|
|
|
|
| lijp als wat |
| 15-09-2006 18:15 Re: suppa |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ik heb echt moeite met het spel, ik kom er totaal niet uit, en die D levels zijn al helemaal te lastig, ik kan de klassic dingen bijna niet.....ik ben bij leven.....20 bij classic, en level......16 bij die cave dingen...... |
level 20 is gewoon een beetje proberen en als ik jou was zou ik proberen om naar beneden te gaan en daan naar links en zo een rondje maken tot je ze allemaal hebt owh jah ik heb ook nog een tip als een schaar op je afkomt en hij zit net in het hokje naast jou en jij smeert hem heel snel dan gaat die schaar de andere kant op!!!!!!!!!!  |
|
|
|
|
| Gast |
| 15-09-2006 19:00 hoi |
|
|
|
mijn IQ is waarschijnlijk wat opgekrikt in Schotland, ben bij level 98, zeker door dat links rijden daar, dat vergde wel veel energie . vooral in de stad of op rotondes, Martijn heb je level 100 al gehaald? of wacht je nog braaf op mij?
gr abby |
| Gast |
| 15-09-2006 20:49 jippie |
|
|
|
jippie ik ben bij honderd, kijken of mijn IQ toereikend is.
abby |
| Gast |
| 15-09-2006 21:12 genie |
|
|
|
nou mijn !Q is toereikend, ben er in 1 keer door gekomen, maar vraag me niet hoe hij ging , al sla je me dood, ik stond perplex(zat bedoel ik ) dat het in 1x gelukt is.
abby |
| Gast |
| 16-09-2006 9:31 help |
|
|
|
nou lukt het weer niet om 101 te doen het gaat om de volgorde en ik heb problemen met het begin , de poortjes lukt wel dan moet je naar beneden met links 2 infotrons en rechts 5. als ik die 5 eerst pak moet ik naar beneden anders valt er een bal in de opening en als ik de 2 eerst pak weet ik ook niet hoe ik de 5 moet pakken zonder dat die rotbal valt in de opening, wat zie ik over het hoofd?
mijn IQ begint weer danig te zakken geloof ik, welke genie wil me helpen? snik snik!!!!!!!!!!!!
abby |
| Gast |
| 16-09-2006 11:05 Re: help |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nou lukt het weer niet om 101 te doen het gaat om de volgorde en ik heb problemen met het begin , de poortjes lukt wel dan moet je naar beneden met links 2 infotrons en rechts 5. als ik die 5 eerst pak moet ik naar beneden anders valt er een bal in de opening en als ik de 2 eerst pak weet ik ook niet hoe ik de 5 moet pakken zonder dat die rotbal valt in de opening, wat zie ik over het hoofd?
mijn IQ begint weer danig te zakken geloof ik, welke genie wil me helpen? snik snik!!!!!!!!!!!!
abby |
aaahhh een snikkende dame in nood. Waarom reageer ik daar op? Omdat ik daar niet tegen kan
Level 101
De 5 infotrons aan de rechterkant laat je zitten.....Alleen die 2 aan de linkerkant pak je. Dan laat je je naar beneden zakken en hapt de infotrons die meevallen op beneden.
Dan ga je het rechtervak in. De gravity is dan weg (let op de titel van dit level ....on-off...aan-uit )
Dat vak los je zelf op en dan kom je weer in een vak met gravity (is niet moeilijk daar) Als je daar doorheen bent blijft de gravity en ga je in 1 keer naar boven aan de rechterkant!!! tot onder die 2 ballen daar en gaat het vak links in, die 2 ballen moeten vallen!!! Dan kom je in een vak zonder gravity en kun je de boel daar leeghappen. (vergeet niet de infotron die boven die 2 stenen zat voordat je dat vak inging.)
Dan kom je vervolgens in het vak met al die bommen. Daar moet je snugger zijn en zorgen dat een bom die valt het vak beschadigd waar je die 5 infotrons hebt laten zitten vanaf het begin. Dus je blaast in ieder geval met een vallende bom uit dat vak de buis op met de 4 doorgangen!Het vak kun je daarna geheel openen met een gele bom die je daar plaatst.
