NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
renate
09-09-2006 17:57 level 97 Reageer met quote

Hoi Tollie
Ja,tot volgend jaar haha eer ik level 97 af heb moet er een wonder gebeuren en die gebeuren mij niet zo snel haha
Groetjes Renate

Gast
10-09-2006 21:15 Re: level 97 Reageer met quote

renate schreef:
Hoi Tollie
Ja,tot volgend jaar haha eer ik level 97 af heb moet er een wonder gebeuren en die gebeuren mij niet zo snel haha
Groetjes Renate

Hallo Renate Smile
level 97:
Wat is precies het probleem?
renate
11-09-2006 16:17 level 97 Reageer met quote

Hoi hoi er daar is tie dan ik heb em hoor ga me niet vragen hoe maar dat interesseert me fftjes niet haha bedankt Tollie!!
Groetjes Renate
renate
11-09-2006 16:18 Re: level 97 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hallo Renate Smile
level 97:
Wat is precies het probleem?

Hoi hoi ik kwam iedere keer 1 infotron tekort maar ineens had ik em dank je wel voor het aanbieden
Groetjes Renate
Gast
11-09-2006 16:38 Re: level 97 Reageer met quote

renate schreef:
Hoi hoi ik kwam iedere keer 1 infotron tekort maar ineens had ik em dank je wel voor het aanbieden
Groetjes Renate

Ok. Altijd bereid tot hulp Smile
lijp als wat
12-09-2006 14:47 level 72 Reageer met quote

hoi weet iemand misschien hoe je in level 72 community work het stuk met de gele bommen moet doen?
Gast
12-09-2006 15:00 LEVEL 72 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Level 72: Duw de bovenste diskete 1 naar rechts dan de middelste 1 naar rechts. Ga 1 naar onder 1 naar rechts Duw 1 naar rechts. Dan 1 omhoog duw 1 naar rechts. Duw dan de diskette waar je opstaat 1 omlaag. Dan 3 keer links, 1 omhoog duw 1 naar rechts. Dan 2 naar links 1 omhoog 2 naar links naar beneden naar rechts en duw de diskette 1 naar rechts. Dan 1 omhoog 2 naar rechts 1 omhoog duw diskette 1 naar links. Dan kun je er aan de boven kant uit Duw de diskette 1 omhoog Duw de groene diskette naar beneden op die andere 2 Maak het om de hokken vrij (let op, dat buisje kun je niet door. Maak 1 hokje ervoor en 1 daar onder vrij en duw die groene diskette daar in zodat het buisje wegploft

Als je dan goed kijkt kun je de gele er zo uit duwen

Suc6

Ik had hem al is eerder geplaatst Gr tollie
lijp als wat
12-09-2006 16:37 Re: LEVEL 72 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ik had hem al is eerder geplaatst Gr tollie

tnx als ik meer wil weten of als jij iets wil weten dan laat jij of ik het wel weten
Gast
12-09-2006 21:57 winplex levels Reageer met quote

Ja zeker kun jij me helpen Anderen mogen het ook proberen

Ik speel winplex en dan de levels van d05

Level 29 (steel cage) en 30 (The well) Volgens mij zijn ze onmogelijk

Gr tollie
lijp als wat
13-09-2006 7:43 d05 Reageer met quote

als jij me 08 center of lawn 09 smash the disks 13 fire cross en 14 diagonals weet uit te leggen zal ik daarna kijken of ik je kan helpen
Martijn1984
13-09-2006 17:28 Level d5/30 Reageer met quote

Hoi tollie
deze is vrij makkelijk wat lukt er niet?

Martijn
Gast
13-09-2006 17:52 86 en 87 Reageer met quote

Hallo, daar ben ik weer, heeft iemand me nog gemist?
kan iemand me vertellen waar ik het beste de gele diskettes kan plaatsen bij 86? en klopt het dat je er 1 niet kan verplaatsen? en kan je alle hokken openen met de gele diskettes? en 87 komik helemaal geen wijs uit, wie helpt dit arme meisje,
gr abby
Gast
13-09-2006 18:12 Re: Level d5/30 Reageer met quote

Martijn1984 schreef:
Hoi tollie
deze is vrij makkelijk wat lukt er niet?

