|
|
|
|
| Gast |
| 05-03-2007 20:46 |
|
|
|
ja ik ben net weer bezig, laat net me n visite de deur uit, maar ik ga het weer proberen
gr. thea |
|
|
|
|
| Gast |
| 05-03-2007 21:15 |
|
|
|
ik had hem gehaald, vergeet ik dat stomme infotronnetje bij dat poortje waar ik de gele diskette neer had gezet, dus nog maar een keer, eerst hondje maar uitlaten, o ja nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag,
gr abby |
| Gast |
| 05-03-2007 21:31 |
|
|
|
dankje, ja ik ben nog bezig maar kom wel steeds verder.gr, thea |
| Gast |
| 05-03-2007 22:44 |
|
|
|
heb hem gehaald, god zij dank, ik begon hem zat te worden.
gr abby |
| Gast |
| 06-03-2007 15:07 |
|
|
|
ik heb hem nog niet gehaald, maar ben er ook eerst zat van, ben nu met level 3 van d93 bezig, en de eerste beide vakken is geen probleem, hoe gaat ie verder?
gr. thea |
| Gast |
| 06-03-2007 15:21 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik heb hem nog niet gehaald, maar ben er ook eerst zat van, ben nu met level 3 van d93 bezig, en de eerste beide vakken is geen probleem, hoe gaat ie verder?
gr. thea |
ik weet deze niet helemaal meer, maar ik weet wel dat tollie deze mij uitgebreid heeft uitgelegd, zal je even moeten terug bladeren, als je het echt niet kan vinden dan help ik vanavond wel zoeken, moet nu dringend weg, en dan eten maken, vanavond na m'n soapies ben ik weer paraat
gr abby |
| Gast |
| 06-03-2007 17:12 |
|
|
|
Hallo allemaal
Ik heb goed nieuws Het is me gelukt Ik had vanacht een geniale ingeving en nu heb ik D1 level 13 uitgespeeld
Gr tollie |
| Gast |
| 06-03-2007 18:03 |
|
|
|
heb jij dat ook, dat je s'nachts in je slaap nog aan het supaplexen ben? hi hi, wil je me hem uitleggen?
gr abby |
| Gast |
| 06-03-2007 19:08 |
|
|
|
heb in ieder geval 73 gehaald van d1, gewoon even nijdig worden en dreigen met ophanging en het lukte,
gr abby |
| Gast |
| 06-03-2007 19:30 |
|
|
|
hoe krijg ik dat glittergevalletje op het laatst bij level 7 van d93, kan niet met een bom die moet ik gebruiken om bij de E te komen.
gr. thea |
| Gast |
| 06-03-2007 19:54 |
|
|
|
ben die ook vergeten, maar ik dacht dat ik hem in de buurt van zo'n gele laat gaan voor ik ze liet ontploffen , dus zo'n poortje moet ontploffen met een bom, aniek of tollie?? weten jullie het nog? als niemand reageert moet ik hem nog maar een keer gaan spelen om er achter te komen, maar eerst even afwachten of iemand zo lief is!
gr abby |
| Gast |
| 06-03-2007 20:21 level 7 D93 |
|
|
|
Met een rode bom je hoeft dan niet alle infotrons uit het labirint en kunt nog bij de E komen.
gr aniek |
| Gast |
| 06-03-2007 20:37 1 d1 |
|
|
|
Helemaal tot het einde met nog 3 infotrons te gaan. Stukje bij de E lukt me niet... Ben al vanaf vanmiddag 14.00 uur bezig. Wordt er helemaal gestoord van. Wie heeft de gouden tip?
Gr. Tessa |
| Gast |
| 06-03-2007 21:13 level 1 D1 |
|
|
|
Bal laten vallen in het hoekje naast de E een rode bom plaatsen als die ploft naar boven via het groen de ballen vallen en jij kunt naar de E |
| Gast |
| 06-03-2007 21:18 Re: 1 d1 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Helemaal tot het einde met nog 3 infotrons te gaan. Stukje bij de E lukt me niet... Ben al vanaf vanmiddag 14.00 uur bezig. Wordt er helemaal gestoord van. Wie heeft de gouden tip?
Gr. Tessa |
wat is de beloning? (geintje)
gr abby |
| Gast |
| 06-03-2007 21:19 Re: level 1 D1 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Bal laten vallen in het hoekje naast de E een rode bom plaatsen als die ploft naar boven via het groen de ballen vallen en jij kunt naar de E |
he he, had ik het toch goed in gedachte, bij mijn uitleg op de vorige pagina deed ik het ook zo maar het ging steeds mis, ging ik twijfelen , dus toch
gr abby |
| Gast |
| 06-03-2007 21:28 |
|
|
|
ANIEK!!!! kan je me level 78 van d1 uitleggen? de eerste 3 infotrons kan ik nog wel pakken tussen de gele maar dan? en hoe zit het met de groene? hoe kom ik daar? |
| Gast |
| 06-03-2007 22:09 78 D1 |
|
|
|
Ik zal het proberen, als je de eerste vier hebt door het poortje de eerste gele naar beneden daarna weer de eerste naar beneden, andere kant idem. Rechts naast de bovenste gele gaan staan waar je nu boven staat naar het muurtje beneden schuiven, waar je naast staat naar links schuiven de weg is vrij. Het linker vak gelijk als je binnen komt 4 links 2 beneden 1 omhoog 1 links 1 omhoog 1 links 1 naar beneden 1 links 1 beneden 3 links 1 omhoog. Het volgende vak moet je de gele diskettes zo schuiven dat de ballen op de groene diskettes vallen even puzzelen. Als dat gelukt is dan moet je de bal op de groene diskette schuiven daar voor moet je uit het eerste vak een gele halen en op de opening van het tweede vak schuiven uit het eerste vak haal je nog een voor de opening te sluiten het laatste vak doe je ook zo dan kan je de bal naar de E schuiven. In het vak daar boven laat je de ballen vallen zodat de weg vrij is dan kan je ook naar het laatste vak daar moet je de ballen weer zo laten vallen dat de groene diskettes knallen. Ik hoop dat je er wat aan hebt als je het nog niet snapt dan lees ik het wel succes
gr aniek |
| Gast |
| 06-03-2007 22:56 |
|
|
|
level 78 van d1 is gelukt hoor, op naar de volgende level . bedankt
gr abby |
| Gast |
| 06-03-2007 23:34 |
|
|
|
Goedenavond allen
Hier D1 level 13 (hoop dat ik beetje duidelijk ben want heb net nl verjaardag van mn pa gehad brb)
Plaats de diskettes zoals hier onder.
De bal die je daar ziet liggen die gebruik je om de bewegende infotron te laten ontploffen Dat doe je als hij beneden is tussen die diskettes (5 hokjes beneden de bal)
Die bal die daar ligt die ligt normaal in het begin boven de kastjes om gele diskettes te laten ontploffen Gebruik de 2 gele diskettes eerst als brug om de bal daar te krijgen
Suc6
Gr tollie
Oja ik had 1 infotron te veel dus hij moet jullie ook lukken |
| Gast |
| 07-03-2007 8:30 Gelukt!!! |
|
|
|
Bedankt, bedankt, bedankt en nog eens bedankt! Level 1 van d1 is gelukt. Beloning is een slagroomtaart!
Gr. Tessa |
| Gast |
| 07-03-2007 9:13 |
|
|
|
hoi tollie, toevallig had ik dit ook in gedachte, maar ik krijg de bal niet langs de poortjes, bij de E , dus dacht ik dat het niet zo moest, wil je dan nog even uit leggen hoe ik daar langs kan komen zonder dat de bal in het hoekje bij de poortjes valt?
gr abby
/ |
| Gast |
| 07-03-2007 10:44 level 13 |
|
|
|
Bedankt Tollie, zonder jou had ik het nooit voor elkaar gekregen. Ben nu bij level 87 heb 17 en 75 nog niet
gr aniek |
| Gast |
| 07-03-2007 13:03 Re: level 13 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Bedankt Tollie, zonder jou had ik het nooit voor elkaar gekregen. Ben nu bij level 87 heb 17 en 75 nog niet
gr aniek |
hoi aniek , ik zie dat jij 13 van d1 hebt gehaald hoe krijg je de bal met de gele diskettes langs die poortjes waar de E zit ,ik blijf vast zitten met de bovenkant en de poortjes
gr abby |
| Gast |
| 07-03-2007 13:31 |
|
|
|
laat maar, even nijdig worden en ik zag het, nu de rest nog.
gr abby |
| Gast |
| 07-03-2007 13:44 |
|
|
|
en laat het nou in 1x lukken, bedankt tollie! gauw naar level 17 , kan je ons weer uit de brand helpen, ben nu bij 80,
gr abby |
| Gast |
| 07-03-2007 15:23 |
|
|
|
heeft iemand level 1 van d77, ik begin er zo langzamerhand een punthoofd van te krijgen, het WIL maar niet lukken.
gr. thea |
| Gast |
| 07-03-2007 15:30 |
|
|
|
nee ik heb hem niet, misschien 1 van onze genieen tollie of aniek?
gr abby |
| Gast |
| 07-03-2007 17:27 level 1 D 77 |
|
|
|
Ik heb hem ook niet kan niet bij het laatste poortje op de terug weg over het muurtje komen.
gr aniek |
| Gast |
| 07-03-2007 18:19 |
|
|
|
Hallo allen
Ik heb zojuist level 1 van D77 uitgespeeld Hij is heel simpel zal hem ff uitleggen
Duw eerst de gele diskette 1 naar links Laat dan alle diskettes ontploffen.
Ga dan naar rechts over die schaar richting de bewegende infotron Die bewegende infotron moet op zijn plaats blijven dus er langs vallen dat hij gewoon rondjes blijft draaien.
Dan door het buisje (je blijft er onderaan hangen dus niet schrikken dat je het snel moet doen) en naar links Pak de rode diskettes en ga verder naar links Laat het groene daar zitten en pak de infotrons
Ga terug omhoog en dat doe je bij het groene (Wel 1 hokje naast het groene) Zet een rode diskette en wip op en neer dat je boven de ontploffing uitkomt en ga dan gauw 1 naar links dat je op de plek komt waar het stroompje zit. Plaats weer een diskette en zorg dat je boven de ontploffing uitkomt en ga naar rechts Ga over de scharen heen door het buisje Plaats weer een diskette en zorg dat je onder het buisje komt Zorg er nu voor dat de bewegende infotron uit zijn baan raakt en naar beneden gaat. Zet boven het buisje een diskette en zorg dat je boven de ontploffing uitkomt en ga direct naar links. BLIJF LINKS INDRUKKEN WANT DAN BLIJF JE TEGEN DE MUUR PLAKKEN
Wacht net zolang tot dat er een schaar oid omhoog komt Zo gauw hij vlak onder je is gaje op en neer en over het muurtje HET LUKT ECHT Ga dan over de schaar heen naar de E
Gr tollie
PS GENIAAL GEWOON! |
|
|