beneden vallen, wil je me een klein beetje op weg helpen? de rest zie ik dan misschien vanzelf en anders gil ik wel weer om hulp. harstikke bedankt dat je steeds weer reageert om me te helpen , heel tof van je, valt het je ook op dat er steeds minder vragen om hulp komt? alles staat er al door jou uitgelegd,
gr abby |
| Gast |
| 20-09-2006 10:23 nogmaals Remco |
|
|
|
heb het al door hoor, ik was te ongeduldig, nu alleen nog de level halen, bedankt.
abby |
| Gast |
| 20-09-2006 10:57 level 60 |
|
|
|
wie kan me helpen bij level 60?? ik weet bij de eerste rij als je naar beneden moet helemaal rechts ik kom steeds vast te zitten alvast bedankt!!! kus daisy |
| Gast |
| 20-09-2006 11:30 Level 69 |
|
|
|
Hallo,
Wie kan mij helpen met level 69? Ik kom wel voorbij die schaartjes, maar in dat veld met bommen lukt het me niet om alle infotrons te pakken.
Alvast bedankt xxx Rag |
| Gast |
| 20-09-2006 11:33 Re: level 60 |
|
|
|
Hoi Daisy,
ik wil je wel helpen. Bedoel je als je vanaf het beginpunt helemaal links de hoek in bent gekomen?
groetjes Rag |
| Gast |
| 20-09-2006 12:13 help!? |
|
|
|
Ik heb alle berichten doorgelezen en ik heb nog 2 levels waar ik niet uitkom, waar ik niemand over heb zien vragen.
Namelijk level 27 en 92,
In level 27 gaat het met bij de 1 na laatste 4sprong. Je gaat dan omhoog en meteen links in de hoek ligt zo'n 'snoepje'. Ik krijg hem alleen niet te pakken zonder vast te zitten. Iemand die kan helpen????
In level 92 kom ik al niet fatsoenlijk in het 1e hok links. Hoe kom ik bij die 'snoepjes'?????
Alvast bedankt. Als er nog vragen open staat van eerdere levels wil ik graag helpen.
Groetjes Judith |
| lijp als wat |
| 20-09-2006 14:28 Re: help!? |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ik heb alle berichten doorgelezen en ik heb nog 2 levels waar ik niet uitkom, waar ik niemand over heb zien vragen.
Namelijk level 27 en 92,
In level 27 gaat het met bij de 1 na laatste 4sprong. Je gaat dan omhoog en meteen links in de hoek ligt zo'n 'snoepje'. Ik krijg hem alleen niet te pakken zonder vast te zitten. Iemand die kan helpen????
In level 92 kom ik al niet fatsoenlijk in het 1e hok links. Hoe kom ik bij die 'snoepjes'?????
Alvast bedankt. Als er nog vragen open staat van eerdere levels wil ik graag helpen.
Groetjes Judith |
het is eigenlijk heel simpel let op zodra je door de poort heen ben ga je 1 omhoog en 1 links 1 boven en rechts infotronnetje(snoepje) opzuigen. 1 links beneden zuigen 2 links beneden zuigen en rechts duwen.
als het goed is kom je er verder wel uit je bent al een heel eind gekomen. het is verder niet moeilijk meer. |
| Gast |
| 20-09-2006 14:42 |
|
|
|
Kan of heeft iemand supaplex voor windows xp? wil je die dan naar mij sturen? dankJe; Sanne
edit Numix: geen e-mailadressen vermelden, bedankt |
| Gast |
| 20-09-2006 14:58 uit gespeepde supaplex |
|
|
|
wie kan mij de uit gespeelde supaplex sturen
alvast bedankt laurens
| Gast |
| 20-09-2006 15:34 Re: nogmaals Remco |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb het al door hoor, ik was te ongeduldig, nu alleen nog de level halen, bedankt.