Martijn

Leg uit zal ik maar zeggen De E ontploft bij mij ALTIJD Als ik de infotron laat liggen of weg haal dat maakt niks uit

lijp als wat schreef:
als jij me 08 center of lawn 09 smash the disks 13 fire cross en 14 diagonals weet uit te leggen zal ik daarna kijken of ik je kan helpen

center of lawn daar moet je gewoon ff paar blokken op die beestjes laten vallen Zo moeilijk is die toch niet Smash the disks die leg ik vanavond wel ff uit Level 13 moet je pakken wat je pakken kunt in het midden zonder een schaar los te laten en dan laat je er links 1 vrij en dan moet je met de klok mee en zo snel mogelijk de infotrons pakken Level 14 leg ik je ook vanavond wel ff uit
Gast
13-09-2006 18:23 Re: 86 en 87 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hallo, daar ben ik weer, heeft iemand me nog gemist?
kan iemand me vertellen waar ik het beste de gele diskettes kan plaatsen bij 86? en klopt het dat je er 1 niet kan verplaatsen? en kan je alle hokken openen met de gele diskettes? en 87 komik helemaal geen wijs uit, wie helpt dit arme meisje,
gr abby

Gemist.....tuurlijk Smile

level 86:
Je kunt ze er allemaal uithalen (gele diskettes) want je hebt ze allemall nodig.
Tip plaatsen van de diskettes:
Plaats er eens eentje voor te proberen aan de rechterkant van zo'n hok, en in het midden daarvan. Zorg dat op dat hok in het midden daarvan een bal ligt. Laat deze probeerseltje nu eens ploffen en kijk wat er gebeurt.
De ster die vrijkomt gaat tegen de klok in naar boven.....de bal valt tegelijk naar beneden.

Plaats nu in een nieuw spel alle bommen zo(het kan bij 2 vakken niet, die moet je gewoon laten lopen en met losse ballen pakken) en je zal zien dat dit een belachelijk makkelijk level is Smile
lijp als wat
13-09-2006 18:42 level 82 time is info Reageer met quote

hoihoi bij level 82 time is info heb je linksonder een stuk met bewekende infotronen en ballen daar moet je uit elke bewegende infotron 9 infotronen halen maar bij de laatste zit ik tegen een muur dus kan ik er maar 6 uithalen kan iemand me hiermee helpen?
lijp als wat
13-09-2006 20:40 level 82 time is info Reageer met quote

laat maar ik kom er nu net achter dat ik die drie niet nodig heb
lijp als wat
13-09-2006 21:16 level 71 head hunter Reageer met quote

hoi ik heb een probleem bij het stuk onderin als ik het eerder genoemde stukje opvolg dan krijg ik toch nog een schaar achter me aan omdat de 1e infotron naar rechts valt in plaats van naar links.
Gast
13-09-2006 21:39 Re: level 71 head hunter Reageer met quote

lijp als wat schreef:
hoi ik heb een probleem bij het stuk onderin als ik het eerder genoemde stukje opvolg dan krijg ik toch nog een schaar achter me aan omdat de 1e infotron naar rechts valt in plaats van naar links.

Als je daar bent dan zuig je de eerste infotron weg Wacht dan tot alle scharen zo rechts mogelijk zitten (zorg er wel voor dat de infotron die als laatste valt rechts boven in blijft zitten) scheur er dan onder door Heb het net 3 keer geprobeerd en het lukt elke keer

Gr tollie
lijp als wat
14-09-2006 6:43 Re: level 71 head hunter Reageer met quote

Anonymous schreef:
Als je daar bent dan zuig je de eerste infotron weg Wacht dan tot alle scharen zo rechts mogelijk zitten (zorg er wel voor dat de infotron die als laatste valt rechts boven in blijft zitten) scheur er dan onder door Heb het net 3 keer geprobeerd en het lukt elke keer

Gr tollie

oke bedankt
Gast
14-09-2006 12:37 level 86 Reageer met quote

hoe krijg je de laatste gele diskette er dan uit, mij lukt het niet, ik moet , wat ik ook doe steeds 1 tegen de kant duwen om de rest er uit te krijgen. hoe ik ze moet plaatsen had ik al door, maar ik kom dus die ene te kort, zou je mij die uit willen leggen?
ben je dan erg dankbaar!
gr abby
Gast
14-09-2006 12:48 86 Reageer met quote

nou, ik had zeker een helder moment want ineens zag ik het! de rest lukt me nu ook wel. zou je dan wel 87 uit willen leggen, het begin lukt wel maar dan!
gr abby
Gast
14-09-2006 16:47 Re: 86 Reageer met quote

Anonymous schreef:
nou, ik had zeker een helder moment want ineens zag ik het! de rest lukt me nu ook wel. zou je dan wel 87 uit willen leggen, het begin lukt wel maar dan!
gr abby

Jij bent ook wel een kadootje he hahahah.
level 87 is eigenlijk bedoeld om constant de weg naar de E open te houden.
In ieder geval als je bij die lange rij ballen en ifotrons komt moet je 1 vakje onder die rij weghalen en dan in het midden er door gaan (zodat je op de terugweg van onderen de rest kan pakken.)
Je moet er eigenlijk constant op bedacht zijn of je de weg terug nog kan maken. Dus niet een weg blokkeren door een bal te laten vallen op de heenweg.
Het gaat te ver om elke zet uit te leggen maar dat is de bedoeling.

Groetjes Remco
Gast
14-09-2006 16:48  Reageer met quote

Ter aanvulling:
Ik bedoel dus de tweede E die je tegenkomt. Niet de eerste. Die kun je laten voor wat ie is
lijp als wat
14-09-2006 18:02 level 85 a pro's work Reageer met quote

hoi kan iemand mij misschien helpen met level 85 het punt is niet dat ik wil weten hoe die moet maar in welke volgorde
dus welk vak ik als 2e en 3e enz. moet openmaken

alvast bedankt
Gast
14-09-2006 22:03 85 Reageer met quote

Eerst het vak waar je inzit (hehe) Als je in het vak eronder komt met die schaar Dan laat je die schaar aan de linker kant van het vak ontploffen zodat je naar links kan Pak die diskette en laat die ontploffen in het midden van de 2 vakken boven je (die met groen en al die gaten en die met de infotronnen en dat ding waar je er 9 uit krijgt) Laat dan het blok wat je in het hok met groen en gaten tegen komt op de kop van dat ding vallen zodat het hok met de groene diskette open gaat Laat die groene diskete vallen dat het hok open gaat met al die scharen De rest is niet zo heel moeilijk anders moet je maar ff vragen

Gr tollie
lijp als wat
15-09-2006 7:07  Reageer met quote

okeej dankjewel
Martijn1984
15-09-2006 14:16 d5/30 Reageer met quote

Hoi tollie, ik ga meteen rechts dan pak ik eerst de bovenste en daarna de andere 3. de middelste E ontplofte bij mij meestal niet.

Martijn
Gast
15-09-2006 16:36 Re: d5/30 Reageer met quote

Martijn1984 schreef:
Hoi tollie, ik ga meteen rechts dan pak ik eerst de bovenste en daarna de andere 3. de middelste E ontplofte bij mij meestal niet.

Martijn

Raar ik heb het net 30 keer gedaan Gewoon rechts en dan omhoog De bovenste kan ik al niet pakken voor dat die valt. Ik kan ze alle 4 wel pakken maar de E ploft altijd Sad

Heb jij d5 level 29 al uitgespeeld die lukt bij mij ook niet en ik zit nu vast bij D5 level 104 en 106

Gr tollie
Gast
15-09-2006 16:44 Levels d5 Reageer met quote

Hehe 104 net gehaald

Gr tollie
Gast
15-09-2006 16:53 suppa Reageer met quote

ik heb echt moeite met het spel, ik kom er totaal niet uit, en die D levels zijn al helemaal te lastig, ik kan de klassic dingen bijna niet.....ik ben bij leven.....20 bij classic, en level......16 bij die cave dingen......
Plaats Reactie Pagina 9 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: