NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
23-02-2007 18:43  Reageer met quote

Druk ff op ALT en ENTER tegelijk Werkt prima

Gr tollie

Gast
23-02-2007 18:54  Reageer met quote

Tollie, ben je dankbaar!!!

Gr. Tessa
Gast
23-02-2007 19:38  Reageer met quote

bij mij werkt het dus niet, krijg wel een zwart beeld maar in het midden een kleine vlak supaplex, heb het ook met twee andere spellen trouwens boulder dash en majong fortuna , die had ik gekocht en geinstalleerd en had altijd volledige scherm, maar nu ook alleen zwart beeld met een klein scherm in het midden, van supaplex vind ik het niet heel ergm maar die andere vind ik het wel vervelend, herken je dit ook tollie?
gr abby
Gast
23-02-2007 19:45  Reageer met quote

ik zit overal vast, kan helemaal niks meer, hebben jullie level 4 van d8 al?
gr. thea
Gast
23-02-2007 19:57  Reageer met quote

nee die lukt ook niet, ben met level 3 van d7 bezig heb weer een nieuwe strategie door die drie schaartjes die in het begin zitten op te sluiten bij de groene diskettes
(eerst knalde ik ze altijd kapot) en een glitterding en 2 gele en die 2 groene diskettes die er tussen zitten duw ik er 1 onder die achteste gele en de andere ernaast, maar er gaat nog al wat tijd in zitten om het te doen zoals ik in gedachte hebt, dus ik kan nog niet zeggen of het werkt,
gr abby
Gast
23-02-2007 21:44  Reageer met quote

hebben jullie level 5 van d92 al? en zo ja, waar zetten jullie die gele diskette neer helemaal beneden, verder is ie wel makkelijk, maar die infotron die van boven komt kan ik ook niet laten knallen, die heb ik nodig.
gr. thea
Gast
23-02-2007 22:00  Reageer met quote

je laat alle schaartjes op 1 na voorbijgaan, en dan duw je de gele diskette er achteraan dat ze vast zitten , gaat best moeilijk, je moet het even te pakken krijgen de infotron mag niet op de gele komen die moet neerkomen op jou koppie maar heel langzaam, want anders ontplof je , voor dat je dit doet heb je ook al ruimte gemaakt om dat laaste schaartje door te laten naar links, als dat gelukt is ga je de gele diskette helemaal naar rechts duwen achter de rij schaartjes, goed aansluiten , dat laatste schaartje is ondertussen weer naar boven en komt weer terug , je laat hem erdoor bij die gele diskettes, en jij gaat onder die bal staan aan het begin , als het schaartje dan weer naar links komt gooi je de bal op z'n kop en de gele diskettes ontploffen en ook de schaartjes en dus ook de doorgang naar het volgende vak.
gr abby
Gast
23-02-2007 23:05  Reageer met quote

kom er wel doorheen hoor, bedankt maar ga nu eerst ff kijken of me n bed er nog staat, slaap lekker allemaal,
gr. thea
Gast
23-02-2007 23:18  Reageer met quote

nog 1x vroeg opstaan, dan ons lieve schatje(hum hum) weer naar huis, kan maandag meteen aan de grote schoonmaak, de ramen van de schuifpui zitten vol met kinderplakhandjes, m'n tv ziet er ook al niet uit, en overal kruimels in stoelen, maar eerst het hele weekend slapen(echt niet) welterusten.
gr abby
Gast
24-02-2007 17:51  Reageer met quote

je moet er wat voor over hebben, weet je ook wat je volgende week moet doen hahaha, krijg je daar in ieder geval geen slapeloze nachten van. owja level 5 van d92 ben ik doorheen.
gr. thea
Gast
24-02-2007 18:20  Reageer met quote

ben nu maar weer level 7 van d1 aan het proberen, maar zonder succes, TOLLIE.. hoe gaat het einde bij dit level?
gr abby
Gast
24-02-2007 19:33  Reageer met quote

ben ook met level 7 van d1 bezig, maar snap er op het laatst ook geen hout van, kan ook maar 1 rode bom pakken, die andere verbrand voor me n neus, hoe snel ik ook ben.
gr. thea
Gast
24-02-2007 20:19  Reageer met quote

dat lukt me wel de eerste pak je en de tweede slik je en dan vlug wegwezen, dan ga ik links naar boven met die rode bommen en via de scharen weer naar beneden, ik kom helemaal bij het eind maar dan moet je onder de groene diskettes door naar de E maar je ontploft gelijk, en als ik eerst de rij laat ontploffen dan vallen er zoveel ballen naar beneden dat je niet meer bij de E kan komen, ik wacht nu op tollie, misschien weet hij het, ik heb nu zojuist level 15 gehaald van d1
gr abby
Gast
24-02-2007 21:18  Reageer met quote

pfff nou ben eerst maar weer met level 2 van d78 begonnen, ik kan er geen touw aan vastknopen, snap alleen dat die infotron op die gele disk moet vallen, maar hoe????
gr. thea
Gast
24-02-2007 21:32  Reageer met quote

hahahaha, kheb hem al hoor, was eigenlijk een makkie, die level 2 van d78
gr. thea
Gast
24-02-2007 21:36  Reageer met quote

Anonymous schreef:
pfff nou ben eerst maar weer met level 2 van d78 begonnen, ik kan er geen touw aan vastknopen, snap alleen dat die infotron op die gele disk moet vallen, maar hoe????
gr. thea

een kwestie van 10 seconden, je zuigt het groen weg en zorgt dat hij aan de rechterkant valt, en links mee naar beneden gaan zodat hij niet naar links valt.
gr abby
Gast
24-02-2007 21:36  Reageer met quote

heb ik weer
Gast
24-02-2007 21:38 level 2 van d78 Reageer met quote

je gaat aan de linkerkant langs de ballen naar boven blijf aan de linkerkant hap het groene blokje op en laat de infotron naar beneden vallen aan de rechterkant jij gaat mee aan de linkerkant dan blijft de infotron rechts en valt hij op die gele disk gr aniek
Gast
24-02-2007 21:46  Reageer met quote

sorry, maar toch bedankt
gr. thea
Gast
24-02-2007 22:23  Reageer met quote

level 2 van d9 hebben jullie die al? bij mij verbrand die E steeds, en als ik het zo doe dat ie niet verbrand dan krijg ik het aantal infotrons niet.
gr. thea
Gast
24-02-2007 23:03  Reageer met quote

van d9 heb ik nog niets, momenteel ben ik bij level 16 van d1, als ik daar levels moet uitleggen , zeg je het maar, heb alleen 7 12 en 13 niet , de rest wel tot 15,
gr abby
Gast
25-02-2007 13:39  Reageer met quote

level 4 van d3, onderste gedeelte is geen probleem, maar dat bovenste en wat er naast zit, hoe pak ik dat aan, iemand een idee? en ik heb 7, 9 10 en 11 van d1 niet abby
gr. thea
Gast
25-02-2007 15:04 level 7 van d1 Reageer met quote

het laatste stukje , laat eerst twee keer een bal op een schaar vallen kijk of de laatste scharen wel in de juiste richting lopen. Ga onder de derde losse bal staan laat de schaar als hij in het vak komt ploffen en de weg naar de e is vrij.
gr aniek.
Gast
25-02-2007 15:54  Reageer met quote

hoe maak je dat stukje met die 2 groene diskettes open dan, met een rode bom? dan kom ik beneden weer een rode bom tekort, ben benieuwd....
gr. thea
Gast
25-02-2007 16:18  Reageer met quote

zit weer helemaal vast, kan geen kant meer op, hoe pak je level 87 van d5 aan
gr. thea
Gast
25-02-2007 16:41 level 7 d1 Reageer met quote

de rode bommen gebruik je om door het vak boven te komen dan laat je de scharen los en gaat door dat vak heen naar de groene diskettes die laat je vallen zodat je een doorgang krijgt
Gast
25-02-2007 18:04 Re: level 7 d1 Reageer met quote

Anonymous schreef:
de rode bommen gebruik je om door het vak boven te komen dan laat je de scharen los en gaat door dat vak heen naar de groene diskettes die laat je vallen zodat je een doorgang krijgt

dat wist ik maar hoe kom je bij het einde bij de E ?
gr abby
Gast
25-02-2007 18:22 re: level 7 d1 Reageer met quote

als je het vak met de e in komt laat je de eerste bal op een schaar vallen dat zelfde doe je met de tweede bal dan moet je even kijken of de scharen nog wel jou kant op komen en dan ga je onder de derde bal staan. Laat het schaartje net boven de e ontploffen en je hebt een door gang naar de e
Gast
25-02-2007 19:12  Reageer met quote

toch even een vraag, de onderste bal moet ik opzij duwen , want die zit te laag de volgende die daar boven de e zit kan ik in principe op een schaar gooien, maar waar moet ik heen als ik gooi, er zit een groene diskette naast.
gr abby
Gast
25-02-2007 19:48  Reageer met quote

je moet ze allebei opzij duwen alleen de derde moet je onder gaan staan dan kan je boven de groene diskette gaan staan die valt dan naar beneden.
gr aniek
Plaats Reactie Pagina 40 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: