|
|
|
|
| Gast |
| 18-06-2007 15:34 |
|
|
|
help ik heb een bad...
edt Numix: vraag verwijderd, graag goed en normaal Nederlands typen |
|
|
|
|
| Gast |
| 18-06-2007 16:43 pokemon emerald |
|
|
|
waar is mystiry ticket zonder cheats? |
| Gast |
| 19-06-2007 11:30 pokemon emerald |
|
|
|
waar haal je de de event dan voor de ticket van mew |
| Gast |
| 19-06-2007 18:48 sotopolis |
|
|
|
kan iemand me plz ff vertellen hoe ik in sotopolis kan komen, wilde die groene draak vangen, was op sky pilar maar kon duer nie door, heb alle hm's behalve 1 en 7. Ik hoorde van vriend dat je met gasie in sotopolis moest praten, kan iemand me helpen alvast bedankt  |
| Gast |
| 20-06-2007 12:28 Re: het spel |
|
|
|
| jelmer schreef: | | hoe kom ik verder??? |
je moet naar team magma op mt chimey als je daar bent ga dan met de kabelbaan naar boven je moet wel het team magma embleem hebben gehaald op mt pyer als je dat hebt naar mt chimey vlak bij de gym 4 als je met de kabelbaan om hoog gaat dan moet je de berg af en dan als je er bijna bent dan zie je een gat in de berg daar moet je in dan moet je een pokemon met strengt hebben om blokken te verschuiven dan moet je team magma ver5slaan als je dat hebt moet je terug waar je bent |
| Gast |
| 23-06-2007 15:06 Lugia |
|
|
|
Waar van je lugia en alle andere legendarise beesten? ik heb allen ; kyogore,groundon,rayquaza, de 3 regi's en een gouden nichtheyna ofzo maar waar zijn anderen?
edit Numix: bericht gewijzigd, let op je taalgebruik |
| Gast |
| 23-06-2007 15:11 Re: sotopolis |
|
|
|
| Anonymous schreef: | kan iemand me plz ff vertellen hoe ik in sotopolis kan komen, wilde die groene draak vangen, was op sky pilar maar kon duer nie door, heb alle hm's behalve 1 en 7. Ik hoorde van vriend dat je met gasie in sotopolis moest praten, kan iemand me helpen alvast bedankt  |
oom in slootpolis te komen moet je pokemon DIVE kunnen (dat is HM ) dan moet je in het donker blauwe water op a drukken dat stat er iets druk op YES en je bent onder water.
er zijn 2 deuren intotaal onderwater
de allerbovenste moet je hebben (de onderste kom je bij team aqua uit na een tijdje)
de bovenste ga je in, je drukt op B en dan op YES en je bent er! |
| Gast |
| 24-06-2007 10:00 Re: Emerald |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Waar vang ik Kyogre?
Is dat in de Shoal Cave of niet? |
Marine cave |
| Gast |
| 25-06-2007 11:54 |
|
|
|
Ik zoek de 4e gym in emerald kan iemand me hier bij helpen!? |
| Gast |
| 25-06-2007 19:13 Re: master |
|
|
|
| vvvv5 schreef: | | ik noem mezelf echt de master, ik heb alle pokemonspellen, en alle pokemons op lv 100 alleen ik weet nog steeds niej hie je jirachi en deoxys moet vangen |
alleen een echte master weet waar je die kan vangen : je hebt er een event voor nodig |
| Gast |
| 27-06-2007 18:30 |
|
|
|
hey waar kan ik dig halen of welke pokemon kan dig in emerald version want ik wil graag de regi's vangen maar heb ik dig nodig welke pokemon kan die aanval want die ga ik ff vangen dan? |
| Gast |
| 28-06-2007 14:45 |
|
|
|
| deny 8 schreef: | | je moet naar rustboro city en dan moet je in een huisje (welke weet ik niet ergens in het begin) dan moet je met een mannetje praten en dan krijg je cut |
dat is het eerste huisje naast de gym volgens mij van links |
| Gast |
| 28-06-2007 18:13 Waar kun je masterballs krijgen!!! |
|
|
|
Waar kan je Masterballs krijgen plz zeg het me!!! alvast bedankt!! |
| Gast |
| 28-06-2007 18:14 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | hey waar kan ik dig halen of welke pokemon kan dig in emerald version want ik wil graag de regi's vangen maar heb ik dig nodig welke pokemon kan die aanval want die ga ik ff vangen dan? |
event? |
| Gast |
| 28-06-2007 18:15 Met welke bal moet je regi's vangen |
|
|
|
Heey Anonymous met welke bal kan je regi's vangen?
Ik moet Shiny pokemons hebben en moet je nou eerst Battle frontier halen om Die Eon ticket te halen maar ik vind battle dome maar moeilijk hoor ik weet echt niet wanneer je die dome ace krijgt |
| Gast |
| 01-07-2007 7:40 hoe open je gym 8 |
|
|
|
| pokemonY schreef: | | Weet iemand meschien waar je heen moet als gym 8 dicht is alvast bedankt. |
je moet naar lavericht toun en met magma vechten daarna kan je kiezen uit mew of deoxys
je moet mew nemen
en de deur is open
(als je deoxes kiest dan kan je mew niet meer krijgen)
jordi v.d. vaart
alvast bedankt
.p.s.doe dit ook bij aqau en kies dan deoxes |
| Gast |
| 01-07-2007 11:16 pokemon emerald grot bij rustbord city |
|
|
|
hoe moet je verdergaan als je voor het eerst in die grot bent bij rustbord city in de buurt? |
| Gast |
| 01-07-2007 14:40 kweet hoe ik deoxys kan vangen |
|
|
|
je kunt op emerald , in het space center in mossdeep city gaan daar staat een mannetje met een witte jas naar buiten te kijken vraag aan die kerel een nummer elke week word het nummer 1 hoger als je eenmaal 88 hebt vraagt hij of je naar deoxys met de racker wil zeg jaah en je vertrekt
je kunt ook op die manier jarachi vangen alleen dan moet het nummer 100 zijn , zit zijn zeer pittige pokemon om te vangen want ze zitten allerbij op 70 een dom ultra of timer balletje heeft niet tot nouwlijks zin dus ik had gewoon 2x nieuwgame begonnen zodat ok 2 masterbals had en toen ben ik op jacht gegaan naar de 2 zeldzaamste pokemon uit emerald
p.s. dit kan alleen als je al bij het batle frontier bent geweest
en is ook alleen mogelijk in emerald. |
| Gast |
| 01-07-2007 23:56 |
|
|
|
ja mn hoe vang je luigia!! |
| Gast |
| 02-07-2007 8:25 team magma |
|
|
|
- waar is de schuilplaats van team magma
- wij hebben de vierde gym verslagen bij pokemon emerald en we komen niet verder
- wij zitten in de woestijn en wwe komen er niet uit waar we naar toe moeten kan iemand ons helpen
- we hebben al surf maar we weten niet waar naar toe moeten |
| Gast |
| 02-07-2007 15:47 Re: pokemon emerald hoe kom ik verder |
|
|
|
| jelmer schreef: | | ik heb pokenmon emerald en ik ben best wel ver maar ik kom op den duur bij de schuilplaats bij taem aqua en ik kan er niet langs en ik ben al bij mt.pyre geweest ik lopop nu vast ik kan niet meer verder heel gek waar ik verder kan zitten er wailmers in de zee help me ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn |
-------------------------------------------------------------------------------------
ik zat daar ooit ook vast maar ik heb het spel uit gespeel dit is wat je moet doen: Nu heelt de je pokemon en vlieg naar de Stad Slateport,ga dan naar het noordoostelijke deel van gebouw
een menigte van mensen. Het blijkt, interviewen de TVverslaggevers Kapitein
Achtersteven. De TVverslaggevers zullen weggaan, en Kapitein Stern zal aan u, spoedig spreken
Het team Aqua zal op de microfoons zeggend spreken zij zullen overnemen
onderzeeër. Cpt. De achtersteven zal u binnen, nemen om Archie en een lid van Team te zien
Aqua bijna ongeveer om de onderzeeër te nemen, gaat naar hen en zij zullen zeggen het ook is
om hen laat tegen te houden. Met dat zullen zij binnen de onderzeeër springen. Cpt. Achtersteven
u zal vertellen dan dat u hen moet tegenhouden.
vlieg naar de Stad Lilycove, en gaat naar hun hideout. Dit keer, hun wil om te zijn niet
iemand dat de manier blokkeert, die u toestaat om binnen te gaan. U zult lid het lopen vinden
rond, vecht hem. Ga nu in het noorden toen aan de juiste kant een deur zien. Nu u
twee afwijkingen zal zien. Ga naar recht, naar een ruimte met een punt gaan.
Dan ga aan linker terug. Daal righ toen om een lid te vechten. Wanneer u
beëindig, ga net een dubbele slag hebben. Ga nu naar de afwijking. U zult in a zijn
de ruimte met een deur, gaat het in. U zult een lid zien rondwandelend, hem vechten.
Dan daal naar een afwijking, zal het u tot een ruimte met een punt leiden. Ga terug en ga
aan de andere kant om een afwijking te zien. In de volgende ruimte ga door de deur. Daal
een beetje en een lid zullen u vechten. Ga nu aan de volgende deur uit. In deze ruimte
u zult een dubbele slag hebben. Ga nu door de volgende afwijking. Hier zult u zien
een Admin die de manier blokkeert aan de onderzeeër, vecht hem. Deze kerel zou niet moeten zijn
dat tough.
Wanneer u hem slaat, zal de onderzeeër beginnen bewegend, dan zal hij zeggen
dat moest ik enkel hier u blokkeren, terwijl hun klaar werden weg te gaan. Ga
door de afwijking bij de bodem om rond het begin achter te zijn, kreeg aan de linkerzijde
afwijking. Nu in plaats van de gaande al manier het recht toen omhoog, neer net, dan gaat en
weggegaan om een nieuwe afwijking te zien. Op dit gebied, zal er drie te kiezen afwijkingen zijn.
Kies in linker, toen het midden, toen op de linkerzijde. Nu ga
aan op de linkerzijde ook. U zult in een ruimte met 4 punten, maar niet allen zijn
zijn punten! 2 van hen zullen een niveau 30 Elektrode zijn. U kunt of het slaan of
vangst het als u wilt. Eerst, moet u één vechten, of de bovenkant of de bodem.
Dan kies achter het, en het zal een punt, zijn en kiest dan
onder het. Nu bent u een trotse eigenaar van de zeldzame HoofdBal. : D Gebruik het wijselijk.
Ga nu terug, kies in het midden. Dan op uw recht. U zal
ben terug naar de eerste afwijking, loopt de stap weg dan op het om terug te gaan. Nu terug ga
al manier en verlaat dit hideout. Nu kunt u het oosten, aan Stad surfen Mossdeep,
omdat er niet om het even welk Team Aqua of Wailords die de manier blokkeert is. |
| Gast |
| 02-07-2007 16:55 emerald |
|
|
|
als je pokemon emerald uitgespeeld hebt (heb ik) hoe kun je dan verder het spele laad zich niet meer en gast er zijn geen cheats |
| Gast |
| 03-07-2007 13:09 hoe kom ik veder |
|
|
|
waar is de ski pillaar |
| Gast |
| 03-07-2007 21:32 pokemon emerald hym 7 de lijder is weg wat moet ik doen |
|
|
|
ik heb iets gedaan nu kom ik aan bij hym 7 en de lijder is weg waar is hij of wat moet ik doen |
| Gast |
| 04-07-2007 19:52 deoxys |
|
|
|
ik heb in het ruimtestion boven de 80 maar het lukt maar niet om deoxys te vangen help A.U.B groetjes |
| Gast |
| 05-07-2007 9:03 lugia |
|
|
|
kun je lugia op emerald vangen nee toch?? |
| Gast |
| 05-07-2007 9:05 deoxys |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ik heb in het ruimtestion boven de 80 maar het lukt maar niet om deoxys te vangen help A.U.B groetjes |
je moet honderd hebben |
| Gast |
| 05-07-2007 9:51 hey |
|
|
|
welke route van de grot moet je gebruiken om naar de elite four te komen |
| Gast |
| 07-07-2007 7:51 waar vang je mewto en deoxys? |
|
|
|
waar vang je mewto en deoxys? |
| Gast |
| 07-07-2007 18:55 hOE KOM JE OP DE TOP VAN SOOTOPOLIS CITY? |
|
|
|
Ik wil dograag weten hoe je op de top van sootopoles komt want ik snap er niets van dank jullie wel
Audrey |
|
|