NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
03-03-2007 20:37  Reageer met quote

hoi aniek, ik keek eens naar je lijst en vroeg me af of jij level 38 hebt kunnen halen van d3?

Gast
03-03-2007 21:26 re: level 38 D3 Reageer met quote

Nee die heb ik niet ,zo snel zal ik nooit worden denk ik
Gast
03-03-2007 21:39  Reageer met quote

en level 10 van d7? heb je die aniek?
gr abby
Gast
03-03-2007 22:34  Reageer met quote

Nee ik heb nog niet uitgevonden hoe die moet krijg de tweede rij niet open
gr. aniek
Gast
03-03-2007 22:41  Reageer met quote

ik blijf doorgaan, en 22 van d2?
gr abby
Gast
03-03-2007 23:00  Reageer met quote

ben je heel dankbaar abby, heb hem gehaald, level 1 van d93
gr. thea
Gast
04-03-2007 10:06  Reageer met quote

ha fijn, weer een level er bij, zal vandaag niet meer op het forum zijn,vier vandaag mijn en lief z'n verjaardag, gister was hij jarig en ik vandaag, zal wel druk worden , heb 8 zussen en 2 broers, met aanhang en kids, pa en ma leven jammer genoeg niet meer, van mijn lief's kant is het rustiger, hij heeft alleen een broer, en dan alle kennissen en vrienden, ( ben nou al moe) en vanavond uit eten, dus eventuele probleempjes los ik morgen wel op, als niemand anders het al heeft gedaan natuurlijk, tot morgen.
gr abby
Gast
04-03-2007 13:15  Reageer met quote

van harte gefeliciteerd, en een prettige dag toegewenst. is ook wel toevallig want ik ben morgen jarig, hahahaha
gr. thea
Gast
04-03-2007 14:23  Reageer met quote

hoi,
ik heb ff een probleem met level 6 van d93, wie weet hoe dat vakje moet onder die groene diskettes, verder weet ik hem wel, maar het gaat alleen om die infotron die bij die twee buisjes zitten, daar kom ik wel, maar kom er niet meer uit.
gr. thea
Gast
04-03-2007 15:36  Reageer met quote

hoef geen uitleg meer, ik ben er zelf al achter gekomen.
gr. thea
Gast
04-03-2007 15:44  Reageer met quote

Anonymous schreef:
van harte gefeliciteerd, en een prettige dag toegewenst. is ook wel toevallig want ik ben morgen jarig, hahahaha
gr. thea

ook gefeliciteerd alvast, moest even spieken, nu weer vlug naar de visite toe
gr abby
Gast
04-03-2007 21:13  Reageer met quote

Ook allemaal gefeliciteerd van mij Ik ga nu ff met D1 verder

Gr tollie
Gast
04-03-2007 21:30  Reageer met quote

hai daar ben ik weer, net terug van wokken, famillie allemaal naar huis, kan nu weer lekker achter m'n pc tje , weet alleen niet meer hoe ik verder moet, hoever ben jij met d1 tollie? kom er maar niet uit met 12 13 17 of 73 , wordt er niet goed van en met d2 level 2 4 5 of 22,
gr abby
Gast
04-03-2007 22:17 Abby nog gefeliciteerd met je verjaardag Reageer met quote

level 22 D2
Gele diskette naar beneden schuiven ,linker gele diskette naar links tegen de kant, groen boven bal onder de gele diskette ophappen, naar boven gaan 1 groen onder de bal ophappen naar rechts ,infotrons ophappen die naar beneden komen. Gele diskette helemaal naar rechts schuiven alle groen er onder ophappen. Dan naar boven en van infotron naar infotron springen als ze naar beneden komen. Op het kastje drukken en je kunt bij de infotrons beneden komen veel succes
gr aniek
Gast
04-03-2007 22:48  Reageer met quote

en ik snapte het nog ook in 1 x , zeker een jaar ouder geworden, bedankt!
gr abby
Gast
04-03-2007 22:51  Reageer met quote

maar hoe doe je 23 d2 nou weer in godsnaam?
gr abby
Gast
04-03-2007 23:03  Reageer met quote

Daar zit ik nou ook al een week over te denken maar kom er nog niet uit misschien zie jij meer als mij, dan hoor ik het graag.
gr. aniek
Gast
04-03-2007 23:08  Reageer met quote

ben bang dat m'n IQ niet toereikend is, ga maar weer naar 17 van d1, ben al op de helft, misschien lukt het ooit, of heb jij hem al?
gr abby
Gast
05-03-2007 11:01  Reageer met quote

nou 17 van d1 kom ik helemaal door op 3 infotrons na aan de linkerkant , je moet daar boven 2 gele diskettes verschuiven, maar je komt daarna niet meer bij het kastje of terug? snap jij het aniek?
Gast
05-03-2007 13:12 D1 Reageer met quote

Level 1, d1... Begin gaat goed, eerste stuk bovenin gaat ook erg goed. Dan kom ik bij een stukje waar bommen, infotrons en groen zit. Na dat stuk moet je naar rechts, maar dat lukt me niet... Of heb last van de zwaartekracht, of krijg een bom/infotron op mn koppie...
Gast
05-03-2007 14:20 d98 level 46 Reageer met quote

Wie kan me helpen met level 46 van d98? Cross-30 heet ie..
Gast
05-03-2007 15:49 Re: D1 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Level 1, d1... Begin gaat goed, eerste stuk bovenin gaat ook erg goed. Dan kom ik bij een stukje waar bommen, infotrons en groen zit. Na dat stuk moet je naar rechts, maar dat lukt me niet... Of heb last van de zwaartekracht, of krijg een bom/infotron op mn koppie...

als je bij het begin boven ben geweest en je gaat via het groen met een boog weer naar links wacht je aan het eind , boven die scharen even tot de andere scharen die je boven los hebt gelaten voorbij zijn , laat je dan naar beneden vallen en volg de laatste schaar naar links, de scharen gaan weer terug naar rechts, jij schuift de bal 1 naar links en ganaar boven onder die groene diskette staan je valt meteen weer naar beneden en ga vlug naar rechts naar rechts, de diskette valt mee en ontploft, ga naar links en pak de infotron en ga helemaal naar links en pak de rode diskette en ga weer terug via dat groen omhoog en boven naar links tot het eerste bruine vakje aan de rechterkant en zet daar de rode diskette ,en ga even naar links tot hij is ontploft ga daar naar boven en ga door 2 poortjes en via dat groen naar boven naar rechts en in 1 ruk door onder de groene diskette door naar de rode en duw die groene diskette naar rechts naar beneden, ga terug en laat je daar naar beneden vallen ga door poortje en druk tegen dat kastje en de gele diskette ontploft, zet de rode tegen dat bruine vierkantje , ga 1 poortje door en naar boven infotrons pakken en via dat vierkante poortje naar rechts, na het vierkante poortje 3 naar rechts infotron die links vanje zit zuigen en naar rechts tot muurtje dan 2 om hoog en 2 naar links infotrons links zuigen en stap voor stap naar rechts tot je ze allemaal hebt en dan naar rechts in 1 ruk door naar het einde en ga onder die bal dor en pak de 3 infotrons en achter de bal blijf je staan en duw hem naar links zo dra de groene diskettes zijn ontploft, naar beneden in dat gat, laat je naar beneden vallen en pak helemaal links die infotron, ga op dat poortje staan en 1 naar rechts op de plaats van die infotron en ga naar boven naar rechts pak de rode en gooii de bal op dat glitterding, meteen op het moment dat hij boven is geweest, en weer terug gaat gooi je de bal meteen erachteraan, pak beneden de infotrons , let op dat schaartje en ga op het poortje staan, en zuig het groen weg voor je zodat de bal valt in het gat, en sorry heb het 10x over gedaan , maar juist het einde bij de E ben ik vergeten, probeer het zelf, en als het echt niet lukt moet je tollie of aniek om hulp vragen

gr abby
Gast
05-03-2007 15:52 Re: d98 level 46 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Wie kan me helpen met level 46 van d98? Cross-30 heet ie..

zoveel mogelijk groen weghalen en veel geluk hebben, meer kan ik jammer genoeg niet zeggen,
gr abby
Gast
05-03-2007 16:12  Reageer met quote

hoi,
ik heb een probleem bij level 12 van d1, alles lukt me wel, behalve links boven in dat hoekje zitten een paar infotrons en ballen, en daar kom ik niet door, wie weet hoe ik dat moet doen?
gr. thea
Gast
05-03-2007 16:36  Reageer met quote

ik bedoel eigenlijk de één na laatste rij boven, hoe kom ik die door
gr. thea
Gast
05-03-2007 17:29  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik bedoel eigenlijk de één na laatste rij boven, hoe kom ik die door
gr. thea

we staan allemaal te trappelend van ongeduld te wachten tot jij die level haalt, zodat je hem ons kunt uitleggen, alleen aniek heeft hem, maar ze weet niet meer hoe,
gr abby
Gast
05-03-2007 17:44  Reageer met quote

oke, maar zijn jullie ook zover dan, dat je boven bent?
gr. thea
Gast
05-03-2007 18:37  Reageer met quote

Anonymous schreef:
oke, maar zijn jullie ook zover dan, dat je boven bent?
gr. thea

het lukt me om hem helemaal uit te spelen, maar bovenin zie je infotrons op de gele diskettes zitten , en je moet het eerste kastje aandrukken om ze te laten ontploffen, om er door te kunnen , maar dan ontploffen ook de infotrons die ik aan het eind dan weer te kort komt, dus ik doe iets fout , maar ik weet niet wat,
gr abby
Gast
05-03-2007 18:48 level 12 D1 Reageer met quote

moeten julllie maar eens proberen of het zo lukt volgens mij wel. Je komt het vak binnen en pakt de rode bom, onder de bal gaan staan en de rode bom lataen knallen. Rode bom pakken infotrons pakken onderlangs door het poortje boven kastje groen laten staan. Onder groene diskette staan bal laten vallen door groen met spatie op te happen, groene diskette laten vallen.Rode bom naast de ballen schuin onder de twee groene diskettes laten ploffen. Snel de infotron pakken die valt. Door het poortje infotrons pakken, rode bom pakken snel weg! Gele diskette veilig weg schuiven dat hij niet ploft als je een rode zet. Rode in de hoek zetten waar de rode bom inzit. Laten knallen. Infotron pakken bal weg schuiven,rode bom zetten boven het poortje. Gele diskette naast de groene diskette zetten de andere bij het poortje naast het eerste kastje gele laten knallen. Nu maar hopen dat in het andere vak alle glitter dingen zijn geknald. Volgens mij heb ik het zo gedaan probeer het maar eens
gr aniek
Gast
05-03-2007 19:41  Reageer met quote

nou thea, wie heeft hem het eerste?
gr abby
Plaats Reactie Pagina 45 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: