|
|
|
|
| Gast |
| 29-05-2006 18:47 |
|
|
|
kan je nou eigenlijk ook pokemons ruilen en battlen via gba?? zoja hoe doe je dat  |
|
|
|
|
| Gast |
| 29-05-2006 19:01 |
|
|
|
hoe kom ik verder bij emerald ik moet team aqua verslaan maar bij de ingang staan twee leden en hoe moeten die weg |
| loupiepou |
| 29-05-2006 19:03 hoe kom ik verder bij emerald |
|
|
Gast
|
ik ben bij lilycove en moet naar team aqua base verslaan maar er staan twee leden hoe gaan die weg? |
| loupiepou |
| 29-05-2006 19:08 ja dat kan |
|
|
Gast
|
| Anonymous schreef: | kan je nou eigenlijk ook pokemons ruilen en battlen via gba?? zoja hoe doe je dat  |
met een link kabel en je moet twee pokemon spellen hebben |
| Gast |
| 29-05-2006 19:13 Re: waar vang je deoxys, jiraji, latios, latias, mew en lugi |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | nee niet bij sky pillar latios of latias moet je zelf tegenkomen na de pokemon leuge kan je ze tegen komen |
nee je kan hem vangen als je rayquaza hebt en je kan hem in sky pilar |
| Gast |
| 29-05-2006 19:19 geef loupiepou snel antwoord als je het weet |
|
|
|
kan je loupiepou antwoord geven ik heb het nu nodig plz doe het.
plz plz plz plz plz plz |
| Gast |
| 29-05-2006 19:24 |
|
|
|
dudetje schreef: | dat is bij die 2de gym op de eiland (die eiland waar de die letter moest geven aan steven ) en dan meot je die grot in en dan zie je zon papzak praat daar mee en dan krijg je flash^^
maaruh ik wil naaqr de schuiplaats van team magma hoe k,om ik daar? |
weet je dan waar de basis van team aqua is nou dat weet ik maar hoe gaan die gasjes wegzeg het me en ik ben  |
| Gast |
| 29-05-2006 19:27 Re: groudon |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | grot van groudon????? |
de grot van groudon is in sootopolis om er in te komen heb je de red orb nodig.  |
| Gast |
| 30-05-2006 7:27 Re: emerald |
|
|
|
| damian9955 schreef: | | weet iemand waar je kougre en groundon vangt? |
ja dat weet ik je moet sootopolis daat heb je een grot als de man er staat
heb je een red orb nodig ga de grot in ne vang hem.  |
| Gast |
| 30-05-2006 11:37 Re: wwaar vind je croudon |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | waar is croudon |
sootopolis daar is een grot er staat een man voor hij gaat weg als je de red orb heb ga de grot in en je ziet groudon.
ps:save als je groudon ziet dan kan je hem uit zetten als hij dood is. |
| Gast |
| 30-05-2006 15:36 Re: ja dat kan |
|
|
|
| loupiepou schreef: | | met een link kabel en je moet twee pokemon spellen hebben |
ik bedoelde dan via de computer.... visualboyadvance.... hoorde dat dat ook kon |
| Gast |
| 30-05-2006 16:38 |
|
|
|
wat kan je allemaal doen als je de vier gasten bij de chapions link hebt gekilt |
| Gast |
| 31-05-2006 13:47 jirachi |
|
|
|
waar is jirachi |
| Gast |
| 07-06-2006 13:30 pokemon |
|
|
|
emerald is vette cool weet je wel |
| Gast |
| 13-06-2006 14:58 groudon en kyorge |
|
|
|
Ey,, gosers ik zit met iets.. ik weet niet waar je groudon en kyorge kan vangen
iedergeval bedankt
olaf |
| Gast |
| 14-06-2006 13:12 Re: engelse emerald |
|
|
|
| pokemon speler schreef: | ik kan nergens pokemon emerald in het engels downloaden.. ik krijg alleen maar de japanse
wie weet een site waar ik ham vandaan kan halen? |
op www.romreactor.net |
| Gast |
| 15-06-2006 11:10 vraagjes |
|
|
|
weet iemand waar je waterval kan krijgen ik weet wel in welke grot maar ik zie hem nergens dat poppetje is al weg als je het weet zeg het dan ff dan zeg ik waar je de 3 legendariche pokemon moet vangen ;D |
| Gast |
| 16-06-2006 16:34 Re: emerald |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ej weet iemand waar ik de tm dive kan vinden |
bij stevens huis links boven |
| Gast |
| 16-06-2006 19:47 Re: Waterfall |
|
|
|
waar kan ik die TM/HM Waterfall vinde? |
| Gast |
| 17-06-2006 9:23 Mystery Gift |
|
|
|
Heej Mensen... Ik heb een vraagie.. Wat kan je eigenlijk doen met Mystery Gift? Ik heb gehoord dat je daar de Eon Ticket, Mystic Ticket, Aurora Ticket en nog andere dingen te halen, alleen ik had het geprobeerd met een vriend met de Wireless Adapter alleen hij maakte geen connectie :S Misschien kan het alleen als je bij een Nintendo Event bent :S Ik weet dat niet zeker... Heeft iemand al Mystery Gift gedaan? Je kan het krijgen door in de Markt op z'n formulier te schrijfen: LINK TOGETHER WITH ALL
dan heb je het.
Mijn Team:
Swampert Lv 100 (had ik gister gehaald )
Rayquaza Lv 79
Kyogre Lv 80
Metagross Lv 75
Blaziken Lv 71
Blissey Lv 68 OF Espeon Lv 61 (Wie moet ik kiezen? :S) |
| Gast |
| 17-06-2006 13:16 Re: emerald |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Ik vind sky pillar niet kan iemand me helpen??PLEASE!! |
sky pillar vind je op route 131 begin bij pacifidlog en ga rechtstaf met surf ff zoeken en je bent er ( je hebt een mach bike nodig om over de scheuren te komme) |
| Gast |
| 17-06-2006 13:17 faraway island |
|
|
|
waar vind je faraway island? |
| Gast |
| 19-06-2006 16:14 Re: waar vang je deoxys, jiraji, latios, latias, mew en lugi |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | kan iemand zeggen waar je deoxys, jirachi, latios, latias, celebi, ho-oh, lugia, suicune, entei, raikou, mew en mewtwo |
latias vliegt door hoenn |
| Gast |
| 19-06-2006 18:04 tickets |
|
|
|
je moet eerst een mistery gift hebben dan krijg je die tickets en met die tickets kan je dan deoxys of mew vangen |
| Gast |
| 20-06-2006 15:36 Re: pokemon emerald |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoe vang je alle legidarische pokemon behalve
raquazia
latias
groudon
kygre
rigirock
rigice
rigisteel
ik vertel dan waar je de legidarische vind (hier boven ) |
mew vang je vlak bij het hoge gras dan door een grot en daar is tie
 |
| Gast |
| 20-06-2006 15:53 latias |
|
|
|
mijn golbat heeft die mean look niet als aanval , hoe kom je er dan wel aan |
| lorenzo |
| 20-06-2006 19:34 Re: pokemon emerald |
|
|
Gast
|
van lorenzo mewtwo op pokemon emerald vang je op de plaats waar je treeco krijgt deze dingen moet je hebben 3 bades de hm fly poke ball
sceptile wailord grondoun kyouge of allebij ( tip ruil grondoun kyouge of allebij ) marshtromp blaziken vlieg naar ever grande citie en verslaa hem 5x agter elkaar en mewtwo komt
en om mew te krijgen moet je 2 badges hebben en hm rok smash hebben en verslaa de 3 gym en je moet wailord en blaziken hebben op lv 100 en dan komt mew er aan vliegen
voor pokemon emerald shaphirre ruby |
| Gast |
| 22-06-2006 10:39 |
|
|
|
dudetje schreef: | dat is bij die 2de gym op de eiland (die eiland waar de die letter moest geven aan steven ) en dan meot je die grot in en dan zie je zon papzak praat daar mee en dan krijg je flash^^
maaruh ik wil naaqr de schuiplaats van team magma hoe k,om ik daar? |
bij emerald moet je de magma emblem hebbe anders gaat et ni dus je komt met je fiets (die kan springe als je op de 'b' klikt) de berg af (dacht in fallarbor town, kweet et ni meer vanbuite)
dus als je met je fiets naar benede springt gaat je scherm een paar keer schudde daarna fiets je gwn verder en zie je een ingang |
| Gast |
| 23-06-2006 12:40 IK WEET EEN PLEK WAAR JE KAN DOWNLOADEN! |
|
|
|
ik denk deze site kijk maar is
http://spelcomputers.goedbegin.nl/
heeft er iemand een goede emulalator |
| Gast |
| 23-06-2006 19:04 EMERELD NIET MEER ZOEKEN |
|
|