NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
08-03-2007 23:05  Reageer met quote

o ja aniek!!! level 87 van d1 , ik snap niet hoe ik verder kan nadat ik de gele diskettes hebt geplaatst en dan ben verder gelopen kom je bij het kastje en de bal ontploft mee terwijl ik die nodig hebt om in dat gat te duwen om naar links te kunnen, heb jij die al?
gr abby

Gast
08-03-2007 23:17 87 D1 Reageer met quote

Probeer eens als je bij het kastje bent en de bal is ontploft over het muurtje te lopen (niet te lang wachten)
gr aniek
Gast
09-03-2007 9:05 level 87 d1 Reageer met quote

gelukt, nu die ballen weer aan de linkerkant na al die infotrons?
gr abby
Gast
09-03-2007 9:59 aniek Reageer met quote

en level 81 van d1, ik doe wat je zegt en laat een bom vallen, enplaats een gele eronder zodat ik die infotrons kan pakken. maar hoe kom ik weer terug als ik die 4 infotrons hebt gepakt, en ik moet door die poortjes, en de gravitie is er weer, hoe kom ik er dan uit?
gr abby
Gast
09-03-2007 11:28 level 81 Reageer met quote

De onderste groene diskettes. Je laat een op de gele vallen zodat je die infotrons kunt pakken.
Schuif daar de groene diskette even aan de kant anders ploft hij straks met die andere mee en mis je weer wat infotrons.
Dan schuif je die andere over het blok met de vijf infotrons heen naar het einde onder de E daar laat je hem vallen en dan is het eerste poortje weg. Later zet je daar bij het volgende poortje een gele diskette. Als je dan door het vak gaat met de poortjes knallen die andere poortjes boven. Als je dan verder gaat moet je al het groen tussen de poortjes opeten. Nu ben je op het einde en laat je de groene diskettes knallen jij gaat onder langs door de poortjes terug en als je dan links bent ga je gewoon boven langs weer in het vak dan heb je helemaal geen gravitie meer.
Zal straks even naar level 87 kijken
gr.aniek
Gast
09-03-2007 11:30  Reageer met quote

level 87 kan ik nu helemaal, alleen kom ik toch 1 rode bom te kort bij het einde, bij de eerste bommen reeks kan ik er 2 pakken en bij de 2de kan ik er 3 pakken, dan moet ik een bom zetten in dat vak waar een infotron in zit en bij het einde, als ik de groene diskettes laat ontploffen, kom ik ook weer in een gt waar ik een rode moet zetten om er uit te komen, maar die heb ik dan niet meer.
gr abby
Gast
09-03-2007 12:34  Reageer met quote

heb 81 gehaald, bedankt.
gr abby
Gast
09-03-2007 12:44 level 87 Reageer met quote

Ik pakte er drie van de eerste rij bommen de eerste met de spatie en pijltje en van de volgende rij ook drie had dus genoeg. je hebt er volgens mij vijf nodig.
Ik kan je zo niet meer helpen want 89 en 90 zijn volgens mij niet te doen. Misschien zie jij iets wat ik over het hoofd zie dan hoor ik het wel
gr aniek
Gast
09-03-2007 12:52  Reageer met quote

wou net vragen hoe 89 gaat , dus nou moet ik zelf maar gaan piekeren, ga nu eerst 87 maar weer poberen, misschien kom ik daar uit.
gr abby
Gast
09-03-2007 13:02  Reageer met quote

87 gehaald, nu even 89, deze genie fikst het wel(hum hum)
gr abby
Gast
09-03-2007 13:27  Reageer met quote

nou zoals ik al dacht, ik zie het niet, ga maar d2 , level 2 de linkerkant weet ik helemaal, maar dan kom je aan de rechterkant en daar weet ik niet hoe ik er door moet, volgens je lijst heb je die nog niet, maar misschien heb jij de linkerkant ook nog niet ,dan leg ik hem uit en kan je kijken of jij de rechterkant ziet.
gr abby
Gast
09-03-2007 15:09 level 2 D2 Reageer met quote

Hoi Abby, links heb ik nu ook wel door maar rechts kom ik ook niet heb al van alles geprobeerd met de scharen en zo maar dat lukt nog niet
Ik zit nu in d5 ik kon daar steeds niet verder maar gisteren heeft mijn buurvrouw een level bij mij gehaald nu zit ik even vast in 95. Heb jij dit level al helemaal uitgespeeld?
gr aniek
Gast
09-03-2007 16:10  Reageer met quote

waar zit je vast bij 95 van d5 dan , want ik heb hem al uitgespeeld
gr abby
Gast
09-03-2007 16:17  Reageer met quote

nou ik heb hem in 10 seconde weer gespeeld, je haalt eerst aan 1 kant de scharen weg, en laat ze ontploffen, die E kan dan niet meer ontploffen, dan aan de andere kant bal op schaartje en alle scharen ontploffen, en de infotrons kan je pakken en dan naar de E
gr abby
Gast
09-03-2007 17:22 Re: level 2 D2 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hoi Abby, links heb ik nu ook wel door maar rechts kom ik ook niet heb al van alles geprobeerd met de scharen en zo maar dat lukt nog niet
Ik zit nu in d5 ik kon daar steeds niet verder maar gisteren heeft mijn buurvrouw een level bij mij gehaald nu zit ik even vast in 95. Heb jij dit level al helemaal uitgespeeld?
gr aniek

Hehe, ze speeld de aller moeilijkste levels uit en zo'n een lukt niet raar Omdat jij zo goed bent in de moeilijke dan mag je van mij d5 level 106 uitleggen als je er bent hihi

Dus je buurvrouw is ook al verslaafd

Gr tollie
Gast
09-03-2007 17:22 Re: bericht supa plex Reageer met quote

Anonymous schreef:
je gaat eerst naar beneden en haalt het groen daar weg en pak de infotron links, dan ga je 5 naar boven,tot je met je koppie tegen dat muurtje staat haal links de infotron weg en ga dan naar rechts tot de groene diskette ga weer 2 stappen terug en 2 stappen omhoog, ga dan 7 stappen naar rechts je pakt dan onderweg 2 infotrons ga 2 naar beneden en 2 naar links, je staat dan onder een groene diskette, laat hem vallen door naar rechts te gaan en duw de andere groene diskette naar beneden, en het vak onder is open, pak de 2 infotrons benedenje en ga het vak onder in pak alle infotrons en laat de groene veillig vallen zodat je er door kunt. ga het vak weer uit en naar links en naar beneden het vak in helemaal links ,werk je naar boven om in fotrons te pakken en groene diskettes die in de weg staan laten ontploffen bovenaan zie je een groene diskette met 2 infotrons eronder, pak de 2 infotrons blijf even stil staan onder de groene diskette en dan vliegensvlug rechts naar boven en naar rechts, pak daar alles wat je kunt pakken , ben vergeten te zeggen laat die ene groene naar beneden vallen voor je het vak ingaat dan kan je erboven erdoor, maar dat geeft niet je gaat gewoon de zelfde weg weer naar beneden, laat alsnog de bovenste groene diskette naar beneden vallen , duik naar rechts bij de E en de diskette suist voorbij naar beneden, ga dan naar boven naar dat bovenste vak en haal daar al het groen weg, zodat je die groene diskette er van de andere kant weg kunt duwen, ga dan naar beneden langs de E en weer naar boven naar de andere kant van die groene diskette die je zojuist vrij hebt gemaakt en duw hem naar links en je kunt de 3 infotrons pakken, ga dan naar rechts en pak daar de infotron, volg de weg naar rechts en pak daar alle infotrons die je tegen komt, 1 groene diskette moet je weer laten vallen om ook boven je de infotrons te kunnen pakken, ga dan terug naar rechts en baan je de weg door naar de infotrons , tot je aan het eind bent naar beneden moet ,daar laat je eerst de groene diskette ontploffen zodat je de infotron kunt pakken en de infotron daar onder, nu moet je opletten je komt bij een vakje met een infotron erin en een groene diskette ervoor , ga naar boven VOOR de groene diskette ga naar links zodat je naast de groene diskette staat ga helemaal naar boven tegen die andere groene diskette aan en laat die naar beneden vallen naast die groene , dus je laat 1 groen vakje beneden zitten ,beneden jij duikt onderweg uiteraard naar links en pak daar infotron de onderste kan je dan ook pakken en die ene die rechts zit, ga san onderlangs naar rechts en je kan de rest pakken het wijst zichzelf hoe je de groene diskettes laat vallen, succes!
gr abby

dit is level 39 van classic, heb ik even opgehaald die op de andere forum om hulp vroeg, ga die gene nu een berichtje schrijven dat hij op dit foru staat
abby
Gast
09-03-2007 17:37 d3 level 16 snik en snak Reageer met quote

deze level had ik de vorige keer wel gehaald, maar nu zie ik het niet meer , het gaat om het middelste, nadat de groene diskettes zijn ontploft , daar beneden de rode diskettes en de infotons pakken en dan die muur door links naar vak 3 , waar zet je de rode ook al weer neer, dit is met recht een snik,
gr abby
Gast
09-03-2007 18:09 d3 level16 Reageer met quote

Poehee dat is lang geleden Ik heb geen idee Ik zal morgen ff voor je kijken (tenzij anderen het uitleggen) Ik ga zo ff mn schoonoma bezoeken

Gr tollie
Gast
09-03-2007 18:10 level 16 d3 Reageer met quote

Je zet die rode tegen de muur daar waar nog vier blokjes staan daar laat je de rode knallen en dan duw je de bal weg.
Heb level 95 gehaald hoor bedankt ik wilde het in een keer doen heel snel naar de E maar ik was steeds een seconde te laat maar nu kan ik hoop ik weer verder.
gr aniek.
Gast
09-03-2007 19:48 Re: level 16 d3 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Je zet die rode tegen de muur daar waar nog vier blokjes staan daar laat je de rode knallen en dan duw je de bal weg.
Heb level 95 gehaald hoor bedankt ik wilde het in een keer doen heel snel naar de E maar ik was steeds een seconde te laat maar nu kan ik hoop ik weer verder.
gr aniek.

moet alleen nog weten hoe ik die rode beneden ook al weer moest pakken
gr abby
Gast
09-03-2007 20:00 level 16 d3 Reageer met quote

Door een bal op de bovenste groene diskettes te laten vallen
gr aniek
Gast
09-03-2007 20:18 level 104 d5 Reageer met quote

Abby heb jij misschien level 104 ook
het lukt me maar niet om in het midden te komen
gr aniek
Gast
09-03-2007 20:42 Re: level 104 d5 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Abby heb jij misschien level 104 ook
het lukt me maar niet om in het midden te komen
gr aniek

toevallig vroeg er iemand op het andere forum hier ook naar , rechts onder de buitenste rij en de 2de van beneden dat poortje door en de gravitie valt weg,
gr abby
Gast
09-03-2007 20:55 bedankt Reageer met quote

Abby ik heb hem gehaald op naar de volgende bedankt.
gr aniek
Gast
09-03-2007 21:01  Reageer met quote

wil jij even iets duidelijker zijn over level 16 van d3 , hoe die rode diskette moet pakken weet ik weer, maar weet nog niet hoe ik door die muur heen komt, ik zie geen 4 blokken,

gr abby
Gast
09-03-2007 21:22 level 8 d3 Reageer met quote

Zucht... jullie zijn allemaal al zover.. (wel makkelijk voor mij) Ik blijf weer eens hangen. Goblin dit keer. Kom 2 infotrond tekort. Waar moet ik ze vandaan halen?

Gr. Tessa
Gast
09-03-2007 21:33 level 16 d3 Reageer met quote

Als die groene diskettes zijn ontploft vind je grijze blokken die kunnen ploffen tussen grijze blokken die niet kunnen ploffen daar zet je hem dus neer.
gr aniek
Gast
09-03-2007 21:41 level 8 d3 Reageer met quote

op pagina 27 staat een plaatje hoe het moet
Gast
09-03-2007 21:53 Re: level 16 d3 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Als die groene diskettes zijn ontploft vind je grijze blokken die kunnen ploffen tussen grijze blokken die niet kunnen ploffen daar zet je hem dus neer.
gr aniek

bij mij zijn het bruine blokken tussen grijze, ik snap dat ik ze tegen die blokken neer moet zetten , ik zou alleen zo graag willen weten op welke plaats

gr abby

denk eraan, mijn IQ is niet zo hoog( hi hi )
Gast
09-03-2007 22:10 LEVEL 16 D3 Reageer met quote

je moet ze zetten net onder waar de groene diskettes geploft zijn daar staat een regeltje van vier blokjes en je hebt vier rode bommen dus kom je er zo door de laatste bal die er dan nog staat rol je naar beneden en je bent er
Plaats Reactie Pagina 48 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: