|
|
|
|
| Klaas210 |
| 15-12-2006 18:45 Re: waar is diglet dan |
|
|
|
| frankie schreef: | | waar is diglet dan bij wat voor route en wat voot tm is dig en waar kan je dan kopen of krijgen |
op emerald is die er niet maar op leafgreen wel |
|
|
|
|
| Klaas210 |
| 15-12-2006 18:47 |
|
|
|
| ivar schreef: | kan iemand me helpen, ik ben bij de pokémon league, maar ik kan het niet winnen.. dit zij mijn pokemon: Swampert 53, Claydol 47, Tropius 45, Banette 39, Dusclops 38, Sableye 48
en ik heb geen geld meer om potions etc. te kopen .. wat moet ik nou doen? de 1e 2 zou ik in prenciepe kunnen halen maar verder kom ik niet .. kan iemand me helpen? wat tips etc. |
ik heb het gedaan om ze allemaal iniedergevan level 50 te maken en mijn sterkste was 60 |
| Klaas210 |
| 15-12-2006 18:52 Re: Stel al je vragen over pokemon hier. |
|
|
|
| School-Sucks schreef: | | hoe kom ik op Mirage island |
eerst de leuqe uit spelen dan moet je ook alle pokemon op je HOEN desk hebben gezien inkl. deoxys en jirachi en dan moet je naar parfidolog city (of zoiets) dan ga je rechts onder naar een huisje vraag aan de man bij het raam of het er is als er staat "o i can see mirage island today!" dan moet je zoeken in de zee of je het eiland ergens ziet als hij zegt "i cant see mirage island today.." moet je het een ander keer proberen
ik hoop dat je hier wat aan hebt
joey |
| Klaas210 |
| 15-12-2006 19:00 Re: waar vang je magmar of magby op ruby bij de gba |
|
|
|
| tim 1165 schreef: | ik kan een paar pokemons niet vinden wil iemand me helpen zoals pokefan (als hij online is) de pokemons zijn bagon chimeco steelix deoxis en chirachi kan iemand me helpen plz ik kan het voor geen meter ik speel al 600 uur en nog niet gevonden  |
steelix: je moet eerst een metal coat (of zoiets) hebben en hem aan een onix geven
bagon: je moet een beetje rond zoeken in de metior falls maar je krijgt hem (je moet helemaal achter in de grot)
chimicho: je moet naar mt pyre en in het noord-oost zoeken (ik ben heb 2 keer tegengekmen de ene kwam ik er achter dat m'n ballen op waren en de ander had ik en ik heb hem later paren)
deoxys: je moet 100 launch hebben voor deoxys in het spacecenter in mosdeep city dan mag je naar de maan om deoxys te vangen
jirachi: 56 launch in het space center
ik hoop dat je hier wat aan hebt groetjes joey |
| tim 1165 |
| 15-12-2006 20:44 Re: waar vang je magmar of magby op ruby bij de gba |
|
|
|
| joey grootendorst schreef: | steelix: je moet eerst een metal coat (of zoiets) hebben en hem aan een onix geven
bagon: je moet een beetje rond zoeken in de metior falls maar je krijgt hem (je moet helemaal achter in de grot)
chimicho: je moet naar mt pyre en in het noord-oost zoeken (ik ben heb 2 keer tegengekmen de ene kwam ik er achter dat m'n ballen op waren en de ander had ik en ik heb hem later paren)
deoxys: je moet 100 launch hebben voor deoxys in het spacecenter in mosdeep city dan mag je naar de maan om deoxys te vangen
jirachi: 56 launch in het space center
ik hoop dat je hier wat aan hebt groetjes joey |
thnx  |
| tim 1165 |
| 16-12-2006 20:37 |
|
|
|
| Pokefan schreef: | Die moet je bij de VisualGameboyAdvance op je PC invoeren.
Als je je GBA opstart met je spel (Ruby of Sapphire) kun je bovenin op de balk klikken op ‘Cheats’ en druk dan op Cheatlist.
Daar moet je op Gameshark klikken en dan moet je daar die code invoeren. loop dan door het gras en je komt Jirachi tegen. |
ik heb gba maar ik heb nooit cheats zien staan waar staat dat |
| tim 1165 |
| 16-12-2006 22:14 |
|
|
|
| Pokefan schreef: | | je moet denk ik weer met die kabelbaan omhoog en als je dan bovenop die berg bent moet je naar het zuiden, als je ver genoeg doorloopt zal opeens de grond beginnen te beven loop nog een klein stukje door en je ziet een ingang van de grot. daar moet je Team Magma verslaan en je zult Groudon zien die zal verdwijnen. als je team magma heb verslagen kun je terug naar Lilycove City en daar in het oosten moet je Team Aqua verslaan dan verdwijnen de Wailmers ook en kun je verder. | nee je moet naar boven gaan |
| chanyt-sa |
| 23-01-2007 15:56 |
|
|
|
heeej ik zag dat jullie boven codes waren aan het in voeren en dus wil ik vragen zijn er ook van dat soort codes op de gameboy advance met emerald |
| chanyt-sa |
| 23-01-2007 15:59 |
|
|
|
heej en ik heb nog een vraagje wat zijn :launch in hemelsnaam en waar ken je ze vinden bij emerald |
| chanyt-sa |
| 23-01-2007 16:04 |
|
|
|
is bij emerald ook, een manier om latios en latias te vangen |
| Klaas210 |
| 23-01-2007 17:23 |
|
|
|
| chanyt-sa schreef: | | is bij emerald ook, een manier om latios en latias te vangen |
na de lauqe moet je rond de ruotes van mauvile city zoeken naar latias of latios na de pokelauqe vraagt je moeder een kleuk Rood latias Blauw latios ik hoop dat je er wat aan hebt maar ik heb haast dus ik kan geen uitgebreidde uitleg geven sorry
joey |
| joostwiej |
| 05-02-2007 19:57 Emerald |
|
|
|
Ik weet niet:
waar magmar is
hoe ik deoxis kan vangen
hoe ik luigia kan vangen
please antwoord ff
Groetje Joost |
| Klaas210 |
| 09-02-2007 12:01 Re: Stel al je vragen over pokemon hier. |
|
|
|
| Pokefan schreef: | | Stel de vragen maar.... |
ehhm waar kan je de national dex halen op leafgreen?
alvast bedankt joey |
| Klaas210 |
| 09-02-2007 12:03 Re: Emerald |
|
|
|
| joostwiej schreef: | Ik weet niet:
waar magmar is
hoe ik deoxis kan vangen
hoe ik luigia kan vangen
please antwoord ff
Groetje Joost |
tik bij de mart in LINK TOGHETER WITHC ALL dan haal je er een vriend bij start je spel opnieuw op en klik allebei op mistery gift |
| joostwiej |
| 17-04-2007 19:49 |
|
|
|
Waahh! ik de die lvl 100 code en weg mn saved game |
| kc |
| 19-04-2007 17:13 ? |
|
|
|
hallo ik weet niet hoe je emerald op vba kan krijgen waar kan je ze downloaden ff heel graag 1 antwoord dan ben ik je eeuwig dank baar
groetjes:kc |
| Klaas210 |
| 05-05-2007 20:47 Re: ? |
|
|
|
| kc schreef: | hallo ik weet niet hoe je emerald op vba kan krijgen waar kan je ze downloaden ff heel graag 1 antwoord dan ben ik je eeuwig dank baar
groetjes:kc |
ja ehhm sorry maar ik weet niet vba is dus ik kan je ook niet helpen.... sorry |
| kc |
| 09-05-2007 14:22 |
|
|
|
vba is visealboyadvance ofso dan kan je spellen in downloaden ofso dan kan je spel spelen en cheaten met codes met gameshark |
| rickotje1 |
| 12-05-2007 8:45 |
|
|
|
waar krijg je een gameshark heb er geeneeen |
| pokefreak3 |
| 12-05-2007 20:37 |
|
|
|
als je vragen hebt over pokemon emerald vraag maar raak |
| pokefreak3 |
| 12-05-2007 20:38 klonen |
|
|
|
he mensen ik heb een manier om heel snel heel veel items te krijgen |
| pokefreak3 |
| 12-05-2007 20:48 Re: jirachi |
|
|
|
| feebas schreef: | | je kan toch ook jirachi vangen als je 200 pokemons heb of niet? |
nee feebas dat kan niet dat zou ik moeten weten wand ik heb 312 pokemon ( inc. mewtwo,articuno, moltres.zapdos,rayquaza(x 3),zwamperd(x 6).charizard,skitty,delcatty,persian,blaziken,tiranitar,deoxys,groudon en kyogre allemaal van lv.100) |
| pokefreak3 |
| 12-05-2007 20:51 Re: waar vang je magmar of magby op ruby bij de gba |
|
|
|
| tim 1165 schreef: | thnx  |
als je onix metal coat hebt gegeven dan moet je hem linken naar een ander spel. |
| pokefreak3 |
| 12-05-2007 20:53 Re: Stel al je vragen over pokemon hier. |
|
|
|
| joey grootendorst schreef: | eerst de leuqe uit spelen dan moet je ook alle pokemon op je HOEN desk hebben gezien inkl. deoxys en jirachi en dan moet je naar parfidolog city (of zoiets) dan ga je rechts onder naar een huisje vraag aan de man bij het raam of het er is als er staat "o i can see mirage island today!" dan moet je zoeken in de zee of je het eiland ergens ziet als hij zegt "i cant see mirage island today.." moet je het een ander keer proberen
ik hoop dat je hier wat aan hebt
joey |
je hoeft niet de hele pokedex te hebben.
je kan altijd al met hem praten.
maar dat hij het eiland ziet is heel zeldzaam.
je kan er alleen wynot vangen een een besje halen. |
| mivo90 |
| 13-05-2007 8:51 hoe vang ik deoxys en krijg ik raketvluchten omhoog in mosd |
|
|
|
ik wil graag deoxys en lugia en ho-oh vangen en ook mew maar ik weet nie hoe |
| pokefreak3 |
| 13-05-2007 8:53 Re: hoe vang ik deoxys en krijg ik raketvluchten omhoog in m |
|
|
|
| mivo90 schreef: | | ik wil graag deoxys en lugia en ho-oh vangen en ook mew maar ik weet nie hoe |
mew,deoxys,lugia en ho-oh kan je alleen krijgen met een ticket of op een nintendo evenement |
| feyenoord111 |
| 13-05-2007 17:00 aan pokefan |
|
|
|
waar moet ik die cijfer en letter cheats voor pokemons en ticket dan in vullen
alvast bedankt |
| Klaas210 |
| 14-05-2007 18:26 Re: hoe vang ik deoxys en krijg ik raketvluchten omhoog in m |
|
|
|
| pokefreak3 schreef: | | mew,deoxys,lugia en ho-oh kan je alleen krijgen met een ticket of op een nintendo evenement |
hey jij weet toch zo veel nou zeg me waar je national desk kan halen op leavf green? |
| claudia |
| 16-05-2007 15:45 200 pokemon |
|
|
|
ik heb 200 pokemon op emerald en somigen zeggen dat je dan bij professor Birch een cindacil,chikorita of totildail kunt krijgen maar als ik tegen hem praat gebeurt er niets weet jij hoe het misschien wel lukt...
ik zit op emerald en somigen zeggen dat je als je 200 pokemon hebt dan naar prof birch moet gaan en dat je een cindacuil,chikorita of totildail kunt krijgen maar als ik tegen hem praat gebeurt er helemaal niks hij zegt alleen maar hoeveel pokemon ik heb weet jij misschien hoe het wel kan lukken? dan zal ik je heel erg dankbaar zijn
edit Numix: berichten samengevoegd, graag je vraag enkel 1x plaatsen, en niet 3x! bedankt. |
| pokefreak3 |
| 17-05-2007 9:53 Re: 200 pokemon |
|
|
|
| claudia schreef: | ik heb 200 pokemon op emerald en somigen zeggen dat je dan bij professor Birch een cindacil,chikorita of totildail kunt krijgen maar als ik tegen hem praat gebeurt er niets weet jij hoe het misschien wel lukt...
ik zit op emerald en somigen zeggen dat je als je 200 pokemon hebt dan naar prof birch moet gaan en dat je een cindacuil,chikorita of totildail kunt krijgen maar als ik tegen hem praat gebeurt er helemaal niks hij zegt alleen maar hoeveel pokemon ik heb weet jij misschien hoe het wel kan lukken? dan zal ik je heel erg dankbaar zijn
edit Numix: berichten samengevoegd, graag je vraag enkel 1x plaatsen, en niet 3x! bedankt. |
dat kan als je alle pokemon behalfe deoxys en jirachi hebt gevangen. |
|
|