Als je dat gedaan hebt ga je voorbij de E bovenin naar links en via boven ga je dan het grote vak in met al die infotrons. Als je daar ingaat zoals ik heb beschreven zul je zien dat de buis waar je doorheen moet bovenin geen gravity geeft Ter info: als je in het begin van het spel daar al doorheen gaat heb je WEL gravity.) |
| Gast |
| 16-09-2006 11:06 |
|
|
|
Bovenstaande is van Remco |
| Gast |
| 16-09-2006 11:08 |
|
|
|
ter aanvulling Abby en wat ik vergeten was: Het vak onderin waar je nog doorheen moet met schaartjes is zonder gravity |
| Gast |
| 16-09-2006 14:48 remco |
|
|
|
bedankt, ik ga het proberen, ik kom wel weer snikken als het niet lukt gr abby |
| Gast |
| 16-09-2006 20:29 Remco |
|
|
|
het is gelukt hoor! wel iets anders als je zei op het laatst , heb het vak van die 5 infotrons zo laten ontploffen dat ik het laatste vak van beneden af in kon en zo naar boven naar de E . maar dat maakt niet uit. ik ben weer even uitgesnikt . op naar level 102. hopen dat die lukt. bedankt!!
abby |
| Gast |
| 16-09-2006 22:14 WEHHHH! |
|
|
|
Remco!!
het uiterste vakje rechts, in level 102. het stomste is nog dat het me lukte en toen ging ik per ongeluk ergens anders af, en dan probeer ik daar tot het goed gaat, kom ik bij dat rechtse vakje en het wil niet meer, wat ik ook doe, het kwartje valt niet, wel ballen!!
help je me alsjeblieft?
abby |
| Gast |
| 16-09-2006 23:38 Re: WEHHHH!! |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Remco!!
het uiterste vakje rechts, in level 102. het stomste is nog dat het me lukte en toen ging ik per ongeluk ergens anders af, en dan probeer ik daar tot het goed gaat, kom ik bij dat rechtse vakje en het wil niet meer, wat ik ook doe, het kwartje valt niet, wel ballen!!
help je me alsjeblieft?
abby |
Rechtse vakje:
Erin 1 stap rechts en 1 naar boven(je staat nu onder een bal.
1 naar beneden en meteen naar echts en wacht tot het gevallen is.
1 omhoog en links wegzuigen
1 omhoog en 1 naar links dan onder wegzuigen.
1 omhoog en 1 naar rechts. De rest wijst zich vanzelf
Groetjes Remco |
| Gast |
| 17-09-2006 7:54 Remco |
|
|
|
Bedankt, en het was eigenlijk weer zo simpel, was zeker erg moe gisteravond, nou maar hopen dat ik de rest nog weet.
abby |
| Gast |
| 17-09-2006 14:25 even een vraag |
|
|
|
bij level 103 weet ik wel wat ik moet en het lukt ook op zekere hoogte, alleen bij de vakken rechts boven,met de groene diskettes, als ik de rode diskette boven laat ontploffen en dan het het vak ernaast bij de groene diskettes dan ontploft er een infotron mee, doe ik het beneden , gaat het goed,maar dan heb ik 1 rode diskette te weinig om de twee vakken te openen die dicht blijven.
gr abby ps... ik snik nog niet, maar zit wel op het randje. |
| Gast |
| 17-09-2006 15:40 Re: even een vraag |
|
|
|
| Anonymous schreef: | bij level 103 weet ik wel wat ik moet en het lukt ook op zekere hoogte, alleen bij de vakken rechts boven,met de groene diskettes, als ik de rode diskette boven laat ontploffen en dan het het vak ernaast bij de groene diskettes dan ontploft er een infotron mee, doe ik het beneden , gaat het goed,maar dan heb ik 1 rode diskette te weinig om de twee vakken te openen die dicht blijven.
gr abby ps... ik snik nog niet, maar zit wel op het randje. |
Je moet goed kijken als je begint in dit level, vooral de vakken linksonder in het veld. Die bommen daar staan klaar om een steen te ontvangen en dus vakken openen.
Je moet in dit level de rode diskettes zo plaatsen dat je elke keer 2 vakken opent. Aan het einde open je 2 enkele vakken. Het gaat te ver om elke zet uit te leggen maar hier draait alles om goede combinaties.
En als je het juist doet heb je exact genoeg rode diskettes. |
| Gast |
| 17-09-2006 17:37 level103 |
|
|
|
WAT DOE IK VERKEERD!!!!!!
ik laat als eerste de linkergroene diskette vallen en pak links en beneden de infotrons. laat bal vallen op groene diskette beneden en kan een rode pakken.laat de andere groene vallen en ga naar rechts pak de rode diskette en schuif de bal weg. schuif groene boven de twee rode in de vakjes, en pak ze en laat de andere groene diskette vallen , pak de 4 infotrons en ga rechts naar beneden. laat rode diskette ontploffen en kan 1 infotron pakken, druk tegen kastje aan en laat de gele ontploffen, kan nog een rode pakken ,maar moet dan wel een rode gebruiken om hem te pakken?????????
ga naar boven middelste vak en laat een rode ontploffen in de hoek. pak de 5 infotrons , laat nog een rode ontploffen zodat de groene die daar zit naar beneden kan laten vallen, op het vakje met de rode. kan ook nog boven weer 2 infotrons pakken. ga in de hoek staan en opent 2 vakken met rode diskette en infotron, neem de volgende hoek linksboven met boven een rode en 1 infotron en links een rode en een groene diskette.
laat rode ontploffen boven groene vallen 4 infotrons naar beneden en kan rode pakken. beneden links laat rode ontploffen en bal valt op groene, daaronder valt weer bal op groene kan 2 infotrons pakken en 1 rode. dan moet ik vakken openmaken , blijft er 1 over, kom ik boven bij alle groene met 2 rode . 1 tekort dus, nogmaals snap jij het of ik????
gr abby |
| Gast |
| 17-09-2006 21:10 Level 73 |
|
|
|
Beste Helpers!
Ik heb het al veel geprobeerd en lang op zitten denken, maar kom er niet uit.
Waaruit?!
Nou te weten het allerlaatste stukje rechtsboven van level 73.
Dan ben je voorbij de groene diskettes en de eerste infotrons kan ik nog krijgen, dan dat stukje dat je snel rechts er 1 weg moet zuigen lukt ook, maar dan! de laatste 17!
Wie kan mij helpen?
groet Mathijs |
| Gast |
| 17-09-2006 21:51 Re: level103 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | WAT DOE IK VERKEERD!!!!!!
ik laat als eerste de linkergroene diskette vallen en pak links en beneden de infotrons. laat bal vallen op groene diskette beneden en kan een rode pakken.laat de andere groene vallen en ga naar rechts pak de rode diskette en schuif de bal weg. schuif groene boven de twee rode in de vakjes, en pak ze en laat de andere groene diskette vallen , pak de 4 infotrons en ga rechts naar beneden. laat rode diskette ontploffen en kan 1 infotron pakken, druk tegen kastje aan en laat de gele ontploffen, kan nog een rode pakken ,maar moet dan wel een rode gebruiken om hem te pakken?????????
ga naar boven middelste vak en laat een rode ontploffen in de hoek. pak de 5 infotrons , laat nog een rode ontploffen zodat de groene die daar zit naar beneden kan laten vallen, op het vakje met de rode. kan ook nog boven weer 2 infotrons pakken. ga in de hoek staan en opent 2 vakken met rode diskette en infotron, neem de volgende hoek linksboven met boven een rode en 1 infotron en links een rode en een groene diskette.
laat rode ontploffen boven groene vallen 4 infotrons naar beneden en kan rode pakken. beneden links laat rode ontploffen en bal valt op groene, daaronder valt weer bal op groene kan 2 infotrons pakken en 1 rode. dan moet ik vakken openmaken , blijft er 1 over, kom ik boven bij alle groene met 2 rode . 1 tekort dus, nogmaals snap jij het of ik????
gr abby |
Lieve Abby.
Hoe je het in het begin doet is eigenlijk niet heel erg. Ik houd als ik in die sectie klaar ben 3 of 4 diskettes over
Het feitelijke antwoord zit in het linkerdeel van dit level (dat deel wat je in het begin geopend hebt met die valbom.) waar je een infotron onder een steen ziet met een steen ernaast. Schuif de steen boven de infotron 1 vakje naar rechts en pak die infotron en laat die ballen dan zo zitten!!! Je moet wel het groene vakje wegzuigen dat uiterst links op het vak zit. Kijk nou eens daarboven. Het linkervak zie je een rode diskette. Open die zodat de onderkant geheel weg is. Je krijgt die diskette terug. Die plaats je in de rechterbovenhoek zodat de opgesloten valbom daar naar beneden valt, je tegelijk de rode diskettes in beide open vakken kan pakken. De valbom opent het vak aan de onderkant, de stenen openen weer met de opgesloten bom daaronder weer een vak en daaronder zit weer een bom die je met een steen kan openen. (zodat je precies genoeg diskettes overhoudt. Hier hoef je dus geen rode diskettes voor te gebruiken en een flink deel is dan al open.
Dan moet je even slim plaatsen zodat 2 vakken tegelijk opengaan zodat je uiteindelijk echt genoeg overhoudt.
Als je dan beneden alles hebt (Aan de linkerkant bedoel ik dus) kun je boven aan de linkerkant verdergaan. Zorg ervoor dat je geen rode diskette verspeelt aan dat vak met die valbom. Denk slim daar  |
| lijp als wat |
| 18-09-2006 7:18 Re: Level 73 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Beste Helpers!
Ik heb het al veel geprobeerd en lang op zitten denken, maar kom er niet uit.
Waaruit?!
Nou te weten het allerlaatste stukje rechtsboven van level 73.
Dan ben je voorbij de groene diskettes en de eerste infotrons kan ik nog krijgen, dan dat stukje dat je snel rechts er 1 weg moet zuigen lukt ook, maar dan! de laatste 17!
Wie kan mij helpen?
groet Mathijs |
als je die infotron recht weg heb gezogen ga je er 4 naar links, 1 rechts, 3 boen, 4 links, 1 beneden, 1 links, 1 rechts, 1 boven, 3 links, 4 rechts, 3 beneden, 5 links, links zuigen, 1 boven, 1 links, 1 boven, 3 rechts, de weg volgen en dat stuk bij de exit hoef je niet lang over na te denken(neem ik aan) groeten van mij  |
| lijp als wat |
| 18-09-2006 7:22 level 86 crash |
|
|
|
hoihoi kan iemand in da house mij misschien helpen met level 83 crash er zijn 2 dingen die ik wil weten
-hoe je al de gele diskettes eruit kunt krijgen
-waar je de diskettes het beste kunt plaatsen
als iemand er ff tijd voor heeft om mij dit uit te leggen: graag
groetjus mij   |
| Gast |
| 18-09-2006 9:25 level 86 |
|
|
|
2 naar onder 1 naar links 4 naar beneden tot je naast de bal staat
1 naar rechts 2 naar onder 1 naar links 2 naar onder 1 naar links 1 naar onder 1 naar rechts 3naar onder 1 naar rechts 2 naar onder 1 naar links 4 naar onder bal eruit gooien. je staat nu uiters uitgang 2 naar rechts 3 naar boven 1 naar rechts 2 naar beneden.
nu kan je als je goed kijkt alles eruit schuiven.
he he kan ik ook eens iets uitleggen ,ik hoor het wel als je nog iets wil weten.
gr abby |
| Gast |
| 18-09-2006 11:29 level 103 |
|
|
|
heb alles gedaan wat je zei, maar ik hou toch aan het einde 3 infotrons over en ik moet 2 vakken openen om bij die schuine rij groene diskettes te komen en als ik heb laten ontploffen is alles op en moeten er nog 2 vakken open. denk dat er ergens anders toch iets fout gaat.
abby |
| Gast |
| 18-09-2006 14:40 level 103 |
|
|
|
het is toch gelukt, heb foutje ontdet en met jou construktie is het toch gelukt, bedankt!
abby |
| lijp als wat |
| 18-09-2006 14:53 d05 |
|
|
|
wie kan mij helpen met level 26 steel cross in de d05 serie (voor de mensen die niet weten waar ik het over heb ik speel winplex een soort vernieuwde supaplex met x-tra levels |
| Gast |
| 18-09-2006 14:55 Re: level 103 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | het is toch gelukt, heb foutje ontdet en met jou construktie is het toch gelukt, bedankt!!
abby |
Zie je wel? Als je maar doorgaat komt het vanzelf
Groetjes Remco |
| lijp als wat |
| 18-09-2006 14:59 |
|
|
|
eey remco (of iemand anders) zou jij misschien kunnen vertellen hoe je bij level 86 crash alle gele bommen eruit kunt halen en waar je ze het beste kan plaatsen?
alvast bednkt gr mij |
| Gast |
| 18-09-2006 17:44 |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | | wie kan mij helpen met level 26 steel cross in de d05 serie (voor de mensen die niet weten waar ik het over heb ik speel winplex een soort vernieuwde supaplex met x-tra levels |
Dat kan ik hehe
Je begint linksboven. Daar maak je zoveel mogelijk groen vrij zonder de scharen vrij te maken. Dan ga je aan de linker kant van het kruis over de groene baan naar boven naar rechtsboven zodat je de scharen vrij laat Maak in de rechter boven hoek zoveel groen vrij als je kunt (dit moet je snel doen anders pakken de scharen je) Vergeet niet langs de rode murphy's te gaan Die zorgen er voor dat de scharen ontploffen Ga dan snel naar beneden maak daar ook veel groen vrij en zorg dat je aan de rechter kant van het kruis begint met de infotronnen te pakken Scheur dan gauw helemaal naar links zodat de verticale lijn met infotronnen je weg achter je barricaderen voor de scharen Laat de meeste linkse infotron zitten en zuig eerst de verticale lijn infotronnen weg en laat er 1 staan die de scharen tegen houd Pak dan de linkse infotron en ga in de verticale lijn naar onder naar de E
Ik hoop dat je het snapt Dit gaat je nooit in 1 keer lukken maar geef de moed niet op Ik heb hem net nog is gespeeld en haalde het ook pas naar 5 keer weer
Gr Tollie |
| Gast |
| 18-09-2006 20:17 |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | eey remco (of iemand anders) zou jij misschien kunnen vertellen hoe je bij level 86 crash alle gele bommen eruit kunt halen en waar je ze het beste kan plaatsen?
alvast bednkt gr mij |
Erin, 3 stappen naar beneden, 1 stap links en duw die diskette 4 stappen naar beneden, duw vervolgens de rechter diskette dan 1 stap rechts en maak daarna ruimte onderin
De rest lijkt me eenvoudig
Plaats ze vervolgens aan de rechterkant van een vak in het midden en zorg dat bijna alle vakken een bal bovenop in het midden hebben liggen.
Kijk maar eens wat er gebeurt dan  |
| Gast |
| 18-09-2006 20:47 |
|
|
|
Ter aanvulling:
Je zal zien dat je slechts 2 sterren "vrij" hebt rondlopen dan als je ze plaatst zoals ik zei. De titel van dit level zegt het al "Crash" Het is dan echt heel eenvoudig.
Groeten Remco |
| lijp als wat |
| 18-09-2006 21:27 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ter aanvulling:
Je zal zien dat je slechts 2 sterren "vrij" hebt rondlopen dan als je ze plaatst zoals ik zei. De titel van dit level zegt het al "Crash" Het is dan echt heel eenvoudig.
Groeten Remco |
bedankt voor de tip en als je mij nu ook nog kunt helpen met level 85 a pro's work ik kom daar een enorm eind je hebt uiteindelijk een stuk met een poorten doolhof daar kom ik nog doorheen dan dat stuk met die gele diskette blaas ik vlak boven de bal op en dan doe ik die diskette tussen de twee vakken en ik doe volgens mij alles goed behalve dat ik aan het eind niet meer terug kan naar mijn exit en ik heb nog maar 1 bom EN er is ook nog een gesloten vak ik hoop en ik denk niet dat ik duidelijk genoeg ben maar als je me wilt helpen graag owh ja bytheway als jij nog hulp nodig heb ik zit nu bij level 86 dus tot daar kan ik je helpen!!!! |
|
|