abby |
Groetjes Remco |
| Gast |
| 20-09-2006 17:36 Re: uit gespeepde supaplex |
|
|
|
| Anonymous schreef: | wie kan mij de uit gespeelde supaplex sturen
alvast bedankt laurens
Ik zou zeggen doe zelf is een poging dat is toch veel leuker!! |
| Gast |
| 20-09-2006 18:00 Remco |
|
|
|
Ben nu bij level 106, hij gaat heel goed , weet alles wel weg te halen behalve 3 precies in het midden onderaan, ik denk dat je wel weet wat ik bedoel, helemaal beneden 1 infotron en schuin erboven nog 2 en alemaal bommen ertussen, hoe heb jij dat opgelost?
gr abby |
| Gast |
| 20-09-2006 18:22 Re: Remco |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ben nu bij level 106, hij gaat heel goed , weet alles wel weg te halen behalve 3 precies in het midden onderaan, ik denk dat je wel weet wat ik bedoel, helemaal beneden 1 infotron en schuin erboven nog 2 en alemaal bommen ertussen, hoe heb jij dat opgelost?
gr abby |
Als je de meest rechtse van die 2 van de andere kant pakt, (van de rechterkant) even wacht en dan de linker vande 2 (die daar direkt onder) dan kun je daarna naar onder gaan en de onderste pakken. De bommen ploffen dan boven je (de stenen waar ze op staan vormen de buffer)
Je moet dus om die hele zooi heen werken via de bovenkant van dit level en naar rechterkant toe en dan weer naar onderen. En dan zoals ik heb beschreven.
(Je kunt bommen ook schuiven he:))
Groetjes Remco |
| Gast |
| 20-09-2006 18:29 reactie level 69 |
|
|
|
bij de bommen is het de bedoeling op een bepaalde manier een bom op zo'n glitterding te laten vallen. precies de volgorde is niet meer ui te leggen of ik moet hem weer spelen, maar dit is een level waarbij je ,ook al weet je wat je moet doen toch steeds weer door een klein foutje weer af gaat, en om nou weer tig keer die level te doen!!!!!!!! je onthoud toch niet precies hoe je steeds loopt. ik denk dat je moet blijven proberen met heel veel geduld en je zal zien dat het ineens gelukt is. veel succes!!
gr abby |
| Gast |
| 20-09-2006 19:05 Remco |
|
|
|
ik begin links ga naar boven naar rechts en naar beneden, dat had ik al door en het schuiven ook ik zal proberen de situatie te tekenen waar ik blijf steken.
MO
OMOX
XOSX
XSOM
MXXO
OSXXXO
de M is een bom, de O is bal en de X is het groene vlak.
en de S is een infotron
zoals je ziet , kan ik van boven af niet de infotron pakken en dan om de bom heen naar de volgende. misschien wil jij een soortgelijke tekening voor mij maken, als je het teminste nog uit je hoofd weet, ik snap het als je geen zin hebt om die level nog eens te gaan spelen.
gr abby |
| Gast |
| 20-09-2006 19:08 correctie |
|
|
|
de onderste rij moet je 1 zet naar links denken ik zie dat die opgeschoven
gr abby |
| Gast |
| 20-09-2006 19:57 remco |
|
|
|
begin me zelf een zeur te vinden ,maar ik heb hem al. ik hoop dat je dit leest voor je alles gaat uitleggen dat zou ik vervelend vinden ik hoop dat ik bij de volgende level geen hulp hoef te vragen.ik zal mijn best doen.
gr abby |
| Gast |
| 20-09-2006 21:41 Re: remco |
|
|
|
| Anonymous schreef: | begin me zelf een zeur te vinden ,maar ik heb hem al. ik hoop dat je dit leest voor je alles gaat uitleggen dat zou ik vervelend vinden ik hoop dat ik bij de volgende level geen hulp hoef te vragen.ik zal mijn best doen.
gr abby |
Lol (Laughing Out Loud)
Ik vind je geen zeur maar wel prettig en grappig hoe je om hulp vraagt. En er dan vervolgens zelf achterkomt hoe iets moet
Je krijgt het nog zwaar de aankomende levels....
Groetjes Remco |
|
|