NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
01-03-2007 22:26  Reageer met quote

Anonymous schreef:
owww er gaat een lampje branden, pffffffff
gr. thea

ik dacht al, waar komt al dat licht vandaan,
abby

Gast
01-03-2007 22:29  Reageer met quote

he tollie , hoe ver ben je nu met d1 ? heb ik je nog kunnen helpen met 7? als de 13 bent gepasseerd wordt het heel gemakkelijk, een hoop levels van classic erbij, vandaar dat ik zo hard gaat, ben nu bij 67 de laatste paar zijn vreemde levels dus het duurt nu weer wat langer
gr abby
Gast
01-03-2007 22:57  Reageer met quote

heb level 82 gehaald hoor, bedankt abby.
gr. thea
Gast
01-03-2007 23:43  Reageer met quote

Hoi abby

Ik ben niet veel bezig geweest met spelen. Van D1 had ik level 7 zo uitgespeeld. Level 13 ook bijna. Kom er nog 4 te kort. Ff puzzelen.

Ik laat het weten als het me is gelukt!

Gr tollie
Gast
02-03-2007 8:18  Reageer met quote

ha fijn, ik ben ook een hele tijd aan het puzzelen geweest, aniek ad level 12 wel uitgespeeld, maar 13 ook niet, leel 12 wist ze trouwens niet meer na te vertellen, die aalde bij toeval, ik kn hem ook helemaal uitspelen, maar kom infotrons te kort, ligt aan de bovenkant, daar zie je verschilende infotrons liggen bij de gele diskettes, en je mag er maar 1 missen en dat gebeurd beneden al, ik snap er niets van, maar daar verdiep ik me wel in als ik niet meer verder kan, et gat nu even lekker
gr abby
Gast
02-03-2007 8:20  Reageer met quote

tjonge jonge wat maak ik weer een type fouten hierboven, ben weer te haastig
gr abby
Gast
02-03-2007 14:39 HOI ANIEK Reageer met quote

daar is ik weer, level 73 van d1, de groene bommen kom ik wel door heen, maar daar onder moet ik 10 vakken openmaken met 6 gele diskettes, en ik kan ze ook nog niet laten ontploffen want rechts bovenin zitten ook gele die ik moet verschuiven, 7 vakken en de E met 5 gele? en dat vak ertussen met al die infotrons en ballen hoe doe ik die dan zonder dat er een bal valt in de opening waar ik dan weer terug moet?
Gast
02-03-2007 14:45  Reageer met quote

even tussen haakjes aniek , ik keek naar jou lijst, heb je van d2 18 gehaald? ik kan hem helemaal alleen het einde bij de poortjes lukt niet en zodoende kom ik net 2 infotrons te kort, als je die weet , wil je dat dan ook zeggen?
gr abby
Gast
02-03-2007 16:11  Reageer met quote

zo abby ik heb eindelijk level 50 dan d10 gehaald, knap van mezelf, hahaha
gr. thea
Gast
02-03-2007 16:18 level 73 D1 Reageer met quote

Hoi Abby, je moet het poortje onderaan open maken met een groene diskette van boven. Je hebt 12 vakken waar je de gele diskettes tussen zet niet laten knallen! De ballen uit het volgende vak moet je steeds verschuiven, je moet onder aan een hele regel groen weg halen zodat je heel veel ruimte hebt. Het volgende vak moet je de gele diskettes ook zo voordelig mogelijk tussen de vakken zetten onder heb je dus maar twee nodig, dan heb je boven ook twee en nog een voor bij de E. Succes zou ik zeggen als het niet duidelijk is hoor ik het wel. Zal zo nog even bij level 18 van D2 kijken.
gr aniek.
Gast
02-03-2007 16:31 level 18 D2 Reageer met quote

Het laatste vak de twee rode bommen pakken, door de poortjes tot boven de E een rode bom laten knallen. Daarna de infotron links boven ophalen 1 terug, 1 naar beneden, links door het poortje, 1 naar beneden, 1 naar links door het poortje, rode bom zetten, jij naar rechts. De 2 infotronnen pakken, door het vierkante poortje naar rechts, 2 poortjes rechts, 1 omhoog 3 rechts en je bent bij de E
Gast
02-03-2007 16:38 level 2 van D7 Reageer met quote

Abby of Tollie, zou een van jullie mij level 2 van D7 uit kunnen leggen ik zie het niet en volgens mij hebben jullie die al wel.
gr aniek
Gast
02-03-2007 16:57 Re: level 2 van D7 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Abby of Tollie, zou een van jullie mij level 2 van D7 uit kunnen leggen ik zie het niet en volgens mij hebben jullie die al wel.
gr aniek

kijk eens op pagina 28 , daar heeft tollie het aan mij uitgelegd, ik heb hem ook gehaald.
gr abby
Gast
02-03-2007 21:27 level 73 Reageer met quote

hoi aniek, level 73 is toch een probleem hoor, de groene en de gele discettes zijn geen probleem, maar ik stuit toch weer op al die infotrons en ballen, alle groen aan weerzijde weg gehaald en maar heen en weer schuiven, maar op een gegeven moment kan je niet meer verder en dan is de doorgang nog dicht daar rechts boven,
wat doe ik verkeerd?
gr abby
Gast
02-03-2007 22:24 re: level 73 Reageer met quote

je schuift de ballen toch wel naar het linker vak en de andere naar rechts zorg dat je de meeste naar links schuift.
Gast
02-03-2007 22:32 Re: re: level 73 Reageer met quote

Anonymous schreef:
je schuift de ballen toch wel naar het linker vak en de andere naar rechts zorg dat je de meeste naar links schuift.

dat doe ik ook, en links laat ik zelfs een hoop ballen ontploffen door van boven een groene op te gooien, waar begin jij dan, ik begin helemal vooraan, en de meeste ballen links lukt toch niet altijd, als er een rijtje ballen komen dan ben je toch ver-plicht heen en weer te schuiven, als ik ongeveer op de helft ben is de rechterkant toch vol,
gr abby
Gast
02-03-2007 22:34 Level 60 Reageer met quote

bij de allereerste bocht kom ik niet verder:S want je kunt wel naar onder lopen.. dat lukt me wel,, alleen dan kan ik die eronder weer niet schuiven om erdoorheen te gaan..dus ik doe het zeker niet goed, wil iemand mij uitleggen hoe je dat doet??
Gast
02-03-2007 22:37 level 68 van de echte supaplex Reageer met quote

bij level 68 kom ik nooit uit:S dan denk ik dat ik klaar ben, dan moet ik er nog eentje:S die ligt nog achter The End,,maar ik heb daar dan nog te weinig bommen voor,dan heb ik er nog 2 enzoo, en hoor er veel meer te hebben..loop ik de verkeerde kant op ofzo?? in het begin gaa ik gewoon via onder.
help me please
Gast
02-03-2007 23:52 re: level 73 Reageer met quote

Sorry ik heb je helemaal op het verkeerde been gezet het is al zo lang geleden dat ik die gedaan heb en het verkeerde onthouden, volgens mij moet je helemaal naar rechts gaan onder in en dan ballen laten vallen en zoveel mogelijk ophappen wat niet lukt moet je later van boven proberen zorg ervoor dat de uitgang niet geblokkeerd wordt voor die tijd moet je naar boven maar dat zie je dan vanzelf als je zo ver bent, het is knap lastig dit stuk maar met een beetje geluk red je het wel, laat het even weten als het gelukt is. Ik heb level 2 van D7 gehaald.
gr. aniek
Gast
03-03-2007 9:18  Reageer met quote

nou zo begon ik voor ik om hulp riep, dus dat wordt inderdaad lastig, ik heb wel level 18 van d2 gehaald,
gr abby
Gast
03-03-2007 10:28  Reageer met quote

hallo aniek, level 20 van d2 heb jij zeker ook nog niet, ben er achter dat je de rechtervak niet moet nemen, want dan kom je er niet meer uit, in het linkervak zitten genoeg infotrons om door te kunnen naar de E , maar het probleem is toch weer die 5 infotrons onder die reeks ballen, weet jij hem?
gr abby
Gast
03-03-2007 11:51 level 68 Reageer met quote

begin je met 3 bommen als je aan het begin van de honinggraat ben? zo niet, aan het begin van de rode bommen de 5 bommen boven je kun je laten zitten, meteen naar rechts bommen volgen, als je naar boven gaat naar die bommen met die infotron zoveel mogelijk rechts aanhouden en dan rechts boven die andere 4 pakken, dan heb je er 6 en heb je er 3 als je links onder aan de honingraat begint, het is een hele tijd geleden dat ik hem hebt gehaald, als het nog niet lukt, zoek vanaf pagina 10 ik weet dat er ergens een uitleg staat.
gr abby
Gast
03-03-2007 12:24 level 60 Reageer met quote

uitleg komt eraan , even geduld , ben nu even erg druk,
gr abby
Gast
03-03-2007 15:37  Reageer met quote

hoi,
hoe kom ik door level 1 van d93, het eerste vak en ernaast is geen probleem, maar dan?
gr. thea
Gast
03-03-2007 15:44 level 20 D3 Reageer met quote

Hoi Abby, je moet wel in het rechter vak komen hoor. Je begint met de infotrons onderaan door de buisjes heen,dan weer terug naar boven, door het poortje naar beneden en dan eerst links onder de bal naar beneden schuiven en daar de rode bom en infotron pakken. De 2 infotrons boven en onderlangs terug naar boven daar de bal schuiven de groene diskette laten vallen als je naar de uitgang gaat dan bij het poortje wachten tot er een infotron van boven komt rollen die gauw ophappen en door het poortje naar buiten. Dan onderlangs door de buisjes helemaal om het spel heen voor je weer naar beneden gaat de rode bom zetten, op het kastje drukken en de infotrons ophappen en klaar ben je.
gr aniek
Gast
03-03-2007 17:23  Reageer met quote

ik snap het, dat lukt wel , 73 van d1 krijg ik niet voor elkaar, heb jij 22 van d2?
Gast
03-03-2007 17:25  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi,
hoe kom ik door level 1 van d93, het eerste vak en ernaast is geen probleem, maar dan?
gr. thea

vanavond zal ik even kijken, goed?
gr abby
Gast
03-03-2007 18:01  Reageer met quote

ja is prima,
gr. thea
Gast
03-03-2007 20:16 level 1 van d93 Reageer met quote

het eerste vak ken je , bij het tweede vak ga je eerst naar beneden en maak het poortje vrij voor de terug weg, dan ga je eerst dat vak links in en pak daar deinfotrons zonder dat er ballen op de groene diskettes vallen , haal die gele diskette weg van de groene schuif hem helemaal naar boven, dat hij helemaal vrij is ,ga weer naar het tweede vak en pak daar de 2 infotrons en dan die ene boven, ga door de bovenste 2 infotrons meteen door het poortje naar boven, pak daar die infotron en ga weer door het poortje en dan naar rechts poortje door, pak in dat vak eerst de 2 infotrons beneden en de bal valt, je gaat langs dat blok waar 2 infotrons zitten omhoog en langs het blok naar rechts en tussen de 2 blokken naar beneden groen weghalen,dan recht naar boven tot aan de 4 infotrons de eerste pak je 1 links daarnaast zuig je en 1 bal valt op die plek en de andere bal laat je naar beneden vallen, schuif die groene diskette naar rechts naar beneden, en de blokken vallen open, pak alle infotrons en dan door vierkant poortje naar beneden, pak daar de infotron tussen die ballen en zet die ene bal in het midden, pak links beneden die infotron en ga onder de meest linkse bal staan en doe 1 stap naar rechts 1 bal valt naar links naar beneden, doe nog een stap naar links en er valt nog een bal duw die andere bal naar links naar beneden en dan die laatste bal ook naar links naar beneden,, je kan dan die 2 infotrons pakken en naar het volgende vak. je gaat rechtdoor naar rechts tot aan dat open vak beneden je en pak daar die 2 infotrons, nou moet dat vak gevuld worden met ballen want die groene diskette moet je straks naar rechts kunnen duwen je begint met die bal naast je, pak eerst die in fotron die boven dat vak met die gele diskette zit, daar moet die groene komen,
schuif die ballen die daar naast elkaar liggen allemaal in dat vak waar je die 2 in fotrons had uitgehaald, en de laatste bal pak je boven je, laat de infotrons die aan weerskanten van die gele diskette liggen nog even liggen en die er boven kan je pakken, ga onder de groene diskette staan laat hem zakken en schuif hem meteen naar rechts tot op de laatste infotron, daar laat je hem weer zakken en scuif je hem over de stapel ballen naar rechts dat vak in eb pak die infotron, schuif nu eerst die gele diskette die je beneden je zag toen je dat vak door het poortje binnen kwam naar links precies op dat betonnen vakje tussen de 2 vakjes die open moeten, schuif die andere gele diskette die daar boven ligt voor dat vak met die infotronnen, in die hoek waar die 3 infotronnen boven zitten en die andere gele diskette dar beneden bij die ander 2 infotrons, nog niet laten ontploffen, eerst naar boven haal daar eerst alle infotrons weg die groene diskettes duw je naar de bal die voor de uitgang ligt en de gele diskette die rechts bovenin zit schuif je aan, dan ka je de gele diskettes laten ontploffen, je kan trouwens de gele diskette die rechts bovenaan zit ook rechtstreeks tegen die bal duwen, pak de vrijgekomen infotrons en ga naar het volende vak voor je naar beneden ga eerst rechtdoor naar boven en die infotrons pakken en een rondje maken weer terug, dan ga je daar door het poortje naar beneden,
pak die infotrons haal vakje groen weg boven die groene diskette en duw de bal die daar ligt op die diskette, ik ben nu afgegaan en heb even geen zin om weer overnieuw te beginnen, dus kijk of je dat vak leeg kan halen daar onder en dan naar het laatste vak, infotrons pakken zonder dat er ballen vallen zorg dat je als laatste die infotron helemaal links tegen de groene diskette moet pakken, de groene diskettes beginnen te ontploffen, jij rent vlug naar de E en pak daar die laatste infotron tegen de groene diskettes en hup naar de E, heb een lamme hand, dus ik hoop dat ik het zo goed heb uit gelegd, moet nog level 60 van classic uitleggen aan iemand , maar ik neem nu eerst even pauze
gr abby
Gast
03-03-2007 20:30 level 60 Reageer met quote

is heel simpel , je haalt daar boven een infotron weg , inplaats va de bal naar rechts te schuiven ga je er overheen terug schuif bal helemaal naar links schuif een bal naar rechts en nog 1 naar links nu kan je naar beneden zonder dat er een bal achter je aan valt , dus je haalt groen weg aan de rechterkant en links ook en de bal schuif je helemaal naar links en je kan erdoor naar beneden, als er nog wat op je pad komt wat niet lukt dan hoor ik het wel , die 8 infotrons die je daar beneden moet pakken moet je zorgen dat je aan de rechterkant eindigt dan 1 naar beneden en meteen naar links naar beneden die infotrons pakken en dat groene vakje weg zuigen,
gr abby
Plaats Reactie Pagina 44 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: