|
|
|
|
| Gast |
| 07-09-2006 8:26 level 68 |
|
|
|
aanhouder wint, ik kom tot aan die bommen met 1 rode diskette, en het lukt me niet om de rode diskette te pakken, helemaal bij de E en weer terug te rennen om die infotron te bevrijden voor al die bommen ontploffen en die infotron ook. je moet daar toch echt 2 bommen over houden lijkt mij en dat krijg ik nou net niet voor elkaar, ik zet ze toch goed neer volgens mij, soms moet je wel voor de stippellijntjes,anders ontploft de diskette die je juist wil pakken. dus dat deed ik al , weeeeee!!!!!!!!!
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 07-09-2006 10:27 hiep hiep 68 gehaald |
|
|
|
het kwartje viel ineens, heb de 2 infotrons beneden even laten zitten en met 2 diskettes is het eindelijk gelukt, elke keer als ik de cloe zie of er is een level uitgelegd dan is het eigelijk zo simpel, je moet er maar achter komen.
gr abby |
| Gast |
| 07-09-2006 12:47 level 88 |
|
|
|
goh ben in 2x proberen zomaar door 88 heen, op naar 89
gr abby |
| Martijn1984 |
| 07-09-2006 15:43 89 |
|
|
|
nog 11! (Waarvan 3 moeilijke)
gr martijn |
| Gast |
| 07-09-2006 15:53 level 92 |
|
|
|
krijg alle vakjes wel gedaan behalve het vakje links en daar boven, hoe moet deze? willen julie mij dat even uitleggen? zou zo graag verder willen,
gr abby |
| Martijn1984 |
| 07-09-2006 16:06 level 92 |
|
|
|
In het vak 2 naast het vak waar je begint zit een schaar(als het bij jou ook een schaar is), deze moet je gebruiken in het vak links! succes |
| Gast |
| 07-09-2006 16:39 |
|
|
|
kan iemand mij helpen met de levels head hunter community work time is info en fun tastic? |
| Martijn1984 |
| 07-09-2006 16:54 Head hunter |
|
|
|
Voor head hunter moet je ff terug lezen die is al een aantal keer uitgelegd |
| Gast |
| 07-09-2006 16:57 |
|
|
|
okeej
maar weet jij hoe time is info moet ik heb er iedere keer 3 te weinig! ik denk dat ik het fout doe bij dat stuk linksonder dan laat ik er een keer maar 6 uit zon bewegende tron komen en dat moeten er 9 zijn maar dan zit ik tegen een muur! |
| lijp als wat |
| 07-09-2006 17:10 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Level 68: Als je het begin hebt gehad en bij de honingraad (zo noemde je het geloof ik een stuk terug) bent, heb je dan wel 2 diskettes over om te laten ontploffen? (inclusief de diskette die je nog kunt pakken)
Level 71: De meesten lopen op het eind vast dat er scharen achter je aan komen Je moet ergens onderaan waar 3 scharen zitten en drie infotronnen (zie tekening) 2 infotronnen pakken dat de laatste achter je aan valt en de scharen de andere kant op gaan Dat doe je zo Zuig het Groene links van je weg Wacht tot de 3 scharen horizontaal naast elkaar zitten Ga er dan links onder door en volg het groene Als het goed is valt de laatste infotron achter je aan en de scharen gaan de andere kant op
Misschien dat het beeld er anders uitziet dan supaplex maar dat komt omdat ik winplex speel maar dat is precies het zelfde
gr Tollie
 |
mij lukt het niet iedere keer als ik er langs wil gaan lukt dat maar dan komt er alsnog een schaar achter me aan, p.s. hoe kun je foto's hierop zetten? |
| lijp als wat |
| 07-09-2006 17:19 Re: level 42 |
|
|
|
| oppajs schreef: | | ik vind dat je een snelheid moet doen die je zelf prettig vind, ik ben zelf bij level 111 nu en ik heb hem nooit op zn langzaamst gezet, het kan wel helpen, maar dan heb ik geen zin meer in bepaalde levels, die met normale snelheid al 5 minuten duren... op zn snelst is trouwens ckr niet fijn.., ik heb hem persoonlijk het liefst iets sneller dan het midden |
als jij toch bij level 111 ben kun je mij vast wel even level 71:head hunter, 72:community work, 82:time is info en 83 fun tastic uitleggen(als ik precieser moet zijn moet je het even late weten |
| lijp als wat |
| 07-09-2006 17:23 |
|
|
|
| oppajs schreef: | | ik speel hem, en de D levels zijn behoorlijk moeilijk, ik heb alleen van d04 108 levels gehaald en die ene met die caves ook redelijk veel, jij dan? en hoeveel levels heb je in totaal gehaald? |
ik speel ze ook en ik zou willen weten of jij weet hoe the hill 2 moet uit
D09? |
| Gast |
| 07-09-2006 18:19 Re: level 68 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | aanhouder wint, ik kom tot aan die bommen met 1 rode diskette, en het lukt me niet om de rode diskette te pakken, helemaal bij de E en weer terug te rennen om die infotron te bevrijden voor al die bommen ontploffen en die infotron ookgr abby |
Lieve, beste Abby (Remco hier) Je klinkt heel aandoenlijk nou hahaha
Kijk goed naar de zin die ik quote van jou. Daar ga je de fout in.
Als je de alle infotrons links in het veld (niet de allerbovenste, die zijn als laatste aan de beurt) hebt gepakt dan kom je dus uiteindelijk recht onderaan de rij bommen terecht.
Links boven je zie je dan de infotron die je moet bevrijden voor die ontploft en rechts van je op dezelfde lijn staat nog een rode bom !!! Daar gaat het om !! die is voor de bevrijding van die ene infotron. Niet die ene helemaal bij de E want die is om de laatste infotron te bevrijden helemaal links boven !!! (daar krijg je namelijk na die bevrijd te hebben een bom terug om uiteindelijk de E open te maken....
Het gaat dus om de juiste volgorde die je moet aanhouden
Begin in het veld: (nadat je door de raten heen bent en je dus nu onderaan staat)
eerste infotron is makkelijk
tweede zit boven je. bom voor de raten plaatsen en info en bom komen vrij
dan ga je naar beneden op de plek waar een raat onder je en links van je zit en plaatst een bom. Een bom komt vrij
bom plaatsen op dezelfde plek waar je hem opat. Er komt weer een bom vrij. Bom pakken en 1 vakje terug stappen en plaatsen. Een info en bom komt vrij. Bom plaatsen in het vak daarboven (je bent nu omgeven door 3 raten)Er komt nu weer een bom vrij.
Bom pakken en 1 stapje naar beneden, plaatsen en er komt een info en bom vrij. (uitkijken dat de info niet op je koppie valt )
Bom pakken (infotrons natuurlijk ook he) en weer een stapje naar beneden, bom plaatsen, er komt weer een bom en infotron vrij.
Bom pakken, 1 stapje naar beneden en 1 stapje naar links zodat je weer tussen 3 raten staat. Plaatsen en een bom komt vrij.
bom pakken en 1 stapje naar rechts, bom plaatsen en 2 infotrons vallen vrij. De bom die je dan links ziet zitten (rondom ingesloten) laat je gewoon zitten waar die zit. Niets mee doen.
De volgende bom plaats je op de plek zodat de raat linksboven je zit en een raat rechts boven je zit. Nu even opletten want als deze ploft komt de infotron vrij (die valt) en de bom rechtsboven je en die valt ook. Dus even ontwijken daar. En er komt tegelijkertijd een rode bom vrij die je kan pakken.
Die bom plaats je in het vak waar de valbom uitkwam. Je bent nu dus boven, links en rechts omgeven door raten. Plaatsen daar en een bom komt vrij.
En nu komt het:
Je ziet nu linksboven de opgesloten infotron (dus niet die direct boven je maar daarboven) en rechtsboven de rij bommen en rechts van je op dezelfde lijn de rode bom die je nodig hebt om de infotron te bevrijden
Je plaatst de bom dus nu op de plek waar die vandaan kwam. De rij bommen gaat ploffen, er valt een infotron naar beneden (die gewoon even laten gaan !!!!) en de rode bom rechts van je komt vrij. Die pak je razendsnel, gaat linksboven en bevrijdt meteen met die bom de infotron. En dat redt je net binnen de tijd.
De rest is simpel. |
| Gast |
| 07-09-2006 18:22 |
|
|
|
ik zag dat je hem dus al had..... |
| Gast |
| 07-09-2006 18:32 |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | ik speel ze ook en ik zou willen weten of jij weet hoe the hill 2 moet uit
D09? |
Kan ik ook niet uit spelen Kom er telkens 1 te kort Heb totaal al 504 levels uitgespeeld dus als je nog meer vragen hebt over D levels hoor ik het wel
Foto's plaatsen is heel simpel Doe Print screen Plak het in paint Zorg dat je de afbeelding wat verkleint Ga dan naar http://www.imageshack.us/ daar kun je afbeeldingen uploaden die je op je harde schijf hebt staan Als je de afbeelding hebt upgeload dan moet je de bovenste link kopieren en plakken in een forum
Gr tollie |
| Martijn1984 |
| 07-09-2006 18:32 level 100 |
|
|
|
hoi remco, heb jij level 100 al? die moet ik namelijk nog.
Martijn |
| Gast |
| 07-09-2006 19:01 |
|
|
|
Ik zal jullie vanavond helpen met level 100 Tegen 22u30 zet ik het erop Moet ff weg
Gr tollie |
| Gast |
| 07-09-2006 20:39 remco |
|
|
|
bedankt voor de uitleg van 68, ik had hem inderdaad al, maar dat geeft niet, er is vast wel iemand blij met die uitleg, kom nou niet uit 86 87 en 92, maar moet het nog maar even proberen voor ik weer hier kom smeken en gillen, maar je hoort vast nog van me want ik ben nog niet bij het eindpunt, en de d levels moeten ook nog.
ga nu morgen vroeg weg naar Schotland , maar ik denk dat ik m'n laptop maar meeneem,anders gaan jullie mij nog missen
doeeeeg gr abby |
| Gast |
| 07-09-2006 21:15 martijn |
|
|
|
bedankt heb level 92 gehaald
gr abby |
| Gast |
| 07-09-2006 21:43 Re: remco |
|
|
|
| Anonymous schreef: | bedankt voor de uitleg van 68, ik had hem inderdaad al, maar dat geeft niet, er is vast wel iemand blij met die uitleg, kom nou niet uit 86 87 en 92, maar moet het nog maar even proberen voor ik weer hier kom smeken en gillen, maar je hoort vast nog van me want ik ben nog niet bij het eindpunt, en de d levels moeten ook nog.
ga nu morgen vroeg weg naar Schotland , maar ik denk dat ik m'n laptop maar meeneem,anders gaan jullie mij nog missen
doeeeeg gr abby |
Have fun (greetings from Remco) |
| Gast |
| 07-09-2006 21:51 level 100 (IQ) |
|
|
|
Level 100
Als je het level begint dan druk je 11 keer op het pijltje naar onder en dan als volgt:
Als ik zeg onder is het 1 naar onder als ik zeg rechts 1 rechts enz:
links, onder, links, onder, onder, rechts, onder, onder, links, onder, rechts, boven, boven, boven, links, boven, boven, rechts, onder, onder, onder, onder, boven, boven, boven, rechts, rechts, onder, rechts, onder, onder, rechts, rechts, rechts, boven, boven, rechts, boven, links.
Als je nu goed kijkt kun je ze er uit duwen
Makkie is het dan eigenlijk he!
Gr tollie |
| Gast |
| 07-09-2006 21:54 Re: level 100 |
|
|
|
| Martijn1984 schreef: | hoi remco, heb jij level 100 al? die moet ik namelijk nog.
Martijn |
Ik weet het nog niet. (na 8 jaar onthouden is niet makkelijk)
Maar ik heb er nog niet echt voor gezeten. |
| lijp als wat |
| 08-09-2006 7:11 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Kan ik ook niet uit spelen Kom er telkens 1 te kort Heb totaal al 504 levels uitgespeeld dus als je nog meer vragen hebt over D levels hoor ik het wel
Foto's plaatsen is heel simpel Doe Print screen Plak het in paint Zorg dat je de afbeelding wat verkleint Ga dan naar http://www.imageshack.us/ daar kun je afbeeldingen uploaden die je op je harde schijf hebt staan Als je de afbeelding hebt upgeload dan moet je de bovenste link kopieren en plakken in een forum
Gr tollie |
het punt is dat het me al niet lukt om de heuvel in te komen ik heb gele bommen maar die kan ik niet gebruiken want ik heb geen kastje en ik kan ook niks laten vallen |
| lijp als wat |
| 08-09-2006 7:18 |
|
|
|
van de d levels heb ik er nu 146 gehaalt dus je zou me wel kunnen helpen |
| Gast |
| 08-09-2006 9:44 |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | | het punt is dat het me al niet lukt om de heuvel in te komen ik heb gele bommen maar die kan ik niet gebruiken want ik heb geen kastje en ik kan ook niks laten vallen |
Als je een infotron op een gele diskette laat vallen dan ontploft hij Dus soms moet je ze niet pakken maar laten ontploffen
Gr tollie |
| Martijn1984 |
| 08-09-2006 13:21 Level 100 |
|
|
|
Hoi Tollie,
Ja idd dat ik daar zolang over heb gedaan! dank je wel!
Martijn |
| lijp als wat |
| 08-09-2006 13:29 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Als je een infotron op een gele diskette laat vallen dan ontploft hij Dus soms moet je ze niet pakken maar laten ontploffen
Gr tollie |
dankje voor de tip ik was het even vergeten |
| Gast |
| 09-09-2006 12:13 |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | | dankje voor de tip ik was het even vergeten |
Ik heb The hill 2 uitgespeeld. Ff over nadenken en je hebt hem zo
Gr Tollie |
| renate |
| 09-09-2006 14:36 level 97 |
|
|
|
Hoi Tollie
Ik heb alles overgeschreven en geprobeert maar ik krijg het niet voor mekaar.Ik ben nog steeds aan het proberen ik krijg er nu wel eentje meer als voorheen maar ja ik kom nog altijd 1 infotron tekort in ieder geval bedankt en misschien tot volgend jaar als ik hem per ongelijk heb haha
Groetjes Renate |
| Gast |
| 09-09-2006 15:01 Re: level 97 |
|
|
|
| renate schreef: | Hoi Tollie
Ik heb alles overgeschreven en geprobeert maar ik krijg het niet voor mekaar.Ik ben nog steeds aan het proberen ik krijg er nu wel eentje meer als voorheen maar ja ik kom nog altijd 1 infotron tekort in ieder geval bedankt en misschien tot volgend jaar als ik hem per ongelijk heb haha
Groetjes Renate |
hmm.. raar. Als ik het volgens de uitleg doe dan lukt het wel Maar tot volgend jaar??
groetjes tollie |
|
|