NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
25-02-2007 19:53  Reageer met quote

Anonymous schreef:
je moet ze allebei opzij duwen alleen de derde moet je onder gaan staan dan kan je boven de groene diskette gaan staan die valt dan naar beneden.
gr aniek

het kwartje was al gevallen, het duurde alleen even om weer door het begin te komen, het is zo irritant, heb er hoofdpijn van, zo vaak viel die bal op m'n koppie, maar ben nu bij het crusiale moment aangekomen, je hoort straks wel of het gelukt is, ik liet steeds de groene diskettes ontploffen en ging verder naar achteren, maar ik weet nu wt de bedoeling is, bedankt.
gr abby

Gast
25-02-2007 20:12  Reageer met quote

toch vallen bij ook de groene diskettes en voor ik kans zie naar de E te rennen ontploft hij al, wat doe ik verkeerd?
gr abby
Gast
25-02-2007 20:39  Reageer met quote

je moet op de onderste groene gaan staan en zorgen dat er een vakje groen onder de bovenste groene blijft staan als de groene onder je naar beneden valt moet je even een opzij gaan en een naar boven daar blijven staan er vallen er nog meer naar beneden en kan je heel rustig naar de E gaan
Gast
25-02-2007 20:44  Reageer met quote

ga het nu proberen, weer dat rot begin, net had ik hem eindelijk vergeet ik die bal opzij te duwen die boven op de groene diskette ligt in het middelste gedeelte en daarvoor liet ik nadat ik die 4 schartjes vrij had gelaten perongeluk allebei die groene diskettes tegelijk vallen, arggggg... maar ga toch maar weer opnieuw beginnen en hopen dat het lukt,
gr abby.
Gast
25-02-2007 21:10  Reageer met quote

ben weer ontploft, maar ik blijf het proberen( heb jij hem al thea?)
en aniek? weet je level 12 ook van d1? ik kan er in principe helemaal door komen, maar het ontplofen van de gele diskettes? als ik het eerste kastje neem ontploffen er infotronnen die op de gele diskettes liggen boven, maar als ik dat kasteje oversla kan ik op een gegeven moment niet verder, weet jij het?
gr abby
Gast
25-02-2007 21:47  Reageer met quote

nee ik heb level 7 van d1 ook nog niet, maar ben overal bezig, en ik ben bij level 11 van d1, dus zover ben ik nog niet, heb d4, d94 en d97 bijna uitgespeeld.
gr. thea
Gast
25-02-2007 22:05  Reageer met quote

als je d97 bijna hebt uitgespeeld kan je mij een paar levels uitleggen, te beginnen bij level 7 het rechtervak onder, daar ben ik al maanden bezig,
gr abby
Gast
26-02-2007 10:46  Reageer met quote

he he 38 keer overnieuw maar level 7 van d1 gehaald.
gr abby
Gast
26-02-2007 14:49 70 Reageer met quote

Na 40 pagina's te hebben doorgespit toch maar ff hier (weer) vragen...

Bij het rechter gedeelte met bommen en diskettes lukt het me niet om de onderste infotrons te pakken, ik sluit ze elke keer weer op ... Wordt er een beetje verdrietig van.
Gast
26-02-2007 15:16  Reageer met quote

sorry abby, maar ik heb verkeerd gekeken, d97 daar heb ik nog maar 15 levels van, en level 7 heb ik ook nog niet, ben er alweer een hele tijd mee bezig geweest, maar tot nu toe geen succes.
gr, thea
Gast
26-02-2007 15:43 Re: 70 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Na 40 pagina's te hebben doorgespit toch maar ff hier (weer) vragen...

Bij het rechter gedeelte met bommen en diskettes lukt het me niet om de onderste infotrons te pakken, ik sluit ze elke keer weer op ... Wordt er een beetje verdrietig van.

als je de rechterkant in komt ga je eerst af en toe infotronnen pakkend die op je weg komen( de rest laat je even zitten)via de boven kant helemaal naar rechts en op een gegeven moment sta je helemaal tegen de rechterkant , dan naar beneden, tot je boven 2 ballen op elkaar sta, dan 1 naar links 3 naar beneden en 2 naar links, 1 naar boven 4 naar beneden en meteen 2 naar rechts , 1 naar links 1 omhoog 1 links zuigen, en dan 1 naar beneden 2 naar rechts, 1 naar beneden 2 naar links
als het goed is sta je nu tussen ballen , de bal links van je moet je op die groene diskette gooien dus je gaat 2 naar beneden 1 naar links , omhoog tegen de bal aan 1naar rechts en 1 omhoog, dan ga je beneden lags en pak die 2 infotronnen op elkaar, dan laat je die onderste bal links 1 zakken pak de infotron en zuig die andere links naast je weg, ga dan 2 om hoog en zuig de 2 infotrons rechts naast je en pak dan de infotron die onder je is gevallen, dan zie je een bal met een groene diskette erop boven je, nou op letten die bal laat je vallen gelijktijdig 1 stap naar rechts en de groene diskette die ook valt , voor hij neerkomt kan je hem 1 naar links duwen, hij ontploft op de ballen er komen 4 infotrons vrij te liggen.
ga tussen die 3 bovenste staan en ga zonder die naast en boven je te pakken in 1 ruk naar beneden, en naar rechts, beetje groen weghalen en via de infotron die meeviel naar de linkerkant weer naar boven werken,
nou kan je alle infotron boven je pakken, maar ket op hoe je ze neer gooit, dat je de E niet insluit
gr abby
Gast
26-02-2007 15:46  Reageer met quote

ben ik heel blij bij level 19 van d1, is het de zelfde level als level 3 van d7, wie o wie weet hoe deze level moet, hellepieeee.....
gr abby
Gast
26-02-2007 15:46  Reageer met quote

Wauw, bedankt. Ga t direct proberen... Voel me wel schuldig dat ik zo vaak hulp vraag...
Gast
26-02-2007 16:08  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Wauw, bedankt. Ga t direct proberen... Voel me wel schuldig dat ik zo vaak hulp vraag...

je zegt zelf dat je alle pagina's had doorgespit, nou hoe vaak ben je mijn noodkreten niet tegen gekomen , ik geloof vanaf pagina 3 al, als je iets wil weten geef je maar een gil, het is ook uit eigen belang, hoe meer mensen ik kan helpen hoe vlugger ze er doorheen zijn en met de dlevels beginnen, en mij kunnen helpen, slim he?
gr abby
Gast
26-02-2007 16:11  Reageer met quote

Anonymous schreef:
sorry abby, maar ik heb verkeerd gekeken, d97 daar heb ik nog maar 15 levels van, en level 7 heb ik ook nog niet, ben er alweer een hele tijd mee bezig geweest, maar tot nu toe geen succes.
gr, thea

shit .. ik had al hoop. als je iets wil weten van level 7 d1, ik heb hem zo vaak gedaan dat ik hem nu kan dromen.
gr abby
Gast
26-02-2007 16:12  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ben ik heel blij bij level 19 van d1, is het de zelfde level als level 3 van d7, wie o wie weet hoe deze level moet, hellepieeee.....
gr abby

nogmaals hellipieeeeeee
Gast
26-02-2007 16:13  Reageer met quote

Klopt, ik ben al vaak noodkreten van je tegengekomen.. Pfff, ga ik me dus niet schuldig voelen. Het lijkt ook allemaal zo simpel...

Enne, de rechterkant alles weghalen zonder de E op te sluiten is gelukt hoor, thanks. Nu de linkerkant nog... Ze zijn zoooo gemeen die cirkelzaagjes (zoals ik ze noem)

Gr. Tessa
Gast
26-02-2007 17:01  Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr abby

Kan je helaas niet mee helpen Ik heb er is een stuk of 100 gehad maar ik vind hem erg pittig

Je hebt level 7 van D1 uitgespeeld he Hoe doe jij het stukje met bij de 4 scharen? Zuig je gauw het groene weg zodat er een schaar vrij komt en dan gauw naar links of rechts dat er een blok op de 1e schaar valt zodat de 2e vrij komt en dat daar een blok op valt enz of doe je het anders Ik heb me er nog niet te veel in verdiept maar dat leek me het meest logisch

Gr tollie
Gast
26-02-2007 17:33  Reageer met quote

de scharen laat ik gewoon vrij want die moet je beneden gebruiken bij de groene diskettes, boven kan je lezen hoe het precies moet, als je nog iets moet weten hoor ik het wel,
gr abby
Gast
26-02-2007 17:52 level 19 van d 1 Reageer met quote

pak alle rode bommen uit het eerste vak laat twee scharen lopen, maar met een rode bom het tweede vak open, laat de scharen ploffen met de onderste groene diskettes plaats de gele op de onderste rij tussen het muurtje je houd er een over die zet ik altijd tegen de kant. Laat de gele ploffen door onder het kastje te gaan staan de groene vallen naar beneden en je kunt de E vrij maken. succes
Gr aniek
Gast
26-02-2007 18:02 Re: level 19 van d 1 Reageer met quote

Anonymous schreef:
pak alle rode bommen uit het eerste vak laat twee scharen lopen, maar met een rode bom het tweede vak open, laat de scharen ploffen met de onderste groene diskettes plaats de gele op de onderste rij tussen het muurtje je houd er een over die zet ik altijd tegen de kant. Laat de gele ploffen door onder het kastje te gaan staan de groene vallen naar beneden en je kunt de E vrij maken. succes
Gr aniek

en hoe krijg je dan zoveel infotrons, of zitten die verstopt?
gr abby
Gast
26-02-2007 18:06  Reageer met quote

ik zie het al , bij level 19 van d1 hoef je niet zoveel infotrons te hebbeen als bij level 3 van d7, daar moet je er over de 150 hebbeb, weet je die ook soms?
gr abby
Gast
26-02-2007 18:19  Reageer met quote

nee helaas, daar ben ik ook nog steeds niet achter hoe dat moet . Ik heb level 12 wel maar ik kan je niet vertellen hoe ik het gedaan heb het is me toevallig gelukt ik krijg het nu niet meer voor elkaar
gr. aniek
Gast
26-02-2007 19:29  Reageer met quote

hoi,
hoe werk ik mij door die stenenmassa heen van level 11 d1,
gr. thea
Gast
26-02-2007 19:35  Reageer met quote

Anonymous schreef:
nee helaas, daar ben ik ook nog steeds niet achter hoe dat moet . Ik heb level 12 wel maar ik kan je niet vertellen hoe ik het gedaan heb het is me toevallig gelukt ik krijg het nu niet meer voor elkaar
gr. aniek

en 13 van d1 weet je hoe ik daar genoeg infotrons kan pakken?
gr abby
Gast
26-02-2007 19:41  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi,
hoe werk ik mij door die stenenmassa heen van level 11 d1,
gr. thea

ik zal dat level wel beschrijven als je even geduld hebt, het is een groot level dus het duurt wel een poosje, ga er zo aan beginnen, ik hoop alleen niet dat als ik klaar ben , ik een berichtje van jou leest , van laat maar ik weet het al, want dan hang ik me op in de schuur, (geintje)
gr abby
ps ben al bij level 24
Gast
26-02-2007 20:42  Reageer met quote

van mij krijg je dit keer geen last, hahahaha
gr, thea
Gast
26-02-2007 20:44  Reageer met quote

touw onder je arm door zeker, kan je lang volhouden hoor!!!!
gr, thea
Gast
26-02-2007 20:51 level 11 van d1 Reageer met quote

1 omhoog 1naar beneden en meteen 2 naar rechts 1omhoog 1naar links, ballen rustig laten vallen 2 naar rechts. 2 om hoog , ballen laten vallen 1 naar beneden 2 naar links, 1 links zuigen en 1omhoog , 1 links zuigen en 1 rechts en omhoog, dat vak is klaar.
vak erboven bal onder infotron laten vallen opzij gaan infotron opzuigen en dan naar boven , groen wegzuigen voor die onderste bal en naar boven erin, werk je naar beneden duw de bal eruit maar laat de infotron even liggen pak eerst de infotron erboven, en dan op de terug weg de andere, dan naar het vak links beneden , eerst infotron weg halen in dat vierkantje, ga dan helemaal onder door en ga aan het eind naar boven naar de ballen en vlug wat groen weghalen terwijl je die ballen laat vallen maar niet te veel, het is zo moeilijk uit te leggen, en in 1 vloeiende lijn 2 infotrons opzuigen en terug naar links naar boven , het is de bedoeling dat er boven een rij van 5 infotrons en 1 infotron eronder op een rij blijven liggen en die je dan van boven af kan pakken, wil je het vanaf hier proberen om het even zelf te doen? het is zo moeilijk uit te leggen, en het gaat zo vlug dat je haast niet kan onthouden wat je nou eigelijk doet. als het echt niet meer gaat , dan kom ik wel weer in actie of misschien kan tollie een stukje doen.
gr abby
Gast
26-02-2007 21:29  Reageer met quote

aniek, weet jij hoe level 17 moet van d1 en eventueel level 27?
gr abby
Plaats Reactie Pagina 41 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: